Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μη ομαλή αύξηση στροφών + παύσεις....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μη ομαλή αύξηση στροφών + παύσεις....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    63
    1514
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvala last edited by

      Ο χρήστης sirgus έγραψε:

      Έχεις μετρήσει και στατικό και δυναμικό αβανς;
      Ο ρυθμιστής υποπίεσης του αβανς δουλεύει ΟΚ; Μήπως η μεμβράνη του είναι ξερή;

      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=215664

      Ψάχνω μαγαζί με τέτοια λάμπα
      Λάμπα αβάνς όπως μου είπε ο Χρήστος ή στροβοσκόπιο όπως το λένε οι ξένοι

      Σε 'παραδοσιακό' ηλεκτρολογείο αυτοκινήτου θα πρέπει να έχουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sirgus last edited by

        Ο χρήστης gvala έγραψε:

        Έχεις μετρήσει και στατικό και δυναμικό αβανς;
        Ο ρυθμιστής υποπίεσης του αβανς δουλεύει ΟΚ; Μήπως η μεμβράνη του είναι ξερή;

        http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=215664

        Ψάχνω μαγαζί με τέτοια λάμπα
        Λάμπα αβάνς όπως μου είπε ο Χρήστος ή στροβοσκόπιο όπως το λένε οι ξένοι

        Σε 'παραδοσιακό' ηλεκτρολογείο αυτοκινήτου θα πρέπει να έχουν.

        Θα περάσω και από Σπ,Πάτση να ρωτήσω

        Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dog80 last edited by

          Το Praktiker σίγουρα έχει λάμπες αβάνς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sirgus last edited by

            Θα πάω και Praktiker τότε!

            Νέα δεδομένα.
            ΝΟΜΙΖΩ ότι όταν πατήσω γκάζι τέρμα και ανεβάσει στροφές όσο πάει...αν το δοκιμάσω μετά δεν το κάνει.

            Ύποπτο και μυρίζει καρμπυρατέρ που μπουκώνει ...

            Αλλά μπουκώνει ακόμα και στο ρελαντί?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sirgus last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:
              Το Praktiker σίγουρα έχει λάμπες αβάνς.

              Θυμάσαι να έχεις δει?
              Τιμή?

              Σπ.Πάτση βρήκα και έχουν όλοι την ίδια μάρκα.
              Το πιο φτηνό 30 ευρώ.
              Πολύ πλαστικούρα αλλά για την δικιά μου χρήση (1 φορά το χρόνο) μάλλον κάνει....

              Και πάλι το σκέφτομαι γιατι αμφιβάλω αν είναι αβανς η θέμα καρμπυρατέρ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                gvala last edited by

                Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                Θα πάω και Praktiker τότε!

                Νέα δεδομένα.
                ΝΟΜΙΖΩ ότι όταν πατήσω γκάζι τέρμα και ανεβάσει στροφές όσο πάει...αν το δοκιμάσω μετά δεν το κάνει.

                Ύποπτο και μυρίζει καρμπυρατέρ που μπουκώνει ...

                Αλλά μπουκώνει ακόμα και στο ρελαντί?

                Στο καρμπυρατέρ δύο πράγματα μπορείς να ελέγξεις. Τα ζιγκλέρ αν είναι τα σωστά και το φλοτέρ (αν κλείνει την παροχή στο σωστό ύψος. Ααα! και τυχόν πρόβλημα φλαντζών (στεγανοποίηση). Αν αυτά τα έχεις ελέγξει, τότε είσαι ΟΚ!
                Ένα παρόμοιο πάντως πρόβλημα (τώρα το θυμήθηκα), είχα με ένα renault5.
                Είχε παρουσιαστεί μετά από αλλαγή πολλαπλασιαστή. Ο παλιός (Valeo) είχε καεί και μου έβαλαν κάποιον γιαπωνέζικο (με ίδια χαρακτηριστικά), ο οποίος έδειχνε να δουλεύει σωστά. Όταν αλλάχθηκε με Valeo, το πρόβλημα λύθηκε!
                Και γω τότε είχα δισταγμό/κόψιμο στο ανέβασμα και (δεν θυμάμαι γιατί) είχα προσανατολιστεί στην τροφοδοσία (χωρίς αποτέλεσμα βέβαια!)
                Πάντως δεν υπάρχει λόγος να αγοράσεις στροβοσκόπιο! Βρες έναν 'παλιό' ηλεκτρολόγο που να 'χει. Και για να το χρησιμοποιήσεις σωστά, πρέπει να μάθεις τις γωνίες προπορείας σε διάφορες στροφές του κινητήρα (και τα αντίστοιχα σημάδια στον στροφαλοφόρο). Το μηχάνημα που έχουν οι ηλεκτρολόγοι (τουλάχιστον είχαν!) είχε και ένδειξη στροφών του κινητήρα (έπαιρνε σήμα απο το μπουζοκαλώδιο του πρώτου κυλίνδρου, όπως εξάλλου και η στροβοσκοπική λάμπα παίρνει σήμα από κει για το πότε θα ανάψει).

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sirgus last edited by

                  Ναι, κάποια στιγμή που δεν θα βαριέμαι θα πρέπει να κοιτάξω το carb. αν και πάλι πιστεύω ότι δεν νομίζω να είναι αυτό.

                  Για το στροβοσκόπιο, είναι κάτι που θα μείνει και θα ρυθμίζω το αβάνς έτσι και όχι με τον στατικό τρόπο.
                  Αν και όλοι λένε ότι σε ένα απλό αυτοκίνητο όπως το ami, κανείς σχεδόν δεν χρησιμοποιεί λάμπα για αβάνς.

                  Θα σας ενημερώσω με νεότερα σε λίγες ώρες που θα πάω κάπου με άλλο πολλαπλασιαστή!

                  Α!Όταν κάποιος βάζει χειρότερη βενζίνη από όσο πρέπει, δίνει ή παίρνει αβάνς?
                  Ίσως και αυτό είναι ένα πρόβλημα και μπορούσα να δοκιμάσω να βάλω μια φορά σούπερ αμόλυβδη να δω...(@()* αφού έβαλα σήμερα βενζίνη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • H
                    hunter last edited by

                    Καλύτερα νά μή δοκιμάσεις αμόλυβδη Κώστα.
                    Μή σού δημιουργήσει πρόβλημα στίς βαλβίδες.
                    Και φυσικά,αλλάζοντας βενζίνη,δέν αλλάζει τό αβάνς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                      Καλύτερα νά μή δοκιμάσεις αμόλυβδη Κώστα.
                      Μή σού δημιουργήσει πρόβλημα στίς βαλβίδες.
                      Και φυσικά,αλλάζοντας βενζίνη,δέν αλλάζει τό αβάνς.

                      Και εγώ το φοβάμαι αλλά σχεδόν όλοι οι ξένοι βάζουν αμόλυβδη.
                      Για 100 kms δεν θα έχω πρόβλημα.

                      Δεν αλλάζει το αβάνς αλλά το αβάνς που έχω είναι για 98 οκτάνια και όχι «ελληνικά» 96!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Στο haynes λέει ότι όταν ρυθμίζεις το αβάνς με στροβοσκόπιο τότε τα 2 σημάδια που έχεις βάλει πρέπει να είναι στην ίδια γραμμή όταν είσαι στο ρελαντί ενώ αρχίζουν να απομακρύνονται όταν ανεβαίνουν οι στροφές.

                        Αν δεν υπάρχει στροφόμετρο πως ξέρω πότε είμαι ακριβώς στο ρελαντί (το σωστό ρελαντί εννοώ) ώστε να ρυθμίσω εκεί το αβάνς?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Δυο περιπτώσεις για έλεγχο που πιθανό είναι να σου δημιουργούν το πρόβλημα.
                          Πρέπει να έχεις χειροκίνητο τσοκ. Αν ναι κοίταξε την ντίζα του και σιγουρέψου ότι κλίνει εντελώς, γιατί αν μένει έστω και λίγο ανοικτό δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα.
                          Επίσης έλεγξε αν η φλάντζα του καρμπιρατέρ με την πολλαπλή εισαγωγής είναι οκ, γιατί αν τραβάει αέρα από εκεί κάνει το μείγμα σου φτωχό και είναι λογικό να μην δουλεύει σωστά ο κινητήρας.
                          Όσο για την στροβοσκοπική λυχνία στα γράφω στο άλλο θέμα σχετικά με τα ηλεκτρικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Νομίζω είμαι πολύ κοντά στο πρόβλημα!
                            Πρόκειται κατά 99% για καρμπυρατέρ και για να είμαι ακριβής σας δίνω 2 απαντήσεις ξένων που σε συνδυασμό με την άποψη του παλιού μηχανικού κατέληξα...

                            later Dyanes have
                            this flat spot - if you increase primary jet from 105 to 115 it cures
                            it completely.
                            Another possibility is that the secondary throttle butterfly is not
                            closing properly

                            και

                            Some Ami carbs are quite frankly rubbish and there are
                            often problems at the point where the primary choke is
                            approaching maximum opening. It is something to do
                            with the emissions settings on the carb and the carbs
                            fitted with a supplementary air jet are apparently the
                            worst.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                              Και εγώ το φοβάμαι αλλά σχεδόν όλοι οι ξένοι βάζουν αμόλυβδη.
                              Για 100 kms δεν θα έχω πρόβλημα.

                              Δεν αλλάζει το αβάνς αλλά το αβάνς που έχω είναι για 98 οκτάνια και όχι «ελληνικά» 96!

                              Μα καλά! Πως τα βολεύουν οι ξένοι; Βάζουν προσθήκες μολύβδου (ενώσεών του);
                              Επίσης με τα καυσαέρια τι κάνουν;

                              Sorry που ξεφεύγω από το θέμα, αλλά είμαι περίεργος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sirgus last edited by

                                Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                Στο καρμπυρατέρ δύο πράγματα μπορείς να ελέγξεις. Τα ζιγκλέρ αν είναι τα σωστά και το φλοτέρ (αν κλείνει την παροχή στο σωστό ύψος. Ααα! και τυχόν πρόβλημα φλαντζών (στεγανοποίηση). Αν αυτά τα έχεις ελέγξει, τότε είσαι ΟΚ!

                                τα ζιγκλέρ πως καθαρίζουν?
                                Υπάρχει ειδικό υγρό ή τα αφήνω για ώρες μέσα σε βενζίνη πχ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Σπρει για καθαρισμό καρμπυρατερ από βενζινάδικο ..... απαραίτητο αξεσουάρ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                    Σπρει για καθαρισμό καρμπυρατερ από βενζινάδικο ..... απαραίτητο αξεσουάρ

                                    Απορώ πως δεν το έχω δηλαδή!

                                    Υπάρχει τρόπος να καθαρίσει χωρίς να το βγάλω?
                                    Δηλαδή με κάποιο πρόσθετο στην βενζίνη ή κάτι άλλο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gvala last edited by

                                      Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                                      Σπρει για καθαρισμό καρμπυρατερ από βενζινάδικο ..... απαραίτητο αξεσουάρ

                                      Απορώ πως δεν το έχω δηλαδή!

                                      Υπάρχει τρόπος να καθαρίσει χωρίς να το βγάλω?
                                      Δηλαδή με κάποιο πρόσθετο στην βενζίνη ή κάτι άλλο?

                                      Ο μόνος τρόπος για να το καθαρίσεις πραγματικά είναι να βγάλεις τα ζιγκλέρ και να τα καθαρίσεις με μια οδοντογλυφίδα! Προσοχή!!! Τα ζιγκλέρ είναι χάλκινα (=μαλακό μέταλλο) και χαράζονται εύκολα! Επίσης ελεγξέ τα για χαραγματιές εσωτερικά. Επίσης μην ξεχάσεις το ζιγκλέρ επιτάχυσνσης! Και επι τη ευκαιρία έλεγξε και τις φλάντζες του καρμπυρατέρ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        speedaddict last edited by

                                        Αφου το καρμπυρατερ ειναι καινουργιο ασε τα πειραματα.Ενα απλο καθαρισμα στα ζιγλερ για αρχη κ βλεπουμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sirgus last edited by

                                          Ο χρήστης Speedaddict έγραψε:
                                          Αφου το καρμπυρατερ ειναι καινουργιο ασε τα πειραματα.Ενα απλο καθαρισμα στα ζιγλερ για αρχη κ βλεπουμε.

                                          χεχε!! Κάτι ξέρει και το λέει ο Δημήτρης!

                                          Ναι ρε φίλε να καθαρίσω τα ζιγκλέρ τότε τι λες να αφήσω τα πειράματα?

                                          Υ.Γ Ακόμα περιμένω τηλέφωνο ε?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gvala last edited by

                                            Γενικά, η μεθοδολογία ... επίλυσης είναι απλή.
                                            Δύο συστήματα έχεις να ελέγξεις: Τροφοδοσία, ηλεκτρικά

                                            1. Στην ροφοδοσία ελέγχεις καρμπυρατερ (ζιγκλερ, στεγανότητα και φλοτέρ) και αντλία (που αποκλείεται να φταίει)
                                            2. Μπουζί/μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα), αβανς (τα είπαμε σε προηγούμενο post), διανομέα (και έλεγχος πυκνωτή), πολλαπλασιαστή.

                                            Πιάστα ένα-ένα με την σειρά και καλή επιτυχία!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr