-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
.....δωσε κανα λινκΜπορείς να δεις εδώ μερικά τέτοια πακέτα......αλλά πρέπει να το στείλεις στη Γερμανία αρχικά (εάν έχεις φίλο, γνωστό κτλ.) και αυτός να στο στείλει με DHL στην Ελλάδα μετά.....
-
Ο χρήστης spymoutsi έγραψε:
Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα OPEL GTC 1.8 125HP του 10/2005 3d. Το αυτοκίνητο είναι από χέρι ιδιοκτήτη αντιπροσωπείας με 72000χλμ. Αυτή τη στιγμή το έχουν στο συνεργείο και περιμένουν ένα σασμάν για αλλαγή γιατί, όπως λένε είχε ένα θόρυβο. Μου είπαν επίσης ότι θέλει καινούργια ελαστικά και ότι κατα τα άλλα δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Η τιμή εκκίνησης είναι 9500 ευρώ. Επειδή δεν γνωρίζω αρκετά για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά και γενικά για τα opel, τελικά αξίζει μια τέτοια αγορά?πανάκριβη η τιμή,
κοίτα άλλο Astra ή άλλο μοντέλο.Δεν νομιζω οτι ειναι πανακριβο , απότι ειδα στο car οι τιμες των GTC ακομα και με περισσοτερα χιλιομετρα εκει παιζουν . Μην ξεχναμε οτι θα εχει και αρκετα καλο πακετο εξοπλισμου , αληθεια πια εκδοση ειναι ?(sport - cosmo ).
Βλεπω θετικα το οτι θα του βαλουν καινουργιο κιβωτιο και οτι σε ενημερωσε γιάυτο ,κάλλιστα θα μπορουσε να κανει τον κινεζο και να στο πουλησει με το προβληματικο , επισης ( αν και γιάυτο δεν μπορεις ποτε να εισαι σιγουρος ) βαση των χιλιομετρων που εχουν τα αντιστοιχα GTC στο car ειναι στον μεσο ορο , θα μπορουσε ανετα να τα εχει γυρισμενα, βεβαια ξαναλεω οτι δεν μπορεις να εισαι σιγουρος γιάυτο .
Μιας και το αμαξι ειναι ηδη στο συνεργειο για κιβωτιο ειναι ευκαιρια να πας με εναν δικο σου μηχανικο και φαναρτζη να του ριξουν μια ματιαΤο μονο που θα σου πω να αποφυγεις ειναι η αναρτηση CDC η οποια οταν ερθει η ωρα της αλλαγης στοιχιζει περιπου 1000€, βεβαια απότι ξερω τοτε μπορεις να βαλεις τα κανονικα απλα αμορτισερ με το μισο κοστος.
-
Σαν κάτοχος του Astra GTC 1.8 125PS Cosmo 08/2005 με 90.000χλμ, θα σου πω ότι εμένα το αμάξι αγοράστηκε από καινούριο και πρακτικά δεν έχει βγάλει απολύτως κανένα πρόβλημα. Κατανάλωση λαδιού μηδέν, οδήγηση άπειρες φορές κοντά σε όρια κόφτη, νευρικά πατήματα γκαζιού, μπάσιμο σε στροφές με αρκετά χλμ κλπ. Ούτε καν τακάκια δισκοφρένων δεν έχω αλλάξει. Τις επόμενες μέρες που θα κάνω το σέρβιε των 90.000χλμ θα πάω για προγραμματισμένη αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Μόνο ένας χαζοήχος από την τιμονιέρα που τον έχουν βγάλει τα περισσότερα astra h μου έχει βγει και δεν το έχω πάει στην αντιπροσωπεία. Κατά τα άλλα το αμάξι είναι σκυλί μαύρο κι εξαιρετικά καλοφτιαγμένο κατά την άποψή μου, σίγουρα ποιοτικότερο από το επόμενο astra J. Το μόνο που βασικά θεωρώ αρνητικό στο συγκεκριμένο είναι ο κινητήρας με την έννοια ότι χαμηλά, κάτω από τις 3000σαλ είναι ψόφιος, ενώ η καλή του περιοχή είναι από τις 3700σαλ και πάνω, ενώ επίσης μετά τις 4000σαλ είναι κι αρκετά θορυβώδης στο ταξίδι για πολύωρη οδήγηση. Με λίγα λόγια δεν είναι ότι καλύτερο για γρήγορη οδήγηση. Επιπρόσθετα αν προσπαθήσεις να κινηθείς σβέλτα, έχεις και αρκετή κατανάλωση βενζίνης (σε μένα μέση κατανάλωση περί τα 10λτ/100χλμ). Επίσης το κιβώτιο ούτε κρύο ούτε ζέστη, σίγουρα δεν ευνοεί πάντως τις πολύ γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Ο συμπλέκτης στο δικό μου πρακτικά παραμένει το ίδιο μαλακός μετά από τόσα χλμ. Εγώ είχα βάλει ως εξτρά και την ηλεκτρονική ανάρτηση CDC αλλά μπορώ να πω πως μάλλον δεν άξιζε τα παραπάνω χρήματα, χώρια που πλέον μιας που τα αμορτισέρ θέλουν άλλαγμα, το κόστος τοποθέτησης ίδιων αγγίζει τα 1500 ευρώ . Μπορούν βέβαια να μπουν απλά με κόστος μεταξύ 500 κι 700 ευρώ...
Συνολικά για μένα το αμάξι δεν είναι άσχημο. Προσοχή βέβαια στο να μην είναι το συγκεκριμένο ταλαιπωρημένο - τρακαρισμένο. Η τιμή των 9500 ευρώ δε μου φαίνεται τσιμπημένη, ειδικά αν πρόκειται για το Cosmo. Ενδεικτικά σου λέω ότι το δικό μου που ήταν Cosmo με επιπλέον εξτρά ζάντες 17 ιντσών, ηλεκτρονική ανάρτηση, εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ενεργά προσκέφαλα οδηγού - συνοδηγού και ρεζέρβα κανονικού μεγέθους, κόστιζε το 2005 23000 ευρώ μετρητοίς -
Ευχαριστώ για τις γνώμες σας και το χρόνο που αφιερώσατε.
Περιμένω ακόμα να βγεί από το συνεργείο για να το δοκιμάσω και να το τεστάρω. Μέχρι τότε γενικά βλέπω κι άλλα αμάξια στην κατηγορία αυτή. Έχει κανείς να προτείνει κάτι άλλο στα ίδια ή και λιγότερα χρήματα?
Εννοείτε χρονολογία μετά το 2005. Ευχαριστώ και πάλι! -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Σαν κάτοχος του Astra GTC 1.8 125PS Cosmo 08/2005 με 90.000χλμ, θα σου πω ότι εμένα το αμάξι αγοράστηκε από καινούριο και πρακτικά δεν έχει βγάλει απολύτως κανένα πρόβλημα........... Ούτε καν τακάκια δισκοφρένων δεν έχω αλλάξει.Και νόμιζα ότι μάλλον δεν το πήρα είδηση στο σέρβις ή ότι τα άλλαξαν και ξέχασαν να τα χρεώσουν.
Με 56.000 χλμ, τα περισσότερα στην πόλη, δεν έχουν αλλαχτεί ακόμα τακάκια στο Astra.
Καλά, από τι είναι φτιαγμένα; Σε άλλες μάρκες αλλάζουν ανά 10-15000 χλμ.
ΟΚ, ένα έξοδο λιγότερο. -
Αντιγραφω απο το τοπικ ''ποσο στοιχιζει το σερβις του αυτοκινητου σας''
σημερα πηγα σερβις το ΑστραΜολις γυρισα απο την Opel Δρομων στο Καματερο οπου πηγα την Αστέρω για το service των 4 ετων (41.000 km ) + καθαρισμο του air condition, χρονος αναμονης 2 ωρες.
Η αποδειξη που πηρα γραφει τα εξης :
..................ΕΙΔΟΣ..........................ΠΟΣΟΤΗΤΑ.........ΑΞΙΑ1)Τοποθετηση σφιγκτηρα............................4...............0
2)EcoService............................................1..............75€
3)Καθαρισμος A/C.....................................1...............25€
4)Φιλτρο καμπινας (Pollen)..........................1...............18.21€
5)Ροδελα ταπας λαδιου...............................1...............0,66€
6)Υγρο Καθαριστηρων.................................1...............1.26€
7) Συνθετικο Λαδι 5w-30 DEXOS 2...................4................27€
8 Φιλτρο Λαδιου........................................1................6.30€
9)Φιλτρο Αερα..........................................1................15.19€
10)Καθαριστικο Κλιματιστικου.......................1.................13.36€
11) Κατ'εντολη GM Hellas (Κλιπ Αποστάτης).......1..................0Αξια 182€
Εκπτωση 17€
ΦΠΑ 38€ΣΥΝΟΛΟ 203€
-
Σήμερα το πρωί με το που βάζω μπροστά το αμάξι (astra GTC 1.8 2005mod), ακούω ένα έντονο βουητό από τους αεραγωγούς της κονσόλας. Το βουητό συνέχιζε παρότι έπαιζα με τις ρυθμίσεις της θερμοκρασίας, δεδομένου ότι έχω ηλεκτρονικό κλιματισμό και η ρύθμιση της ροής του αέρα γίνεται, κατ επιλογήν, αυτόματα συναρτήσει της επιθυμητής θερμοκρασίας. Ταυτόχρονα, παρατήρησα ότι το κουμπί στην κονσόλα με την ένδειξη Α (Auto) που θέτει το σύστημα κλιματισμού στην αυτόματη λειτουργία (εσύ επιλέγεις μόνο θερμοκρασία και οι υπόλοιπες ρυθμίσεις, ροή αέρα και από ποιους αεραγωγούς θα βγαίνει ο αέρας), δεν απενεργοποιούνταν (συνέχιζε να ανάβει το λαμπάκι πάνω του ενώ το πατούσα), και το αυτόματο έβγαινε εκτός μόνο παίζοντας με το μεγάλο περιστροφικό μπουτόν του κλιματισμού της κονσόλας (όταν το πείραζα αυτό τότε έβγαζε με τη μία εκτός το auto και έσβηνε η φωτεινή ένδειξη Αuto). Έχω την εντύπωση ότι άλλες φορές που τα είχα πατήσει έβγαζε το αυτόματο εκτός δίχως να καταφύγω στο μεγάλο περιστροφικό μπουτόν. Δυστυχώς στο manual δε βρήκα κάτι συγκεκριμένο σχετικά, αν δηλαδή όντως το πλήκτρο Auto όταν πιεστεί θέτει μόνο το αυτόματο σε λειτουργία αλλά δεν το απενεργοποιεί. Φαντάζει πάντως παράλογο αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Τελικά μετά από 2 λεπτά περίπου το βουητό σταμάτησε και ακουγόταν ο συνήθης ήχος της ροής του αέρα από τους αεραγωγούς. Υπόψη ότι έχω αλλάξει φίλτρο καμπίνας πριν 1,5 μήνα, οπότε θέμα βουλώματος αεραγωγών μάλλον δεν παίζει.
Θα μπορούσε κάποιος φίλος με ηλεκτρονικό κλιματισμό να τσεκάρει τις αντίστοιχες λειτουργίες στο δικό του astra για να δούμε ποια είναι καταρχήν η σωστή λειοτυργία του πλήκτρου auto?
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Σήμερα το πρωί με το που βάζω μπροστά το αμάξι (astra GTC 1.8 2005mod), ακούω ένα έντονο βουητό από τους αεραγωγούς της κονσόλας. Το βουητό συνέχιζε παρότι έπαιζα με τις ρυθμίσεις της θερμοκρασίας, δεδομένου ότι έχω ηλεκτρονικό κλιματισμό και η ρύθμιση της ροής του αέρα γίνεται, κατ επιλογήν, αυτόματα συναρτήσει της επιθυμητής θερμοκρασίας. Ταυτόχρονα, παρατήρησα ότι το κουμπί στην κονσόλα με την ένδειξη Α (Auto) που θέτει το σύστημα κλιματισμού στην αυτόματη λειτουργία (εσύ επιλέγεις μόνο θερμοκρασία και οι υπόλοιπες ρυθμίσεις, ροή αέρα και από ποιους αεραγωγούς θα βγαίνει ο αέρας), δεν απενεργοποιούνταν (συνέχιζε να ανάβει το λαμπάκι πάνω του ενώ το πατούσα), και το αυτόματο έβγαινε εκτός μόνο παίζοντας με το μεγάλο περιστροφικό μπουτόν του κλιματισμού της κονσόλας (όταν το πείραζα αυτό τότε έβγαζε με τη μία εκτός το auto και έσβηνε η φωτεινή ένδειξη Αuto). Έχω την εντύπωση ότι άλλες φορές που τα είχα πατήσει έβγαζε το αυτόματο εκτός δίχως να καταφύγω στο μεγάλο περιστροφικό μπουτόν. Δυστυχώς στο manual δε βρήκα κάτι συγκεκριμένο σχετικά, αν δηλαδή όντως το πλήκτρο Auto όταν πιεστεί θέτει μόνο το αυτόματο σε λειτουργία αλλά δεν το απενεργοποιεί. Φαντάζει πάντως παράλογο αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Τελικά μετά από 2 λεπτά περίπου το βουητό σταμάτησε και ακουγόταν ο συνήθης ήχος της ροής του αέρα από τους αεραγωγούς. Υπόψη ότι έχω αλλάξει φίλτρο καμπίνας πριν 1,5 μήνα, οπότε θέμα βουλώματος αεραγωγών μάλλον δεν παίζει.
Θα μπορούσε κάποιος φίλος με ηλεκτρονικό κλιματισμό να τσεκάρει τις αντίστοιχες λειτουργίες στο δικό του astra για να δούμε ποια είναι καταρχήν η σωστή λειοτυργία του πλήκτρου auto?
Ευχαριστώ.Μαλλον εσπασε το κλαπετο της ανακυκλωσης αερα...και το δικο μου GTC το εκανε....και μερικες φορες σε καμμια λακουβα σταματαγε...ο θορυβος και ξανα αρχιζε....στην επομενη....
Ειναι γνωστο θεμα στα Astra H....το κλαπετο ειναι πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου....εγω με μια επεμβαση που ειχα κανει το στερεωσα μονιμα ανοιχτο....και ετσι πουληθηκε κιολας το αυτοκινητο....
-
Εμένα ήταν η πρώτη φορά που το έκανε. Ο θόρυβος κράτησε γύρω στα 2 λεπτά και μετά τέρμα. Το μεσημέρι που ξαναοδήγησα δεν ακούστηκε τίποτε. Γνωρίζουμε κόστος αντικατάστασης; (εφόσον βέβαια είναι αυτό)
-
Και εμενα το εκανε μια φορα στα 60.000χλμ περιπου και σταματησε....και μετα απο κανα δυο μηνες το εκανε συνεχεια....μεχρι που το σκαλισα....
Τωρα κοστος αντικαταστασης πρεπει να εχει γυρω στα 200-300 € καινουργιο....χωρις να ειμαι 100% σιγουρος...
-
Αν είναι τόσο ακριβό όπως λες, υποθέτω θα περιλαμβάνει όλο το σύστημα, μαζί με το μοτεράκι που ανοιγοκλείνει το κλαπέ... Αν ισχύει αυτό, μεγάλη βλακεία.
-
Υπάρχει περίπτωση να έχει φρακάρει αεραγωγός από φύλλα κλπ; Γιατί η αλήθεια είναι ότι στη δουλειά παρκάρω το αμάξι κάτω από δέντρα και αρκετές φορές πέφτουν φύλλα πάνω στις ςξωτερικές γρίλλιες που βρίσκονται στη βάση του παρμπρίζ. Θα είχε νόημα να φυσηχθούν οι αεραγωγοί;
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Υπάρχει περίπτωση να έχει φρακάρει αεραγωγός από φύλλα κλπ; Γιατί η αλήθεια είναι ότι στη δουλειά παρκάρω το αμάξι κάτω από δέντρα και αρκετές φορές πέφτουν φύλλα πάνω στις ςξωτερικές γρίλλιες που βρίσκονται στη βάση του παρμπρίζ. Θα είχε νόημα να φυσηχθούν οι αεραγωγοί;Εαν σου περισσευει λιγος χρονος...δεν χανεις τιποτα με το να το δοκιμασεις....και γω παντως εκει πηγε το μυαλο μου αμεσως οτι κατι ειχε παει μεσα απο τους αεραγωγους....αλλα δεν....
Οταν στο κανει παλι...που δεν το ευχομαι....στησε το αυτι σου και ακουσε αν ο θορυβος ερχεται πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου στην αριστερη γωνια με την κονσολα....αυτο ειναι....πας για κλαπετο ανακυκλωσης......
-
Τώρα που το σκέφτομαι, μετά το προγραμματισμένο σέρβις και την αλλαγή φίλτρου καμπίνας που είχα κάνει περί τα μέσα Ιουνίου σε εξουσιοδοτημένο, είχα παρατηρήσει ότι κατά το σβήσιμο του αυτοκινήτου ο θόρυβος που κάνει το κλαπέτο του αεραγωγού κρατούσε περισσότερο χρόνο από ότι πριν αλλά δεν έδινα σημασία, αντίστοιχα κι όταν έβαζα μπροστά. Ερώτηση: Υπάρχει περίπτωση να κάναν κάποια πατάτα στο συνεργείο κατά την αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και να επηρέασε τη λειτουργία του κλαπέτου ανακύκλωσης;
-
Δε νομιζω.....να μπορουν να επεμβουν εκει που ειναι το κλαπετο....απλα η στηριξη του κλαπετου ειναι προβληματικη....
-
Εννοείς ότι το όλο σύστημα του κλαπέτου δεν είναι προσβάσιμο από το σημείο που τοποθετείται το φίλτρο καμπίνας; Αν ισχύει αυτό, ξέρεις από που είναι προσβάσιμο και τι, ενδεχομένως, πρέπει να ξηλωθεί για να αντικατασταθεί (ενδεχομένως) ο μηχανισμός του κλαπέτου;
-
3)Καθαρισμος A/C.....................................1...............25€
.......................................
10)Καθαριστικο Κλιματιστικου.......................1.................13.36€Δηλαδή 38 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ μάλιστα, για να κάνουν φσιτ-φσιτ με σπρέυ (δεν χρησιμοποιούν καν ολόκληρο το μπουκάλι).
Εκτός αν λύνουν τίποτα, πράγμα που σ' εμένα δεν είχαν κάνει.
Εγώ πήρα ένα καθαριστικό κλιματιστικού σε σπρέυ, το ψέκασα, μύριζε 2-3 μέρες το χημικό (λεμονίλα), αλλά από τη μπόχα της υγρασίας/μύκητες κλπ ξεμπέρδεψα. Κόστος: 8 ευρώ περίπου. -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Εννοείς ότι το όλο σύστημα του κλαπέτου δεν είναι προσβάσιμο από το σημείο που τοποθετείται το φίλτρο καμπίνας; Αν ισχύει αυτό, ξέρεις από που είναι προσβάσιμο και τι, ενδεχομένως, πρέπει να ξηλωθεί για να αντικατασταθεί (ενδεχομένως) ο μηχανισμός του κλαπέτου;Νομιζα εαν βγει το ντουλαπακι του συνοδηγου μπορει να γινει η αντικατασταση....
-
Αύριο έχω κλείσει ραντεβού σε εξουσιοδοτημένο Opel προκειμένου να ψάξουν το θέμα με το θόρυβο απ τους αεραγωγούς. Θα σας ενημερώσω για τη συνέχεια...
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Σήμερα το πρωί με το που βάζω μπροστά το αμάξι (astra GTC 1.8 2005mod), ακούω ένα έντονο βουητό από τους αεραγωγούς της κονσόλας. Το βουητό συνέχιζε παρότι έπαιζα με τις ρυθμίσεις της θερμοκρασίας, δεδομένου ότι έχω ηλεκτρονικό κλιματισμό και η ρύθμιση της ροής του αέρα γίνεται, κατ επιλογήν, αυτόματα συναρτήσει της επιθυμητής θερμοκρασίας. Ταυτόχρονα, παρατήρησα ότι το κουμπί στην κονσόλα με την ένδειξη Α (Auto)
Μαλλον εσπασε το κλαπετο της ανακυκλωσης αερα...και το δικο μου GTC το εκανε....και μερικες φορες σε καμμια λακουβα σταματαγε...ο θορυβος και ξανα αρχιζε....στην επομενη....
Ειναι γνωστο θεμα στα Astra H....το κλαπετο ειναι πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου....εγω με μια επεμβαση που ειχα κανει το στερεωσα μονιμα ανοιχτο....και ετσι πουληθηκε κιολας το αυτοκινητο....
@dgrgtc
και εσενα αυτοματο συστημα κλιματισμου ειχε οπως του lazarefa ή το κλασσικο χειροκίνητο ?Αύριο έχω κλείσει ραντεβού σε εξουσιοδοτημένο Opel προκειμένου να ψάξουν το θέμα με το θόρυβο απ τους αεραγωγούς. Θα σας ενημερώσω για τη συνέχεια...
Ευχαριστουμε μακαρι να μην ειναι μεγαλη η ζημια
Opel Astra 2004 (H)