Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προτάσεις για αγώνες ταχύτητας 2011
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Προτάσεις για αγώνες ταχύτητας 2011
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 16
    • 17
    • 9 / 17
    Ελληνικοί Αγώνες
    47
    338
    1632
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos_bugsr last edited by

      Αν κάποιος θέλει να έχει ένα αγωνιστικό με το οποίο να τρέχει παντού, ας το κάνει. Ίσως ξέρει ότι δεν πρόκειται να είναι τέλειο πουθενά, ίσως το κάνει εν γνώση του, ίσως πιστεύει το αντίθετο. Επιλογή του.

      Δεν είναι μόνο το τι επιλέγει να κάνει ο εκάστοτε αγωνιζόμενος. Το πρόβλημα αμβλύνεται όταν όλη η λογική των αγώνων στήνεται γύρω από αυτό το δεδομένο (ένα αυτοκίνητο για όλα). Και θεωρώ ότι η δικαιολογία του οικονομικού θέματος, δεν είναι ισχυρή για αυτό το φαινόμενο. Το να θέλει κάποιος να κάνει πίστα αποκλειστικά, με κανένα τρόπο δεν διαφοροποιεί σημαντικά (προς τα πάνω ή προς τα κάτω) τον προϋπολογισμό του σε σύγκριση με τους αγώνες ράλλυ.

      Κατά τη γνώμη μου το βασικό ζήτημα που πρέπει να εξετάσουμε όταν μιλάμε για αγώνα circuit, είναι ότι.. δεν έχουμε πρωτάθλημα circuit. Οι αγώνες στην Ελλάδα γυρίζουν γύρω από τα ράλλυ, πράγμα λογικό με τέτοια πληθώρα 'πιστών' και επιλογών. Είναι επίσης λογικό λόγω της έλλειψης πιστών, να μην υπάρχει βραχυπρόθεσμη ούτε μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη και εξέλιξη των circuit.
      Με τον ίδιο τρόπο που δεν μπορούμε να ζητάμε την εξέλιξη του ράγκμπι στην χώρα μας, όταν δεν υπάρχουν καν γήπεδα.

      Δεν έχω σκοπό να ανοίξω συζήτηση του τύπου 'να φτιάξουμε πίστες' κλπ. Άλλωστε μία τέτοια επένδυση αυτή τη στιγμή είναι πιθανότατα ασύμφορη για κάποιον επιχειρηματία.
      Ας εκμεταλλευτούμε λοιπόν ότι έχουμε. Σέρρες, Μέγαρα, Τρίπολη, Τυμπάκι? (δεν έχω πάει/τρέξει. Την βάζω σαν επιλογή χωρίς να ξέρω αν είναι αξιόλογη).
      Χωρίς φαμφαρώδη σχέδια και ανάλογες ανακοινώσεις επενδύσεων & κατασκευών.

      Με ποιο τρόπο να δημιουργηθεί 'ρευμα' προς τους αγώνες circuit (από τους μελλοντικούς οδηγούς αγώνων αλλά και τους τωρινούς) όταν δεν υπάρχουν ουσιαστικά (ενδιαφέροντες ή καθόλου) αγώνες (ή όταν η ημερομηνίας τους τους καταδικάζει από τα αποδυτήρια) ? Όταν δεν υπάρχουν αγωνιστικά αυτοκίνητα εστιασμένα σε αυτή την χρήση.

      Προφανώς πρέπει να υπάρξει βούληση και συνεργασία από όλες τις μεριές, αλλά η αρχή πρέπει σαφέστατα να γίνει από την διοίκηση.

      Μερικά βασικά σημεία στα οποία πρέπει κατά την ταπεινή μου άποψη να βασιστεί η ανάπτυξη των αγώνων ταχύτητας είναι τα εξής:

      1. Εκμετάλλευση των πιστών που έχουμε

      2. Σωστό καλεντάρι αγώνων

      3. Εστίαση σε αυτοκίνητα που είναι προορισμένα για αγώνες ταχύτητας. Ένα σωρό επιλογές υπάρχουν, που μάλιστα η απλότητά τους τις κάνει...

      4. οικονομικές.

      5. Το δύσκολο: εξασφάλιση καλού συναγωνισμού που μπορεί να γίνει από έναν 'μάγκικο' ( =έξυπνο) τεχνικό κανονισμό (ξέρω ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο, αλλά δεν μπορεί ρε γαμώτο θα υπάρχουν η εμπειρία και οι γνώσεις από κατάλληλους ανθρώπους για να φτιαχτεί)

      [ Θεωρώ ότι οι κανονισμοί στη formula Saloon έπρεπε να είναι έτσι που να δίνουν αρκετές ελευθερίες στον τεχνικό, και αρκετούς περιορισμούς στο πορτοφόλι του οδηγού/ιδιοκτήτη. Προς το παρόν ισχύει μόνο το πρώτο ]

      Χορηγούς κλπ, δεν τους βάζω καν μέσα. Ας γίνουν τα παραπάνω, ας κινηθεί η μηχανή, και ίσως ανοίξουν μερικές από τις πόρτες που κλείσανε. Μετά βλέπουμε για πιο μεγαλεπήβολα σχέδια.

      ΥΓ. Κάποια στιγμή αφού έγραψα την παραπάνω λίστα απογοητεύτηκα και είπα να σβήσω ολόκληρο το post, κυρίως επειδή αρκετοί από εμάς έχουν γράψει από 3-4 τέτοιες λίστες και έχει καταθέσει άλλες τόσες φορές (και πολύ περισσότερες κάποιοι άλλοι) τις σκέψεις του ή τις προτάσεις του.

      Παρόλο που όλα τα παραπάνω φαίνονται μάταια, έχουμε δικαίωμα στην ελπίδα ότι κάτι μπορεί μελλοντικά να αλλάξει, κι ας φωνάζει ο κύριος Χρήστος -και έχουμε διαπιστώσει και οι υπόλοιποι- ότι η κατάσταση δεν σώζεται με τίποτα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        van last edited by

        Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
        Κατά τη γνώμη μου το βασικό ζήτημα που πρέπει να εξετάσουμε όταν μιλάμε για αγώνα circuit, είναι ότι.. δεν έχουμε πρωτάθλημα circuit. Οι αγώνες στην Ελλάδα γυρίζουν γύρω από τα ράλλυ, πράγμα λογικό με τέτοια πληθώρα 'πιστών' και επιλογών. Είναι επίσης λογικό λόγω της έλλειψης πιστών, να μην υπάρχει βραχυπρόθεσμη ούτε μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη και εξέλιξη των circuit.
        Με τον ίδιο τρόπο που δεν μπορούμε να ζητάμε την εξέλιξη του ράγκμπι στην χώρα μας, όταν δεν υπάρχουν καν γήπεδα.

        Θα συμφωνήσω μαζί σου στο θέμα αγώνων ταχύτητας, αλλα θα διαφωνήσω στο θέμα Πιστών.Πιστεύω, οτι αυτές που εχουμε, μια χαρά είναι για μέχρι τώτα.
        Αλλωστε η Αρχή μου πάντα είναι, να φτιαχτεί πρώτα μια καλή υποδομή ενός πρωταθλήματος και υστερα τα υπόλοιπα ερχονται απο μονα τους.Τι εννοώ 'καλή υπποδομή'?
        Μα φυσικά :
        1ον, ΑΞΙΟΛΌΓΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
        2ον, κανονισμοί μελετημένοι και οχι στο πόδι, με ενα βάθος χρόνου, τουλάχιστον 5 ετών..
        3ον, Αντιμετώπιση απο την ιδια την Αρχή του Σπορ, σαν ενα και μοναδικό προϊόν που εχουν, το οποίο πάσει θυσία πρέπει να το εκμεταλευτούν.
        4ον, Ενιαίες κατηγορίες ή ισσοδυναμίες κλάσεων...

        Αυτά είναι που 'ζωντανευουν' ενα πρωτάθλημα ταχύτητας και θα δεις οτι σιγά σιγά θα αρχίσει να ιχύει και στα ράλλυ...
        Αλλωστε οι ΙΤΑΛΟΓΑΛΛΟΕΓΓΛΕΖΟΙ είναι άσχετοι...? Και ας λέει ο Κος Γιώργος, οτι οι Θεατές ερχονται να δουν τα 'Τέρατα'.Μπορεί το 1980...Το 2011 πλέον οχι...Ο θεατής ερχεται για να δει 'αίμα' - προσπεράσεις - τζαρτζαρίσματα- περάσματα στον 'αερα' και ας ειναι Cinquecento...Αν πηγαίνει απο ακρη -σε ακρη 'χύμα'(με την ταυτότητα), του θεατή πλέον του αρέσει...
        Παραδείγματα λοιπόν, πολλά, οπως το ETCC(σιγά να μην ειναι τερατα), το BTCC κλπ...Πάντως ολα αυτά, είναι σχεδόν ισσοδύναμα και φλόγες και μπαμ-μπουμ δεν κάνουν...
        Ομως ο κόσμος πηγαίνει και τα βλέπει...είτε είναι στην MONZA είτε είναι στο Autodrommo de levante(Μπάρι - 1,5 χλμ μήκος)

        Αρα λοιπόν προτείνω, πρώτα να γινει μια 'πλύση' Εγκεφάλου στον κο Στράτη και τον κο Μανώλη και μετά τα αλλα θα ερθουν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Αυτο δεν ειναι αφισσα αγωνα ταχυτητας, αυτο ειναι τεστ παρατηρητικοτητας ακου isuzu δικαμπινο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antonis-team last edited by

            «Αυτο δεν ειναι αφισσα αγωνα ταχυτητας, αυτο ειναι τεστ παρατηρητικοτητας ακου isuzu δικαμπινο »

            …μάζευε από παντού…. και ας είναι και φασόλια…
            Α

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

              Αυτο δεν ειναι αφισσα αγωνα ταχυτητας, αυτο ειναι τεστ παρατηρητικοτητας ακου isuzu δικαμπινο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hannibal last edited by

                Kserw oti polloi apo esas 8a me peite oneiropolo alla, mhpws o SOAA kai h OMAE na r8oyn se epikoinwnia me thn SEAT Sport Ispanias gia kana enniaio me to olokainoyrio Ibiza Supercopa?

                http://www.seat-sport.com/en/ibiza-sc-t ... trophy.php

                Kai gia na sas prolabw einai pio f8hno akoma kai apo to clio Cup.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nass last edited by

                  A ρε ονειροπόλε
                  €30000+ΦΠΑ+μεταφορικά+ποιός ξέρει τι θα ζητήσουν τελώνες-φαρισαίοι κτλ. για να τρέχουν στο ελληνικό πρωτάθλημα ταχύτητας ?
                  Μόνο αν έμπαινε κάποιος promoter με χρήμα και όρεξη για επένδυση (και ρίσκο )...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hannibal last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    A ρε ονειροπόλε
                    €30000+ΦΠΑ+μεταφορικά+ποιός ξέρει τι θα ζητήσουν τελώνες-φαρισαίοι κτλ. για να τρέχουν στο ελληνικό πρωτάθλημα ταχύτητας ?
                    Μόνο αν έμπαινε κάποιος promoter με χρήμα και όρεξη για επένδυση (και ρίσκο )...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      n-gikas-polo-6n last edited by

                      Καλό ... αγοράζεις τα πράγματα από τους ισπανούς ,, παίρνεις καρότσα από εδώ πουλάς τα ανταλλακτικά σε κάποιο φανοποιείο ,,καθίσματα ζώνες κτλ ένα καλό roll cage .. καταθέτεις πινακίδες και το έχεις με πολύ λιγότερα από 40,000 που θα σου πήγαινε ,,,

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Mονο που πλεον δε δουλευει ετσι το συστημα, αυτο ηταν τα παλια χρονια. Τωρα το αυτοκινητο το παιρνεις ετοιμο απο την (καθε) Seat Sport. Ετσι ειναι και το Clio, ετσι και το Mini, ετσι και η Porsche. Η μονη εξαιρεση αν θυμαμαι καλα ειναι το 500.

                        Και ετσι οι χωρες που δεν μπορεις να εκτελωνισεις αγωνιστικη καροτσα χωρις αριθμο πλαισιου χασανε. Μα ζωη με 106, Sierra και Μ3 θα μεινουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          passat1-8t last edited by

                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                          ...
                          Και ετσι οι χωρες που δεν μπορεις να εκτελωνισεις αγωνιστικη καροτσα χωρις αριθμο πλαισιου χασανε. Μα ζωη με 106, Sierra και Μ3 θα μεινουν.

                          Δυστυχώς είναι ακριβώς έτσι... μετά από εξονυχιστικό ψάξιμο στις αρμόδιες υπηρεσίες πριν κανα χρόνο... η διαπίστωση είναι ακριβώς αυτή.
                          Όσο για την προφανή λύση που μου πρότειναν πολλά 'γατόνια' του τύπου... βρίσκω ενα κατεστραμένο αγοράζω τα χαρτιά του και βαράω τα νούμερά του στην αγωνιστική καρότσα... αυτό είναι απαράδεκτο για μένα... αρνούμαι να ενσωματώθω στον πρόδηλο αυτισμό της ηλίθιας κρατικής μηχανής που δεν παρέχει λύσεις σε τίποτα... ούτε και στα πιό απλά και προφανή όπως η ύπαρξη νομικού πλαισίου για θέματα σχετικά με αγωνιστικά αυτοκίνητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Μιση ντροπη της κρατικης μηχανης, μιση της αρχης του σπορ. Οπως ολοι καταλαβαινετε αν αυτο το προβλημα επηρεαζε τα Εβο και τα Ιμπρεζα θα ειχε λυθει σε dt αλλα αφου τα ραλι δεν ειχαν προβλημα φεεετα. Ελα ομως που και εκει το προβλημα ειναι αναποφευκτο αργα ή γρηγορα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              n-gikas-polo-6n last edited by

                              Ότι και να κάνουμε... , είτε πάρουμε ένα νορμάλ αυτοκίνητο και το μετατρέψουμε σε αγωνιστικό , είτε κάνουμε παρανομία με τους τρόπους που θέλει να κάνει ο καθένας .. δυστυχώς δεν έχουμε πίστα , το μόνο που έχουμε ένα πρωτάθλημα που ακόμα πειραματίζονται επάνω του κανονισμοί ,,

                              Βαρέθηκα να βλέπω αυτό το άθλημα να παραμένει στάσιμο , θα έπρεπε να είχαν γίνει κινήσεις από την κάθε αρχή , για φθηνότερα καύσιμα στους αγωνιζόμενους , λιγότερο παράβολο συμμετοχών ... απορώ αφού βλέπουν ότι το πράγμα δεν παει γιατί δεν προσπαθούν να το σώσουν ..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                Μιση ντροπη της κρατικης μηχανης, μιση της αρχης του σπορ. Οπως ολοι καταλαβαινετε αν αυτο το προβλημα επηρεαζε τα Εβο και τα Ιμπρεζα θα ειχε λυθει σε dt αλλα αφου τα ραλι δεν ειχαν προβλημα φεεετα. Ελα ομως που και εκει το προβλημα ειναι αναποφευκτο αργα ή γρηγορα.

                                To πρόβλημα είχε επί της ουσίας λυθεί επί 'πινακίδων ΕΘΕΑ' για όλες τις μορφές αγώνων αλλά απ΄όταν το υπουργείο Οικονομικών κατάργησε τη ρύθμιση και επιμένει να θεωρεί τα αγωνιστικά αυτοκίνητα 'κανονικά' αυτοκίνητα (με πινακίδες, ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια) μας 'έφαγε το φιδάκι' και ξαναγυρίσαμε στο '0'. Οπότε δε νομίζω ότι είναι τόσο απλά όσο τα λες...

                                Edit: τι πινακίδες έχουν άραγε εξειδικευμένα αυτοκίνητα πίστας (πχ. Formula 3, BTCC) ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  Εχω ρωτησει καποιους αλλα απαντηση δεν εχω παρει.
                                  Γιατι τα αγωνιστικά δεν αποκτουν τα ιδια δικαιωματα με τα 'ιστορικα'

                                  Δηλ κατ' αντιστοιχεια των ιστορικών

                                  β) Επιτρεπόμενη χρήση είναι:

                                  • η συμμετοχή σε εκδηλώσεις για την διεξαγωγή των οποίων έχει εκδοθεί άδεια από το αρμόδιο υπουργείο (επίσημες) και,

                                  • οι α ν α γ κ α ί ε ς, όχι μετακινήσεις γενικώς, αλλά δ ο κ ι μ έ ς για την επισκευή, αλλά και για την συντήρηση.

                                  http://www.philpa.gr/peripinakidon.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Αυτό που λες είναι το καθεστώς των 'πινακίδων ΕΘΕΑ' (αγωνιστικών) που απαλλάσσει τον κάτοχο από την υποχρέωση να έχει πινακίδες υπουργείου (άρα και τέλη κυκλοφορίας) και ασφάλεια αλλά τότε το αυτοκίνητο μπορεί να πάει ως το χώρο διεξαγωγής της εκδήλωσης φορτωμένο σε γερανό/αυτοκινητάμαξα ή σε τρέιλερ (= καραπικραμένη ιστορία) και δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία του άλλες μέρες (ούτε για δοκιμές που λες). Σε σχέση με τις παλιές πινακίδες ΕΘΕΑ (δεκαετία 90) η κρίσιμη διαφορά είναι η πληρωμή των φόρων εισαγωγής (πχ. ειδικό τέλος ταξινόμησης) (ενώ παλιά τα αγωνιστικά εξαιρούνταν) και οι διάφορες συναπαγόμενες γραφειοκρατικές λεπτομέρειες (όπως πχ. η υποχρέωση αριθμού πλαισίου).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Νομίζω, ότι ο fokion sportage, ρωτάει πολύ σαφώς. Δε ρώτησε τί γινόταν με πινακίδες ΕΘΕΑ, κάποτε.
                                      Αναρωτιέται και αυτός (όπως και πολλοί άλλοι), γιατί όλα τα αγωνιστικά να μην μπορούν να καταχωρηθούν κάπως ως αγωνιστικά και να απολαμβάνουν τα προνόμια των ιστορικών.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Μα μπορούν ακόμα να βγάλουν πινακίδες ΕΘΕΑ και να εξαιρούνται τελών κυκλοφορίας και ασφάλισης -απλά αυτές οι πινακίδες έχουν και κάποιο τίμημα (το τρέιλερ/αυτοκινητάμαξα)

                                        Η απάντηση στο 'γιατί' είναι 'επειδή δεν θέλει το Υπ.Οικονομικών'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fokion_sportage last edited by

                                          Νασο το τι γινοταν οκ , ακριβως αυτο 'γινοταν'

                                          Το θεμα ειναι τι - μπορει - να γινει σημερα στη σημερινη κατασταση
                                          Σημερα ειτε το θελουμε ειτε οχι τα αγωνιστικά ειναι 'αχρηστα' εκτός αγωνων με ολα τα τσιτσιμπλικια που ειναι φορτωμενα. Κυκλοφωρουν ( ο θεος να το κανει ) ποσο 10 μερες συνολο ολο το χρονο??? 15??? μαξιμουμ.
                                          τα 'τροφαδικα' και τα Κ3 τα εχεις δει???
                                          Πολλά αυτοκινητα σε αλλα ειδη αγωνων κανουν λιγότερο απο τα τραιλερ που θα πρεπει να τα κουβαλανε. Ασε δε ποσο πρακτικό - δεν - ειναι το τραιλερ να το πας συνεργειο...

                                          ασε δε που τα 'ακριβα' δεν νομιζω οτι θα τα βγαλει κανεις για.... βολτα να γραφει ωρες το πανακριβο μοτερ με το πανακριβο καυσιμο..

                                          Οκ πριν 10 και 20 χρονια μπορει που ενα ρολλμπαρ ηταν αρκετο... ειχε ισως νοημα.. οτι πολλοι τα εβγαζαν να πουλησουν 'μουρη' ( γιατι αυτος ηταν μαλλον ο λογος)
                                          Σημερα ειναι λογικό να πληρωνει ενας αγωνιζόμενος τελη - ασφαλεια - και ισως τεκμηριο??? ( τα 4χ4 ειναι και 4λιτρα...)

                                          και μια κακιουλα
                                          το LR τι..... πινακιδες εχει???? 30ετοιας δεν νομιζω να ειναι ε???

                                          και φυσικά δε λεω δωστε αγων. πινακιδες μπιρπαρα σε καθε ενα. να πηγαινουνε πχ με οσα εχουν ΔΤΤ και μονο... αφου τα ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΕ να γινουν 'αχρηστα'..
                                          να υποχρεωνονται πχ να εκκινουν 3 αγωνες το χρονο για διατηρηση του δικαιοματος..
                                          κι εννοειται οτι οποιος σηληφθη για κακη χρηση χανει το δικαιωμα δια παντως

                                          Σε τελική εκανε κανεις παρασταση προσφατα στο Υπ.Οικ???
                                          σε τελική και με τον τροπο που λες ΠΑΛΙ το κρατος χανει αφου ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ καταθετουν πινακιδες οσοι βγαζουν πινακιδες ΕΘΕΑ
                                          ε θα ειναι ποσα παραπανω??? 100 200 αυτοκινητα??? σιγα τα ωα...

                                          Τελος παντων μια προταση ειναι-ηταν - συγνωμη για την παρεμβαση μια που ειμαι 'εκτός χωρικων μου υδατων'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hannibal last edited by

                                            Ayto pws exei pinakides agwnistikoy san ths dekaetias toy 90 afoy einai sygxrono kai exoyn katargh8ei?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 9 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr