-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ναι, μόνο εσύ έχεις ζήσει αρκετά, έλα βρε παιδί μου, τέτοια λένε οι παππούδες μαςΚάνεις το λάθος νομίζω να το παίρνεις προσωπικά το ζήτημα και ειλικρινά, δεν αξίζει. Χαλιέσαι χωρίς λόγο.
σε σχλεση με μερικούς εδω μεσα παππούς είμαι...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...τέλος, ο Τιφφ δε χρειάζεται να καθήσει να ασχοληθεί με κανένα αμάξι. ο τύπος μπαίνει μέσα και πυροβολάει. πλέον φτάσαμε και στο σημείο να αμφισβητούμε κ τέτοιους οδηγούς.
Σαφως και πυροβολαει, και μαλιστα με το καλημερα, και ειναι απο τους πλεον εμπειρους οδηγους, και ενας απο τους ικανοτερους δημοσιογραφους-δοκιμαστες, παγκοσμιως.
Ποτε δεν τον αμφισβητησα. Στο συγκεκριμενο video, απλα φανηκε οτι εκανε μια αποπειρα, one off, με το καθε αυτοκινητο,
εβγαινε και λιγο εξω στο γρασιδι, γενικως το γλεντουσε, παροτι κραταγε η Vicky χρονους.
Το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι τα λαστιχα ΔΕΝ ηταν τα ιδια και ΔΕΝ ξερουμε σε τι κατασταση ηταν στο καθε αυτοκινητο.
Αντιθετως, στο δοκιμαστικο στις Σερρες, φορουσαν ακριβως τα ιδια, και καινουργια, σε καθε αυτοκινητο.
Δεν ξερω τι σχολιασες στο video, αν θες να δεις οτι θελεις να δεις, και να κρινεις, ελα απο κοντα σε συναντηση, εγω ουτε 'το παιζω' κατι, ουτε καθομαι να κανω δοκιμες απο την πολυθρονα, οπως επικαλεισαι...άστον ρε φίλε... εγκο ντε κανταλαμπένι είναι ο τύπος...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
έλεος πια με τα περιοδικά, τον Τιφφ, τον Κάνκουνεν και τον ΙΚΕ
ωραίο lineup
είδες που έχουν αρχήσει και σε εκτιμάν οι αυθεντίες του χώρου?
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
εχω χάσει την μπαλα με τις εκδοσεις του Μεγκάν. ποιό ειναι το Καπ;;το RS Clubsport ποιο ειναι;; γιατί αυτο λεει στο Χοκενχάιμ ρίχνει 3 δεύτερα στο Σιροκο (δεν εχει ομως άλλες πιστες...)
http://fastestlaps.com/comparisons/rena ... cco_r.html
To Cup ειναι γρηγορότερο απο το παλιό Ρ26Ρ ;;;
http://fastestlaps.com/comparisons/rena ... cco_r.html
αυτή η Ρενο ο,τι θελει κανει μου φαίνεται
είναι μια superlight final edition του προηγούμενο... δεν τίθεται θέμα συγκρινσης καν με αυτό...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μεγάλη βλακεία ΙΜΗΟ τα συγκριτικά με τα ίδια λάστιχα, εκτός αν αρχίζουν να ψάχνονται και με ίδιες αναρτήσεις κλπ.Οι χρόνοι του Drive δυστυχώς δεν είναι αξιόπιστοι.
συμφωνω, το κάθε μοντέλο εχει εξελιχθεί με κάποια λάστιχα πάνω του... αλλά μερικοί εμπειροι απο εμας έχουμε δει αξιοσημείωτες διαφορες με την πρώτη αλλαγή ελαστικών, όπου δεν ακολουθήσαμε την πεπατημενη και βάλαμε ότι ταιριάζει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο για την ελλαδαουτομπαν και χωριοτρυποδρομ
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...τέλος, ο Τιφφ δε χρειάζεται να καθήσει να ασχοληθεί με κανένα αμάξι. ο τύπος μπαίνει μέσα και πυροβολάει. πλέον φτάσαμε και στο σημείο να αμφισβητούμε κ τέτοιους οδηγούς.
Σαφως και πυροβολαει, και μαλιστα με το καλημερα, και ειναι απο τους πλεον εμπειρους οδηγους, και ενας απο τους ικανοτερους δημοσιογραφους-δοκιμαστες, παγκοσμιως.
Ποτε δεν τον αμφισβητησα. Στο συγκεκριμενο video, απλα φανηκε οτι εκανε μια αποπειρα, one off, με το καθε αυτοκινητο,
εβγαινε και λιγο εξω στο γρασιδι, γενικως το γλεντουσε, παροτι κραταγε η Vicky χρονους.
Το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι τα λαστιχα ΔΕΝ ηταν τα ιδια και ΔΕΝ ξερουμε σε τι κατασταση ηταν στο καθε αυτοκινητο.
Αντιθετως, στο δοκιμαστικο στις Σερρες, φορουσαν ακριβως τα ιδια, και καινουργια, σε καθε αυτοκινητο.
Δεν ξερω τι σχολιασες στο video, αν θες να δεις οτι θελεις να δεις, και να κρινεις, ελα απο κοντα σε συναντηση, εγω ουτε 'το παιζω' κατι, ουτε καθομαι να κανω δοκιμες απο την πολυθρονα, οπως επικαλεισαι...άστον ρε φίλε... εγκο ντε κανταλαμπένι είναι ο τύπος...
ε πγοσπατισε να με κανις να κανταλαμπο τα 2 ντεφτερολεφτα στιν βροχι τοτε εσι μπας κ το πιασο
ασε ασε ομως πήρα την απαντηση μου πιο πριν. νιώθεις εαυτόν παπού πλεον
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...
τέλος πάντων, εγώ το έχω πάρει είδη οπότε δεν μπορώ να συμμετέχω σε αυτή την μάχη εντυπώσεών σας... καλό σουκού αγαπητοί οδηγόφιλοι
Το πήρες το μηχάνημα?
Μεγεια και καλοτάξιδο να είναι! Θα βάλεις εδώ καμιά handmade photo ή θα ανοίξεις άλλο θρεντ-ημερολόγιο βολάν?
σε κανα διβδόμαδο... αν τα βρούμε οικονομικα πρωτα...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εγώ απλώς έκανα αναφορά στα λάστιχα επειδή θεοποιήθηκε η κίνηση του περιοδικού ( ) να βάλει τα καινούρια φρέσκα Continental ενώ στην ουσία το μόνο που έκανε ήταν να προσφέρει διαφημιστικό χώρο στην εταιρία αυτή. Προσωπικά χέστηκα ποιο είναι πιο γρήγορο γιατί ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να πάρω κανένα από τα 2...άντε καλά το RS με 30.000€ το έπαιρνα και έκανα και κωλοτούμπες...στο κρεβάτι φαντάζομαι οι κωλοτούμπες αφου θα το παρεις σε μιανιατούρα, ε?
δε μπορούσα να μη σε πειράξω...
πάντως έχει ιδιαίτερη σημασία η κατάσταση του αυτοκίνητου... το R που οδήγησα εγώ ειχε καμμένα τακκάκια και στραβωμένους δίσκους... η δε ενεργή ανάρτηση στα περοσσότερα τα παίζει, ειδικά στον πίσω άξωνα... και μόνο αυτό να μη δουλεύει είναι θέμα..
έχω πάρει αναρίθμητα Ιαπωνεζικα την πρώτη βδομάδα που ήρθαν στον αντιπρόσωπο και μετά απο καιρό, όταν όλα τα περιοδικά τα είχανε σκίσει... το αυτοκίνητο απλά ΚΑΜΙΑ σχέση, λες και είχε χάσει όλη την αξία του οδηγικά...
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Papatza δεν νιώθεις, έτσι; Αυτό που λέει ο Taurus και ο jbt (κανέναν blt θα έχουμε; ) είναι πολύ απλό: όπως την βρίσκει κανείς, αρκεί να την βρίσκει. Γουστάρεις συμμετοχικοτητα; Μεσα! Σου σηκώνεται με τιτανοτεραστιες μουαγιέν στο αγαπημένο σου Α->B; Σ'ωραίος! Απλά έλεος με τις υπερατού συγκρίσεις μα τον Τουτάτη!
Sent front my Desire using smoke signals.
καμια αντιρηση, αλλα γιατι να λενε οτι ειναι 15χρονα οσοι γουσταρουν αλογα; (αςε που δεν οδηγουν τα 15χρονα)
εγω δεν νιωθω;
η διαφορα ειναι στ' αλογα του r και του rs στη συγκεκριμενη περιπτωση. αν γραψει καποιος εδω οτι ειναι κατοχος του rs η οτι θα παραγγειλει rs, αμεσως τα πανηγυρια και τα μπραβο και ποιος εισαι μεγαλε και φοβερο αυτοκινητο.
αν γραψει αλλος (το εγραψε κι ειδαμε τι εγινε) οτι παρηγγειλε scirocco r αμεσως στην πυρα και να τον κραξουμε.
δεν ειναι λοιπον θεμα αλογων/15χρονων/χρονων η οτι αλλο ειναι θεμα σε ποια μαρκα μπαινουν. το αυτο και στο αλλο τοπικ για τους κινητηρες τουρμπο.
καλύτερα κραγμένος και κάτοχος παρά άκραχτος κι ονειροπόλος φίλτατε...
Renault δεν επαιρνα με την καμία.... έχω τόσες κακές ιστορίες με πολύ κοντινούς μου φίλους, ειδικά σε αυτά τα γρήγορα που δεν μπορούσα να το σκεφτώ καν... και για να μην νομίζουν μερικοί ότι γουστάρω μόνο ότι είναι γερμανικό, την τελευταία σκληροτράχηλη έκδοση του προ φεισλιφτ μεγκαν, την ήθελα τρελα! με τα καρμπον καπο κλπ... τρελό μπροστοκίνητο... ΕΠίσης είχα ερωτευτεί το Honda Type-R των ιταλλών βελτιωτών που κόστιζε 90χιλιάρικα κι ήταν έτοιμο για αγώνες! το θυμάστε?
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
...τέλος, ο Τιφφ δε χρειάζεται να καθήσει να ασχοληθεί με κανένα αμάξι. ο τύπος μπαίνει μέσα και πυροβολάει. πλέον φτάσαμε και στο σημείο να αμφισβητούμε κ τέτοιους οδηγούς.
Σαφως και πυροβολαει, και μαλιστα με το καλημερα, και ειναι απο τους πλεον εμπειρους οδηγους, και ενας απο τους ικανοτερους δημοσιογραφους-δοκιμαστες, παγκοσμιως.
Ποτε δεν τον αμφισβητησα. Στο συγκεκριμενο video, απλα φανηκε οτι εκανε μια αποπειρα, one off, με το καθε αυτοκινητο,
εβγαινε και λιγο εξω στο γρασιδι, γενικως το γλεντουσε, παροτι κραταγε η Vicky χρονους.
Το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι τα λαστιχα ΔΕΝ ηταν τα ιδια και ΔΕΝ ξερουμε σε τι κατασταση ηταν στο καθε αυτοκινητο.
Αντιθετως, στο δοκιμαστικο στις Σερρες, φορουσαν ακριβως τα ιδια, και καινουργια, σε καθε αυτοκινητο.
Δεν ξερω τι σχολιασες στο video, αν θες να δεις οτι θελεις να δεις, και να κρινεις, ελα απο κοντα σε συναντηση, εγω ουτε 'το παιζω' κατι, ουτε καθομαι να κανω δοκιμες απο την πολυθρονα, οπως επικαλεισαι...άστον ρε φίλε... εγκο ντε κανταλαμπένι είναι ο τύπος...
ε πγοσπατισε να με κανις να κανταλαμπο τα 2 ντεφτερολεφτα στιν βροχι τοτε εσι μπας κ το πιασο
ασε ασε ομως πήρα την απαντηση μου πιο πριν. νιώθεις εαυτόν παπού πλεον
προσπαθούν τόσοι ώρα άλλοι να σε κάνουν να καταλάβεις... οι παπούδες δεν ασχολούνται με τέτοια πεισματάρικα ανήλικα εξ΄αλλου
-
Ηρεμήστε αδέρφια!
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ηρεμήστε αδέρφια!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Papatza δεν νιώθεις, έτσι; Αυτό που λέει ο Taurus και ο jbt (κανέναν blt θα έχουμε; ) είναι πολύ απλό: όπως την βρίσκει κανείς, αρκεί να την βρίσκει. Γουστάρεις συμμετοχικοτητα; Μεσα! Σου σηκώνεται με τιτανοτεραστιες μουαγιέν στο αγαπημένο σου Α->B; Σ'ωραίος! Απλά έλεος με τις υπερατού συγκρίσεις μα τον Τουτάτη!
Sent front my Desire using smoke signals.
καμια αντιρηση, αλλα γιατι να λενε οτι ειναι 15χρονα οσοι γουσταρουν αλογα; (αςε που δεν οδηγουν τα 15χρονα)
εγω δεν νιωθω;
η διαφορα ειναι στ' αλογα του r και του rs στη συγκεκριμενη περιπτωση. αν γραψει καποιος εδω οτι ειναι κατοχος του rs η οτι θα παραγγειλει rs, αμεσως τα πανηγυρια και τα μπραβο και ποιος εισαι μεγαλε και φοβερο αυτοκινητο.
αν γραψει αλλος (το εγραψε κι ειδαμε τι εγινε) οτι παρηγγειλε scirocco r αμεσως στην πυρα και να τον κραξουμε.
δεν ειναι λοιπον θεμα αλογων/15χρονων/χρονων η οτι αλλο ειναι θεμα σε ποια μαρκα μπαινουν. το αυτο και στο αλλο τοπικ για τους κινητηρες τουρμπο.
καλύτερα κραγμένος και κάτοχος παρά άκραχτος κι ονειροπόλος φίλτατε...
Renault δεν επαιρνα με την καμία.... έχω τόσες κακές ιστορίες με πολύ κοντινούς μου φίλους, ειδικά σε αυτά τα γρήγορα που δεν μπορούσα να το σκεφτώ καν... και για να μην νομίζουν μερικοί ότι γουστάρω μόνο ότι είναι γερμανικό, την τελευταία σκληροτράχηλη έκδοση του προ φεισλιφτ μεγκαν, την ήθελα τρελα! με τα καρμπον καπο κλπ... τρελό μπροστοκίνητο... ΕΠίσης είχα ερωτευτεί το Honda Type-R των ιταλλών βελτιωτών που κόστιζε 90χιλιάρικα κι ήταν έτοιμο για αγώνες! το θυμάστε?
μηπως εχεις παραγγειλει και α1 αν δεν κανω λαθος; απορω πως δεν σε εχουν διαγραψει μονιμα.
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
μηπως εχεις παραγγειλει και α1 αν δεν κανω λαθος; απορω πως δεν σε εχουν διαγραψει μονιμα.
όχι για μένα φίλτατε, για την μητέρα μου.... τελικά ξανα πηρε σμαρτ...
-
Ειναι ενδιαφερον να λενε εντυπώσεις αυτοί που οδηγούν νέα γρηγορα αυτοκινητα αλλά να μην ξεχναμε ότι αντικειμενικότητα δεν μπορεί να υπάρξει.Πέστε τα λάστιχα ,πέστε το ότι ο οδηγος ήθελε να'' παίξει'' με την τετρακινηση πάντα απλά θα δίνεται ενα μετρο συγκρισης κοντα στην πραγματικότητα.
Φυσικά ο μέσος ελληνας οδηγος αν είχε το R η το Μεγκαν ,rs,cup κτλ θα το είχε να κινηται γρηγορα και με μεγαλη επιφυλαξη στους ελληνικούς δρόμους.Δεν ειναι Σερρες η αναβαση στη Παρνηθα ή η Αθηνων-Κορινθου.
Η διαφορά των δέκατων στους δρομους δεν φαίνεται πουθενά.Κουβεντα να γίνεται .....έστω δημοσιογραφική.Τα παλιά ρενο με τα κολάρα που τρυπούσαν ,με τις θερμοκρασίες και τις καμένες φλάτζες πέρασαν πιστεύω φιλε Vell.Όμως σε ενα rs τι δεν σου αρέσει?
-
Το ότι το Σιρόκο το αφήνει πίσω του για κάτι μικροδευτερόλεπτα σε κλειστή πίστα όταν οδηγείται από επαγγελματίες, δεν είναι σοβαρότατος λόγος να το απορρίψει κανείς αυθωρεί? Εγώ αυτό θα έκανα τουλάχιστον. Για ένα κούτελο ζούμε.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ειναι ενδιαφερον να λενε εντυπώσεις αυτοί που οδηγούν νέα γρηγορα αυτοκινητα αλλά να μην ξεχναμε ότι αντικειμενικότητα δεν μπορεί να υπάρξει.Πέστε τα λάστιχα ,πέστε το ότι ο οδηγος ήθελε να'' παίξει'' με την τετρακινηση πάντα απλά θα δίνεται ενα μετρο συγκρισης κοντα στην πραγματικότητα.
Φυσικά ο μέσος ελληνας οδηγος αν είχε το R η το Μεγκαν ,rs,cup κτλ θα το είχε να κινηται γρηγορα και με μεγαλη επιφυλαξη στους ελληνικούς δρόμους.Δεν ειναι Σερρες η αναβαση στη Παρνηθα ή η Αθηνων-Κορινθου.
Η διαφορά των δέκατων στους δρομους δεν φαίνεται πουθενά.Κουβεντα να γίνεται .....έστω δημοσιογραφική.Τα παλιά ρενο με τα κολάρα που τρυπούσαν ,με τις θερμοκρασίες και τις καμένες φλάτζες πέρασαν πιστεύω φιλε Vell.Όμως σε ενα rs τι δεν σου αρέσει?
η εργονομία του, τα υλικά του, η γενικότερη σχεδίαση του... μερικά απ΄τα πιο σοβαρά...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το ότι το Σιρόκο το αφήνει πίσω του για κάτι μικροδευτερόλεπτα σε κλειστή πίστα όταν οδηγείται από επαγγελματίες, δεν είναι σοβαρότατος λόγος να το απορρίψει κανείς αυθωρεί? Εγώ αυτό θα έκανα τουλάχιστον. Για ένα κούτελο ζούμε.δεν είμαι από αυτούς που ζούνε για την κατοχή του ενός και καλύτερου όλων προιόντος... δεν υπάρχει... μια επιλογή κάνουμε όλοι μας, εστω κι αν μας αρέσουν πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο και όταν υπάρχει πληθώρα χρημάτων γινόμαστες συλλέκτες πολλών αφού έτσι ικανοποιούμε κάθε μας προτίμηση...
-
Δεν ξέρω αν το οδηγησες,υποθέτω,αλλά απο οδική συμπεριφορα ,φρένα,αμεσότητα στο τιμόνι,κινητηρα,πλευρική επιταχυνση κτλ τι λές?
Εγω δεν το έχω οδηγησει αλλά απο αυτα που είχα διαβασει συγκριτικό με το rs ford focus ήταν ενα κλικ πίσω .Αξιοπρεπέστατο. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Δεν ξέρω αν το οδηγησες,υποθέτω,αλλά απο οδική συμπεριφορα ,φρένα,αμεσότητα στο τιμόνι,κινητηρα,πλευρική επιταχυνση κτλ τι λές?
Εγω δεν το έχω οδηγησει αλλά απο αυτα που είχα διαβασει συγκριτικό με το rs ford focus ήταν ενα κλικ πίσω .Αξιοπρεπέστατο.το νεο φόκους αρ ες δεν το έχω οδηγήσει, έχω οδηγήσει όμως το παλίο, για πολλούς ανώτερο αυτοκίνητο όσον αφορά τον οδηγό...
το ψιροκο αρ το οδήγησα και σε χειροκίνητη έκδοση... έχω γράψει πιο πίσω τις θετικές εντυπώσεις μου. Έχει πολύ καλό πλαίσιο, το καλύτερο όλων των χατσμπακ κατά την ταπεινή μου γνώμη... εαν το ντύσεις ανάλογα, με 300+άλογα, κι ένα διαφορικό Quaife μπροστά, θα έχεις ΤΟ εργαλείο... μάλλον με βλέπω να κάνω τις αλλαγές σύντομα και σπάω πλάκα με κάτι άλλα πρωτοκλασάτα τουτούδια
GOLF R - SCIROCCO R