-
αρα καταληγουμε οτι καταναλωνει γυρω στο 8.5 το τζετ με νορμαλ χαλαρη οδηγηση στη πολυ!
πιστευω πως αξιζει χιλιες φορες σε σχεση με το σμαρτ μου που καει με χαλαρη οδηγηση γυρω στο 7-7.5....
σν υπολογισουμε οτι με το πουντο εχω ενα αμαξι σαφως πιο ολοκληρωμενο απο ολες τις αποψεις...που ο μονος τομεας που υστερει ειναι το μεγεθος!!!!
και αφου τζετ με σπορτινγκ δεν εχουν και τρελες διαφορες στην καταναλωση, τοτε ισως να ειναι και ανουσιο να παρει καποιος σπορτινγκ!!!
αν κατσουν καλα τα πραγματα και μπορεσω να πουλησω το σμαρτακι εχω ηδη βρει αντικαταστατη!! -
γτ να μην το πουλησεις ολοι τωρα ψαχνουν οικονομικα αμαξια πολης εφοσον εσενα πλεον δεν σε καλυπτει σιγουρα καποιον αλλο θα τον καλυπτει
-
ναι απλα δεν ξερω αν θα φυγει στα χρηματα που θελω!
και να κλεισει και μια εκρεμοτητα κιολας -
απλα λογω του οτι δεν υπαρχει φιατ φορουμ θελω να ειναι απολυτα σιγουρος για το αν κανω την σωστη κινηση κιολας μιας και τον βασικο μισθο παιρνω κι εγω δεν θελω να βρεθω προ εκληξεως αφου το αγορασω!
-
To Τ-jet 120 καιει με χρηση 50% πολη 50% εθνικη με κανονικη οδηγηση 8.6l/100Km.
αποκλειστικα πολη 9.5-10.5
αποκλειστικα εθνικη 6-7 , μιλαμε παντα για κανονικη οδηγηση ουτε αργα ουτε τερμα γκαζι.Το αστειο ειναι οτι τωρα που ειναι βελτιωμενο καιει λιγοτερα (8.4 μεση) οταν πηγαινεις φυσιολογικα γιατι δεν τουρμπιζει απο τοσο χαμηλα οπως οταν ηταν μαμα χο χο χο
-
Ο χρήστης filips έγραψε:
απλα λογω του οτι δεν υπαρχει φιατ φορουμ θελω να ειναι απολυτα σιγουρος για το αν κανω την σωστη κινηση κιολας μιας και τον βασικο μισθο παιρνω κι εγω δεν θελω να βρεθω προ εκληξεως αφου το αγορασω!http://fiatperformanceclub.forumotion.com/forum
http://clubfiat.forumgreek.com/ -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
To Τ-jet 120 καιει με χρηση 50% πολη 50% εθνικη με κανονικη οδηγηση 8.6l/100Km.
αποκλειστικα πολη 9.5-10.5
αποκλειστικα εθνικη 6-7 , μιλαμε παντα για κανονικη οδηγηση ουτε αργα ουτε τερμα γκαζι.Το αστειο ειναι οτι τωρα που ειναι βελτιωμενο καιει λιγοτερα (8.4 μεση) οταν πηγαινεις φυσιολογικα γιατι δεν τουρμπιζει απο τοσο χαμηλα οπως οταν ηταν μαμα χο χο χο
Εθνική και 6-7 .Αυτό πίστευω και εγώ.....
-
η καταναλωση ειναι απλο θεμα στα τουρμπατα οσο το πατας τοσο καιει!! Αν πηγαινεις νορμαλ μαθεις μεσα απο την οδηγηση που εχει η ροπη η τουρμπινα σου εισαι οικονομικος αν αποφασισεις να πατησεις γκαζι αλλαζουν ολα.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
To Τ-jet 120 καιει με χρηση 50% πολη 50% εθνικη με κανονικη οδηγηση 8.6l/100Km.
αποκλειστικα πολη 9.5-10.5
αποκλειστικα εθνικη 6-7 , μιλαμε παντα για κανονικη οδηγηση ουτε αργα ουτε τερμα γκαζι.Το αστειο ειναι οτι τωρα που ειναι βελτιωμενο καιει λιγοτερα (8.4 μεση) οταν πηγαινεις φυσιολογικα γιατι δεν τουρμπιζει απο τοσο χαμηλα οπως οταν ηταν μαμα χο χο χο
τι βελτίωση ??
-
Προφανώς ανεβασε πίεση με μια άλλη χαρτογράφηση στην παροχή καυσίμου. Στις μεσαίες στροφές θα έχει πιο οικονομική λειτουργία απο πρίν.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Προφανώς ανεβασε πίεση με μια άλλη χαρτογράφηση στην παροχή καυσίμου. Στις μεσαίες στροφές θα έχει πιο οικονομική λειτουργία απο πρίν.-
από κάτω γράφει για 210hp ... άρα μιλάμε για big turbo p μιας και η εργοστασικακή vl36 των 120 του γκρούπο δεν επαρκεί για τόσο μεγάλη παροχή...
-
ανέβασε πίεση με άλλη χαρτογράφηση στην παροχή καυσίμου?? τι θες να πεις??
ψεκάζει περισσότερο καύσιμο άρα έχει μεγαλύτερη πιεση ??
-
-
Οχι.Απλά όταν αυξανουμε την πίεση και το οριο περιστροφής του κινητηρα αυξανουμε και την παροχή καυσίμου.
Δεν ξερω αν ειναι η ιδια τουρμπινα με του bravo 1,4Τ. Αυτό τα φτάνει με φουλ πίεση.Δεν το ρισκάρει ομως κανενας μηχανικός που ξέρω.Και ειναι σωστό κατα την γνωμη μου. -
οποιαδηποτε τετοια αλλαγη ειτε σε τουρμπινα λη σε χαρτογραφηση αλλαζει τα δεδομενα καταναλωσης κατα πολυ
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Οχι.Απλά όταν αυξανουμε την πίεση και το οριο περιστροφής του κινητηρα αυξανουμε και την παροχή καυσίμου.γιατί?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Οχι.Απλά όταν αυξανουμε την πίεση και το οριο περιστροφής του κινητηρα αυξανουμε και την παροχή καυσίμου.
γιατί?
Για να μείνει σταθερός ο λόγος αερά-καυσίμου.
Αυτό το λέω χωρίς να έχω καμία επαφή με το αντικείμενο. Ας με διορθώσει κάποιος που ξέρει...
-
Nα έχουμε την ιδανική αναλογία αέρα καυσιμου θα έλεγα εγώ.Η για να μην μεινει απο καυσιμο ο χωρος καυσεως κατα την συμπίεση στις ηψηλές στροφες .
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Nα έχουμε την ιδανική αναλογία αέρα καυσιμου θα έλεγα εγώ.Ακριβώς. Δεν μπορείς σε έναν κινητήρα να αυξήσεις τον αέρα που μπαίνει στον θάλαμο χωρίς ταυτόχρονα να αυξήσεις το καύσιμο.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Οχι.Απλά όταν αυξανουμε την πίεση και το οριο περιστροφής του κινητηρα αυξανουμε και την παροχή καυσίμου.
γιατί?
Για να μείνει σταθερός ο λόγος αερά-καυσίμου.
Αυτό το λέω χωρίς να έχω καμία επαφή με το αντικείμενο. Ας με διορθώσει κάποιος που ξέρει...
αυτή είναι πολύ απλοική προσέγιση...
σε κάθε περίπτωση θες να έχεις σχεδόν στοιχειομετρική καύση αλλά πως ξέρουμε πόσο? δεν υπάρχει κανόνας που να λέει οτι ας πούμε τα μεγέθη είναι ανάλογα -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Προφανώς ανεβασε πίεση με μια άλλη χαρτογράφηση στην παροχή καυσίμου. Στις μεσαίες στροφές θα έχει πιο οικονομική λειτουργία απο πρίν.γιατί στις μεσαίες θα έχει πιο οικονιμική λειτουργία?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Οχι.Απλά όταν αυξανουμε την πίεση και το οριο περιστροφής του κινητηρα αυξανουμε και την παροχή καυσίμου.
γιατί?
Για να μείνει σταθερός ο λόγος αερά-καυσίμου.
Αυτό το λέω χωρίς να έχω καμία επαφή με το αντικείμενο. Ας με διορθώσει κάποιος που ξέρει...
αυτή είναι πολύ απλοική προσέγιση...
σε κάθε περίπτωση θες να έχεις σχεδόν στοιχειομετρική καύση αλλά πως ξέρουμε πόσο? δεν υπάρχει κανόνας που να λέει οτι ας πούμε τα μεγέθη είναι ανάλογαΠροφανώς και είναι απλοική προσέγγιση.
Γράφει ο κουπέας ότι όταν αυξάνουμε την πίεση του αέρα εισαγωγής πρέπει να αυξήσουμε και την παροχή καυσίμου, εσύ ρωτάς 'γιατί' και σου απαντάω ότι πρέπει να μείνει σταθερός (ή 'σταθερός' ΠΟΛΥ πιο σωστά) ο λόγος α/κ. Προφανώς και δεν πρέπει να μείνει ΑΚΡΙΒΩΣ σταθερός (και λάθος μου που το έγραψα έτσι). Συμφωνούμε σε αυτά;
fiat GP t-jet μεταχειρισμενο αποριες