-
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ 'ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ' ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο MARKKO MARTIN ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.
Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΥΤΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ.- ΣΤΟ ΟΤΙ Η FORD ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΚΑΙ
2.ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ HENNING LUNGARD,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ MARKKO ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΝ ΜΟΝΙΜΟ GRAVEL CAR ΤΟΥ ΕΣΘΟΝΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΥΜΕΤΑΥΛΙΤΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ Ο MARTIN ΗΤΑΝ ΠΥΡ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑ ΟΤΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ GRAVEL CARS ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο MARTIN ΤΟΥ 2003, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ CATALUNIA.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ 'ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ' ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο MARKKO MARTIN ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.
Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΥΤΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ.- ΣΤΟ ΟΤΙ Η FORD ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΚΑΙ
2.ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ HENNING LUNGARD,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ MARKKO ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΝ ΜΟΝΙΜΟ GRAVEL CAR ΤΟΥ ΕΣΘΟΝΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΥΜΕΤΑΥΛΙΤΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ Ο MARTIN ΗΤΑΝ ΠΥΡ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑ ΟΤΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ GRAVEL CARS ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο MARTIN ΤΟΥ 2003, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ CATALUNIA.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ 'ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ' ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο MARKKO MARTIN ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.
Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΥΤΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ.- ΣΤΟ ΟΤΙ Η FORD ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΚΑΙ
2.ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ HENNING LUNGARD,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ MARKKO ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΝ ΜΟΝΙΜΟ GRAVEL CAR ΤΟΥ ΕΣΘΟΝΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΥΜΕΤΑΥΛΙΤΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ Ο MARTIN ΗΤΑΝ ΠΥΡ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑ ΟΤΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ GRAVEL CARS ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο MARTIN ΤΟΥ 2003, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ CATALUNIA.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
kai να πούμε για τους βασιλιάδες της ασφάλτου ότι ο πανιτσι έλειπε κι ο λεμπ μάλλον προτιμούσε να σιγουρέψει τον τίτλο.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
- ΣΤΟ ΟΤΙ Η FORD ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΚΑΙ
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Η συμφωνία για την εμπλοκή της Ford στο WRC έχει ήδη γίνει. Απομένουν μόνο τα διαδικαστικά και η τελική διαπραγμάτευση κάποιων extra ανταλαγμάτων που θα πάρει ο Wilson (αναμεσα τους και η δωρεαν παροχή όλου του πακέτου των ανταλλακτικών του Fiesta JWRC στην Μ-Sport, φυσικα και η εξελιξη και εκμετάλευση του αυτοκινήτου). Ο λόγος που δεν ανακοινώνετε προφανώς έχει να κάνει και με την πίεση που ασκεί η Ford όπως και άλλες εταιρίες στην FIA για την αλλαγή των κανονισμών. Tην Ford την βολεύει το S2000 μια που έχει ήδη αποφασίσει να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα τουρισμού, οπότε το κόστος μειώνεται παραπολύ για αυτούς.
- ΣΤΟ ΟΤΙ Η FORD ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΚΑΙ
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ 'ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ' ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο MARKKO MARTIN ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.
Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΥΤΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ.- ΣΤΟ ΟΤΙ Η FORD ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΚΑΙ
2.ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ HENNING LUNGARD,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ MARKKO ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΝ ΜΟΝΙΜΟ GRAVEL CAR ΤΟΥ ΕΣΘΟΝΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΥΜΕΤΑΥΛΙΤΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.
...
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ CATALUNIA.ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ Ο MARTIN ΕΙΧΕ GRAVEL CAR ΤΟΝ LUNDGAARD KAI ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΕΡΣΙ...ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ Ο ΕΣΘΟΝΟΣ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ MARTIN ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ DUVAL ΣΕ ΚΟΡΣΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ NEO FOCUS ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΣΑΞΙΟ ΜΕ ΤΗΝ XSARA STHN ΑΣΦΑΛΤΟ!
ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο MARTIN ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΟΝΤΑΡΑ ΣΤΟΝ DUVAL! -
Μα νομίζω ότι όλοι είχαν gravel cars! Ίσως στην Καταλωνία να δούμε πραγματική κόντρα Xsara-Focus αφού ο Loeb θα είναι χωρίς αγχη τίτλου! Πάντως θα συμφωνήσω με το Χάρη ότι είναι η ώρα του Duval.
-
Στη Χαλκιδική το 2001 ο Lundgaard είχε δίπλα του για συμβουλές (δεν είδα και αν εκτελούσε και χρέη gravel crew) τον ...Martin (el-em το θυμάσαι ?)
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μα νομίζω ότι όλοι είχαν gravel cars! Ίσως στην Καταλωνία να δούμε πραγματική κόντρα Xsara-Focus αφού ο Loeb θα είναι χωρίς αγχη τίτλου! Πάντως θα συμφωνήσω με το Χάρη ότι είναι η ώρα του Duval.ΣΑΦΩΣ,ΑΓΑΠΗΤΕ cmarin,ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΝ GRAVEL CARS ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ,ΑΠΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο MARTIN ΣΕ ΕΥΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΘΕΣΙΝ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στη Χαλκιδική το 2001 ο Lundgaard είχε δίπλα του για συμβουλές (δεν είδα και αν εκτελούσε και χρέη gravel crew) τον ...Martin (el-em το θυμάσαι ?)ΑΓΑΠΗΤΕ nass,
ΟΧΙ ΓΙΑ GRAVEL CAR ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΣΑΦΩΣ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΘΥΜΑΤΑΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στη Χαλκιδική το 2001 ο Lundgaard είχε δίπλα του για συμβουλές (δεν είδα και αν εκτελούσε και χρέη gravel crew) τον ...Martin (el-em το θυμάσαι ?)ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΤΟΥ 2000.
ΣΤΟ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΝΗΜΗ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ,ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΕΔΩΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Τ ωρα που ξεκαθάρισαν οι τίτλοι,τα Ξαρά και ειδικά ο Loeb θα ειναι μακράν...αν φυσικά δουλέψουν και δεν εχουν προβλήματα.
Δεν παν να εχει ο Μάρτιν οχι τον Λάνγκαρντ αλλά και τον Βάλτεγκααρντ..... -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
Τ ωρα που ξεκαθάρισαν οι τίτλοι,τα Ξαρά και ειδικά ο Loeb θα ειναι μακράν...αν φυσικά δουλέψουν και δεν εχουν προβλήματα.
Δεν παν να εχει ο Μάρτιν οχι τον Λάνγκαρντ αλλά και τον Βάλτεγκααρντ.....ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ.
ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΦΙΛΕ koulis 1.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΦΙΛΕ koulis 1ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΗ!!!
ΟΥΤΕ Ο LOEB ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Ο MARTIN ΞΑΝΑΝΙΚΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
ΑΛΛΟ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μα νομίζω ότι όλοι είχαν gravel cars! Ίσως στην Καταλωνία να δούμε πραγματική κόντρα Xsara-Focus αφού ο Loeb θα είναι χωρίς αγχη τίτλου! Πάντως θα συμφωνήσω με το Χάρη ότι είναι η ώρα του Duval.Δεν ξερω κατι μου την σπαει στον πιτσιρικα!!! Τα γεγονοτα ομως με κανουν να παραδεχθω πως ειχε τρομερη βελτιωση μεσα στον χρονο. Αν κ ειχα αμφισβητησει αρκετα το επιπεδο του σε σχεση με των υπολοιπων (οπως κ του Hirvonen!! Καλα του Mikko ακομα το αμφισβητω κ με δικαιωνει σε καθε αγωνα! Χαρη μην βαρας! )
Ισως ομως δεν αργει η πρωτη του νικη του Βελγου. Αν κ αμφιβαλω πολυ για Catalunia! Για πρωταθλημα ομως μου φαινεται μακρυνο το ονειρο ακομα μια κ τα χωματινα rally ειναι η τεραστια πλειοψηφια στο πρωταθλημα...!
Παντως ο Panizzi λειπει πολυ στα ασφαλτινα! -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Παντως ο Panizzi λειπει πολυ στα ασφαλτινα!Κ αμεσως μετα την δημοσιευση μου ανοιξα το WRC.COM !!
http://www.wrc.com/News.aspx?PO_ID=5050 ... lang=en_GB
Η Mitsu με 3 WRC στην Catalunia!!! τελευταια της παρουσια στο φετινο πρωταθλημα!
Panizzi, Sola k Gali στα bucket! -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
Τ ωρα που ξεκαθάρισαν οι τίτλοι,τα Ξαρά και ειδικά ο Loeb θα ειναι μακράν...αν φυσικά δουλέψουν και δεν εχουν προβλήματα.
Δεν παν να εχει ο Μάρτιν οχι τον Λάνγκαρντ αλλά και τον Βάλτεγκααρντ.....Το ίδιο πιστεύω και εγώ.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Παντως ο Panizzi λειπει πολυ στα ασφαλτινα!
Κ αμεσως μετα την δημοσιευση μου ανοιξα το WRC.COM !!
http://www.wrc.com/News.aspx?PO_ID=5050 ... lang=en_GB
Η Mitsu με 3 WRC στην Catalunia!!! τελευταια της παρουσια στο φετινο πρωταθλημα!
Panizzi, Sola k Gali στα bucket!Ούτε και ο Panizzi πια, ακόμη και με ίδιο αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι μπορεί πια να 'ενοχλήσει' το Loeb.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ούτε και ο Panizzi πια, ακόμη και με ίδιο αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι μπορεί πια να 'ενοχλήσει' το Loeb.Aυτό είναι σίγουρο!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ούτε και ο Panizzi πια, ακόμη και με ίδιο αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι μπορεί πια να 'ενοχλήσει' το Loeb.
Aυτό είναι σίγουρο!
Δεν το πιστευω αυτο. Αν ειχε ενα αξιοπρεπες για ασφαλτο αυτοκινητο τουλαχιστον θα υπηρχε καποια κοντρα! Η ζυγαρια προς Loeb κ εγω, αλλα δεν νομιζω οτι ο Pani θα ηταν πολυ πισω του. Αν μη τι αλλο ο Gilles ειναι ο κλασσικος ασφαλτινος (αλλο αν δοκιμασε την τυχη του κ στο χωμα)!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Ούτε και ο Panizzi πια, ακόμη και με ίδιο αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι μπορεί πια να 'ενοχλήσει' το Loeb.
Aυτό είναι σίγουρο!
Δεν το πιστευω αυτο. Αν ειχε ενα αξιοπρεπες για ασφαλτο αυτοκινητο τουλαχιστον θα υπηρχε καποια κοντρα! Η ζυγαρια προς Loeb κ εγω, αλλα δεν νομιζω οτι ο Pani θα ηταν πολυ πισω του. Αν μη τι αλλο ο Gilles ειναι ο κλασσικος ασφαλτινος (αλλο αν δοκιμασε την τυχη του κ στο χωμα)!
Μα και ο Loeb κλασσικός ασφάλτινος είναι.Ακόμα και στον χώμα και στο χιόνι που κινείται έχεις την άισθηση ότι έχει από κάτω από τις ρόδες του άσφαλτο.Όσο για τον Panizzi προσωπικά δεν 'έπεισε' ποτέ.Τηρουμένων των αναλογιών φυσικά.Ήταν που τον κατηγορούσαν και οι άλλοι Γάλλοι ότι ήταν και λίγο 'κλεφτράκος'
Πάντως έχουμε δει πολύ καλύτερους 'Γάλλους'(ασφάλτινους) από αυτόν!
ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο MARTIN ?