Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 246
    • 247
    • 6 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
      sou stelno pm

      Γιατί;
      Δέν αξίζει νά συζητηθεί στό φόρουμ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

        sou stelno pm

        Γιατί;
        Δέν αξίζει νά συζητηθεί στό φόρουμ;

        συμφωνώ κι εγώ

        Σπύρος

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kf last edited by

          popol@ros σε παρακαλώ να βγάλεις στο forum τόσο το δικό σου pm όσο και την απαντησή μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tt last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:
            Αυτο ειναι γνωστο Κωστα, αλλα με ενα τηλεφωνο στην κεντρικη αντι/πια θα μπορουμε να εχουμε μια πολυ καλη ενδεικτικη τιμη του τι γινεται.
            Οπως και να εχει, ακομα και με τιμες κατα προσεγγιση, ειναι πολυ πιο χρησιμο απο το κοστος ...καταλυτη+λ!!!

            Συμφωνώ πως το κόστος των τυπικών μικρών και μεγάλων σέρβις είναι πολύ χρήσιμο (χωρίς έκτακτες αντικαταστάσεις - βλάβες).

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bug last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
              Τό άρθρο γιά τήν 'ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ' πώς σάς φάνηκε;
              Εμένα μου φάνηκε σάν μυθιστόριμα επιστημονικής φαντασίας πάντως!!!

              Περίμενα κάτι παραπάνω,όπως κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά των ''άλλων''περιπολικών

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                popol-ros last edited by

                ok ....... το δικο μου

                apla itan kati to trabigmeno........diladi : den nomizo oti tha pari kapios ena corsa kai tha ksekinisi na kani mia tetia metatropi.........prota auto kai kata deuteron apo oti fanike apo ta legomena sas den itan kai oti pio petiximeni dioti pleon to autokinito einai mono gia tin euthia........sosta???

                se antithesi me tin ekseliksi pou eixes kani sto focus , pou itane apisteuta ta arthra sou...........pliros epiksigimatika kai me poli oreo apotelesma sto telos......

                thelo na po me ola auta oti opos exei dilothi stous 4troxous ,den tha apotelesi pote periodiko gia ekseliksi autokiniton kai pote den tha ekdosoun ena antistixo periodiko.........
                pisteuo oti einai pio normal gia to ifos tou periodikou na dinonte mikres se embelia kai eksipnes protasis beltiosis....... kai oxi kati to eksizitimeno san to corsa........

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  popol-ros last edited by

                  και του κωστα

                  Καλησπέρα,
                  κατ' αρχάς τα άρθρα περί Focus ήταν του Πέτρου Γλαντζή, αλλά αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Το να παρουσιάζουμε μια τέτοια ακραία μετατροπή, αλλά και μια πιο light (126 ευρώ ανά ίππο το λέει το άρθρο ο Μ.Σαλ. και είναι στις δοκιμές μακράς διαρκείας) δεν είναι εκτός φιλοσοφίας του περιοδικού. Τα χρήματα που εσύ λες υπέρογκα, δυστυχώς η πείρα μας από την αγορά δείχνει ότι υπάρχει ένα μεγάλο μερίδιο ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα θεωρεί απολύτως λογικά. Συνεπώς, εμείς με την φιλοσοφία και τις γνώσεις μας προσπαθούμε να δείξουμε στον κόσμο τι εστί βελτίωση και τι 'χειροτέρευση'. Αν κάτι τόσο ακραίο είναι πράγματι καλό γιατί να μην το μάθει ο κόσμος και ανάποδα. Στο κάτω κάτω της γραφής, αυτό για το οποίο εμείς μωχθούμε είναι να φτιάξουμε ένα περιοδικό που θα καλύπτει όλους σας σε περισσότερους του ενός τομείς. Πως το λένε, 'διαβάζω 4Τροχούς και δεν μου τη βγαίνει κανείς σε γνώσεις'. Όσο για Focus στυλ βελτιώσεις, ανέμενε τον επόμενο μηνα έχω ετοιμάσει ένα μικρό και βελτιωμένο στα σημνεία Ιάπωνα.
                  Φιλικά
                  Κ.Φ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    βασικα μιλουσα για την μετατροπη του ενθετου......... και οχι της μακριας διαρκειας.........
                    οσο αναφορα για την τελευταια μαλλον αποδειχτηκε μουφα.......

                    εχεις δικιο, ο πετρος ητανε (το ξεχασα )
                    δεν μπορει να γινει κατι αντιστοιχο???? να βελτιωθει ενα αυτοκινητο στα σημεια που ποναει??? μικρες και απλες λυσεις που να μπορει να τις κανει ο καθενας με μικρο κοστος.........

                    ξερω πιος ειναι ο ιαπωνας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      hunter last edited by

                      Εγώ πάντως,παραδέχτηκα τό ότι είπανε τά παιδιά τήν αλήθεια 'έξω από τά δόντια'.
                      Αυτό σημαίνει υπεύθυνο περιοδικό.

                      Κώστα,υπάρχει περίπτωση τό κόρσα αυτό,νά στηθεί καλύτερα (από άλλον βελτιωτή,ή από ιδιώτη) ώστα νά μήν υπολείπεται τό πλαίσιο τής ιπποδύναμης;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        Άσχετο αλλά στο συγκριτικό μεταξύ των Volvo S40 και Alfa 156 γιατί επιμένει ο συντάκτης οτι η 156 έχει McPherson και στη μπροστινή ανάρτηση;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                          Άσχετο αλλά στο συγκριτικό μεταξύ των Volvo S40 και Alfa 156 γιατί επιμένει ο συντάκτης οτι η 156 έχει McPherson και στη μπροστινή ανάρτηση;

                          την απορια την εχω και εγω παυλο..........και μπορω να πω οτι μου εκανε και ιδιαιτερη εντυπωση........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kf last edited by

                            Καλησπέρα,
                            σχετικά με την 156 απλά να εξηγήσουμε ότι η εμπρός ανάρτησή της είναι διπλά ψαλίδια και αν αναφέρθηκε εκ παραδρομής ως MCPherson. άλλωστε στον πίνακα είναι σωστά διατυπωμένη. και εκτός αυτού είναι η πολοστή φορά που γράφουμε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι αυτονόητο ότι μόνο από λάθος θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο.
                            Σχετικά με το Corsa ειλικρινά δεν θα ήθελα να πω χωρίς πρώτα να δω μια άλλη λύση. Ωστόσο μου φαίνεται ότι τόσα άλογα είναι μάλλον πολλά, ούτως ή άλλως, για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Πρόταση:
                              Κανένα αυτοκολλητάκι καί καμμία αφίσα δέν θά δούμε;
                              Αντε γιατί έχει γεμίσει ο τόπος μέ μάξ-πάουερ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                pavlos23 last edited by

                                Ο χρήστης KF έγραψε:
                                Καλησπέρα,
                                σχετικά με την 156 απλά να εξηγήσουμε ότι η εμπρός ανάρτησή της είναι διπλά ψαλίδια και αν αναφέρθηκε εκ παραδρομής ως MCPherson. άλλωστε στον πίνακα είναι σωστά διατυπωμένη. και εκτός αυτού είναι η πολοστή φορά που γράφουμε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι αυτονόητο ότι μόνο από λάθος θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο.

                                Mα και εγώ το πρώτο που υπέθεσα ήταν οτι πρόκειτα ιπερί ορθογραφικού λάθους. Απλώς η παρένθεση,που ουσιαστικά 'σφραγίζει' τα περί McPherson, με παραξένεψε. Αυτό δε μπορεί να είναι τυπογραφικό. Αλλά τέλος πάντων δε θα κολλήσουμε εκεί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sakinen last edited by

                                  Αυτό που δεν μ αρέσει είναι ο τρόπος παρουσίασης των αγώνων (ράλλυ+F1). Μια φωτό 1,5 σελίδα, που δεν φαίνεται καλά μια που κόβεται στη μέση και ένα πινακάκι με τα αποτελέσματα μαζί με ένα τηλεγράφημα του τι έγινε στον αγώνα.
                                  Δεν ξέρω βάση ποιας έρευνας έγινε η απόφαση για αυτόν τον τρόπο παρουσίασης των αγωνιστικών θεμάτων, πάντως μια έρευνα στο φόρουμ, πιστεύω ότι θα έβγαζε πολλούς μη ευχαριστημένους.
                                  Καμμιά σχέση με τις παλιές περιγραφές των αγώνων. Θα μπορούσε να μπαίνουν περισσότερες μικρότερες φωτό και μεγαλύτερο κείμενο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Πολλές οι παρατηρήσεις,πάρα πολλές εκφράζουν κι εμένα (παρουσιάσεις αυτοκινήτων θρύλων,τεχνικά για να μαθαίνουν οι αρχάριοι και να εμβαθύνουν οι...γνώστες,καλύτεροι πίνακες χαρακτηριστικών στο τέλος και πολλά άλλα).
                                    Μια και μιλάμε όμως και για το site θα ήθελα να (ξανα-)θυμίσω ότι το **4Τ Library **εξακολουθεί να είναι ανεπαρκές αφού του λείπει το μεγαλύτερο-αν δεν κάνω λάθος- κομμάτι της ιστορίας των 4Τ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pavlos23 last edited by

                                      Θα ήθελα επίσης να θίξω το θέμα των ελαστικών που χρησιμοποίθηκαν στο C2 VTS. Άποψη μου αλλά και των υπόλοιπων ανγνωστών των 4Τ της παρέας μου είναι οτι με τις διαστάσεις αυτές ούτε θεωριτική συζήτηση δε γίνεται,πόσο μάλλον συγκριτική σε πίστα. Μα είναι δυνατόν να τοποθετείτε λάστιχο 175/65/14 σε αυτοκίνητο τέτοιας ιπποδύναμης; Ακόμη και τα Υaris 1.3 και Micra 1.2 που έχουν παρόμοιες διαστάσεις δε μπορούν να βάλουν σωστά τη δύναμη στο δρόμο πόσο μάλλον τα VTS. Δε μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το 185/60/14 ή στη περίπτωση της 15άρας ζάντας το 195/50/15 ; Σε καμία περίπτωση δε νομίζω πως τα λάστιχα που επιλέξατε αποτελούν επιλογή οποιουδήποτε (για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάντα) για 14 ή 15 ιντσών τροχό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        Μου άρεσε πολύ το άρθρο για το corsa,γιατί ήταν περιείχε μια αναλυτική τεχνική περιγραφή,αλλά και και μια ολοκληρωμένη δοκιμη και το κυριότερο,κατέληγε σε ένα ωραίο και τεκμηριωμένο 'ναι μεν,αλλά',ενώ συνήθως 'δοκιμές' άλλων περιοδικών καταλήγουν σε διθυραμβικά σχόλια.

                                        Γενικά,απ' ότι παρατήρησα,το 0-100-0 διατηρεί το πνεύμα των 4Τ,οπότε δε μπορεί παρά να μην είναι πολύ καλό...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                                          Θα ήθελα επίσης να θίξω το θέμα των ελαστικών που χρησιμοποίθηκαν στο C2 VTS. Άποψη μου αλλά και των υπόλοιπων ανγνωστών των 4Τ της παρέας μου είναι οτι με τις διαστάσεις αυτές ούτε θεωριτική συζήτηση δε γίνεται,πόσο μάλλον συγκριτική σε πίστα. Μα είναι δυνατόν να τοποθετείτε λάστιχο 175/65/14 σε αυτοκίνητο τέτοιας ιπποδύναμης; Ακόμη και τα Υaris 1.3 και Micra 1.2 που έχουν παρόμοιες διαστάσεις δε μπορούν να βάλουν σωστά τη δύναμη στο δρόμο πόσο μάλλον τα VTS. Δε μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το 185/60/14 ή στη περίπτωση της 15άρας ζάντας το 195/50/15 ; Σε καμία περίπτωση δε νομίζω πως τα λάστιχα που επιλέξατε αποτελούν επιλογή οποιουδήποτε (για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάντα) για 14 ή 15 ιντσών τροχό.

                                          Παύλο,απ'ότι κατάλαβα,η δοκιμή έγινε ΄χρησημοποιωντας τά λάστιχα πού φωρούσαν τά Saxo VTS καί 106 Rally.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            pavlos23 last edited by

                                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                            Παύλο,απ'ότι κατάλαβα,η δοκιμή έγινε ΄χρησημοποιωντας τά λάστιχα πού φωρούσαν τά Saxo VTS καί 106 Rally.

                                            Μα δε φορούσαν αυτά τα ελαστικά,και δεν εννοώ την εταιρία αλλά τις διαστάσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 6 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr