-
παιδια διαβασα οτι ειναι μια καλη και αξιοπιστη λυση ( +0.5 bar ) αν συνδιαστει με ελευθερο φιλτρο , αληθευει ?
ενα μοτερ συχρονο 100hp ποσο αλογακια θα παρει ?
ποσο στοιχιζει?
εμπειριιες? -
παιδια διαβασα οτι ειναι μια καλη και αξιοπιστη λυση ( +0.5 bar ) αν συνδιαστει με ελευθερο φιλτρο , αληθευει ?
ενα μοτερ συχρονο 100hp ποσο αλογακια θα παρει ?
ποσο στοιχιζει?
εμπειριιες? -
παιδια διαβασα οτι ειναι μια καλη και αξιοπιστη λυση ( +0.5 bar ) αν συνδιαστει με ελευθερο φιλτρο , αληθευει ?
ενα μοτερ συχρονο 100hp ποσο αλογακια θα παρει ?
ποσο στοιχιζει?
εμπειριιες? -
OOOXXXIIIIΙΙΙΙΙΙΙ
Αυτα ειναι προχειροτητες και πατεντες. Ασε που μισο bar ειναι πολυ μεγαλη αυξηση και θα το πνιξεις στο καυσιμο.
Σε γενικες γραμμες ενας συγχρονος εγκεφαλος θα μπορεσει να διαβασει μια μικρη αυξηση στην παροχη αερα (απο ενα πιο ελευθερο φιλτρο πχ) και θα δωσει μονος του το καυσιμο που χρειαζεται. -
nai αλλα μονο μεχρι ενα max αερα μπορει να δοσει περισοτερο καυσιμο και μαλιστα αυτο το max μειωνεται οσο αυξανονται οι στροφες γιαυτο και τα φιλτρα βελτιωνουν σεχαμηλομεσαιες (διωρθωστε)
αποκι και περα χρειαζεται σειριακος
φυσικα και ο ρυθμιστης αφου για τη ιδια ωρα που θα ανοιγει το μπεκ θα πσεκαζεται περισοτερο καυσιμο αφου θα εχει μεγαλυτερη πιεση
τα μπερδεψα? -
Σαφως και με μεγαλυτερη πιεση θα ψεκαζει πιο πολυ καυσιμο αλλα θα ψεκαζει ΠΑΝΤΟΥ (σε ολες τις στροφες δηλαδη) πιο πολυ καυσιμο, και σε μερικα σημεια πιθανοτατα θα εχεις λαθος μειγματα. Το ποσο μπορει να προσαρμοστει ο καθε εγκεφαλος στα νεα δεδομενα, ειναι θεμα εγκεφαλου. Συνηθως αυτοκινητα με MAF δεν εχουν προβλημα καθως διαβαζουν τον παραπανω αερα και δινουν αντιστοιχο καυσιμο.
Σε καθε περιπτωση 0.5bar αυξηση στην πιεση καυσιμου ειναι υπερβολικα πολυ. -
σαφως το πιο πανω θεμα χρειαζεται μελετη αφου με μια υπερβολικη αυξηση μπορει να γινει μεγαλη ζημια , ισος +0.2 bar να ειναι πιο λογικο
εχει καπιος εμπειρια απο τετοιου ειδους βελτιωση ?
καμια αλη μετατρωπη που δε πειραζει ecu ? -
Σωστά στα λέει ο kacey , αυτή δεν είναι βελτίωση , μόνο προβλήματα μπορεί νά φέρει.
-
παιδια απλα διαβασα μερικους εδω να λενε οτι εχουν παρει καποιους ιπους με το ρυθμιστη σε συνδιασμο με φιλτροεξατμιση και σκεφτομαι οτι θα ηταν καλο και για μενα μιας και δε θελω να κανω σειριακο προστοπαρο
βεβαια δε θελω να ρισκαρω να πεταξω τα λεφτα μοθ ουτε να χαλασω το μοτερ για 3-4 hp
επαναλαβανω αυτοι που εχουν ιδη κανει κατι παρομοιο θα ξερουν καλυτερα , ας βοηθησουν
ευχαριστο
-
Φίλτρο - τελικό εξάτμισης - ρυθμιστής πίεσης καυσίμου
Πολλά τα λεφτά .... για λίγα άλογα .... και αυτά όχι σίγουρα και όχι παντούΗ αύξηση στην πίεση καυσίμου χρειάζεται όταν ο κινητήρας μπορεί και εισάγει περισσότερο αέρα. Τότε μόνο θα χρειαστεί περισσότερο καύσιμο και αυτό γίνεται με τους εξής τρόπους.
- Προγραμματισμός του εγκεφάλου (ανοίγουν περισσότερη ώρα τα μπεκ)
Συνήθως είναι αρκετός , αν δεν πρόκειται για εκτεταμένη μετατροπή - Εαν δεν φτάνει η παροχή των μπεκ (περνάνε το 80% και φτάνουν στο 100%) ... αύξηση της πίεσης ή/και της παροχής με ρυθμιστή και μεγαλύτερη αντλία καυσίμου.
- Εαν ακόμα δεν είναι αρκετή , αλλαγή των μπεκ με μεγαλύτερα ή/και προσθήκη άλλου μπεκ.
Με μια αλλαγή του φίλτρου και του τελικού της εξάτμισης η αύξηση του εισερχόμενου αέρα είναι ελάχιστη , 'διαβάζεται' από τον εγκέφαλο μέσω του afm και το μείγμα προσαρμόζεται κατάλληλα. Η αύξηση της πίεσης καυσίμου ουσιαστικά μπερδεύει τον εγκέφαλο και ρίχνει περισσότερο καύσιμο. Αυτό ίσως σε ορισμένες στροφές 'δώσει' παραπάνω δύναμη αλλά στο μεγαλύτερο φάσμα θα δίνει παραπάνω με αποτέλεσμα τη χαμηλότερη ιπποδύναμη.
Μοναδική περίπτωση να αποδώσει μόνος του ένας ρυθμιστής πίεσης είναι αν είναι πλήρως ρυθμιζόμενος και ρυθμιστεί πάνω σε δυναμόμετρο με wide band sensor για να βλέπεις και την αναλογία καυσίμου.
- Προγραμματισμός του εγκεφάλου (ανοίγουν περισσότερη ώρα τα μπεκ)
-
Ας παρουμε τα πραγματα απο τη αρχη , αν δε σας πειραζει
εχουμε το fire 1.4 lt 95 hp και θελουμε 5-10 hp χωρις να κανουμε σειριακο .
Πρωτα τοποθετουμε ενα πιο ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι ,απλη ευκολη , οικονομικη και ασφαλισμενη λυση , ετσι εισαγουμε περισοτερο αερα τον οποιο ανιχνευει το ecu και δινει περισοτερο καυσιμο .Αυτο ομως μεχρι ενος σημειου και στις χαμηλομεσαιες αφου το ecu μπορει να ψεκασει μονο μεχρι ενα max . Ετσι περνουμε , περιπου , +5hp .
Για να παρουμε κατι περισοτερο θελουμε παραπανω καυσιμο , αερα μας δινει το ελευθερο (υποθετουμε) , και αφου δε πειραζουμε ecu τοποθετουμε το ρυθμιστη που αυξανει λιγο τη πιεση , φενομενικα ευκολο και σχετικα φτηνο , περιπου 200 ευρω .Η πιεση δε αυξανεται και πολυ για να δημιουργει προβλημα χαμηλα , ενω αν δε το τρεχω το εχω στη εργοστασιακη πιεση και δε καιο πολυ .
Το ερωτημα ειναι ανιχνευεται ο ρυθμιστης απο καπιο αισθητηρα του ecu και μας κανει προβλημα ?
Μπορω να το ρυθμισω μονος μου χωρις δυναμομετρο ? Συγουρα δε θα πετυχω το αριστο αλλα 3-4hp μπορω ...στα πιο πανω βαλτε οτι θα εχω και κατι να παιζω
τι ειναι το wind band sensor ?
συγνωμη που επιμενω αλλα ειναι η μονη λυση για να παρω κατι παραπανω απο αυτα που δινει ενα φιλτρο
-
Ο χρήστης photis έγραψε:
Πρωτα τοποθετουμε ενα πιο ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι ,απλη ευκολη , οικονομικη και ασφαλισμενη λυση , ετσι εισαγουμε περισοτερο αερα τον οποιο ανιχνευει το ecu και δινει περισοτερο καυσιμο .Αυτο ομως μεχρι ενος σημειου και στις χαμηλομεσαιες αφου το ecu μπορει να ψεκασει μονο μεχρι ενα max . Ετσι περνουμε , περιπου , +5hp .Αυτό που κάνει η ECU είναι να 'ανοίγει' και να 'κλείνει' τα μπεκ, τίποτε άλλο. Τα μπεκ πάλι έχουν κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, βασικά μία διατομή της οπής, που καθορίζει και τη μέγιστη πίεση με την οποία ψεκάζουν βενζίνη. Αν αλλάξεις το ρυθμιστή χωρίς αλλαγή μπεκ, δεν είναι σίγουρο καταρχήν πως θα αλλάξει η πίεση στο κύκλωμα της βενζίνης, διότι μπορεί η αντλία να μην έχει άλλα περιθώρια παροχής. Και αν ακόμα αυξηθεί η πίεση της βενζίνης, μπορεί να μην αλλάξει η απόδοση του κινητήρα διότι, αν τα μπεκ ήδη ψεκάζουν με τη μέγιστή τους πίεση, δεν μπορούν να ψεκάσουν με μεγαλύτερη. Ισως μάλιστα να γίνει και ζημιά (πχ. στην αντλία), επειδή η αυξημένη πίεση δεν μπορεί να εκτονωθεί πουθενά. Συνεπώς η εν λόγω μετατροπή είναι αμφίβολη και εξαρτάται από άλλους παράγοντες (αντλία βενζίνης, μπεκ).
-
Ειναι σχεδον απιθανο η αντλια και σιγουρα απιθανο τα μπεκ να ειναι στα ορια τους. Κανεις δεν χρησιμοποιει οριακα εξαρτηματα σε αυτον τον τομεα. Απο κει και περα, αυξηση στην πιεση της βενζινης θα επιφερει αυξηση στο καυσιμο που μπαινει στο μοτερ. Το προβλημα ειναι οτι αυτο θα γινει σε ολο το φασμα στροφων, οποτε σε μερικα σημεια θα δουλευει πλουσιο, καθως σε διαφορετικες στροφες οι μετατροπες θα επηρεασουν διαφορετικα την ποσοτητα του αερα που μπαινει στο μοτερ. ΑΝ ο εγκεφαλος ειναι σχετικα μοντερνος και εχει την δυνατοτητα, τοτε με βαση τις ενδειξεις του αισθητηρα λ θα διορθωσει τον χρονο ψεκασμου ωστε η βενζινη στο μειγμα να ειναι παλι στα σωστα επιπεδα. Σε αυτη την περιπτωση θα δουλεψει η πατεντα.
-
ο κινητηρας ειναι μοντερνος fire 1.4 αρχισε να κατασκευαζεται περιπου το 2002 .
Kai η αυξηση μικρη ισα να δοσει 3-4 hp , αρα δε θα εχω μπουκοματα χαμηλα .
Εμενα μου φαινεται καλη λυση . -
μια δοκιμη που ειχα κανει σενα δοκιμαστηριο μπεκ με 1bar πιεση παραπανω το ιδιο μπεκ στιε 3000 σαλ ψεκασε 5 ml παραπάνω. Δυστηχως δεν ειχα απεριοριστη προσβαση να δοκιμασω κι αλλες καταστασεις.
-
Στο τέρμα γκάζι ο αισθητήρας λ αγνοείται και η ψεκαζόμενη βενζίνη είναι προκαθορισμένη έτσι ώστε να δώσει ένα λόγο αέρα/καυσίμου γύρω στο 12,8 για μέγιστη ιπποδύναμη. Στα 'μισά γκάζια' ο λ κρατάει το λόγο αέρα/καυσίμου στο 14,7 (ταξίδι).
Αλλάζοντας το ρυθμιστή πίεσης ένα είναι σίγουρο: ο κινητήρας δεν θα δουλεύει σωστά. Η πολλή βενζίνη στο τέρμα γκάζι (μικρότερο A/F από 12,8) θα έχει σαν αποτέλεσμα λιγότερα άλογα και ξέπλυμα των κυλίνδρων από το λάδι (φθορές). Χώρια που θα καλοπεράσει και ο καταλύτης.
-
Οχι απαραιτητα, στο 'μισο γκαζι' μπορει να δουλευει και φτωχο για οικονομια, αντιστοιχα στο τερμα γκαζι δουλευει πλουσιο αλλα σιγουρα δεν αγνοει τον λ γιατι πως ξερει ποση βενζινη δινει και αν αυτη εχει ως αποτελεσμα το επιθυμητο λογο αερα/καυσιμου? Δεν νομιζω ο εγκεφαλος να αγνοει ποτε τον λ, απλως ξερει σε κατασταση WOT (τερμα γκαζι) να δωσει παραπανω βενζινη. Αυτο το επιτυγχανει ακριβως με το να διαβαζει τον λ και να προσπαθει να τον παει σε τιμες λιγοτερο του 1.
Η εξισωση που δινει την νεα ροη του μπεκ με την νεα πιεση ειναι:
Νεα ροη = [ΡΙΖΑ (νεα πιεση/παλια πιεση)] * παλια ροη.
Μια αυξηση 1 bar πχ απο 2 σε 3 θα εδινε συμφωνα με τον τυπο 22,4% αυξηση στην ροη, που ειναι σιγουρα παρα πολυ.Για αυτο που θες να κανεις μια αυξηση 0.1 bar και μετα ρυθμιση μεσω του εγκεφαλου (που πιθανοτατα ειναι ικανος να κανει μονος του) θα ειναι αρκετη.
Αυτο για την εξτρα βενζινη και ξεπλυμα του λαδιου απο τον κυλινδρο/προβλημα με καταλυτη θεωρητικα ειναι σωστο αλλα σε αυτη την περιπτωση δεν παιζει γιατι η εξτρα βενζινη υποτιθεται οτι θα καιγεται απο τον εξτρα αερα, αφου (πιστευουμε) οτι ο εγκεφαλος θα δινει σωστες διορθωσεις στην ποσοτητα βενζινης.
Το θεμα ειναι, αμα ο εγκεφαλος ειναι σε θεση να τα κανει ολα αυτα, τοτε σιγουρα θα ειναι σε θεση απο μονος του να δωσει την εξτρα βενζινη εκει που πρεπει χωρις να παιξεις με την πιεση βενζινης. Οποτε γιατι να μπεις στον κοπο να κανεις ολο αυτο το πραγμα? Γενικα, συστηματα με MAF μπορουν να δουν τον εξτρα αερα.
-
re παιδια καπιος που το εχει ιδη κανει θα ξερει καλυτερα
-
Μα και εμεις ξερουμε, το θεμα ειναι τι θα παιχτει με τον δικο σου εγκεφαλο (του μοτερ ). Οποιος και να το εχει κανει, εκτος αν εχει το ιδιο μοτερ, μπορει να σου πει μεχρι και τα ιδια που σου λεμε εμεις.
-
double post
ρυθμιστης πιεσης καυσιμου