-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Coupeas, κάνεις σαν ξυδιασμένη γκόμενα, ξεκόλλα. Φιλικά.+1 σαν κακο γκόμενα...
-
Οκ.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
οποιαδηποτε τετοια αλλαγη ειτε σε τουρμπινα λη σε χαρτογραφηση αλλαζει τα δεδομενα καταναλωσης κατα πολυ
Συνηθως ο κατασκευαστης για να εχει το κεφαλι του ησυχο ρυθμιζει το κινητηρα με αρκετα πλουσιο μειγμα και μικρη προπορεια αναφλεξης.Ετσι ο προγραμματιστης μπορει π.χ. στις χαμηλομεσαιες να κανει πιο φτωχο το μειγμα και να ανεβασει τη προπορεια και στις ψηλες οπου εχεις και τα μεγαλυτερα φορτια και πιεσεις να κανει το αντιθετο.
Πολυ απλοικο αυτο που ειπα αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα (σωστα) φτιαγμενα εχουν μικροτερη καταναλωση οταν πηγαινουν χαλαρα.Βεβαια οταν το πατας αστο καλυτερα...
που χαθηκες εσυ?
παντως χωρις να καταλαβαινω πολυ ολα αυτα τα μηχανολογικα που τσαμπουνατε ειμαι σκεπτικος ως προς το αν το φτωχοτερο μειγμα ειναι ασφαλες
και αυτο το λεω επειδη φιλος μου σε 20vt πηρε τους εκκεντροφορους στο χερι στα 70000 χλμ (νομιζω οτι οι εκκεντροφοροι ηταν παντως του πηγε αρκετα λεφτα η ολη ζημια ) επειδη συμφωνα με το μηχανικο του το αυτοκινητο ειχε προγραμμα με πολυ φτωχο μειγμα (το αυτοκινητο το ειχε αγορασει μεταχειρισμενο , το προγραμμα το ειχε βαλει ο προηγουμενος ιδιοκτητης, οποτε δεν ηξερε ακριβως τη προελευση του )οποτε μηπως ειναι καλυτερο να την καιει αβερτα τη βενζινη ?
-
Ούτε το πολύ πλούσιο είναι καλό καθώς η πολλή βενζίνη θα ξεπλύνει τα τοιχώματα από το λάδι. Μετά, καταλαβαίνεις...
Απλά συνήθως τα εργοστασιακά έχουν τέρμα ασφαλείς ρυθμίσεις για να προλάβουν χάλια καύσιμο, βουλωμένα μπεκ κλπ κλπ κλπ. Με το πρόγραμμα εννοείται πως ο ιδιοκτήτης πρέπει να προσέχει τι βενζίνες βάζει, να έχει σωστά συντηρημένο μοτέρ κ.ο.κ.
-
απλα ακουω πολυ συχνα να μπαινουν προγραμματα σε διαφορα αυτοκινητα με πιο φτωχο μειγμα απο το 'ασφαλες' του κατασκευαστη (και ενας βασικο λογος πρεπει να ειναι η οικονομια καυσιμου ) και για αυτο προβληματιζομαι.. μηπως ο κατασκευαστης κατι ξερει παραπανω?
αστο εκει να καιει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οποιαδηποτε τετοια αλλαγη ειτε σε τουρμπινα λη σε χαρτογραφηση αλλαζει τα δεδομενα καταναλωσης κατα πολυ
Συνηθως ο κατασκευαστης για να εχει το κεφαλι του ησυχο ρυθμιζει το κινητηρα με αρκετα πλουσιο μειγμα και μικρη προπορεια αναφλεξης.Ετσι ο προγραμματιστης μπορει π.χ. στις χαμηλομεσαιες να κανει πιο φτωχο το μειγμα και να ανεβασει τη προπορεια και στις ψηλες οπου εχεις και τα μεγαλυτερα φορτια και πιεσεις να κανει το αντιθετο.
Πολυ απλοικο αυτο που ειπα αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα (σωστα) φτιαγμενα εχουν μικροτερη καταναλωση οταν πηγαινουν χαλαρα.Βεβαια οταν το πατας αστο καλυτερα...
που χαθηκες εσυ?
παντως χωρις να καταλαβαινω πολυ ολα αυτα τα μηχανολογικα που τσαμπουνατε ειμαι σκεπτικος ως προς το αν το φτωχοτερο μειγμα ειναι ασφαλες
και αυτο το λεω επειδη φιλος μου σε 20vt πηρε τους εκκεντροφορους στο χερι στα 70000 χλμ (νομιζω οτι οι εκκεντροφοροι ηταν παντως του πηγε αρκετα λεφτα η ολη ζημια ) επειδη συμφωνα με το μηχανικο του το αυτοκινητο ειχε προγραμμα με πολυ φτωχο μειγμα (το αυτοκινητο το ειχε αγορασει μεταχειρισμενο , το προγραμμα το ειχε βαλει ο προηγουμενος ιδιοκτητης, οποτε δεν ηξερε ακριβως τη προελευση του )οποτε μηπως ειναι καλυτερο να την καιει αβερτα τη βενζινη ?
γενικά όταν πάιζει με τις υπερασφαλής ρυθμίσεις του εργοστασίουν μειώνεις και την αξιοπιστία...
το πότε θα ζητήσει το μοτέρ κανείς δεν το ξέρει... θα είναι στα 30.000 , θα είναι στα 80.000... όσο πιο προσεκτικός είσαι στην αρχή τόσο πιο έξω θα βάλεις το χέρι στην τσέπι... -
απο οτι καταλαβαινω οι ρυθμισεις που μειωνουν την αξιοπιστια ειναι παραπανω απο μια (δεν ειναι μονο η πιεση του τουρμπο πχ που ειναι το προφανες) και λογικα αναλογα και τον κινητηρα θα ειναι και διαφορετικα τα ορια της καθε ρυθμισης που θα μπορεις να πειραξεις και τελικα δε ξερεις απο πού μπορει να σου σκασει η ζημια
κι οταν ενας κινητηρα ειναι σχετικα νεος μηπως ολα αυτα γινονται με τη λογικη 'βλεποντας και κανοντας' ?
(ετσι ωστε να ξερουν τι να προσεξουν οι επομενοι )[spoiler:oumrpndk]καλυτερα να μεινω στο να πειραζω επεξεργαστες, οι κινητηρες μου φαινονται πολυ πολυπλοκοι και θελουν πολυ διαβασμα [/spoiler:oumrpndk]
-
άσε που όταν κάτσει στραβή σε μοτέρ (ειδικά σε μοτέρ σαν το δικό σου) θα πληρώσεις *10 οτι έδινες για τους υπολογιστές...
αν δεν είσαι 100% τι κάνεις υπάρχουν δεκάδες πράγματα που μπορούν να πάνε στραβα... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
που χαθηκες εσυ?παντως χωρις να καταλαβαινω πολυ ολα αυτα τα μηχανολογικα που τσαμπουνατε ειμαι σκεπτικος ως προς το αν το φτωχοτερο μειγμα ειναι ασφαλες
και αυτο το λεω επειδη φιλος μου σε 20vt πηρε τους εκκεντροφορους στο χερι στα 70000 χλμ (νομιζω οτι οι εκκεντροφοροι ηταν παντως του πηγε αρκετα λεφτα η ολη ζημια ) επειδη συμφωνα με το μηχανικο του το αυτοκινητο ειχε προγραμμα με πολυ φτωχο μειγμα (το αυτοκινητο το ειχε αγορασει μεταχειρισμενο , το προγραμμα το ειχε βαλει ο προηγουμενος ιδιοκτητης, οποτε δεν ηξερε ακριβως τη προελευση του )οποτε μηπως ειναι καλυτερο να την καιει αβερτα τη βενζινη ?
Δεν χαθηκα απλα δεν εγραφα γιατι δεν με ενδιεφερε καποιο topic.
Νομιζω πανω στα μειγματα η απαντηση του drdino ειναι αρκετα καλη.Προφανως και οταν βελτιωνεις ενα κινητηρα , θα εισαι βλακας αν πιστευεις οτι θα αντεξει οσο και ο εργοστασιακος.ΕΙναι δεδομενο οτι μειωνεται η αξιοπιστια του -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απλα ακουω πολυ συχνα να μπαινουν προγραμματα σε διαφορα αυτοκινητα με πιο φτωχο μειγμα απο το 'ασφαλες' του κατασκευαστη (και ενας βασικο λογος πρεπει να ειναι η οικονομια καυσιμου ) και για αυτο προβληματιζομαι.. μηπως ο κατασκευαστης κατι ξερει παραπανω?αστο εκει να καιει
O κατασκευαστης παντα ξερεις παρα πολλα πραγματα παραπανω απο εμας , αλλα επειδη δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι κοντρακιδες πρεπει η ρυθμιση που θα κανει να ικανοποιει πολλες ομαδες ανθρωπων.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
που χαθηκες εσυ?
παντως χωρις να καταλαβαινω πολυ ολα αυτα τα μηχανολογικα που τσαμπουνατε ειμαι σκεπτικος ως προς το αν το φτωχοτερο μειγμα ειναι ασφαλες
και αυτο το λεω επειδη φιλος μου σε 20vt πηρε τους εκκεντροφορους στο χερι στα 70000 χλμ (νομιζω οτι οι εκκεντροφοροι ηταν παντως του πηγε αρκετα λεφτα η ολη ζημια ) επειδη συμφωνα με το μηχανικο του το αυτοκινητο ειχε προγραμμα με πολυ φτωχο μειγμα (το αυτοκινητο το ειχε αγορασει μεταχειρισμενο , το προγραμμα το ειχε βαλει ο προηγουμενος ιδιοκτητης, οποτε δεν ηξερε ακριβως τη προελευση του )οποτε μηπως ειναι καλυτερο να την καιει αβερτα τη βενζινη ?
Δεν χαθηκα απλα δεν εγραφα γιατι δεν με ενδιεφερε καποιο topic.
Νομιζω πανω στα μειγματα η απαντηση του drdino ειναι αρκετα καλη.Προφανως και οταν βελτιωνεις ενα κινητηρα , θα εισαι βλακας αν πιστευεις οτι θα αντεξει οσο και ο εργοστασιακος.ΕΙναι δεδομενο οτι μειωνεται η αξιοπιστια τουτίποτα δεν είναι απόλυτο...
αν ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις (και δεν περιμένεις να σου μείνει στο χέρι για να καταλάβεις οτι κάτι πήγε στραβα...) μπορείς να έχεις τουλάχιστον την εργοστασιακή αξιοπιστία... αν όχι, μάλλον θα κάνεις ανάσταση πιο νωρίς... -
Aμήν!.. ....+1
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Aμήν!.. ....+1'οταν ξέρεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι κάνεις, όταν τα έχεις βάλει κάτω και τα έχεις υπολογίσει...
όχι όταν έχεις δουλέψει ένα καλοκαίρι στο συνεργείο του θείου σου στους Γαργαλιάνους... -
Σωστότατος!..
Βουλωμενο γραμμα διαβαζεις. ...Σιγουρα εισαι αδικημένος στη ζωή!..
fiat GP t-jet μεταχειρισμενο αποριες