Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    195/40/17 σε 206 Qsilver 75ps
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 195/40/17 σε 206 Qsilver 75ps
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    33
    71
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Τι γνώμη έχετε για τη συγκεκριμένη διάσταση; Η διάμετρος του ελαστικού είναι ίδια με την εργοστασιακή 175/65/14, το φάρδος δεν είναι ιδιαίτερα υπερβολικό και δεν πιστεύω να μεγαλώσει πολύ το βάρος. Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Τι γνώμη έχετε για τη συγκεκριμένη διάσταση; Η διάμετρος του ελαστικού είναι ίδια με την εργοστασιακή 175/65/14, το φάρδος δεν είναι ιδιαίτερα υπερβολικό και δεν πιστεύω να μεγαλώσει πολύ το βάρος. Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Τι γνώμη έχετε για τη συγκεκριμένη διάσταση; Η διάμετρος του ελαστικού είναι ίδια με την εργοστασιακή 175/65/14, το φάρδος δεν είναι ιδιαίτερα υπερβολικό και δεν πιστεύω να μεγαλώσει πολύ το βάρος. Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vaglan last edited by

            Χωρίς να είμαι ειδικός πιστέυω θα έχεις πρόβλημα γιατί το προφίλ είναι πολύ μικρό. Το κόστος των ελαστικών δεν σε απασχολεί;Πιστέυω είναι υπερβολή για τον κινητήρα τέτοιο λάστιχο. Δεν λέω θα είναι όμορφο.Και γω στο δικό μου με 115Hp πήγα να βάλω 17άρια, αλλά μετά από συζήτηση με ειδικούς κάθησα στα αυγά μου, καλά και τα 15άρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lkar last edited by

              Κοίτα εδώ: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9007

              και εδώ:

              http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8947

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gvala last edited by

                Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
                Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;

                Ακόμα και στις συνηθισμένες λακούβες των Ελληνικών δρόμων θα έχεις πρόβλημα ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  castor last edited by

                  Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
                  Τι γνώμη έχετε για τη συγκεκριμένη διάσταση; Η διάμετρος του ελαστικού είναι ίδια με την εργοστασιακή 175/65/14, το φάρδος δεν είναι ιδιαίτερα υπερβολικό και δεν πιστεύω να μεγαλώσει πολύ το βάρος. Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;

                  Νομίζεις ότι το πρόβλημα θα είναι στο παρκάρισμα! Αν έχεις μαμίσια ανάρτηση θα ξύσεις όλα τα πλαστικά από τους θόλους στην παραμικρή διακύμανση του δρόμου!

                  Αν έχεις aftermarket σκληρή θα χάσεις όλα σου τα σφραγίσματα και αν έχεις πέτρες στα νεφρά θα βρείς την γιατρειά σου!

                  Το λάστιχο είναι ΚΥΡΙΟ συστατικό της ανάρτησης και με το να αλλάζουμε την σκληρότητα , το ύψος κ.ο.κ. οφείλουμε να αλλάζουμε και τις υπόλοιπες παραμέτρους για να πετύχουμε την ίδια ή καλίτερη επίδοση!

                  Οι περισσότεροι λαστιχάδες , λάστιχα πουλάνε , οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι που σχεδιάζουν τα αυτοκίνητα και τις αναρτήσεις! Γιαυτό άστο όπως είναι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Έχω μαμισια ανάρτηση αλλά γιατί θα ξύνονται τα παλστικά από τους θόλους; Δηλαδή όσοι έχουν βάλει 195/50/15 και η μαμα Peugeot 195/55/15 στα 1400 90ps και 1600 έδχουν πρόβλημα με τους θόλους; Όσο για σφραγίσματα είμαι από τους τυχερούς που δεν έχουν.......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexx last edited by

                      Σκέψου την κατανάλωση και την πτώση στις επιδόσεις και άσε τα πεζοδρόμια κτλ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gskarmou last edited by

                        Ο χρήστης DRAKE (ÊõñéÜêïò) έγραψε:
                        ¸÷ù ìáìéóéá áíÜñôçóç áëëÜ ãéáôß èá îýíïíôáé ôá ðáëóôéêÜ áðü ôïõò èüëïõò; ÄçëáäÞ üóïé Ý÷ïõí âÜëåé 195/50/15 êáé ç ìáìá Peugeot 195/55/15 óôá 1400 90ps êáé 1600 Ýä÷ïõí ðñüâëçìá ìå ôïõò èüëïõò; ¼óï ãéá óöñáãßóìáôá åßìáé áðü ôïõò ôõ÷åñïýò ðïõ äåí Ý÷ïõí.......

                        Ôá Xs 1,4 êáé 1,6 êáèþò êáé ôá äéëéôñá Ý÷ïõí ìðñïóôéíÜ öôåñÜ ìå ìåãáëýôåñï Üíïéãìá êáé åßíáé êáé ðéï ..öïõóêùôÜ ãéá áõôü êáé äåí Ý÷ïõí ðñüâëçìá óå áõôÞ ôçí äéÜóôáóç Ôþñá ôá õðüëïéðá 5èõñá êáé ðéï áðëÝò åêäüóåéò Ý÷ïõí ìéêñüôåñá åìðñüò öôåñÜ ðïõ ðéèáíþí íá 'äõóöïñÞóïõí ' ìå áõôÞ ôçí áëëáãÞ ..
                        ÏðïóäÞðïôå ôï êñÜôçìá èá áíáâáèìéóôåß áëëÜ Ý÷å õðüøç üôé ç ìåôÜäïóç Ý÷åé óõãêåêñéìÝíåò ðñïäéáãñáöÝò ,áí áõôÞ ç äéÜóôáóç åßíáé ìÝóá óå áõôÝò ðñï÷þñá áí ü÷é îáíáóêÝøïõ ôï
                        Ôþñá üóï ãéá ôá ðåñé âÜñïõò ìéá 17 åßíáé âáñýôåñç ìéáò 14 Ýóôù êáé óéäåñÝíéáò ,ïðüôå ðáò ãéá áñêåôÜ åëáöñéá 17 ðïõ ïé ôéìÝò ôïõò ÄÁÃÊÙÍÏÕÍ ÁÓ×ÇÌÁ.Ôá ëÜóôé÷á áíôßóôïé÷á åßíáé öáñìáêåßï êáé ìå 40áñé ðñïößë ôá ðåæïäñüìéá áðëÜ ôá îå÷íÜò ,ôá äéáãñÜöåéò áðï ôçí ìíÞìç óïõ êÜíåéò ëïâïôïìÞ Íïìßæù üôé Ýãéíá îåêÜèáñïò ãéá ôá ðåæïäñüìéá ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Kosei με Pirelli P Zero Nero 1500€. Τα ίδια ακριβώς με 195/45/16... 1000€. Ηλίθια ερώτηση: Αν πάω σιγά σιγά να καβαλήσω το πεζοδρόμιο γιατί θα έχω πρόβλημα και τί ακριβώς; Δεν το κάνω πολύ συχνά αλλά καμμιά φορα το μήνα αν δε βρω παρκάρισμα 'νορμαλ' αναγκάζομαι και το ανεβάζω όπου βολεύει (όπως όλοι ) ή σε μια αλάνα που όμως έχει 'ράμπα'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gvala last edited by

                            Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
                            Kosei με Pirelli P Zero Nero 1500€.....

                            Για ένα αυτοκίνητο 75 ίππων;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              gianniskid last edited by

                              πολυ απλα με 195/40 στο παραμικρο πεζοδρομιο θα στραβωσεις τις ζαντες σου. και στην παραμικρη λακουβα

                              ειναι υπερβολη

                              δες για 16αρες καλητερα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cmarin last edited by

                                Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                Για ένα αυτοκίνητο 75 ίππων;

                                Γιατί? Είναι 75 ολοκληροι ίπποι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gfon last edited by

                                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                  Για ένα αυτοκίνητο 75 ίππων;

                                  Γιατί? Είναι 75 ολοκληροι ίπποι

                                  Που με αυτη την διασταση τα βλεπω να μετακομιζουν.... και τη θεση τους να περνουν απλα γαιδουρακια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    geko last edited by

                                    Αν σου αρέσουν πολύ βάλτα και μην το ψάχνεις πολύ, θα έχεις όμως μείωση σε επιδόσεις, υπολόγισε περίπου +2 δευτερόλεπτα το λιγότερο στην επιτάχυνση απο στάση, και αύξηση κατανάλωσης. Θα σου πρότεινα καλύτερα 205/40/17 ώς πίο νορμάλ διάσταση. Διάλεξε και πάρε....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexastrag last edited by

                                      Ο χρήστης geko έγραψε:
                                      Αν σου αρέσουν πολύ βάλτα και μην το ψάχνεις πολύ, θα έχεις όμως μείωση σε επιδόσεις, υπολόγισε περίπου +2 δευτερόλεπτα το λιγότερο στην επιτάχυνση απο στάση, και αύξηση κατανάλωσης. Θα σου πρότεινα καλύτερα 205/40/17 ώς πίο νορμάλ διάσταση. Διάλεξε και πάρε....

                                      να συμπληρωσω και εγω επισης να βρεις απο τωρα ποιος φτιαχνει χτυπημενες ζαντες και να τον κανεις φιλο για να σου κανει και φιλικες τιμες καθε φορα που θα πεφτεις σε λακκουβα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης geko έγραψε:
                                        Αν σου αρέσουν πολύ βάλτα και μην το ψάχνεις πολύ, θα έχεις όμως μείωση σε επιδόσεις, υπολόγισε περίπου +2 δευτερόλεπτα το λιγότερο στην επιτάχυνση απο στάση, και αύξηση κατανάλωσης. Θα σου πρότεινα καλύτερα 205/40/17 ώς πίο νορμάλ διάσταση. Διάλεξε και πάρε....

                                        Δεν νομίζω ότι είναι πιο νορμάλ διάσταση γιατί και η διάμετρος αυξάνεται και το φάρδος του ελαστικού. Αν με τα 195 έχω +2 με τα 205/40/17 θα έχω ...+20 Απλά η φιλοσοφία μου είναι : νορμάλ διάσταση για το αυτοκίνητο είναι 195/50/15 (λεμε τώρα γιατί αυτά βλέπω να φοράν τα περισσότερα 1400άρια με 75ps). Γιατί να μη βάλω 195/40/17 όπου και η διάμετρος παραμένει ίδια και το φάρδος δε μεγαλώνει πολύ, εντάξει με kosei δεν πιστεύω να αυξηθεί τόσο πολύ το βάρος. Και αν βάλω 16άρες με 195/45/16 το 1 εκατοστό διαφορά στο προφίλ παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στο στράβωμα της ζάντας;;;

                                        (ψάχνω να βρω νύφη που ο πατέρας/αδερφός/ξάδερφος να φτιάχνει ζάντες...)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexx last edited by

                                          Κατά τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και οι 15ρες είναι υπερβολή! Δεν υποννοώ κάτι απλά δεν καταλαβαίνω γιατί κουράζεις τόσο το μοτέρ. Άφησε το στις 15 ή τουλάχιστον 16. Σκέψου άνεση, κατανάλωση, ζόρισμα του μοτέρ για το οποίο αποκλείεται ο κατασκευαστής στο manual να 'επιτρέπει' 17άρα ζάντα-κάτι θα ξέρει και αυτός. Επίσης επιδόσεις και ενεργητική ασφάλεια(όταν δεν θα μπορείς να επιταχύνεις μετά από στροφή).

                                          195 και 205 φάρδος είναι διάσταση που συνήθως φοράνε αυτοκίνητα με 100+ άλογα...

                                          Δεν λέω όμορφο θα είναι, αλλά σκέψου αυτά τα 1500 ευρώ να τα επενδύσεις αγοράζοντας πιο δυνατό μοτέρ κάποτε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            geko last edited by

                                            Και αν βάλω 16άρες με 195/45/16 το 1 εκατοστό διαφορά στο προφίλ παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στο στράβωμα της ζάντας;;

                                            Αν σου αρέσουν οι 195/45/16 τότε έχεις +ένα λόγο να τις βάλεις, αυτός έιναι οτι η συγκεκριμένη διάσταση είναι μέσος όρος απο κάθε άποψη.
                                            Διαφωνώ με το κλίμα κινδυνολογίας για στραβώματα και ιστορίες για αγριούς, άν είχανε πρόβλημα ζημιάς οι ζάντες με ελαστικά 45 έως 30, προφίλ, απλά τότε δεν θα υπήρχανε αυτές η διαστάσεις. Το άν θα στραβώσει μιά ζάντα είναι θέμα ποιότητας και όχι διάστασης.

                                            Μην πάρετε ποτέ BMW M3 γιατί με 18άρια και 40άρι προφίλ θα στραβώνουν οι ζάντες στις λακούβες

                                            Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr