-
Μην πας στην πίστα, θα τρομάξεις με το νούμερο που θα δεις...
-
Δε νομιζω οτι υπαρχει κατι χειροτερο απο ευθειες 0-200 συνεχεια, αλλα ισως και να χεις δικιο δε μπορω να ξερω, σε γρηγορη διαδρομη (και με χαλαρους ρυθμους μεσα ομως, γιατι μιλαμε για δρομο) εχω δει μεχρι 19-20 και γενικα οπως εχω ξαναπει εχω 13.5
Το ρεζουμε παντως ειναι οτι η διακυμανση ειναι πολυ μεγαλη
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Όου μπιλίβ μι, θα χάσεις τον μπούσουλα!
Εδώ εγώ που πρέπει να προσπαθήσω να περάσω τα 12, είχα δει πάνω από 20! -
Μακαρι να το διαπιστωσω καποια στιγμη και ας καψω 40αρα
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Αμην!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εχω δει μεχρι 19-20
Sent from my LG-P500 using TapatalkΜάλλον έχει χαλάσει.
Εγω με Rav4 mk2 έχω δει 26λ/100χλμ.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Καλα, παιρνετε σοβαρα το spritmonitor..?Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Προσωπικά θεωρώ πιο αξιόπιστη την δική σου γνώμη για το πόσο καίει το s3 διότι ανήκεις σ' εκείνους που τα λένε χωρίς κολλήματα! Στο spritmonitor κάνουν διαγωνισμούς οικονομίας και ψεμμάτων! Δεν πιστεύω ότι κάποιος έχει τάπερ ή γκολφ gti και έχει μέση κατανάλωση 7 σαν 1200άρι! Εγώ με το 1800 πετυχαίνω ανάλογες καταναλώσεις όμως το κάνω με προσοχή και με αρκετή οδήγηση στην Α.Ο. με χαμηλές ταχύτητες (περίπου 100-120) λόγω ηλικίας και φίλου συνεπιβατών! Δεν είναι σαφώς αντιπροσωπευτικό κάτι τέτοιο! Πόσο μάλλον για σπορ κατασκευές σαν το gti και ακόμα περισσότερο σαν το τάπερ.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Βασικά αυτό που έχω παρατηρήσει ειναι οτι στα μικρά τουρμπάκια που έχουν εμφανιστεί τα τελευταια χρόνια, η διαφορά μεταξύ ελάχιστης και μέγιστης κατανάλωσης είναι αρκετά μεγαλύτερη ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ απ' οτι στα αντίστοιχης ιπποδύναμης ατμοσφαιρικά. Μπορεί να κάνω και λάθος, είναι απλά η αίσθησή μου.Αυτό δεν είναι αίσθηση αλλά πραγματικότητα! Ίσως βέβαια να έχει να κάνει με το γεγονός ότι το γκάζι είναι 'γλυκό'! Ο οδηγός λόγω της περίσσιας ροπής, σιγά σιγά και ασυναίσθητα συνηθίζει και οδηγεί όλο και πιο γρήγορα οπότε και λιγότερο οικονομικά!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
papatsas ανήκεις και εσύ στο σωρό των 'κολλημένων' οπότε τι να σου γράψω!
Δεν είναι καθόλου τυχαίο βέβαια ότι οι περισσότεροι αυτών έχουν vag!
Η τακτική είναι παλιά και γνώριμη:Προκαλείτε μόνιμα και μετά κοροϊδεύετε με διαδοχικά ποστς!
Δεν παίζεστε ρε σεις...και σκούτερ vw να είχατε θα προσπαθούσατε να μας πείσετε ότι πατάτε χαγιαμπούσα!Χαλαρώστε...προσωπικά με περνάτε όλοι γιατί δεν τρέχω καθόλου αφού μεταφέρω συχνά γυναίκες και μικρά παιδιά που προφανώς δεν θέλουν την ταχύτητα!
Απλά δεν μπορώ να διαβάζω ανακρίβειες και γι' αυτό σας έγραψα την άποψη μου! Τώρα για τα τούρμπο δεν έχω θέμα, αφού είχα 14 χρόνια τέτοιο-όσο κανένας σας προφανώς- και καθόλου παράξενο να ξαναπάρω στο μέλλον όταν έρθει η ώρα αλλαγής του δικού μου. Τώρα τι μάρκα θα είναι δεν ξέρω... ότι μου κάνει 'κλικ' τότε και το σηκώνει η τσέπη μου!Πάντως σήμερα διάβασα 2 ανέκδοτα:
- To golf 122 είναι γρηγορότερο από σιβικ 1.8
- Το γκολφ 160 'πατάει' fn2 type-r
Περιμένω πλέον ποστ από εσάς που με γκολφ3 1.4 πατήσατε NSX!
ποιος ειναι κολλημενος; αυτος που πιστευει οτι η γη ειναι τετραγωνη (εσυ) η εγω που οταν γραφω κατι μπορω να το υποστηριξω κι οχι να γελαω υστερικα (το ανεκδοτο στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι αυτα που γραφεις)
κολλημενος επειδη εχω vag;;;; ξερεις και τι αυτοκινητο εχω;;;;; στον υπνο σου το ειδες.
αφου λοιπον οπως γραφεις μεταφερεις γυναικες-παιδια κλπ δεν σ' απασχολει η ταχυτητα,(γι' αυτο κι εχεις τοσο χαμηλη καταναλωση) αρα δεν σ' απασχολει οτι το golf vi (και το v και το scirocco αν θες) δεν ειναι απλως πιο γρηγορο... το παταει ανετα το civic. παμε παλι, το παταει κατω, το εξαφανιζει, εχει επιδοσεις διλιτρου ατμοσφαιρικου και ειναι απολυτα φυσιολογικο αφου εχει ροπη διλιτρου ατμοσφαιρικου. και δεν ειναι μονο το golf που τοσο μισεις, ειναι και η delta 1,4 που γουσταρεις
καταλαβε το δεν ειναι θεμα μαρκας, ειναι θεμα αριθμων και τεχνολογιας. παρτο χαμπαρι, εχουμε 2011, δεν ειναι τα τουρμπο της προηγουμενης 1000ετιας, ο κοσμος παει μπροστα (κι αυτο δεν παει μονο σε σενα και στους υπολοιπους κολλημενους με την ατμοσφαιρα που ονειρευονται στροφαρισμα ψηλα και επιδοσεις τιποτα)
στην αριθμητικη το 20 ειναι μεγαλυτερο απο 18 κι απο τη στιγμη που συγκρινουμε αυτοκινητα παρομοιου βαρους, το προφανες ειναι οτι θα 'ναι πιο γρηγορο...
5/2006, συγκριτικο με διλιτρα ατμοσφαιρικα, το προφανες, πιο αργο το civic, υστερει σε αλογα και ροπη
01/2009 golf vi 122 - delta 1,4 / 120
το προφανες κι εδω, ειναι γρηγοροτερο και απο διλιτρα ατμοσφαιρικα, μονο με το leon παιζει, που εχει κι εκεινο 6αρι κιβωτιο
ξερεις τι σημαινει 1 δελ. στα 80-110 ξερεις; μπορεις να καταλαβεις; να συνειδητοποιησεις εστω; (τωρα θα πεταχτει καποιος και θα πει οτι δεν ειναι σωστο τα 80-110 με 3η, λες και μπορεις να τα κανεις με 2α... η οτι μπορεις να κανεις 120-140 με 3η...)
τι δεν καταλαβαινεις απο τα παραπανω;;;; ακομα και σε πληρη επιταχυνση 0-400 μετρα, πανε μαζι. ποιος γραφει ανεκδοτα; οι κολλημενοι (για σενα) η εσυ που νομιζεις οτι η γη ειναι τετραγωνη;
συνεχισε να γελας (και να διασκεδαζεις τους υπολοιπους)
-
Παραδέχομαι το Golf στις παραπάνω μετρήσεις για ΕΝΑΝ μόνο λόγο. Το 0-400 που είναι ταχύτερο του Civic. Βέβαια πρέπει να είναι και αρκετά ελαφρύτερο από ότι θυμάμαι...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παραδέχομαι το Golf στις παραπάνω μετρήσεις για ΕΝΑΝ μόνο λόγο. Το 0-400 που είναι ταχύτερο του Civic. Βέβαια πρέπει να είναι και αρκετά ελαφρύτερο από ότι θυμάμαι...o τελευταιος λογος για να παρει κανεις το γκολφ ειναι το 0-400
το μεγαλο του οπλο (οπως και σε ολα τα turbo) ειναι οι ρεπριζ και το ποσο ανετα κινεται το αυτοκινητο με οποιαδηποτε σχεση. Σε συνδυασμο παντα με την καλη καταναλωση σε νορμαλ οδηγηση, δηλ στο 99% των χιλιομετρων που κανουμε ΟΛΟΙ.τουλαχιστον οσους ξερω που το εχουν κανεις δε δοκιμαζει 0-400
-
Αν θυμάμαι καλά, τον 122άρη tsi τον είχανε μετρήσει σχεδόν 120 άλογα στον τροχό. Και από ότι λέει εδώ στο τεστ είναι 1307 κιλά το golf. Το civic άραγε πόσα να είναι? Με πρόχειρους υπολογισμούς δε μου βγαίνουν τα νούμερα... Δηλαδή, ένα golf 122άρι, με τα μετρημένα νούμερα βάρους και ισχύος, βγάζει αναλογία κιλών ανά ίππο γύρω στο 10,9. Αν υποθέσουμε(γιατί δεν έχω κανένα παλιο τεύχος να δω καμιά δυναμομέτρηση), πως ο 1.8 του σιβίκ βγάζει περί τα 130 στον τροχό, και με τη διαφορά των επιδόσεων από στάση αν λέγαμε (χονδρικά) πως έχει μια αναλογία γύρω στο 11,5, τότε αναλογικά, θα πρέπει να ήταν κοντά στα 1500 πραγματικά κιλά. Δε νομίζω να είναι τόσο πολύ. Από την άλλη η Honda λέει κάτι για 8,9' για τα 100. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι, μήπως ο κινητήρας αυτός χρειάζεται καλό άνοιγμα πρώτα για να δείξει τις αρετές του?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το μεγαλο του οπλο (οπως και σε ολα τα turbo) ειναι οι ρεπριζ και το ποσο ανετα κινεται το αυτοκινητο με οποιαδηποτε σχεση.Πω πώ νύστα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
το μεγαλο του οπλο (οπως και σε ολα τα turbo) ειναι οι ρεπριζ και το ποσο ανετα κινεται το αυτοκινητο με οποιαδηποτε σχεση.
Πω πώ νύστα...
πω πω πικρα ε?
-
Bαρετό δηλαδή να οδηγείς γκολφ έτσι Σπύρο?...
Επαναλαμβάνω ότι οι οδηγοί αυτοί δεν μπορούν να οδηγήσουν στο όριο type r.Αυθαίρετο θα μου πείτε συμπέρασμα.Ναι γιατί έτσι θα δούμε την διαφόρα των δυο αυτων δίλιτρων.Το ένα το πας με ενα χέρι σε ευθείες και το άλλο αγωνίζεσαι να ακολουθήσεις .Ενω στα κλειστα αγωνίζεσαι να είσαι μπροστά.Αυτός που θα το πάρει θα το πάρει γιατί γουσταρει να ανεβοκατεβάζει ταχυτητες στις ανηφόρες και στα κλειστα s των ελληνικών δρόμων,που δεν είναι και λίγα. .Εκει δηλ που δεν προσπαθείς καν (δεν σε προδιαθέτει) με το γκόλφ.
Μαζοχισμός ίσως?....Ναι και αυτό σημαίνει ατμόσφαιρα για μένα.Η τεχνολογία όμως δεν την ακολουθεί και γιάυτό εμεις κουβεντιάζουμε ακόμα.Τουλάχιστον την αίσθηση στην οδήγηση δεν θα την χάσει ποτέ.Επίσης για μένα ειναι μαγκιά να έχεις ρεπρίζ καλή σε ατμοσφαιρικό παρα σε τουρμπο.Το γιατί ειναι γνωστό.Υπερπλήρωση με ατμοσφαιρική πλήρωση.Καμιά σχέση. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Bαρετό δηλαδή να οδηγείς γκολφ έτσι Σπύρο?...
Επαναλαμβάνω ότι οι οδηγοί αυτοί δεν μπορούν να οδηγήσουν στο όριο type r.Αυθαίρετο θα μου πείτε συμπέρασμα.Ναι γιατί έτσι θα δούμε την διαφόρα των δυο αυτων δίλιτρων.Το ένα το πας με ενα χέρι σε ευθείες και το άλλο αγωνίζεσαι να ακολουθήσεις .Ενω στα κλειστα αγωνίζεσαι να είσαι μπροστά.Αυτός που θα το πάρει θα το πάρει γιατί γουσταρει να ανεβοκατεβάζει ταχυτητες στις ανηφόρες και στα κλειστα s των ελληνικών δρόμων,που δεν είναι και λίγα. .Εκει δηλ που δεν προσπαθείς καν (δεν σε προδιαθέτει) με το γκόλφ.
Μαζοχισμός ίσως?....Ναι και αυτό σημαίνει ατμόσφαιρα για μένα.Η τεχνολογία όμως δεν την ακολουθεί και γιάυτό εμεις κουβεντιάζουμε ακόμα.Τουλάχιστον την αίσθηση στην οδήγηση δεν θα την χάσει ποτέ.Επίσης για μένα ειναι μαγκιά να έχεις ρεπρίζ καλή σε ατμοσφαιρικό παρα σε τουρμπο.Το γιατί ειναι γνωστό.Υπερπλήρωση με ατμοσφαιρική πλήρωση.Καμιά σχέση.για καλυτερη αισθηση ακομη, παιρνεις ενα φιατ του 1974, χωρις υδραυλικο, χωρις ηλ παραθυρα, με ρυθμιζομενο αβανς και καρμπυλατερ για αμεση αποκριση. Εκει να δεις αγωνια, λαχταρα και ατοφια αισθηση
αληθεια γιατι δεν νοσταλγεις ολα τα παραπανω?
στα αλλα βαριεμαι να απαντησω, ειναι εντελως προφανη
-
Δία, αν δεν ξεκολλήσεις δεν σου ανοίγω το θέμα
-
Κι έλεγα δεν θα σκάσει ο Ντίνος με το χειροκίνητο αβάνς;
-
Αν νοσταλγώ λέει......
Σε αυτά μεγαλωσα.Απο berlina κουπέ μεχρι αλφα giulietta 2lt ,gtv,127.124 2lt ,1,4 1,6.1,3....άλλαζα μηχανες σαν τα πουκάμισα.... με κοντα διαφορικά κτλ, με καρμπυρατερ.Θυμάμαι κατι στροφιλίκια ,,,,,πρόσφρυση?......χαχα......
Το uno turbo θυμάμαι με τα 118 το είχε ένα ιταλός διευθυντης στο φραγμα του Αχελώου και έδινε χαρά στον κόσμο.Που να το πιάσεις το τουρμπάκι.Επανασταση που χάλασε την πιάτσα... .....Χάθηκε ο ρομαντισμός και το θέαμα... -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Αν νοσταλγώ λέει......
Σε αυτά μεγαλωσα.Απο berlina κουπέ μεχρι αλφα giulietta 2lt ,gtv,127.124 2lt ,1,4 1,6.1,3....άλλαζα μηχανες σαν τα πουκάμισα.... με κοντα διαφορικά κτλ, με καρμπυρατερ.Θυμάμαι κατι στροφιλίκια ,,,,,πρόσφρυση?......χαχα......
Το uno turbo θυμάμαι με τα 118 το είχε ένα ιταλός διευθυντης στο φραγμα του Αχελώου και έδινε χαρά στον κόσμο.Που να το πιάσεις το τουρμπάκι.Επανασταση που χάλασε την πιάτσα... .....Χάθηκε ο ρομαντισμός και το θέαμα...επεσες θυμα της συγχρονης τεχνολογιας και συ με το κουπε
χαθηκε ο κοσμος να παρεις ενα απο τα παλια καλα διαμαντια?
1400cc turbo i (kalitera 1600cc i 1800cc antistoixa aploi)