Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DHL Turkish Grand Prix -2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. DHL Turkish Grand Prix -2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 9
    • 10
    • 4 / 10
    Formula 1
    40
    191
    79
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      O Mασσας τι εκανε;
      Αρχιζει να με χαλαει αυτο, να μην προσπαθουν για το καλυτερο στο Q3, για να σωσουν λαστιχα.
      Ροζμπεργκ

      Οι RBR κανουν πλακα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        unicornf1 last edited by

        Ο χρήστης pik. έγραψε:
        ...
        με τον Μασσα η Φερραρι μαλλον διαλεξε να εχει ενα σετ φρεσκα ελαστικα ή μαλλον δυο...

        O Mασσας τι εκανε;
        Αρχιζει να με χαλαει αυτο, να μην προσπαθουν για το καλυτερο στο Q3, για να σωσουν λαστιχα.
        ...

        Ο Μάσσα αν θυμάστε χρησιμοποίησε το πρώτο σετ μαλακών στο Q1 (όπου πήρε και την 1η θέση) κι επομένως μη βγαίνοντας στο Q3 απλά δε θα μειονεκτεί έναντι των υπολοίπων, ειδάλλως θα είχε ένα σετ λιγότερο από όλους!

        Οι RBR απλά δεν ανταγωνίζονται φέτος. Το μόνο καλό είναι ότι ο Vettel έχει τον Webber δίπλα του και μπορεί οι δυο τους να αναπολήσουν τα περσινά τους κατορθώματα

        Επιτέλους μια καλή θέση στα qual για τη Mercedes! Magic padle κάνε το θαύμα σου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karagounis last edited by

          Καλα ρε μαγκες, η Φ1 του 2011 ειναι απιστευτη

          Απο που να ξεκινησω; Απο τις γκευ πιστες, που απο F1 world championship πλεον ειναι F1 Eur-asian Tilke Championship και πλεον περιμενουμε να μην γινεται πολεμος στην Μεση Ανατολη για να δουμε τα εκει GP;
          Το φορματ των δοκιμαστικων που ειναι μια βαρεμαρα και μιση και το σασπενς ειναι μηδενικο; Καλυτερα να ξαναγυρησουμε στο φορματ των 60 λεπτων δοκιμων
          Η απο τα φλωρικα μονοθεσια που τα μοτερ ακουγονται σα σφυριχτρες και τα DRS KERS DMR SRS ASP DVD MP3 συστηματα που εχουν ή μεχρι στο οτι κανει περιπατο η ομαδα του κατρουλοποτου με οδηγο τον πρωταθληταρα Τζαστιν Μπιμπερ που παταει ενα κερμπ στην βροχη και φευγει στα χωραφια;

          Ποτε θα ψοφησεις ρε κωλογερε Μπερνι που τα εκανες ολα βαρετο κωλοπανηγυρι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ripper last edited by

            Όσοι βγήκαν δύο φορές στο Q3 (οι McLaren και ο Alonso μόνο νομίζω), έκαναν λάθος.
            Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα στον προηγούμενο αγώνα και ΔΥΣΤΥΧΩΣ βρήκαμε πάλι τρόπο να ευνουχήσουμε τα δοκιμαστικά.
            Καημό το έχω να δούμε μία μάχη για τον ταχύτερο γύρο χωρίς οι οδηγοί να έχουν να σκεφτούν οτιδήποτε άλλο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kantoniou last edited by

              Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
              με οδηγο τον πρωταθληταρα Τζαστιν Μπιμπερ που παταει ενα κερμπ στην βροχη και φευγει στα χωραφια;

              +Monza 2008

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kantoniou last edited by

                Ο χρήστης ripper έγραψε:
                Όσοι βγήκαν δύο φορές στο Q3 (οι McLaren και ο Alonso μόνο νομίζω), έκαναν λάθος.
                Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα στον προηγούμενο αγώνα και ΔΥΣΤΥΧΩΣ βρήκαμε πάλι τρόπο να ευνουχήσουμε τα δοκιμαστικά.
                Καημό το έχω να δούμε μία μάχη για τον ταχύτερο γύρο χωρίς οι οδηγοί να έχουν να σκεφτούν οτιδήποτε άλλο

                Αυτη τη στιγμη, με υποχρεωτικη χρηση και των 2 γομων και τα λαστιχα της Πιρελι, η τραπουλα εχει ανακατευτει και η πολ δεν ειναι τοσο σημαντικη οσο μεχρι περσι. Αυτο ΟΚ. Αρα θελεις 2 (συνηθως) καλα σετ μαλακα για τον αγωνα. Ας δωσουν ενα επιπλεον σετ, για να μην θυσιαζουν οι ομαδες το Q3 και να ξαναδουμε μαχες στα δοκιμαστικα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Schumacher mystified by lack of pace
                  http://www.autosport.com/news/report.php/id/91214

                  Φταιει ο Μπατον, που εχει σεταρει το αυτοκινητο, λεμεεε!

                  (Ουπς, σορι, αυτο εγινε προπερσι και τον επηρεαζε περσι)...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ripper last edited by

                    Και γαμώ το στήσιμο είχε κάνει αυτός ο Button. Για τρία χρόνια θα είναι έτσι στημένο το μονοθέσιο.
                    Αυτό φταίει και τίποτα άλλο εγκάθετε Kantoniou

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sihctr last edited by

                      Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:

                      ...
                      με τον Μασσα η Φερραρι μαλλον διαλεξε να εχει ενα σετ φρεσκα ελαστικα ή μαλλον δυο...

                      O Mασσας τι εκανε;
                      Αρχιζει να με χαλαει αυτο, να μην προσπαθουν για το καλυτερο στο Q3, για να σωσουν λαστιχα.
                      ...

                      Ο Μάσσα αν θυμάστε χρησιμοποίησε το πρώτο σετ μαλακών στο Q1 (όπου πήρε και την 1η θέση) κι επομένως μη βγαίνοντας στο Q3 απλά δε θα μειονεκτεί έναντι των υπολοίπων, ειδάλλως θα είχε ένα σετ λιγότερο από όλους!

                      Οι RBR απλά δεν ανταγωνίζονται φέτος. Το μόνο καλό είναι ότι ο Vettel έχει τον Webber δίπλα του και μπορεί οι δυο τους να αναπολήσουν τα περσινά τους κατορθώματα

                      Επιτέλους μια καλή θέση στα qual για τη Mercedes! Magic padle κάνε το θαύμα σου

                      Ο Μάσσας βγήκε στο Q3, αλλά τα split times δεν ήταν καλά, και παράτησε το γύρο μπας και περισώσει τίποτα από τα λάστιχα, αφού και να συμπλήρωνε το γύρο, πάλι στη 10η θέση θα ήταν (ήταν 0.5sec πίσω από τον Heidfeld μετά το 2ο sector). Τουλάχιστον ξέρουμε ότι κάποιος ελέγχει τα split times στα πιτς!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • U
                        unicornf1 last edited by

                        α δεν τον πήρα χαμπάρι...
                        ίσως να βγήκε με τα χρησιμοποιημένα μαλακά, μπας και... αλλά δεν είδε φως στο τούνελ τελικά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kantoniou last edited by

                          Ο χρήστης SIHCTR έγραψε:
                          Τουλάχιστον ξέρουμε ότι κάποιος ελέγχει τα split times στα πιτς!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            ckastam last edited by

                            +2010
                            Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες σχετικά με τα δοκιμαστικά και την στρατηγική που έχει καταντήσει την Φ1 playstation.

                            Παντώς σχετικά με τo F1 EurAsian Tilke Championship, να σας θυμήσω πως παλιά ήταν F1 Europe Championship (με αγώνες σε
                            ΓΕΡΜΑΝΙΑ Χ2-ΒΕΛΓΙΟ-ΙΣΠΑΝΙΑ Χ2-ΙΤΑΛΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ-Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ-ΟΥΓΓΑΡΙΑ-ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ-ΜΟΝΑΚΟ). Τουλάχιστον τώρα γίναμε παγκόσμιοι (ειδικά όταν μπει και το Tilkedrome circuit of the Americas στο Austin)

                            Ένα έχω να προσθέσω
                            ελπίζω να μην έχουμε τα περσυνά χάλια με τις ρεντμπουλς

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sparticle last edited by

                              Ο χρήστης ripper έγραψε:
                              Όσοι βγήκαν δύο φορές στο Q3 (οι McLaren και ο Alonso μόνο νομίζω), έκαναν λάθος.
                              Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα στον προηγούμενο αγώνα και ΔΥΣΤΥΧΩΣ βρήκαμε πάλι τρόπο να ευνουχήσουμε τα δοκιμαστικά.
                              Καημό το έχω να δούμε μία μάχη για τον ταχύτερο γύρο χωρίς οι οδηγοί να έχουν να σκεφτούν οτιδήποτε άλλο

                              Ο Alonso μήπως βγήκε μία φορά μόνο ? Αν ναι, θα έχει ένα προβάδισμα στη στρατηγική, γιατί σε αντίθεση με το Μάσα δεν έβαλε μαλακή στο Q1 (κάτι που ήταν εντελώς αψυχολόγητο και για το Βραζιλιάνο με τον Κομπαγιάσι σίγουρα εκτός)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Οχι 2 βγήκε, μία στην αρχή κ μία στο τέλος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
                                  Καλα ρε μαγκες, η Φ1 του 2011 ειναι απιστευτη

                                  Απο που να ξεκινησω; Απο τις γκευ πιστες, που απο F1 world championship πλεον ειναι F1 Eur-asian Tilke Championship και πλεον περιμενουμε να μην γινεται πολεμος στην Μεση Ανατολη για να δουμε τα εκει GP;
                                  Το φορματ των δοκιμαστικων που ειναι μια βαρεμαρα και μιση και το σασπενς ειναι μηδενικο; Καλυτερα να ξαναγυρησουμε στο φορματ των 60 λεπτων δοκιμων
                                  Η απο τα φλωρικα μονοθεσια που τα μοτερ ακουγονται σα σφυριχτρες και τα DRS KERS DMR SRS ASP DVD MP3 συστηματα που εχουν ή μεχρι στο οτι κανει περιπατο η ομαδα του κατρουλοποτου με οδηγο τον πρωταθληταρα Τζαστιν Μπιμπερ που παταει ενα κερμπ στην βροχη και φευγει στα χωραφια;

                                  Ποτε θα ψοφησεις ρε κωλογερε Μπερνι που τα εκανες ολα βαρετο κωλοπανηγυρι...

                                  ΑΝ δεν σου αρέσουν οι V8 (που μπορεί να μην είναι V12 ή έστω V10, αλλά είναι μια χαρά μοτερ), τότε προβλέπω ότι θα αυτοκτονήσεις με τους τετρακύλινδρους τούρμπο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    karagounis last edited by

                                    αμα γινοταν, θα ηθελα να επανελθει ενας τετοιος ηχος (που πιθανον να μπορουσε να γινει αν καταργουνταν τα ορια στις σ.α.λ)
                                    Youtube Video

                                    Youtube Video

                                    αμα τελικα μπουν οι τετρακυλινδροι τουρμπο θα χαρω, θα νιωθω οτι μοιαζουν πιο πολυ με αυτον του αυτοκινητου μου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vassilisal last edited by

                                      Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                      Schumacher mystified by lack of pace
                                      http://www.autosport.com/news/report.php/id/91214

                                      Φταιει ο Μπατον, που εχει σεταρει το αυτοκινητο, λεμεεε!

                                      (Ουπς, σορι, αυτο εγινε προπερσι και τον επηρεαζε περσι)...

                                      Ναι, ξαφνικά κουλάθηκε στο Q3. Δες λίγο τους χρόνους του στα Q1 και Q2 σε σύγκριση με του Rosberg. Και είναι και κοντά 15 χρόνια πιο μεγάλος...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        liostemi last edited by

                                        ...αν στη θέση του... κατρουλοποτού ήταν η Φερράρι ή η ΜακΛάρεν, όλα θα ήταν Ο.Κ.!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vassilisal last edited by

                                          Είμαι σχετικά ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Η 5η θέση για τον Alonso δεν είναι φοβερή σαν θέση αλλά είναι στην καθαρή πλευρά και είμαστε σίγουρα πιο κοντά στους μπροστά. Αυτό είναι και το πιο θετικό για εμένα. Δυστυχώς ο Massa δε τα πήγε καλά αλλά ελπίζω ν' ανέβει αύριο. Η φθορά των ελαστικών μας είναι καλή, ο ρυθμός αγώνα καλύτερος από αυτόν του quali οπότε ίσως πάμε αρκετά καλά!

                                          Σχετικά με τους υπόλοιπους, οι Mercedes σίγουρα έχουν βελτιωθεί και οι Lotus ήταν αρκετά κοντά στο Q2 οπότε τους αξίζουν συγχαρητήρια. Ελπίζω να έχουμε ωραίο αγώνα αύριο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
                                            αμα γινοταν, θα ηθελα να επανελθει ενας τετοιος ηχος (που πιθανον να μπορουσε να γινει αν καταργουνταν τα ορια στις σ.α.λ)
                                            Youtube Video

                                            Και πάλι τον ήχο των V10 δεν μπορείς να τον έχεις με V8. Ακόμα καλύτερος ήταν φυσικά ο ήχος των V12! Αυτές οι εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί όμως...

                                            Ναι, ξαφνικά κουλάθηκε στο Q3. Δες λίγο τους χρόνους του στα Q1 και Q2 σε σύγκριση με του Rosberg. Και είναι και κοντά 15 χρόνια πιο μεγάλος...

                                            Βασίλη καλό θα ήταν να δουν οι θιασώτες του την πραγματικότητα. Ο πιτσιρικάς τον έχει εκθέσει ανεπανόρθωτα! Ώρα για την αυλαία!

                                            Είμαι σχετικά ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.

                                            Μόνο η πρώτη θέση θα έπρεπε να κάνει ευχαριστημένους τους tifosi! Οτιδδήποτε άλλο είναι αποτυχία...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 4 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr