-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Νομίζω πρεπει να γινει διαχωρισμός αυτοκινητου για test drive και εκθεσιακό.Καμια σχεση μεταξυ τους.....
Όντως.
Πάντως, αν κάποιος έχει σκοπό να του αλλάξει τα φώτα (καγκουράμαξο δλδ), δεν πιστεύω οτι θα τον χάλαγε και τεστ ντραϊβάμαξο. Ούτως ή άλλως δεν θα μείνουν και πολλά πράγματα τα ίδια... Μετά από (πολύ) μεγάλη έκπτωση φυσικά.
Εκθεσιακό θα έπαιρνα (μάλλον).
Και επ'αυτού, άκουσα κάπου ότι μικροί έμποροι / αντιπροσωπίες στην επαρχία χρησιμοποιούν ως εκθεσιακά αυτοκίνητα που έχουν παραγγείλει πελάτες τους για 10 - 15 μέρες πριν τους τα παραδόσουν, λέγοντας τους διάφορες δικαιολογίες (καθυστερούν εκτελωνισμός - χαρτιά κλπ), ωστε να μην χρειαστεί να αγοράσουν δικά τους... -
Αγόρασα κάποτε...
Εκθεσιακό που ξέμεινε, 6 μήνες μετά την κατάργηση του μοντέλου με μηδέν χιλιόμετρα.Έκπτωση 500.000 δρχ και δώρο το μεταλλικό χρώμα και μπάρες οροφής (80.000, αλλά θα το προτιμούσαμε λευκό χωρίς μπάρες) σε αρχική τομή κάπου στα 4.700.000 αν δεν απατώμαι. Χιλιόμετρα μηδενικά (κάτω από 20), μιας και ήταν εκθεσιακό και όχι τεστ ντράιβ.
Εξαρχής προβλήματα στην μπαταρία, αλλαγή στην εγγύηση 2-3 βδομάδες μετά χωρίς χρέωση (αλλά χρεώθηκε ταξί ο πατέρας μου εκείνη τη μέρα συν ταλαιπωρία - εκκνευρισμό). Μετά δεν υπήρξαν άλλα προβλήματα, πλην δισταγμών στην εκκίνηση ενίοτε, χωρίς πρόβλημα ουσίας.
Σπασμένη βάση αριστερού καθρέφτη, παραγγέλθηκε αμέσως, ήρθε και αλλάχτηκε μήνες μετά, τουλάχιστον μου έδωσαν τον παλιό αν χρειαζόταν. Τελικά κάποτε το αμάξι έγινε βίδες πλην του καθρέφτη τον οποίο έχω ενθύμιο...
Άλλο πρόβλημα απολύτως κανένα, ΑΛΛΑ!!!!!!!
Μιας και ήταν εκθεσιακό αλλά το είχαν για πούλημα, του έβγαλαν άδεια κυκλοφορίας και αντί μπλέ το έγραψαν πράσινο πράγμα που μας δημιούργησε κάποια προβλήματα όταν τράκαρε, και η εγγύηση άρχισε να τρέχει ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ, και όχι με την αγορά που ήταν 5 μήνες ΜΕΤΑ!!! Δηλαδή μας έφαγαν 5 μήνες εγγύηση!!!!
Αφού τους διέλυσα το μαγαζί στις φωνές όμως εξυπηρετήθηκα, και ελάχιστα μετά το αμάξι βγήκε ολική καταστροφή, οπότε...ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ όμως είνα πως το αγοράσαμε 14 Φεβρουαρίου (σημαδιακό; ) και αυτοί ΔΕΝ είχαν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας!!! Οπότε αφού είχαν ΛΗΞΕΙ κιόλας, έπρεπε να πληρώσουμε 100% προσαύξηση, ΣΥΝ του ότι θέλανε να πάμε ΕΜΕΙΣ να στηθούμε στην εφορία να πληρώσουμε!!!
Φυσικά και έγινε λίμπα το μαγαζί, και όχι μόνο πλήρωσαν το πρόστιμο, όχι μόνο πήγαν εκείνοι στην εφορία, αλλά μου έδωσαν και το καινούριο μοντέλο που είχαν για τεστ ντράιβ μέχρι να τα τακτοποιήσουν, αφού χωρίς τέλη θα κυκλοφορούσα παράνομος!
Τελικά απο εκεί που δεν προλάβαιναν μέσα στον Φεβρουάριο εξυπηρετήθηκα ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ!!! Βέβαια πρόλαβα να πάω μια βολτίτσα Λουτράκι με το δικό τους αμάξι και βενζίνη!!! -
Ειναι σιγουρο οτι αυτο που σου δινουν ειναι του ''κουτιου'' ή οχι?πως διασταυρωνεται αυτο?περιμενω το type-r,προς τα τελη ιανουαριου ειπανε το μαυρο χρωμα!ειναι σιγουρο οτι δεν θα ειναι απο καποια αλλη βιτρινα,καποιας αλλης αντιπροσωπιας?
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αγόρασα κάποτε...
Εκθεσιακό που ξέμεινε, 6 μήνες μετά την κατάργηση του μοντέλου με μηδέν χιλιόμετρα.Poio autokinito htan auto?
-
Η συμβουλη μου: Ναι στα test-drive, φυσικα με εκπτωση και απαραιτητως με αξιοπιστες πολυετεις ολικες εγγυησεις, γιατι βγαζουν ζημιες. Κατι σε Toyota η honda βασικα. Τιποτα αλλο.
-
Ο χρήστης tiodor έγραψε:
Η συμβουλη μου: Ναι στα test-drive, φυσικα με εκπτωση και απαραιτητως με αξιοπιστες πολυετεις ολικες εγγυησεις, γιατι βγαζουν ζημιες. Κατι σε Toyota η honda βασικα. Τιποτα αλλο.Καταρχήν δε γίνεται να πάρεις αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε ως test-drive κια να μην υπάρχει έκπτωση αφού θεωρείται μεταχειρισμένο. Δεύτερον θεωρώ τα test-drive εντελώς ξεσκισμένα γιατί ούτε οι ίδιοι οι πωλητές δε ξέρουν πως να οδηγούν,ούτε οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες. Επίσης έχουν κάνει εκατοντάδες φορές φρενάρισμα απο 100+ για να δείξουν πως φρενάρει,πάει μέχρι το κόφτη (με το μοτέρ κρύο) για να δείξουν πως ανεβάζει,κλείσουν τις πόρτες για δείξουν πως ακούγεται κ.λ.π. **ΜΑΚΡΙΑ!!! **
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Αγόρασα κάποτε...
Εκθεσιακό που ξέμεινε, 6 μήνες μετά την κατάργηση του μοντέλου με μηδέν χιλιόμετρα.Poio autokinito htan auto?
Παίζει ρόλο;
Μέχρι να με τρακάρουν ήταν καταπληκτικό, τα μόνα ουσιαστικά προβλήματα που αντιμετώπισα ήταν με την ανιπροσωπία, και μάλιστα το τμήμα πωλήσεων, όχι τόσο του σέρβις. -
Με μια εκπτωση 20% αναλογα τα χιλιομετρα) θα επερνα αμαξι test drive.
Ισως ακουγεται μεγαλη η εκπτωση αλλα εκτος του οτι ο καθε ενας απο εμας μπορει να φανταστει τι τραβανε αυτα τα αυτοκινητα, απο την αλλη καποια στιγμη υπαρχει ο κινδυνος για τον εμπορα να του μεινει το αυτοκινητο απουλητο οποτε τον συμφερει να το ξεφορτωθει. Ενας γνωστος μου πηρε ενα τετοιο αυτοκινητο και μετα απο 4 χρονια δεν του εχει παρουσιασει το παραμικρο.
Για εκθεσιακο θα το επερνα αλλα θα καρατσεκαριζα πολυ πιο προσεχτικα ολα τα κουμπια και τους μοχλους που ο καθε υποψηφιος αγοραστης σκαλιζει. -
Το δικό μου Citroen Saxo VTS 1.6 liter ήταν το προτελευταίο μοντέλο που πουλήθηκε πριν το face lifting στην Ελλάδα.
Αυτό και το τελευταίο (πράσινο) ήταν εκθεσιακά full εξοπλισμένα και σε άριστη κατάσταση.
Επειδή δεν μου άρεσε το νέο μοντέλο και βεβαίως επειδή θα είχε ένα καπέλο 800.000δρχ (τότε το '99) αποφάσισα να πάρω το κόκκινο εκθεσιακό με 18 χλμ στο οδόμετρο με δώρο συναγερμό, αεροτομή και έκπτωση 400.000δρχ. (μιλάω πάντα για το full).
Και φυσικά το είχα σε 3 εργάσιμες μέρες.5 χρόνια που το χω τώρα δεν έχω κανένα παράπονο και φυσικά δεν μετάνιωσα ούτε μια στιγμή!
-
παντως αυτα που εκαναν τεστ ντραιβ στην πιστα 4χ4 στην εκθεση αυτοκινητου τα εσκισαν εχθες το απογευμα που ειχα παει.
το maverick το ειχε παρει μονος του ενας νεαρος [γυιος του αφεντικου ειπε ο οδηγος του sportage που μας εκανε βολτα] και το ψιλοεσκισε .......ομως μετα μαλλον ζηλεψε και ενας αλλος νεαρος οπου πηρε το τεραστιο sorento και του εδωσε να καταλαβει.........
και ηταν ισως η μοναδικη ευχαριστη στιγμη αφου η εκθεση σε γενικες γραμμες ηταν ανευ ενδιαφεροντος.
Θα αγοράζατε εκθεσιακό ή Test Drive?