-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Σε προετοιμαζω οτι στο Κλασσικο Ραλλυ Ελλαδες θα δεις 944 του 84. Εχει καρτα Fiva κανονικα.
Μετατροπη απο 924 του 76 σε 944 (εχω δει το πλαισιο και την παλια αδεια με τα ματια μου). Θα δηλωθει σαν 944 του 1984!ΧΕ ΧΕ μαλλον σκεφτεσαι οτι στην εχω στημενη!!!!!!!για να στην πω!!!!
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
COSMO MIKE το αμάξι είναι ένα corolla KE70 του '81 και έχει μοτέρ από celica της ίδιας εποχής.Επίσης έχει 2 διπλά webber.
Λείπουν τα πίσω καθίσματα και η κονσόλα του χειρόφρενου.Εξωτερικά λείπει ο μπροστινός προφυλακτήρας ο οποίος είναι σε αναζήτηση.
Ρόδες και πόρτες έχει πάντωςΚατά τ'άλλα το αμάξι είναι άψογο και φρεσκοβαμμένο απ'τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Σε αυτή την κατάσταση το πήρα το αμάξι σκοπεύοντας να του αυξήσω ελάχιστα την ιπποδύναμη και να το έχω να κάνω τις βόλτες μου καμμιά Κυριακή.Επίσης θέλω κάποια στιγμή να του βάλω roll cage και 2 bucket.Είναι κ αυτό κάτι απαγορευτικό?
το κε70 του 1981 εβγαινε τοτε στην ιαπωνια σαν τε71 με 2τβ ή 2tgeu κινητηρα, και αν οπως λες πηρες μοτερ απο σελικα της τοτε εποχης τοτε εχεις βαλει ή 2τβ ή 2tgeu. Αρα απο κινητηρα δεν εχεις προβλημα, τα βεμπερ δεν πειραζουν, ουτς ή αλλως τα μικουνι δεν ειναι και τα πιο ευκολα. Ουτε η κονσολα του χειροφρενου ειναι θεμα. Θεμα ομως ειναι να λειπει το πισω καθισμα ή ο εξωτερικος προφυλακτηρας. Τωρα τα rollcage αν επιτρεπονται για καμμια βολτα την Κυριακη και που...... μηπως θες να βγαλεις ιστορικες πινακιδες και να το εχεις για κανα ντριφτακι σε καμμια πιστουλα?
Η μηχανή είναι 2Τ σκέτο.Προφυλακτήρα ψάχνω να βρω και κάτι υπάρχει στον ορίζοντα.
Όσο για την πιστούλα δεν είναι καθόλου μες ατα πλάνα μου...
Τα ιστορικά περνάνε ΚΤΕΟ κανονικά καθε 2 χρόνια?
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Εγω παντως βλεπω η 2,3 να ειναι 1983 και μετα
Δεν εχω δει Μ3 αλλα ουτε και 190 ειχα δει σε ιστορικο ακροπολιςεΧΕΙς ΠΜ
Η παραγωγή των 2.3-16 είναι από Σεπτ. 84' ενώ οι pre-production (για κάτι ρεκόρ και κάτι αγώνες και διαφημίσεις) είναι από το καλοκαίρι του '83... αλλά
- που ξέρετε ότι δεν είναι απλή 201 ('82)
- τι σας πειράζει; Που είναι συγχρονη στην οψη; (όπως συνέχεια γράφετε και για την 126) Ε, και; Εχετε δει πολλές φορές τώρα τελευταία γνήσια 190 πρώτης σειράς;;;
-
Αφού δηλώνεται ως 2.3-16 Αλέξανδρε, δεν είναι το νορμάλ 190 (και έχω την εντύπωση ότι μόνο αυτό έχει ομολογκασιόν?)
Η ομολογκασιόν του είναι η 5269 (1/5/1985).
Εμένα πιο πολύ με πείραξε που είναι ουσιαστικά (και κυρίως τεχνολογικά) αυτοκίνητο άλλης εποχής σε σχέση με τα υπόλοιπα (gr.A).Αν είναι να επιτρέπονται και αυτά, μήπως έχουμε χάσει το νόημα?
-
Παιδια το αμαξι κατεβηκε πιο πολυ επειδη το 10ο Ιστορικο ηταν υπο την χορηγια της Mercedes.
Ουτως η αλλως ηταν εκτος καταταξης.
Παντως εμενα δεν με ενοχλησε η παρουσια της, που ειμαι και αρκετα σκληροπυρηνικος φαν των κλασσικων.
Το αμαξι ηταν κοσμημα. -
Καλησπερα φιλοι μου!
Επειδη ειχα την κουβεντα για ιστορικα αυτοκινητα με ενα παιδι απο τη δουλεια μου, αυτος ειχε στην Ιταλια οπου εμενε για χρονια, ενα G-class Μercedes του 1981 (G300 diesel αποτι μουπε), με ιταλικες πινακιδες, σε καλη κατασταση. Το εχει ακομα εκει, κ ηθελε να το φερει στην Ελλαδα κ σιγα σιγα να το αναπαλαιωσει !
Δεν προκειται να το χρησιμοποιει για μετακινησεις κλπ. Μπορει να του βαλει ιστορικες πινακιδες?
Σας ευχαριστω!
-
Αν το εκτελωνισει σαν ιστορικο, ναι!
-
Σε ευχαριστω για την απαντηση!
Αν δεν κανω λαθος, για να εκτελωνιστει ως ιστορικο πρεπει να ειναι 30ετιας, σωστα? (απο 25ετια που ηταν πριν). Οποτε αυτοκινητα του 1982 κ πιο παλια το καλυπτουν αυτο κ το G class ειναι οκ.
Για τη διαδικασια που χρειαζεται για τον ατελη εκτελωνισμο ως ιστορικο, υπαρχει καποια συγκεκριμενη σελιδα με οδηγιες?
Το αμαξι τοχει στο ονομα της Ιταλιδας κοπελας του. Για να το εκτελωνισει, θα πρεπει πρωτα να το αγορασει στο ονομα του, κ μετα να το εκτελωνισει, σωστα?
Ευχαριστω.
-
Δυστυχως δεν ξερω να σε βοηθησω γιατι δεν εχω ιδια αποψη.
Μαλλον πρεπει να μιλησεις με εκτελωνιστη ή με την Φιλπα ή Ελπα. -
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Παιδια το αμαξι κατεβηκε πιο πολυ επειδη το 10ο Ιστορικο ηταν υπο την χορηγια της Mercedes.Αυτό θα έπρεπε να μας ενοχλεί όλους
Το αμαξι ηταν κοσμημα.
Κόσμημα, σε τί? Κόψε κάτι...
-
Αντε παλι...
α) Το αμαξι ηταν στην κατηγορια J (ή Β οπως τελικα ανφεροταν στα αποτελεσματα) ακριβως οπως και η 037. Βασει Fia ειχε καθε δικαιωμα να τρεξει χωρις ομως να βαθμολογηθει. Γιατι δεν ενοχλει η 037 και ενοχλει η 190?β) Επειδη εγω το ειδα απο κοντα, ναι επιμενω οτι ηταν κοσμημα. Αν εσενα δεν σου αρεσε (και δικαιωμα σου να μην σου αρεσε) δεν μπορω να σε πεισω. Σε καθε περιπτωση ομως δεν μπορει κανεις να αμφισβητησει οτι η 190 2,3 16 αλλαξε την πορεια της Mercedes οσον αφορα τη σχεδιαση σπορ οχηματων (γιατι μεχρι τοτε εφτιαχνε βαρκες - να με συγχωρησουν οι μερσεντακηδες).
-
......να ενοχλησει η 037????? το κοσμημα!!!!!!
η 190 ναι !ηταν πολυ ομορφη αλλα οχι για ιστορικο ακροπολης εστω και αν χορηγος ηταν η mercedes
Tης ΕΛΠΑ τα καμωματα
Η συγκεκριμενη δεν ηταν αυτη που ετρεχε την δεκαετια του 90 ο Αγγελετος (η καπως ετσι ) -
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
......να ενοχλησει η 037????? το κοσμημα!!!!!!
η 190 ναι !ηταν πολυ ομορφη αλλα οχι για ιστορικο ακροπολης εστω και αν χορηγος ηταν η mercedes
Tης ΕΛΠΑ τα καμωματα
Η συγκεκριμενη δεν ηταν αυτη που ετρεχε την δεκαετια του 90 ο Αγγελετος (η καπως ετσι )οχι δεν ηταν του αγγελιδη, η συγκεκριμενη ειναι φτιαγμενη απ τα χερια του γκανου, εδω στην σαλονικα
-
Αγγελιδης λεγοταν.
Το κουρασατε λιγο το θεμα. Η integrale/fulvia του Κ.Κ. ειναι πολυ μεγαλυτερο φαουλ.
-
Ψάχνοντας τους κανονισμούς της FIA η κατηγορία J1 περιλαμβάνει και αυτοκίνητα Gr.A αναγνωρισμένα έως την 31/12/1985, οπότε ως τέτοιο συμμετείχε το 190.
Αυτή ήταν η αρχική μου απορία (και νομίζω και του Στέλιου) . -
Παιδια μπερδεψα τα θεματα και νομιζα οτι ημασταν στο τοπικ του Ιστορικου Ακροπολις.
Οποτε καποιες απαντησεις μου αφορουσαν το αγωνιστικο κοματι και οχι τις ιστορικες πινακιδες.
Τωρα καταλαβα οτι ειμαστε σε λαθος θεμα και οτι οι ερωτησεις σας αφορουσαν τις πινακιδες του 190 (αν καταλαβα καλα).
Οι οποιες βεβαια αν βγηκαν μεχρι 31/12/2009 καλως βγηκαν.
Οποτε συγγνωμη αν παρανοησα καποια σχολια σας. -
το 190 ειχε εθεα πινακιδες δεν ειχε ιστορικες ..!! και δεν εκανε χαρη σε κανεναν ο ανθρωπος πληρωσε κανονικα συμμετοχη....!!
και αυτα που λετε οτι η μερσεντες αφησε να γινει δεν ισχυουν. -
Ο χρήστης cosarg7 έγραψε:
Η μηχανή είναι 2Τ σκέτο.Προφυλακτήρα ψάχνω να βρω και κάτι υπάρχει στον ορίζοντα.
Όσο για την πιστούλα δεν είναι καθόλου μες ατα πλάνα μου...
Τα ιστορικά περνάνε ΚΤΕΟ κανονικά καθε 2 χρόνια?
Αν η πιστα δεν ειναι μεσα στα πλανα σου τι στο καλο το θες το κλουβι?
Εαν η μηχανη ειναι 2τ σκετο, μπορει να αναβαθμιστεις βαζοντας εναν 2τβ ή εναν 2tg εφοσον ειπες οτι θες περισσοτερα αλογακια, και να μπορεις παραλληλα με τετοιον κινητηρα να γινεις ιστορικος
Οχι δεν υπαρχει υποχρεωση να περνανε τα ιστορικα ΚΤΕΟ, τωρα αν θες εσυ να το περασεις προεραιτικα δεν νομιζω να σου αρνηθει κανεις.
Αν απο κει και περα θες να μαθεις αν μπορει το οχημα σου να γινει ιστορικο και να σου δωσουμε καποια γνωμη και μονο, μπορεις να μας ποσταρεις καποιες φωτο και θα σου απαντησουμε. -
την γνωμη σας για το δημοσίευμα
FREESUNDAY
15.05.2011Αντικες ελευθερας βοσκης
Ενας στους 20 ειναι νομιμος
Συμφωνα με στοιχεια που επεξεργαζεται το υπουργειο οικονομικων μολις 260 κατοχοι παλαιων αυτοκινητων πληρουν τις προυποθεσεις που οριζει η νομοθεσεια
Στη χωρα μας εχουν εκδοθει 3300 πινακιδες απο ΦΙΛΠΑ και 2100 απο ΕΛΠΑ
Στο υπουργειο εφτασαν καταγγελειες απο ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ κατοχους αυτοκινητων αντικων και αναμενεται να καλεσει ολους τους κατοχους παλαιων ΙΧ αντικων να καταθεσουν τις πινακιδες ωστε να διαπιστωθει για καθε περιπτωση η νομιμοτητα τους -
Πάλι τα ίδια.... Μου είπαν ότι το έγραψε και το in.gr. ΕΟΦΙΛΠΑ και ΕΛΠΑ τηρούν σιγή ιχθύος.......
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες