-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μάλιστα...Βασικά από τις φωτο μοιάζει ότι η οργάνωση έπρεπε μεταξύ των σκελών να απομακρύνει (έστω και 100 m παρακάτω) το Celica (και δευτερευόντως το BMW, ούτε αυτό είναι σε καλό σημείο αλλά τουλάχιστον είναι εκτός δρόμου / αγωνιστικής γραμμής)
Ωστόσο:
- Γιατί δε βάζατε ένα δεύτερο τρίγωνο, ώστε να καταλάβει ο επερχόμενος ότι είναι 2 αυτοκίνητα σταματημένα ?
- Επίσης το τρίγωνο νομίζω καλύτερα να έμπαινε ακόμα πιο πίσω (πρώτη φωτο), πριν πάρει γραμμή κανείς για τη στροφή.
- Το Celica του κ. Ανδριόπουλου δεν πήγαινε παρακάτω ?
- Το δικό σας αφού έφτασε ως εκεί παρά το ακρόμπαρο, δεν πήγαινε παρακάτω (με καμιά κλωτσιά στη ρόδα), ώστε να μην προκαλείται σύγχυση ?
Καλα παμε καλα..???τι του λετε του ανθρωπου ..?ηταν δουλεια του..?η οργανωση τι εκανε τον τουριστα ?
-
Καμια φορα αναρωτιεμαι γιατι δεν μπορουμε να συμφωνησουμε στα πιο απλα, ασχετα με το αν επρεπε να βαλουν ή οχι 10 τριγωνα, αν το να βγει το ΣΟΣ ειναι σωστο ή λαθος. Ενα πραγμα ειναι σιγουρο, οτι η οργανωση ηταν εγκληματικα απαραδεκτη! Να το πω και πιο απλα, το εχετε Γ@μησει το σπορ...Με πνιγει το παραπονο που στεναχωρεθηκα που δεν πηγα σε αυτο τον αγωνα και τωρα λεω ευχαριστω Θεε μου.
κ. Δαρα, δεν ξερω ποιος ηταν υπευθυνος Αλυταρχης, ποιος ηταν το 0 και ποιος ηταν το Land Rover και καλο θα ηταν να τα γραψετε εδω.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βασικά από τις φωτο μοιάζει ότι η οργάνωση έπρεπε μεταξύ των σκελών να απομακρύνει (έστω και 100 m παρακάτω) το Celica (και δευτερευόντως το BMW, ούτε αυτό είναι σε καλό σημείο αλλά τουλάχιστον είναι εκτός δρόμου / αγωνιστικής γραμμής)καλό είναι να διαβάζουμε πριν γράψουμε
Τώρα γιατί τα (1) και (2) που σου έχω γράψει σου φαίνονται ότι 'δεν ήταν δουλειά του' δεν το αντιλαμβάνομαι. Συμφωνώ ότι τα (3) και (4) είναι (ίσως, δεν το ξέρω) τραβηγμένα αλλά το (1) και (2) είναι απλούστατα, μόνο κοινή λογική θέλουν, και δεν καταλαβαίνω γιατί τα συζητάμε.
Edit: μόλις τώρα πληροφορήθηκα (με ΡΜ) ότι οι άνθρωποι όντως είχαν κάνει τα (1) και (2) που πρότεινα άρα και αυτά που πρότεινα ήταν λογικά (οπότε δεν αντιλαμβάνομαι τις απαντήσεις του στυλ 'σοβαρευτείτε' 'πάμε καλά' κτλ. ) αλλά και εκείνοι δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο (εφ΄όσον τα 2 αυτοκίνητα δεν μπορούσαν να μετακινηθούν άλλο).
Τέλος από μένα.
Καλησπερα. Ειμαι ο συνοδηγος του Δαρα και θα ηθελα να σας λυσω τις αποριες προσωπικως.
- Γιατί δε βάζατε ένα δεύτερο τρίγωνο, ώστε να καταλάβει ο επερχόμενος ότι είναι 2 αυτοκίνητα σταματημένα ?
Υπηρχαν δυο τριγωνα. Ενα αρκετα πριν την ΒΜW μαζι με το ok και με εμενα να δειχνω στα πληρωματα οτι πρεπει να κλειστουν και ενα μετα την ΒΜW με τον συνοδηγο του κυριου Μιλτου να δειχνει επισης στα αυτοκινητα οτι υπαρχει κι αλλο εμποδιο. Το δευτερο τριγωνο νομιζω το εσπασε ο Χεκιμιαν και ο συνοδηγος ειχε αγιο! Επισης ειχαμε δεσει και μια κορδελα στη τογιοτα και την ειχαμε τεντωσει καποια μετρα προς τα πισω. Ετσι επι δυο ωρες τρωγαμε σκονη (το λιγοτερο της υποθεσης και καναμε νοηματα). - Επίσης το τρίγωνο νομίζω καλύτερα να έμπαινε ακόμα πιο πίσω (πρώτη φωτο), πριν πάρει γραμμή κανείς για τη στροφή.
Πολυ πριν παρει γραμμη το αγωνιστικο εβλεπε εμενα να κανω νοηματα. Το τριγωνο το ειχε βαλει εκει ο κυριος Μιλτος και δεν νομιζω να ειχε νοημα να παει πιο πισω. - Το Celica του κ. Ανδριόπουλου δεν πήγαινε παρακάτω ?
Με τιποτα βεβαιως. Ειχε κολησει και δεν ειχε τιμονι. Το σημειο εκει ηταν πολυ στενο και οποιαδηποτε προσπαθεια να ξεκολησει θα τα εκανε ακομη χειροτερα. - Το δικό σας αφού έφτασε ως εκεί παρά το ακρόμπαρο, δεν πήγαινε παρακάτω (με καμιά κλωτσιά στη ρόδα), ώστε να μην προκαλείται σύγχυση ?
Εκει που ηταν δεν ενοχλουσε. Το βαλαμε με αρκετο κοπο και σαφεστατα θα ηταν εγκληματικο και αψυχολογητο να δοκιμασουμε με κατεστραμενο το συστημα διυθυνσης να παμε πιο κατω προσπερνωντας το τογιοτα αφου τοτε θα κλειναμε τελειως το δρομο.
Επελεξα να τα γραψω private γιατι πραγματικα αλλου ειναι το θεμα. Αν ο κυριος Μιλτος με 40 και πλεον χρονια εμπειριας γραφεται στα παλαιοτερα των υποδηματων του κ. Αθανασιου, οταν μπροστα μου προσπαθουσε να πεισει τον τελευταιο να μην ξεκινησει το τριτο σκελος γιατι το ατυχημα καραδοκουσε τοτε τι να λεμε. Ασε που ο πλοηγος, το ζωον, οχι μονο δεν σταματησε να ρωτησει αν θελουμε κατι (μας ειχε τελειωσει το νερο),αλλα παραλιγο να μας πατησει οταν του καναμε νοημα να σταματησει.
- Γιατί δε βάζατε ένα δεύτερο τρίγωνο, ώστε να καταλάβει ο επερχόμενος ότι είναι 2 αυτοκίνητα σταματημένα ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μάλιστα...Βασικά από τις φωτο μοιάζει ότι η οργάνωση έπρεπε μεταξύ των σκελών να απομακρύνει (έστω και 100 m παρακάτω) το Celica (και δευτερευόντως το BMW, ούτε αυτό είναι σε καλό σημείο αλλά τουλάχιστον είναι εκτός δρόμου / αγωνιστικής γραμμής)
Ωστόσο:
- Γιατί δε βάζατε ένα δεύτερο τρίγωνο, ώστε να καταλάβει ο επερχόμενος ότι είναι 2 αυτοκίνητα σταματημένα ?
- Επίσης το τρίγωνο νομίζω καλύτερα να έμπαινε ακόμα πιο πίσω (πρώτη φωτο), πριν πάρει γραμμή κανείς για τη στροφή.
- Το Celica του κ. Ανδριόπουλου δεν πήγαινε παρακάτω ?
- Το δικό σας αφού έφτασε ως εκεί παρά το ακρόμπαρο, δεν πήγαινε παρακάτω (με καμιά κλωτσιά στη ρόδα), ώστε να μην προκαλείται σύγχυση ?
Παμε λοιπον
1 υπηρχε δευτερο τριγωνο μεταξυ των 2 αυτοκινητων σε υψος ενος μετρου που το κομματιασε ενα απο τα αυτοκινητα που πηγαν ευθεια
2 ο κανονισμος αλλα λεει
3 οχι ηταν αδυνατο
4 δοκιμασαμε γιατι θελαμε πολυ να παμε παρακατω@Λωρης με καθε σεβασμο
Μην μου λες να μην αρπαζομαι γιατι απο ολα αυτα που γραφω
αδιαφορια
κουκουλωμα
ανευθυνοτητα
κλπ
καποιοι ασχολουνται με τριγωνα -
Λωρηηηη, εδω εσυ εβγαλες κοκκινο και δεν σταματησαν, τα δυο τριγωνα θα εκαναν δουλεια? Ξεχνας ΕΣΥ τις συνθηκες που επικρατουν στο τσερβελο ενος αγωνιζομενου την ωρα που πολεμαει? Ξεχνας οτι πολλες φορες λογω της εντασης, κοιταμε αλλά δεν 'βλεπουμε'? Δεν αρπαζομαι καθολου, απλα διαβασα με προσοχη τι εγραψε ο Χρηστος και τον ακουσα σε χρονο ενεστωτα στο τηλεφωνο. ΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, Λωρηηη μ'
Τωρα, σκεφτομαι να προτεινω να τιμωρησουμε τον Δαρα για κακη τοποθετηση τριγωνου και τον Μιλτο γιατι στα 70 (?) του και με τον σωματοτυπο που εχει, δεν μπορεσε να σηκωσει μια τοση δα Τσελικουλα, να την περασει πανω απο την πετρα και να την παει πιο κατω. Να κανει δηλαδη ΜΑΝΟΥΒΡΕΣ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ!!! Ισως και με την πορτα ανοιχτη, για να σπρωχνει καλυτερα
Δεν ειρωνευομαι κανεναν (για να μην εχουμε αντεγκλησεις) παρα μονο την κατασταση στην οποια εχουν περιπεσει οι Ελληνικοι αγωνες. Που φοβαμαι, οτι εμενα που προσπαθω να κρατω τα νευρα και την αξιοπρεπεια μου με τα δοντια 30 χρονια τωρα, θα με κανει να χειροδικησω καποια στιγμη.
Ο Χρηστος, απ οσο ξερω, αφου μιλησαμε πηγε με κινδυνο του πιο κατω και με το ενα χερι εδειχνε την Τσελικα, για να καταλαβουν οτι υπηρχε και δευτερο εμποδιο.
Παιδια, εχει αποδειχθει οτι οταν θελουν οι οργανωτες μας, κανουν θαυματα. Το κλιμα ειναι πια πολυ κακο, αυτο πιστευω πως φταιει, πρεπει με το καλο και το κακο, καποιοι ν αναλαβουν τ6ην ευθυνη να το φτιαξουν. -
Ο χρήστης bericocker έγραψε:
Μάλιστα...
Βασικά από τις φωτο μοιάζει ότι η οργάνωση έπρεπε μεταξύ των σκελών να απομακρύνει (έστω και 100 m παρακάτω) το Celica (και δευτερευόντως το BMW, ούτε αυτό είναι σε καλό σημείο αλλά τουλάχιστον είναι εκτός δρόμου / αγωνιστικής γραμμής)
Ωστόσο:
- Γιατί δε βάζατε ένα δεύτερο τρίγωνο, ώστε να καταλάβει ο επερχόμενος ότι είναι 2 αυτοκίνητα σταματημένα ?
- Επίσης το τρίγωνο νομίζω καλύτερα να έμπαινε ακόμα πιο πίσω (πρώτη φωτο), πριν πάρει γραμμή κανείς για τη στροφή.
- Το Celica του κ. Ανδριόπουλου δεν πήγαινε παρακάτω ?
- Το δικό σας αφού έφτασε ως εκεί παρά το ακρόμπαρο, δεν πήγαινε παρακάτω (με καμιά κλωτσιά στη ρόδα), ώστε να μην προκαλείται σύγχυση ?
Παμε λοιπον
1 υπηρχε δευτερο τριγωνο μεταξυ των 2 αυτοκινητων σε υψος ενος μετρου που το κομματιασε ενα απο τα αυτοκινητα που πηγαν ευθεια
2 ο κανονισμος αλλα λεει
3 οχι ηταν αδυνατο
4 δοκιμασαμε γιατι θελαμε πολυ να παμε παρακατω@Λωρης με καθε σεβασμο
Μην μου λες να μην αρπαζομαι γιατι απο ολα αυτα που γραφω
αδιαφορια
κουκουλωμα
ανευθυνοτητα
κλπ
καποιοι ασχολουνται με τριγωναΧΡΗΣΤΟ,
ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΕΜΠΛΕΞΕΣ. ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΡΟ (ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΥΤΟΣ) ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ.
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΩ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Τωρα, σκεφτομαι να προτεινω να τιμωρησουμε τον Δαρα για κακη τοποθετηση τριγωνου και τον Μιλτο γιατι στα 70 (?) του και με τον σωματοτυπο που εχει, δεν μπορεσε να σηκωσει μια τοση δα Τσελικουλα, να την περασει πανω απο την πετρα και να την παει πιο κατω. Να κανει δηλαδη ΜΑΝΟΥΒΡΕΣ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ!!! Ισως και με την πορτα ανοιχτη, για να σπρωχνει καλυτεραΚαι τον κριτή που ήταν εκεί και το 0... γιατί δεν ενημέρωσαν σωστά τους άρχοντες του αγώνα ώστε να πάρουν τις 'σωστές' αποφάσεις!
Βάζω στοίχημα ότι σε αυτούς θα αποδοθούν ΟΛΕΣ οι ευθύνες...Υ.Γ. Εγώ γιατρέ ειρωνεύομαι!
Τα χάλια που επικρατούν στους ελληνικούς αγώνες...
Πάλι καλά που μείναμε στις λαμαρίνες. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Λωρηηηη, εδω εσυ εβγαλες κοκκινο και δεν σταματησαν, τα δυο τριγωνα θα εκαναν δουλεια?TO ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ,ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ SOS ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΓΙΑ ΨΩΜΟΤΥΡΙ. ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΕΙΝΑΙ Ι Ε Ρ Ο !!!!
Ξεχνας ΕΣΥ τις συνθηκες που επικρατουν στο τσερβελο ενος αγωνιζομενου την ωρα που πολεμαει? Ξεχνας οτι πολλες φορες λογω της εντασης, κοιταμε αλλά δεν 'βλεπουμε'? Δεν αρπαζομαι καθολου, απλα διαβασα με προσοχη τι εγραψε ο Χρηστος και τον ακουσα σε χρονο ενεστωτα στο τηλεφωνο. ΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, Λωρηηη μ'ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ E-MAIL ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΕΤΡΕΨΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΚΕΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ,ΤΟΣΟ ΣΕ ΟΜΑΕ-ΕΠΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ.
OΛΑ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥ ΜΙΛΤΟΥ.Τωρα, σκεφτομαι να προτεινω να τιμωρησουμε τον Δαρα για κακη τοποθετηση τριγωνου και τον Μιλτο γιατι στα 70 (?) του και με τον σωματοτυπο που εχει, δεν μπορεσε να σηκωσει μια τοση δα Τσελικουλα, να την περασει πανω απο την πετρα και να την παει πιο κατω. Να κανει δηλαδη ΜΑΝΟΥΒΡΕΣ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ!!! Ισως και με την πορτα ανοιχτη, για να σπρωχνει καλυτερα
Δεν ειρωνευομαι κανεναν (για να μην εχουμε αντεγκλησεις) παρα μονο την κατασταση στην οποια εχουν περιπεσει οι Ελληνικοι αγωνες. Που φοβαμαι, οτι εμενα που προσπαθω να κρατω τα νευρα και την αξιοπρεπεια μου με τα δοντια 30 χρονια τωρα, θα με κανει να χειροδικησω καποια στιγμη.
Ο Χρηστος, απ οσο ξερω, αφου μιλησαμε πηγε με κινδυνο του πιο κατω και με το ενα χερι εδειχνε την Τσελικα, για να καταλαβουν οτι υπηρχε και δευτερο εμποδιο.
Παιδια, εχει αποδειχθει οτι οταν θελουν οι οργανωτες μας, κανουν θαυματα. Το κλιμα ειναι πια πολυ κακο, αυτο πιστευω πως φταιει, πρεπει με το καλο και το κακο, καποιοι ν αναλαβουν τ6ην ευθυνη να το φτιαξουν.ΑΥΤΑ ΑΣ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης bericocker έγραψε:
Παμε λοιπον
1 υπηρχε δευτερο τριγωνο μεταξυ των 2 αυτοκινητων σε υψος ενος μετρου που το κομματιασε ενα απο τα αυτοκινητα που πηγαν ευθεια
2 ο κανονισμος αλλα λεειΟ γενικός κανονισμός σπριντ δε λέει τίποτα περί χρήσης τριγώνου.
Ο γενικός κανονισμός ράλι παρότι δεν έχει σχέση, λέει (ενδεικτικά):36.4 ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΙΓΩΝΟ
36.4.1 Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να μεταφέρει ένα κόκκινο αντανακλαστικό τρίγωνο το οποίο, σε περίπτωση που το αυτοκίνητο σταματήσει σε μια ειδική διαδρομή, πρέπει να τοποθετηθεί από ένα μέλος του πληρώματος σε εμφανές σημείο, τουλάχιστον 50μ. πριν το αυτοκίνητο, ώστε να προειδοποιεί τους οδηγούς που ακολουθούν. Σε κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται μπορεί να επιβληθεί ποινή, στην κρίση των αγωνοδικών.
36.4.2 Αυτό το τρίγωνο πρέπει να τοποθετείται ακόμα και αν το σταματημένο αυτοκίνητο είναι εκτός δρόμου.Δεν ξέρω γιατί το συνεχίζετε και σεις και ο platis. Δεν προσπάθησα να βγάλω λάδι κανέναν, ούτε όμως και να μπω σε λογική 'λαϊκού δικαστηρίου', απλά ρώτησα καλόπιστα, αν κάνατε όλα όσα οι κανονισμοί και η κοινή λογική υπαγορεύουν, όχι για να διευκολύνετε τον οργανωτή, αλλά για να αυξήσετε τα περιθώρια ασφάλειας και των ανθρώπων και των λαμαρίνων. Αν πιστεύετε ότι το μεγάλο ζήτημα (η τουλάχιστον ανεπαρκής αντίδραση του οργανωτή) κάνει το μικρό (τη συνεισφορά όλων των εμπλεκόμενων, είτε εκτός αγώνα ('βάζω τρίγωνο') είτε εντός αγώνα ('δίνω σημασία σε μικρά πράγματα όπως τρίγωνα και SOS και δεν ορμάω και όποιον πάρει η μπάλα')) ασήμαντο και ανάξιο αναφοράς, απλά διαφωνούμε.
-
36.4 ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΙΓΩΝΟ
36.4.1 Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να μεταφέρει ένα κόκκινο αντανακλαστικό τρίγωνο το οποίο, σε περίπτωση που το αυτοκίνητο σταματήσει σε μια ειδική διαδρομή, πρέπει να τοποθετηθεί από ένα μέλος του πληρώματος σε εμφανές σημείο, τουλάχιστον 50μ. πριν το αυτοκίνητο, ώστε να προειδοποιεί τους οδηγούς που ακολουθούν. Σε κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται μπορεί να επιβληθεί ποινή, στην κρίση των αγωνοδικών.
36.4.2 Αυτό το τρίγωνο πρέπει να τοποθετείται ακόμα και αν το σταματημένο αυτοκίνητο είναι εκτός δρόμου.Αυτο το κειμενο υπηρχε στο roadbook που μας διανεμηθηκε στον τεχνικο ελεγχο. Το κρατησε ο συνοδηγος και δεν το εχω για να το επισυναψω.
Το λαικο δικαστηριο σας το επιστρεφω.
Ωσαν δημοσιογραφος του Mega σπευσατε να αποπροσανολισετε τη συζητηση απο το κυριο θεμα της.
Πολυς κοσμος μου απαντησε με email αναμεσα τους οι Χαλιβελακης, Στρατισσινο, Λωρης κ.α
Μονο εσεις σταθηκατε στα τριγωνα και οχι στην ουσια. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
... Ο γενικός κανονισμός σπριντ δε λέει τίποτα περί χρήσης τριγώνου...Ο γενικός κανονισμός σπριντ όμως λέει κάτι περί 'Διακοπής ειδικής διαδρομής'...
...
14.12 Διακοπή Eιδικής ΔιαδρομήςEάν για οποιονδήποτε λόγο σταματήσει η διεξαγωγή μιας ειδικής διαδρομής πριν από τη
διέλευση του τελευταίου πληρώματος, τα αυτοκίνητα που είχαν πάρει εκκίνηση και σταμάτησαν
λόγω προβλήματος στην ειδική διαδρομή, θα επιστρέψουν με την συνοδεία οχήματος της
οργάνωσης στην εκκίνηση και όταν ο λόγος της διακοπής εξαλειφθεί και ο Αλυτάρχης κρίνει ότι η
ειδική διαδρομή είναι ασφαλής, θα τους δοθεί νέος χρόνος αφετηρίας και θα πραγματοποιήσουν
κανονικά την ειδική διαδρομή.
Τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι σε καθεστώς επιτηρούμενης στάθμευσης (park ferme).
Το ίδιο θα γίνει και για τα επόμενα αυτοκίνητα......βάση αυτού λοιπόν θα έπρεπε να διακοπεί η ειδική, να απομακρυνθούν τα αυτοκίνητα σε ασφαλές σημείο και όσοι σταμάτησαν στη μέση, λόγο της διακοπής, να ξαναπάρουν εκκίνηση...
...αυτό λέει ξεκάθαρα ο κανονισμός σπριντ, γιαυτό δε λέει για τρίγωνα, τετράγωνα και άλλα γεωμετρικά σχήματα!
...απλά πράματα! -
Διαπιστώσεις:
-
Ένα επερχόμενο αυτοκίνητο συγκρούεται με ένα ακινητοποιημένο αυτοκίνητο. Μπορεί να φταίει το πλήρωμα του ακινητοποιημένου, το πλήρωμα του επερχόμενου, ο ενδιάμεσος, ο Αλυτάρχης, οι κακές επικοινωνίες, η σκόνη, η κακιά ή ώρα, κλπ. Το σίγουρο είναι ότι είναι ένα απαράδεκτο και ανόητο φαινόμενο και πρέπει να δείξουμε όλοι μας την απαραίτητη σοβαρότητα και υπευθυνότητα για να μην επαναληφθεί.
-
Κάποιοι συμμετέχοντες διαγωνίσθηκαν όχι επί ίσοις όροις με τους συναθλητές τους. Δεν είμαι αγωνιζόμενος, αλλά υποθέτω ότι διαφορετικά οδηγεί κάποιος σε καθαρό – ανοιχτό δρόμο και διαφορετικά βλέποντας στα δεξιά του κόκκινα τρίγωνα, σταματημένα αυτοκίνητα και σκονισμένους αγωνιζόμενους να κουνούν με αγωνία τα χέρια τους.
-
Ήταν στην διακριτική ευχέρεια των Αγωνοδικών να εφαρμόσουν το άρθρο 14.12 του Γενικού Κανονισμού Σπρίντ 2011, περί διακοπής της ειδικής διαδρομής και να επιβάλλουν νέα εκκίνηση στα αυτοκίνητα που επηρεάσθηκαν από την διακοπή (ασχέτως εάν αναγκάσθηκαν να σταματήσουν ή όχι) και έτσι ταυτόχρονα θα είχε τον χρόνο ο Αλυτάρχης να στείλει το γερανοφόρο να απομακρύνει τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.
-
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
...
3. Ήταν στην διακριτική ευχέρεια των Αγωνοδικών να εφαρμόσουν το άρθρο 14.12 του Γενικού Κανονισμού Σπρίντ 2011, περί διακοπής της ειδικής διαδρομής και να επιβάλλουν νέα εκκίνηση στα αυτοκίνητα που επηρεάσθηκαν από την διακοπή (ασχέτως εάν αναγκάσθηκαν να σταματήσουν ή όχι) και έτσι ταυτόχρονα θα είχε τον χρόνο ο Αλυτάρχης να στείλει το γερανοφόρο να απομακρύνει τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.Νομίζω ότι ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ των αγωνοδικών να εφαρμόζουν ολο τον κανονισμό και φυσικά το άρθρο 14.12...
-
Agapite Xristo, katarxas mou epitrepeis na se fonazo me to mikro onoma mias & gnoristikame esto & apo paraksenes sinthikes tin Kyriaki, eimai o kritis pou eimoun paron ston en logo seimvan.
Extes mou zitise o Alitarxis k.Athanasiou, tin anafora mou gia to seimvan oste na tin perilavei stin dikia tou anafora gia ton agwna. Simera to sizitaso...
Diavasa episis to post pou ekanes sto forum ton 4T & gia auto espeusa na grafo oste na sou pw ta eksis me pano apo ola filiki diathesi. Katarxas simfono se oti exeis grapsei. Simfono me oti to simeio eitan to 13 sto road-book & oxi to 12 opos anagrafetai mesa sto RB. Se erotisi pou ekana pros tin organosi den peira apantisi gia auto...
Exw omos enstasi sta ekseis simeia pou les:1.'Ηταν προφανες οτι δεν μπορουσαμε να συνεχισουμε, αλλα δισταζα να λυθω και να βγω αφου ηξερα οτι πισω ερχοταν το σουμπαρου με τον αριθμο 36 και δεν ημουν καθολου σιγουρος οτι ο κριτης θα το σταματουσε αφου ηταν απων σε οτι ειχε γινει μεχρι τωρα.'
Apon den eimoun apo tin proti stigmi pou egeine to simvan me to 19 etreksa sto simeio 200-300m apo to simeio mou pros ton termatismo gia sindramo opos mporousa! Epeisis eidipoihsa amesos tin grammateia gia to simvan zitontas enisxiseis oste na metakinithei to 19
2.'Μολις καταλαβα οτι εφθασε και το σουμπαρου και το πληρωμα βγηκε απο το αυτοκινητο , βγηκαμε και εμεις, και ολοι μαζι (τρια πληρωματα) σπρωξαμε το αυτοκινητο μας στην ακρη σε μια εσοχη του δρομου ,ωστε να μην εμποδιζει και ειδοποιησαμε τον αλυταρχη για την κατασταση. Πρωτα μιλησε μαζι του ο οδηγος του 19 και μετα απο λιγο και εγω. Ολα αυτα εχουν καταγραφει απο την καμερα του αυτοκινητου.
Ean thimasai voeithisa & egw sto amaxi na vgei stin esoxi oste na min empodizei & amesos meta eidopohsa tin grammateia ksana & gia esas zitontas ksana na stiloun elpaki oste h celika na metakinithei!!!
- 'Ετσι μειναμε εκει (ο κριτης πισω στο αυτοκινητο του) να προσπαθουμε να αποφευχθει το μοιραιο!'
Anagastika min mporontas na kanw allios eprepe na paw piso sto simeio mou konta sto VHF oste na exw epafi me tin grammateia & ta ipoloipa stelexi gia tin ekvasi tou agwna. Edw thelw na sou toniso pos den eixa forito VHF alla autokinitou & esti den mporousa na metakinitho eukola.Ean eixa forito na eisai sigouros pos tha eimoun sinexeia mazi sas & ayto to tonisa sto prliroma tou 19!!!
Telos metaksi tou 2ou & 3ou skelous eidopohsa tin grammateia 3 fores oste na apostalei voeithia-elpaki ktl oste na katharisteio o dromos alla apantisi den elava!!!
Se parakalo poli na anakaleseis se auta pou grafeis gia emena. Den mporw na grapso apantisi giati h enotita sto forum einai kleidomeni...
Se oti allo thes eimai stin diathesi sou agapite Xristo & episis sou dino & to kinito mou xxxxxxxxx gia opoiadipote dieukrinisi thes.
Se euxaristw poli,
Panayiotis KarakatsanisSurvivaLΑγαπητε Παναγιωτη,
δεν υπαρχει τιποτα προσωπικο με σενα. Παραθετω τα γεγονοτα οπως τα εζησα.
Δεν σου καταλογιζω καμια προθεση. Λαθη κανω και εγω στη δουλεια μου καθε μερα (κρατωντας νυστερι ) , ομως προσπαθω χρησιμοποιωντας τις γνωσεις μου, τη λογικη, τους συνεργατες μου να τα διορθωνω. Οχι με επιτυχια παντα, αλλα ευτυχως εως τωρα χωρις συνεπειες για τους ασθενεις μου. Παντως επειδη shit happens ειμαι ασφαλισμενος για αστικη ευθυνη συνεπεια των ιατρικων μου πραξεων.
Η εικονα σου (και του καθε κριτη) μου θυμισε τα πιτσιρικια της αστυνομιας, που τα εχουν βαλει πανω σε μια μοτοσυκλετα (2 ατομα) να πολεμησουν το εγκλημα της αθηνας. Ετσι και εσυ παρατημενος εκει προσπαθησες να κανεις τη δουλεια σου με βαση τις γνωσεις, την εμπειρια και την κριση σου, ξεχασμενος απο την οργανωση, που προφανως αδιαφορουσε.ΚΑι απαντω:
-
Οπως φαινεται απο το in car του αυτοκινητου απο το σημειο του ενδιαμεσου εως την celica δεν εμφανιζεσαι πουθενα. Το μονο που ειδαμε και εγραψε η καμερα ηταν το τριγωνο, το ΟΚ καθως και ο συνοδηγος του Ανδριοπουλου. Καποια κιτρινη σημαια πως θα σου φαινοταν αν τη χρησιμοποιουσες?
-
Ναι, βοηθησες να μετακινηθει το αυτοκινητο μας. Μηπως επρεπε να εισαι πριν τη στροφη παλι με τη σημαια, ωστε το επομενο αυτοκινητο να μην μας σκοτωσει?
-
Δεν διαφωνουμε πουθενα. Ησουν στο αυτοκινητο σου.
και δυο πραγματα για την κιτρινη σημαια:
36.5 ΧΡΗΣΗ ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΣΗΜΑΙΩΝ
36.5.1 Περνώντας μπροστά από μια επιδεικνυόμενη κίτρινη σημαία ο οδηγός πρέπει να μειώσει αμέσως ταχύτητα, να κρατήσει αυτή τη μειωμένη ταχύτητα μέχρι το τέλος της ειδικής και να ακολουθήσει τις οδηγίες των κριτών ή των οδηγών των οχημάτων άμεσης επέμβασης. Οι σημαίες θα επιδεικνύονται σε όλα τα σημεία που προηγούνται του ατυχήματος. Μη συμμόρφωση με αυτόν τον κανόνα θα επιφέρει ποινή στην κρίση των αγωνοδικών.
36.5.2 Το πλήρωμα στο οποίο επιδείχθηκε η κίτρινη σημαία θα λάβει ένα θεωρητικό χρόνο για την ειδική, σύμφωνα με τις διαδικασίες όπως αναφέρονται στο άρθρο 35.
36.5.3 Η κίτρινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά από εντολή του αλυτάρχη. Η κίτρινη σημαία μπορεί να επιδεικνύεται μόνο από κριτή που φορά το διακριτικό γιλέκο κατά προτίμηση στο χρώμα που συνιστάται στο Παράρτημα Η, επάνω στο οποίο φαίνεται το σήμα του ενδιαμέσου (κεραυνός). Ο χρόνος επίδειξης της σημαίας θα καταγράφεται και θα γνωστοποιείται στους αγωνοδίκες από τον αλυτάρχη.
36.5.4 Εκτός από την κίτρινη σημαία καμία άλλη σημαία δεν επιτρέπεται να επιδεικνύεται σε οποιοδήποτε σημείο της ειδικής διαδρομής.
36.5.5 Η κίτρινη σημαία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε κάθε σημείο με ενδιάμεσο κριτή (τοποθετημένος περίπου κάθε 5χλμ).Επισης το θεμα δεν ειναι κλειδωμενο, απλα πρεπει να πιστοποιησεις το ονομα σου και μετα μπορεις να γραψεις τη γνωμη σου.
-
-
Ο χρήστης bericocker έγραψε:
36.5.3 Η κίτρινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά από εντολή του αλυτάρχη.Έδωσε τέτοια εντολή ο αλυτάρχης;
-
Eνας αγωνιζομενος εγραψε αυτο σε αλλο φορουμ ........
Νομιζω , οτι καιρος ειναι κι οι νεοι μας αρχοντες να βαλουν μυαλο και να σταματισουν επι τελους τα γαμοκολλητιλικια του κερατα που εχουν καταστρεψει αυτο το αθλημα ...........φιλοι μου , εσεις , αγαπημενοι .
-
Όντας από ‘μέσα’ θα προσπαθήσω να εξηγήσω…..
«. Μπορεί να φταίει το πλήρωμα του ακινητοποιημένου, το πλήρωμα του επερχόμενου»
Σε καμία περίπτωση, έκτος εάν αποδεχτούμε το……. «πάω αργά γιατί βιάζομαι»!!!!!!!!!!!!
«ο ενδιάμεσος,»
Αυτός φταίει. Θα έπρεπε να γνωρίζει την χρίση της κίτρινης. Δεν μας την δίνει ο αλυτάρχης, μα ο κανονισμός, για να αποφεύγονται τέτοια γεγονότα.
Ο κριτής – ενδιάμεσος είναι τα μάτια και τα αυτιά του αλυτάρχη, δεν είναι ο φύλακας για τους θεατές, που και αυτήν την δουλειά κάναμε…..
Όπως και θα έπρεπε να γνωρίζει, όταν ωρύετε και μάλιστα λαχανιασμένος προς τον αλυτάρχη, ότι « ο δρόμος είναι ανοικτός, δεν εμποδίζει τα αγωνιστικά…», τι σημαίνει ανοικτός δρόμος σε έναν αγώνα για αγωνιστικά?. Διαφορετικές γραμμές πορείας του ενός από τον άλλο αγωνιζόμενο. Αλλού ‘πατάναι’ τα πισωκούνιτα, αλλού τα εμπροστοκουνιτα, αλλού τα 4Χ4.
Για εμένα ‘ελεύθερος’ δρόμος είναι, όπως ήταν ο δρόμος την στιγμή που πέρασε ο πλοηγός, ένας πλοηγός σε λάθος θέση, σε λάθος αντικείμενο, σε λάθος ρόλο.
Δεν μιλάω για το rover….. τρις λαλούν και δυο χορεύουν…. Πολύ συμπαθητικοί κατά τα άλλα.«ο Αλυτάρχης»
Ναι? Άλλα γιατί?. Διότι άκουσε τον ενδιάμεσο να του λέει «….στην άκρη του δρόμου….» και δεν έκανε τίποτα. Το αυτοκίνητο ήταν επί του οδοστρώματος, δεν ήταν έκτος, και αυτό είναι αιτία να σταματήσει ο αγώνας. Και διότι δεν ήταν καχύποπτος με τον κριτή του.
«οι κακές επικοινωνίες»
Ήταν καλές.
«η κακιά ή ώρα,»
‘Τον κακό μας τον καιρό’ και βαλε φίλε μου. Σε αυτήν την χώρα φταίει πάντοτε, ο θεός ο διαιτητής και η τουρκοκρατία. Ο θεός που δεν έβρεξε και σκονιστήκαμε, ο διαιτητής που τα έβαλε όλα στον αυτόματο, και οι τουρκοκρατία που μας έμαθε να μην μαθαίνουμε…..
«2. Κάποιοι συμμετέχοντες διαγωνίσθηκαν όχι επί ίσοις όροις με τους συναθλητές τους.»
Η τρίτη μπούκλα πρέπει να ακυρωθεί. Δεν ξέρω τι έκαναν οι τρις τελευταίοι……… διότι εάν δεν είναι πρώτος δεύτερος τρίτος…… εγώ…… 23 πέρασαν από το 16.
«3. Ήταν στην διακριτική ευχέρεια των Αγωνοδικών να εφαρμόσουν το άρθρο 14.12»
Όχι. Ορισμένες αρμοδιότητες των αγωνοδικών, έχουν μετακυλήσει στον αλυτάρχη. Αποφασίζει γρήγορα για ορισμένα θέματα, ενεργεί, και εν συνεχεία ενημερώνει τους αγωνοδίκες, και εν συνεχεία αυτοί κάνουν την δουλειά τους, είναι θεσμοθετημένα.
«θα είχε τον χρόνο ο Αλυτάρχης να στείλει το γερανοφόρο να απομακρύνει τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.»
Ο χρόνος ανήκει στον αλυτάρχη. Τον κάνει ότι θέλει και μετά κρίνετε……. Και κρίθηκε…..
Φίλε Μιχάλη θέτεις ωραία τα θέματα, ευχαριστώ.
Φιλικά
Antonis-team. -
μπορεί κάποιος να μου λύσει μια απορία που εχω.
βάση ποιας λογικής δίνονται οι αριθμοί εκκίνησης.
πως είναι δυνατόν πίσω από μια bmw 2002 του 70 να αμολάς ένα subaru. -
Η BMW τρέχει στην κατηγορία 1600 - 2000 και το SUBARU στην κατηγορία πάνω από 2000.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΠΡΙΝΤ 2011
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/64APΘPO 4 AYTOKINHTA ΠOY ΓINONTAI ΔEKTA
4.1 Γίνονται δεκτά αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 2.800 κιλά, των ομάδων N, A, E, Ιστορικά και 4Χ4.α. Tα αυτοκίνητα των ομάδων N και A πρέπει να είναι σύμφωνα με το δελτίο αναγνώρισής τους.
β. Tα αυτοκίνητα των ομάδων E πρέπει να είναι σύμφωνα με τους αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς της EΘEA.
γ. Τα ιστορικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι σύμφωνα με το παράρτημα Κ και το δελτίο αναγνώρισης
4.2 Ολα τα αυτοκίνητα διαγωνίζονται σε κοινή κατηγορία (N - A – E- Ιστορικά-4Χ4) αλλά χωρίζονται σε τέσσερις κλάσεις κατηγορίας, όπως παρακάτω:
― έως 1400 cc
― πάνω από 1400 έως 1600 cc
― πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc
― πάνω από 2000 ccAPΘPO 10 ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ
10.1 H εκκίνηση των αυτοκινήτων θα γίνεται ως εξής:
Πρώτα θα εκκινούν τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας έως 1400cc μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc μετά τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας 1600 έως 2000 cc και μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 2000cc.10.2 Oι αριθμοί συμμετοχής δίνονται ως εξής: Oι αριθμοί θα ξεκινούν από το 1 και θα δίνονται μετά από αξιολόγηση (κατάταξη προηγούμενο έτος, κατάταξη τρέχουσας χρονιάς και γενικά αξιολόγηση του πληρώματος)
Ραλλυ σπριντ Λουτρακιου