-
Ïëá ôá ôéìüíéá èåùñïýíôáé áñãÜ Þ ãñÞãïñá âÜóç ôïõ óõíïëéêïý áñéèìïý óôñïöþí ðïõ áðáéôïýíôáé ãéá íá öôÜóïõí áðï Üêñç óå Üêñç .
Áõôü Ý÷åé íá êÜíåé -ðßóôåýù üôé Ý÷åé, Ýôóé ìç âáñÜôå,êáé áí äåí åßíáé Ýôóé ðåßôå ìå ôß Ý÷åé íá êÜíåé - ìå ôï ìÞêïò ôùí ñÜâäùí ðïõ óõíäÝïõí ôá Üêñá ôçò êñåìáãéÝñáò Þ ôïõ áôÝñìïíá ìå ôá Üêñá óôïõò ôñï÷ïýò .
Ãéá íá ìåéþóïõìå ôéò óôñïöÝò áõôÝò ëïéðüí áðï 5 óå 3 ôé ðñÝðåé íá êÜíïõìå ?
1.Íá áõîÞóïõìå ôï ìÞêïò ôùí ñÜâäùí áõôþí?
2.Íá ìåéþóïõìå ôï ìÞêïò ?
3.Áí üíôùò áõôü Ýéíáé åöéêôü âÜóç ðïéÜò áíáëïãßáò èá ðñïêýøåé ç ìåßùóç ôùí áðáéôïýìåíùí óôñïöþí äçëáäÞ Ýíáò ðüíôïò 1/4 óôñïöÞò êáé ïýôù êáèåîÞò..
4.Áðáéôåßôáé áëëÜãç óå êÜðïéï êïììÜôé ôïõ ôñï÷ïý /ðëýìíçò .?
Êáé ðñïôïý áðïñÞóåôå êáé ìå ôï äßêéï óáò ãéá ôï èÝìá ,¨ï÷é äåí Ý÷ù óêïðü íá êüøù óôñïöÝò áðï ôï ôéìüíé ôïõ 206 ìéá ÷áñÜ åßíáé áõôÝò ðïõ Ý÷åé áðëÜ åðåéäÞ ðáíôïý âñßóêù áíáöïñÝò ãéá ôï ðþò ëåéôïõñãïýí ôá åîáñôÞìáôá åíüò áõôïêéíÞôïõ áëëÜ ðïëëÝò öïñÝò äåí ëÝíå êáé ðþò ÷ñçóéìïðïéïýíôáé .
-
Ïëá ôá ôéìüíéá èåùñïýíôáé áñãÜ Þ ãñÞãïñá âÜóç ôïõ óõíïëéêïý áñéèìïý óôñïöþí ðïõ áðáéôïýíôáé ãéá íá öôÜóïõí áðï Üêñç óå Üêñç .
Áõôü Ý÷åé íá êÜíåé -ðßóôåýù üôé Ý÷åé, Ýôóé ìç âáñÜôå,êáé áí äåí åßíáé Ýôóé ðåßôå ìå ôß Ý÷åé íá êÜíåé - ìå ôï ìÞêïò ôùí ñÜâäùí ðïõ óõíäÝïõí ôá Üêñá ôçò êñåìáãéÝñáò Þ ôïõ áôÝñìïíá ìå ôá Üêñá óôïõò ôñï÷ïýò .
Ãéá íá ìåéþóïõìå ôéò óôñïöÝò áõôÝò ëïéðüí áðï 5 óå 3 ôé ðñÝðåé íá êÜíïõìå ?
1.Íá áõîÞóïõìå ôï ìÞêïò ôùí ñÜâäùí áõôþí?
2.Íá ìåéþóïõìå ôï ìÞêïò ?
3.Áí üíôùò áõôü Ýéíáé åöéêôü âÜóç ðïéÜò áíáëïãßáò èá ðñïêýøåé ç ìåßùóç ôùí áðáéôïýìåíùí óôñïöþí äçëáäÞ Ýíáò ðüíôïò 1/4 óôñïöÞò êáé ïýôù êáèåîÞò..
4.Áðáéôåßôáé áëëÜãç óå êÜðïéï êïììÜôé ôïõ ôñï÷ïý /ðëýìíçò .?
Êáé ðñïôïý áðïñÞóåôå êáé ìå ôï äßêéï óáò ãéá ôï èÝìá ,¨ï÷é äåí Ý÷ù óêïðü íá êüøù óôñïöÝò áðï ôï ôéìüíé ôïõ 206 ìéá ÷áñÜ åßíáé áõôÝò ðïõ Ý÷åé áðëÜ åðåéäÞ ðáíôïý âñßóêù áíáöïñÝò ãéá ôï ðþò ëåéôïõñãïýí ôá åîáñôÞìáôá åíüò áõôïêéíÞôïõ áëëÜ ðïëëÝò öïñÝò äåí ëÝíå êáé ðþò ÷ñçóéìïðïéïýíôáé .
-
Ïëá ôá ôéìüíéá èåùñïýíôáé áñãÜ Þ ãñÞãïñá âÜóç ôïõ óõíïëéêïý áñéèìïý óôñïöþí ðïõ áðáéôïýíôáé ãéá íá öôÜóïõí áðï Üêñç óå Üêñç .
Áõôü Ý÷åé íá êÜíåé -ðßóôåýù üôé Ý÷åé, Ýôóé ìç âáñÜôå,êáé áí äåí åßíáé Ýôóé ðåßôå ìå ôß Ý÷åé íá êÜíåé - ìå ôï ìÞêïò ôùí ñÜâäùí ðïõ óõíäÝïõí ôá Üêñá ôçò êñåìáãéÝñáò Þ ôïõ áôÝñìïíá ìå ôá Üêñá óôïõò ôñï÷ïýò .
Ãéá íá ìåéþóïõìå ôéò óôñïöÝò áõôÝò ëïéðüí áðï 5 óå 3 ôé ðñÝðåé íá êÜíïõìå ?
1.Íá áõîÞóïõìå ôï ìÞêïò ôùí ñÜâäùí áõôþí?
2.Íá ìåéþóïõìå ôï ìÞêïò ?
3.Áí üíôùò áõôü Ýéíáé åöéêôü âÜóç ðïéÜò áíáëïãßáò èá ðñïêýøåé ç ìåßùóç ôùí áðáéôïýìåíùí óôñïöþí äçëáäÞ Ýíáò ðüíôïò 1/4 óôñïöÞò êáé ïýôù êáèåîÞò..
4.Áðáéôåßôáé áëëÜãç óå êÜðïéï êïììÜôé ôïõ ôñï÷ïý /ðëýìíçò .?
Êáé ðñïôïý áðïñÞóåôå êáé ìå ôï äßêéï óáò ãéá ôï èÝìá ,¨ï÷é äåí Ý÷ù óêïðü íá êüøù óôñïöÝò áðï ôï ôéìüíé ôïõ 206 ìéá ÷áñÜ åßíáé áõôÝò ðïõ Ý÷åé áðëÜ åðåéäÞ ðáíôïý âñßóêù áíáöïñÝò ãéá ôï ðþò ëåéôïõñãïýí ôá åîáñôÞìáôá åíüò áõôïêéíÞôïõ áëëÜ ðïëëÝò öïñÝò äåí ëÝíå êáé ðþò ÷ñçóéìïðïéïýíôáé .
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
...............
Για να μειώσουμε τις στροφές αυτές λοιπόν απο 5 σε 3 τι πρέπει να κάνουμε ?...............
.να αλλαξουμε κρεμαγιερα.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
...............
Ãéá íá ìåéþóïõìå ôéò óôñïöÝò áõôÝò ëïéðüí áðï 5 óå 3 ôé ðñÝðåé íá êÜíïõìå ?...............
.íá áëëáîïõìå êñåìáãéåñá.
×ìì Åßíáé êáé áõôü ìéá ëýóç
ÐëçñïöïñéáêÜ ôçí ó÷Ýóç ôùí Üêñùí ãéá ôçí áêñßâåéá ôïõ ìÞêïõò ôùí Üêñùí ìå ôéò óôñïöÝò ôïõ ôéìïíéïý ðñïóðáèþ íá ìÜèù
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Ολα τα τιμόνια θεωρούνται αργά ή γρήγορα βάση του συνολικού αριθμού στροφών που απαιτούνται για να φτάσουν απο άκρη σε άκρη .
Αυτό έχει να κάνει -πίστεύω ότι έχει, έτσι μη βαράτε,και αν δεν είναι έτσι πείτε με τί έχει να κάνει - με το μήκος των ράβδων που συνδέουν τα άκρα της κρεμαγιέρας ή του ατέρμονα με τα άκρα στους τροχούς .
Για να μειώσουμε τις στροφές αυτές λοιπόν απο 5 σε 3 τι πρέπει να κάνουμε ?...Δεν είναι έτσι ακριβώς. Στην περίπτωση της κρεμαγιέρας υπάρχει ένα γρανάζι που κινείται πάνω σε ένα οδοντωτό κανόνα. Από το βήμα αυτών και το μήκος του κανόνα προκύπτουν οι στροφές της κρεμαγιέρας. Οπότε η καλύτερη λύση είναι η αλλαγή κρεμαγιέρας με άλλη πιο γρήγορη, αν υπάρχει.
-
Και θέλει προσοχή!Μια πολύ γρήγορη κρεμαγιέρα μπορεί να αποδειχθεί μη πρακτική ΄σε νορμάλ χρήση και ιδιαίτερα μέσα στην πόλη αλλά και στην Εθνική!Αφου το τιμόνι αντιδρά πολύ πιο άμεσα και πιο πολύ!!!
-
Περαν του ότι το αυτοκίνητο αντιδρα πιο γρήγορα (αυτο δεν θελαμε αλλωστε;), υπαρχει άλλος λόγος να μην προβει κανεις σε μία τέτοια αλλαγή;
-
Ï kouk åííïåß üôé áí ðÜò ìå ðïëëÜ ìéá êßíçóç ôïõ ãñÞãïñïõ ôéìïíéïý èá åðéöÝñåé ðåñéóóüôåñï ôùí ôñï÷þí áð'üôé Ýíá áñãü ìå áðïôÝëåóìá íåõñéêüôçôá ôïõ ðßóù ìÝñïõò Þ êáé åêôñïðÞ =ôïýìðá (áõôü ãßíåôáé åðåéäÞ ôï êüøéìï ôïõ ãñÞãïñïõ ôéìïíéïý ìéá óôñïöÞ ð.÷ áëëÜæåé ôçí ãùíßá 15ìïßñåò åíþ ìéá óôñïöÞ áñãïý ôéìïíéïý 7 ìïßñåò )
ôùñá ãéá ìÝóá óôçí ðüëç áõôü äåí íïìßæù üôé åßíáé áðáñáßôçôï ðáßæåé ñüëï ôß ôüîá ìðïñåß íá äéáãñÜøåé êáé ï ôñï÷üò
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Περαν του ότι το αυτοκίνητο αντιδρα πιο γρήγορα (αυτο δεν θελαμε αλλωστε;), υπαρχει άλλος λόγος να μην προβει κανεις σε μία τέτοια αλλαγή;ειναι ισως επιθυμητο το να εχει το τιμονι πιο γρηγορη και αμμεση αποκριση ομως το να αλλαξει καποιος κρεμαγιερα σε πιο γρηγορη για να οδηγαει ενα αυτοκινητο σε αστικες ή περιαστικες μετακινησεις μαλλον ειναι υπερβολικο και με ισως μεγαλο κοστος.
ας βαλει λαστιχα χαμηλοπροφιλα και ετσι θα δει καποια βελτιωση και στον τομεα αυτο αφου τα πιο σκληρα πλαινα των ελαστικων αυτων μειωνουν καπως την υστερηση του τιμονιου χωρις ομως να μειωνουν τις στροφες του.
επισης και ενα πιο μικρο σε διαμετρο τιμονι μπορει να βοηθησει σε αυτο.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
επισης και ενα πιο μικρο σε διαμετρο τιμονι μπορει να βοηθησει σε αυτο.
Με ενα τιμονάκι να παλευεις να κανεις 4 στροφές δεν λεει
-
Βάζουμε μία από Α156 και χαιρόμαστε κάθε μέτρο οδήγησης.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
ÂÜæïõìå ìßá áðü Á156 êáé ÷áéñüìáóôå êÜèå ìÝôñï ïäÞãçóçò.ðüóï êÜíåé ç êñåìáãéÝñá áõôÞ ?
Óå 206 ìðáßíåé ?÷ùñßò ðëÜêá ôþñá ôï 206 åßíáé áñêåôÜ êïíôü ãéá ôÝôïéá êñåìáãéÝñá
-
- Για να αλλάξεις την κρεμαγιέρα πρέπει να κατέβει όλο το εμπρός σύστημα... Πρέπει να κατεβάσεις τη γέφυρα πάνω στην οποία είναι βιδωμένη.
- Πρέπει να βρείς after market
- Η αντλία του υδραυλικού τιμονιού δεν θα το εκτιμήσει, γιατί αλλάζοντας τη σχέση μετάδοσης και με δεδομένη τη δύναμη που εφαρμόζεις η πίεση στο κύκλωμα θα αυξηθεί.
- Υπαρχουν κρεμαγιέρες με μεταβλητό βήμα (είναι λιγότερο γρήγορες γύρω από τη θέση της ευθείας) αλλά πρέπει να την βρεις
- Οι 3 στροφές που έχει το Peugeot είναι μια χαρά...
Παρεπιμπτόντος (ουφ!!) υπάρχουν ειδών και ειδών κρεμαγιέρες των 3 στροφών...
Αυτή του Mondeo με εντυπωσίασε!!
Εν αντιθέσει με την κρεμαγιέρα της 147 (των 2.2 στροφών) που δεν μου είπε κάτι καινουριο σε σχέση με τις 3.1 του Almera... -
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Παρεπιμπτόντος (ουφ!!) υπάρχουν ειδών και ειδών κρεμαγιέρες των 3 στροφών...
Αυτή του Mondeo με εντυπωσίασε!!
Εν αντιθέσει με την κρεμαγιέρα της 147 (των 2.2 στροφών) που δεν μου είπε κάτι καινουριο σε σχέση με τις 3.1 του Almera...Για πές πιο αναλυτικά.
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Παρεπιμπτόντος (ουφ!!) υπάρχουν ειδών και ειδών κρεμαγιέρες των 3 στροφών...
Αυτή του Mondeo με εντυπωσίασε!!
Εν αντιθέσει με την κρεμαγιέρα της 147 (των 2.2 στροφών) που δεν μου είπε κάτι καινουριο σε σχέση με τις 3.1 του Almera...Εξαρτάται πάντα από το τι οδηγείς που και πως...
-
Στο Mondeo το τιμόνι έκοβε πολύ γρήγορα γύρω από τη θέση της ευθείας.
Στην 147 η κρεμαγιέρα έχει μεταβλητό βήμα και γύρω από την ευθεία έχει την ίδια ταχύτητα με αυτή του Almera. Μετά αυξάνεται η σχέση μετάδοσης.Επίσης να σημειώσουμε ότι οι 2.2 στροφές είναι πλασματικές δεδομένου ότι το αυτοκίνητο εχει 11.5μ διάμετρο στροφής, ενώ το Almera με 3.1 έχει 9.6μ διάμετρο στροφής.
Αν δλδ έστριβε όσο το Almera θα είχε 2.63 (αν θεωρήσουμε σταθερή τη σχέση μετάδοσης της κρεμαγιέρας).
Το τιμόνι της 156 το οποίο όλοι υμνούν δεν το γνωρίζω καθώς δεν έχω οδηγήσει το αμάξι αυτό. Υποθέτω ότι θα είναι κάτι σαν του Mondeo ή ίσως και καλύτερο. -
Οδηγησα μια BMW530 της οποιας η κρεμαγιερα ειχε απο ακρη σε ακρη 2 στροφες! Πολυ ωραιο τιμονι που βαραινε αναλογα των χλμ κ ενω ηταν πολυ κοντο καθολου νευρικο κ με πολυ ωραια αισθηση!
After market κρεμαγιερες ξερω οτι φτιαχνει η TRW κοντες για αγωνιστικους κυριως σκοπους κ οι οποιες βεβαια προφανως εχουν κ το αναλογο κοστος. Στην Ελλαδα δεν υπαρχει αντιπροσωπος δυστυχως.
Εμενα μ ενδιαφερει αντικατασταση της δικιας μου κρεμαγιερας η οποια ειναι 4 στροφες ακρη σε ακρη! -
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Στο Mondeo το τιμόνι έκοβε πολύ γρήγορα γύρω από τη θέση της ευθείας.Γι'αυτό το mondeo θέλει περισσότερες διορθώσεις στην ευθεία...
Στην 147 η κρεμαγιέρα έχει μεταβλητό βήμα και γύρω από την ευθεία έχει την ίδια ταχύτητα με αυτή του Almera. Μετά αυξάνεται η σχέση μετάδοσης.
Αυτό σημαίνει γρήγορο τιμόνι όσο μεγαλώνει η διάμετρος της στροφής τόσο να μειώνεται η στροφή του τιμονιού....
Εδώ να σημειώσουμε ότι αν κάποιος έχει δύο corolla (ειδικά σ'αυτές) διαφορετικής γενιάς θα διαπιστώσει πόσο πιο ζωντανό και άνετο είναι το τιμόνι στις νεότερες εκδόσεις σε σχέση πχ με τις προ 1999 χωρίς όμως να μειώνονται αισθητά οι στροφές του.
Ένα γρήγορο τιμόνι δεν προσφέρει και πολλά πολλά αν δεν υπάρχει το ανάλογο στήσιμο και από αυτό το 206 πως να το κάνουμε... έχει!Πάντως αν κάποιος σκέφτεται σοβαρά αλλαγή κρεμαγιέρας, θα πρέπει να σκεφτεί το ενδεχόμενο των αντιστρεπτικών θα βοηθούσαν το τιμόνι και κατ'επέκταση το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πιο ζωντανά με πολύ μικρότερο κόστος...
-
ÄçëáäÞ ôá Üêñá äåí Ý÷ïõí êáíÝíá ëüãï óôçí ìåßùóç ôùí óôñïöþí ôïõ ôéìïíéïý Ïê êëåìáãéÝñá ìüíï !
Á åêôüò áðï êñÜôçìá ôï 206 Ý÷åé êáé äåõôåñï ôéìüíé (ÁöÞíåéò ôï ãêÜæé ìÝóá óôçí óôñïöÞ êáé åíåñãïðïéåßôáé ôï ðßóù ôéìüíé
Ï÷é äåí Ý÷ù óêïðü íá ôïõ áëëÜîù ôçí êñåìáãéÝñá áêüìá ....üôáí ôïõ âÜëù êÜðïéá óôéãìÞ óôï ìÝëëïí ôï 'êëïõâß' èá åßíáé êÜôé ðïõ èá ìå áðáó÷ïëÞóåé
Ôï åý÷ïìáé äçëáäÞ
ÌÅÉÙÓÇ ÓÔÑÏÖÙÍ ÔÉÌÏÍÉÏÕ .