-
Αλλά επειδή δεν ξεχνάει τα νιάτα του, τα κατάφερε και τραυματίστηκε...
http://auto.in.gr/news/otherevents/arti ... 1231108240 -
Ατελείωτος Βατάνεν.Τι κι αν ήταν κι ο γιός του μέσα,στα π@π@ρι@ του.Αποδεικνύει άλλη μια φορά ότι όταν μπαίνει σε αγωνιστικό μπαίνει να οδηγήσει και όχι για να κάνει την περιφερόμενη αρκούδα του γύφτου.ΜΠΡΑΒΟ ΑΡΙ(αν και η αλήθεια είναι ότι σαν πλοηγός έπρεπε να είναι λίγο πιο συγκρατημένος).
-
Ο Αρι είναι γνήσιος rally-man.Αλήθεια ποιος ευρωβουλευτής στα 60 του κάνει τέτοια??? ΘΕΟΣ!!Σαν να ζει ακόμα στο 80...
-
-
Τελικά δεν γλίτωσε το χειρουργείο ο Άρι.http://www.ircseries.com/html/readnews.asp?id=2657
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Τελικά δεν γλίτωσε το χειρουργείο ο Άρι.http://www.ircseries.com/html/readnews.asp?id=2657ΟΙ ΠΙΟ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ,ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ HANS???
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Τελικά δεν γλίτωσε το χειρουργείο ο Άρι.http://www.ircseries.com/html/readnews.asp?id=2657
ΟΙ ΠΙΟ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ,ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ HANS???
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Τελικά Λώρη ποια η γνώμη σου για το HANS;
-
Στις 21:00 η τελευταία ss ζωντανή
http://www.fromsportcom.com/c-10.html
http://www.lshunter.tv/motor-sports-liv ... video.html
http://www.myp2p.eu/competition.php?com ... otorsports -
Πάρα πολύ ωραία κάλυψη της τελευταίας ειδικής** Plague du Liamone** από το Eurosport.Άξιος νικητής ο Neuville με Peugeot.!!!!
-
Μιλάμε για τον ίδιο Neuville που είχε κερδίσει ο Λάμπρος στα ίσια στην Ισπανία με τα Fiesta R2 ε ? (μπράβο στο παλικάρι φυσικά)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μιλάμε για τον ίδιο Neuville που είχε κερδίσει ο Λάμπρος στα ίσια στην Ισπανία με τα Fiesta R2 ε ? (μπράβο στο παλικάρι φυσικά)Ακριβώς αυτός είναι! Ο Neuville ήταν πιστεύω ταχύτερος και όταν εγκατέλειψε από alternator, ο Λάμπρος ήταν 4 λεπτά πίσω (ο Νeuville πάντως με σαφώς ισχυρότερο αυτοκίνητο). Aυτό βέβαια δεν μειώνει στο παραμικρό τη νίκη του Λάμπρου που έφτασε σε μια πολύ σημαντική νίκη και αυτός με αρκετά προβλήματα αν θυμάμαι καλά... (με τα φρένα?)
-
Φυσικά μιλάμε για τον ΙΔΙΟ οδηγό!!ΑΛΛΑ επειδή είναι ΒΕΛΓΟΣ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΡΑΓΔΑΙΑ..
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Φυσικά μιλάμε για τον ΙΔΙΟ οδηγό!!ΑΛΛΑ επειδή είναι ΒΕΛΓΟΣ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΡΑΓΔΑΙΑ..Ακριβως.
Απο τοτε ποσους αγωνες εκανε ο Λαμπρος και ποσους ο Βελγος;Τι υποστηριξη (+οικονομικη) ειχε ο ενας και ποια ο αλλος; -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Φυσικά μιλάμε για τον ΙΔΙΟ οδηγό!!ΑΛΛΑ επειδή είναι ΒΕΛΓΟΣ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΡΑΓΔΑΙΑ..
Ακριβως.
Απο τοτε ποσους αγωνες εκανε ο Λαμπρος και ποσους ο Βελγος;Τι υποστηριξη (+οικονομικη) ειχε ο ενας και ποια ο αλλος;Ο Neuville από τότε (το 2009 μιλάμε, δεν είναι τόσο μακρυά δα..) έχει κάνει το JWRC το 2010, αρκετούς αγώνες του IRC το 2010, συν κάποιου αγώνες του Βέλγικου Πρωταθλήματος, και κάποιους στην Γαλλία, σύνολο πάνω από 20 αγώνες με κορυφαία πάντα προετοιμασμένα αυτοκίνητα!
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Φυσικά μιλάμε για τον ΙΔΙΟ οδηγό!!ΑΛΛΑ επειδή είναι ΒΕΛΓΟΣ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΡΑΓΔΑΙΑ..
Ακριβως.
Απο τοτε ποσους αγωνες εκανε ο Λαμπρος και ποσους ο Βελγος;Τι υποστηριξη (+οικονομικη) ειχε ο ενας και ποια ο αλλος;Ο Neuville από τότε (το 2009 μιλάμε, δεν είναι τόσο μακρυά δα..) έχει κάνει το JWRC το 2010, αρκετούς αγώνες του IRC το 2010, συν κάποιου αγώνες του Βέλγικου Πρωταθλήματος, και κάποιους στην Γαλλία, σύνολο πάνω από 20 αγώνες με κορυφαία πάντα προετοιμασμένα αυτοκίνητα!
+1000
-
Ήμουν Κορσική, όπως και Σαρδηνία την προηγούμενη βδομάδα. Ο Neuville ήταν μία κλάση πάνω σε όλα τα περάσματα που είδα (σύνολο 7) από όλους τους υπόλοιπους, ανάμεσα στους οποίους ήταν αρκετοί πρώην WRC. Είδα μόνο πολύ δύσκολα και τεχνικά σημεία και μπορώ να πω ότι το παλικάρι με κατέπληξε,παρόλο που ήξερα εκ των προτέρων το επίπεδό του. Τέλειες γραμμές, πλήρης εκμετάλλευση του πλάτους του δρόμου, φρένα την τελευταία στιγμή ακόμα και μέσα σε στροφές με 2 ή 3 κλεισίματα, πλήρης απουσία φόβου δίπλα σε μεγάλους γκρεμούς χωρίς μπαριέρα, με το αυτοκίνητο να είναι συνέχεια πάνω από τα όρια της πρόσφυσης ουδέτερα προς υπερστροφικά, στους δρόμους με ίσως την υψηλότερη πρόσφυση στην Ευρώπη. (Το πέτρωμα που υπάρχει στην άσφαλτο της Κορσικής είναι ιδιαίτερα σκληρό και παρέχει κατά πολλούς την καλύτερη πρόσφυση που υπάρχει σε όλο τον κόσμο, αλλά με τεράστια φθορά στα λάστιχα). Το θέαμα εκπληκτικό και, απ' όσα έχω δει σε άσφαλτο, συγκρινόμενο μόνο με κάτι απίθανα περάσματα του Loeb με 5η και 6η στα στεναδούρια της Γερμανίας. Και όλα αυτά με μόνο 3 περάσματα στις αναγνωρίσεις (αυτό για να το ακούνε μερικοί δικοί μας). Οποιαδήποτε σύγκριση με οτιδήποτε άλλο πραγματικά αδικεί αυτό το παιδί και καλό είναι να μη μας πιάνουν τα εθνικά μας παράπονα.
Όσον αφορά τον υπόλοιπο αγώνα, το επίπεδο στο IRC με εξέπληξε ευχάριστα. Ήταν άνω των προσδοκιών μου και δε θα διστάσω να ξαναπάω ακόμα και αν δε συνοδεύεται στην ίδια περιοχή από αγώνα του WRC, όπως έγινε φέτος.
Τέλος, όσοι αγαπάτε τους αγώνες, αν μπορείτε πηγαίνετε στην Κορσική. Είναι πράγματι ό,τι καλύτερο και δυσκολότερο υπάρχει σε ασφάλτινη επιφάνεια, μέσα σε εκπληκτική φύση και πανέμορφα χωριά. Η εμπειρία αξίζει, και το ταξίδι, αν γίνει με έξυπνο τρόπο, με αεροπλάνο και ενοικίαση ντίζελ μέσω Ιταλίας, στοιχίζει πολύ λιγότερο απ' όσο θα νόμιζε κανείς. Εμείς πήγαμε δύο άτομα Σαρδηνία και Κορσική συνεχόμενα με απουσία 10 ημερών, μοιραστήκαμε πλήρως τα έξοδα και μας στοίχισε μόλις 1050 ευρώ στον καθένα. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ήμουν Κορσική, όπως και Σαρδηνία την προηγούμενη βδομάδα..Ωραία εκδρομή!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Ήμουν Κορσική, όπως και Σαρδηνία την προηγούμενη βδομάδα..
Ωραία εκδρομή!
πςςςςςςςςςςςς
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ήμουν Κορσική, όπως και Σαρδηνία την προηγούμενη βδομάδα.Ωραίος!
Πως θα έκρινες συνολικά και συγκριτικά τους 2 αγώνες που είδες ως θεατής, δηλαδή στο πόσο ευχάριστοι για το θεατή ήταν (συμμετοχές / αυτοκίνητα, θέαμα, συναγωνισμός, ποιότητα ειδικών, οργάνωση κτλ.) ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πως θα έκρινες συνολικά και συγκριτικά τους 2 αγώνες που είδες ως θεατής, δηλαδή στο πόσο ευχάριστοι για το θεατή ήταν (συμμετοχές / αυτοκίνητα, θέαμα, συναγωνισμός, ποιότητα ειδικών, οργάνωση κτλ.) ?-
Οργάνωση.
Το κέντρο του αγώνα στη Σαρδηνία ήταν ένα εμπορικό λιμάνι, με πολλούς μετανάστες, στη μόνη άσχημη πόλη του νησιού (όλες οι άλλες έχουν πανέμορφα ιστορικά κέντρα και αποτελούν τουριστικά αξιοθέατα). Το σέρβις παρκ πολύ καλό, στο χώρο του λιμανιού, αλλά χωρίς πολύ κόσμο. Η παρουσία κριτών στις Ε.Δ. εντυπωσιακή. Πάρα πολλοί και αρκούντως αυστηροί όσον αφορά τις θέσεις των θεατών αλλά και λογικοί (κάτι που δε συνέβαινε στη Γερμανία ή στην Ισπανία, όπου σε μερικές περιπτώσεις η αυστηρότητα ήταν εντελώς παράλογη).
Τα τρία κέντρα του αγώνα στην Κορσική ήταν πολύ ωραίες πόλεις με τουριστικές περιοχές και high class χρώμα. Το σέρβις παρκ της πρώτης μέρας απαράδεκτο, σε μια χωμάτινη αλάνα με καλαμιές (είναι χειρότερο από της Αγριάς, ο APR θα είχε φρικάρει) αλλά δίπλα στον κεντρικό δρόμο της πόλης, οπότε με πολλούς θεατές. Το σέρβις παρκ της δεύτερης μέρας επίσης απαράδεκτο αλλά δίπλα στον κεντρικό δρόμο του νησιού, άρα και εκεί με πολλούς θεατές. Ο χώρος της αφετηρίας στο πάρκινγκ παραθαλάσσιου μεσαιωνικού κάστρου. Οι κριτές στις Ε.Δ. αρκετοί αλλά λιγότερο αυστηροί από της Ιταλίας και μάλλον προς το υπέρμετρα χαλαρό. Πάρα πολλά πλοηγά αυτοκίνητα, κάποια από τα οποία ήταν 3 Porsche και το DS3 του Άρι που πήγαιναν σε απαράδεκτα, κατά τη γνώμη μου, γρήγορο ρυθμό και χωρίς ουσιαστική προσφορά στον έλεγχο των θεατών (σε αντίθεση με τη Σαρδηνία όπου με εξαίρεση το τελευταίο πλοηγό όλα τα άλλα σταματούσαν και έδιναν οδηγίες στους κριτές). -
Θεατές.
Και στις δύο περιπτώσεις είναι πανεύκολη η εύρεση των Ε.Δ. και η πρόσβαση σ' αυτές, αρκεί να έχεις έναν καλό χάρτη. Πουθενά δεν υπάρχουν κάφροι που να κλείνουν τις κοπάνες και κανείς δεν παρκάρει στη μέση του δρόμου. Επίσης, όταν οι θεατές φεύγουν το μέρος έχει παραμείνει βουνό και δεν έχει μετατραπεί σε σκουπιδότοπο.
Το εθνικό άθλημα των Κορσικανών είναι τα ράλλυ. Αρκεί να δει κάποιος πόσοι Κορσικανοί πηγαίνουν αέρα στο δρόμο, ακόμα και αν οδηγάνε Volvo station. Επίσης βλέπεις παππούδες με μαγκούρα να πηγαίνουν με τα πόδια να δουν αγώνα. Ξένοι θεατές ελάχιστοι, άρα το σύνολο σαφώς μικρότερο από Σαρδηνία, πάντως ικανοποιητικό αν σκεφτεί κανείς ότι το 80% του αγώνα γίνεται σε εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Στη Σαρδηνία πολλοί θεατές, ανάμεσά τους πολλοί κεντροευρωπαίοι, παρόλο που η μετακίνηση του αγώνα από την Τοσκάνη έγινε με βασικό γνώμονα τη μείωση των θεατών ώστε να ελέγχονται. Πάρα πολλοί με αντίσκηνα και αυτοκινούμενα εντός των Ε.Δ. Τα βράδια οι Ε.Δ. της επόμενης μέρας είναι σαν χώροι πικ-νικ που μυρίζουν επί χιλιόμετρα ψητό λουκάνικο. -
Αυτοκίνητα - θέαμα
Φυσικά, ως ποσότητα, το πλήθος των WRC και S2000 που πήγαιναν γρήγορα στη Σαρδηνία ήταν σαφώς μεγαλύτερο από αυτό στην Κορσική.
Ως ποιότητα, κατ' αρχήν, άλλο άσφαλτος, άλλο χώμα. Στην άσφαλτο για να δεις θέαμα πρέπει να είσαι γνώστης και να περπατήσεις πολύ ώστε να βρεις το σημείο. Παρόλα αυτά, για έναν γνώστη η άσφαλτος σε αυτό το επίπεδο δεν υστερεί καθόλου από το χώμα και μερικές φορές κάποια περάσματα προκαλούν μεγαλύτερο δέος στο θεατή. Oι 6 μεγάλοι του WRC (βάζω και τον Sordo) κάνουν τα δικά τους στο χώμα (πρώτη φορά είδα 50+ μέτρα πλαγιολίσθηση σε κατηφόρα με πάνω από 15% κλίση με 5η και γκάζι στο πάτωμα, ας είναι καλά ο Loeb και ο Hirvonen που καθάριζαν το δρόμο), αλλά και στην Κορσική κυρίως ο Neuville, αλλά και οι υπόλοιποι της οκτάδας του IRC, όπως και οι πρώτοι R3, R2 σε έκαναν να φωνάζεις από ενθουσιασμό. Εξαιρετικό θέαμα από το πρώτο Clio R3, τα δύο DS3 και τον (Κορσικανό) πρώτο της R2. Κάτω του μετρίου τα Ν4 περιλαμβανομένου του άχρηστου νέου Megane Ν4 (θεόβαρη μαούνα), με εξαίρεση τον Arai. Επίσης κάτω του μετρίου τα εντελώς μονοκόμματα Fiat 500 και τα 207 R3.
Στη Σαρδηνία, υπήρχαν κάνα δυο καλά Ν4, ενώ κάποια Fiesta R2 πήγαιναν εντυπωσιακά γρήγορα. Το κυρίωτερο, μην τυχόν φύγει κανείς στο Ακρόπολις πριν περάσουν όλα τα S2000. Θα χάσει. Στη Σαρδηνία κάποια από αυτά έκαναν εξίσου εντυπωσιακά πράγματα με τα WRC, ειδικά σε κατηφόρες και ανοιχτά κομμάτια όπου δεν έπαιζε κανένα ρόλο η εμφανής διαφορά στη ροπή. Έχουν τρομερό συναγωνισμό και κάποιοι νεαροί απ' αυτά σύντομα θα ακουστούν πιο πάνω. -
Ποιότητα ειδικών.
Η Κορσική είναι κατά τη γνώμη μου ό,τι πιο απόλυτο υπάρχει. Είναι πραγματικά αξεπέραστος συνδυασμός οι πολύ στενοί δρόμοι, τα πάμπολλα επικίνδυνα σημεία, ο άπειρος αριθμός στροφών και το οδόστρωμα με την τεράστια πρόσφυση που οδηγεί σε παράλογα υψηλές ταχύτητες ακόμα και σε κλειστά κομμάτια. Η Σαρδηνία είναι ένα πολύ πιο φλατ Ακρόπολις με τεράστια ποικιλία στα κομμάτια. Τόσο, ώστε στην ίδια Ε.Δ. έχει πολύ κλειστά κομμάτια 1ης-2ας και αλλού κομμάτια που επί 3-4 χλμ είναι μόνο 5η και 6η. Και στα δύο ράλλυ υπάρχει πλήρης αδιαφορία του οργανωτή για την κλίση του δρόμου. Τρελές κατηφόρες με κλίσεις που δε συναντάς στην Ελλάδα αλλά και σπαστικές ανηφόρες, με πιο χαρακτηριστικό το πρώτο μισό της Ε.Δ. 11 στην Κορσική όπου επί 10 χλμ μεγάλης ανηφόρας η μεγαλύτερη ευθεία είναι 20 μέτρα.
Εν ολίγοις, σε συνδυασμό με τις τρισήμιση ελεύθερες μέρες όπου κάναμε τουρισμό σε πανέμορφα μέρη (ειδικά στην Κορσική) ευχαριστήθηκα και τα δύο πάρα πολύ. Ήταν το καλύτερο χιλιάρικο που έχω ξοδέψει εδώ και χρόνια και μακάρι να το ξοδέψω ξανά του χρόνου.
-
IRC 2011 - All rounds