-
Τι γνώμη έχετε για τη συγκεκριμένη διάσταση; Η διάμετρος του ελαστικού είναι ίδια με την εργοστασιακή 175/65/14, το φάρδος δεν είναι ιδιαίτερα υπερβολικό και δεν πιστεύω να μεγαλώσει πολύ το βάρος. Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;
-
Τι γνώμη έχετε για τη συγκεκριμένη διάσταση; Η διάμετρος του ελαστικού είναι ίδια με την εργοστασιακή 175/65/14, το φάρδος δεν είναι ιδιαίτερα υπερβολικό και δεν πιστεύω να μεγαλώσει πολύ το βάρος. Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;
-
Τι γνώμη έχετε για τη συγκεκριμένη διάσταση; Η διάμετρος του ελαστικού είναι ίδια με την εργοστασιακή 175/65/14, το φάρδος δεν είναι ιδιαίτερα υπερβολικό και δεν πιστεύω να μεγαλώσει πολύ το βάρος. Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;
-
Χωρίς να είμαι ειδικός πιστέυω θα έχεις πρόβλημα γιατί το προφίλ είναι πολύ μικρό. Το κόστος των ελαστικών δεν σε απασχολεί;Πιστέυω είναι υπερβολή για τον κινητήρα τέτοιο λάστιχο. Δεν λέω θα είναι όμορφο.Και γω στο δικό μου με 115Hp πήγα να βάλω 17άρια, αλλά μετά από συζήτηση με ειδικούς κάθησα στα αυγά μου, καλά και τα 15άρια.
-
-
Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;Ακόμα και στις συνηθισμένες λακούβες των Ελληνικών δρόμων θα έχεις πρόβλημα ...
-
Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
Τι γνώμη έχετε για τη συγκεκριμένη διάσταση; Η διάμετρος του ελαστικού είναι ίδια με την εργοστασιακή 175/65/14, το φάρδος δεν είναι ιδιαίτερα υπερβολικό και δεν πιστεύω να μεγαλώσει πολύ το βάρος. Θα υπάρξει πρόβλημα αν κάποια φορά χρειαστεί να καβαλήσω κάποιο πεζοδρόμιο για παρκάρισμα;Νομίζεις ότι το πρόβλημα θα είναι στο παρκάρισμα! Αν έχεις μαμίσια ανάρτηση θα ξύσεις όλα τα πλαστικά από τους θόλους στην παραμικρή διακύμανση του δρόμου!
Αν έχεις aftermarket σκληρή θα χάσεις όλα σου τα σφραγίσματα και αν έχεις πέτρες στα νεφρά θα βρείς την γιατρειά σου!
Το λάστιχο είναι ΚΥΡΙΟ συστατικό της ανάρτησης και με το να αλλάζουμε την σκληρότητα , το ύψος κ.ο.κ. οφείλουμε να αλλάζουμε και τις υπόλοιπες παραμέτρους για να πετύχουμε την ίδια ή καλίτερη επίδοση!
Οι περισσότεροι λαστιχάδες , λάστιχα πουλάνε , οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι που σχεδιάζουν τα αυτοκίνητα και τις αναρτήσεις! Γιαυτό άστο όπως είναι!
-
Έχω μαμισια ανάρτηση αλλά γιατί θα ξύνονται τα παλστικά από τους θόλους; Δηλαδή όσοι έχουν βάλει 195/50/15 και η μαμα Peugeot 195/55/15 στα 1400 90ps και 1600 έδχουν πρόβλημα με τους θόλους; Όσο για σφραγίσματα είμαι από τους τυχερούς που δεν έχουν.......
-
Σκέψου την κατανάλωση και την πτώση στις επιδόσεις και άσε τα πεζοδρόμια κτλ.
-
Ο χρήστης DRAKE (ÊõñéÜêïò) έγραψε:
¸÷ù ìáìéóéá áíÜñôçóç áëëÜ ãéáôß èá îýíïíôáé ôá ðáëóôéêÜ áðü ôïõò èüëïõò; ÄçëáäÞ üóïé Ý÷ïõí âÜëåé 195/50/15 êáé ç ìáìá Peugeot 195/55/15 óôá 1400 90ps êáé 1600 Ýä÷ïõí ðñüâëçìá ìå ôïõò èüëïõò; ¼óï ãéá óöñáãßóìáôá åßìáé áðü ôïõò ôõ÷åñïýò ðïõ äåí Ý÷ïõí.......Ôá Xs 1,4 êáé 1,6 êáèþò êáé ôá äéëéôñá Ý÷ïõí ìðñïóôéíÜ öôåñÜ ìå ìåãáëýôåñï Üíïéãìá êáé åßíáé êáé ðéï ..öïõóêùôÜ ãéá áõôü êáé äåí Ý÷ïõí ðñüâëçìá óå áõôÞ ôçí äéÜóôáóç Ôþñá ôá õðüëïéðá 5èõñá êáé ðéï áðëÝò åêäüóåéò Ý÷ïõí ìéêñüôåñá åìðñüò öôåñÜ ðïõ ðéèáíþí íá 'äõóöïñÞóïõí ' ìå áõôÞ ôçí áëëáãÞ ..
ÏðïóäÞðïôå ôï êñÜôçìá èá áíáâáèìéóôåß áëëÜ Ý÷å õðüøç üôé ç ìåôÜäïóç Ý÷åé óõãêåêñéìÝíåò ðñïäéáãñáöÝò ,áí áõôÞ ç äéÜóôáóç åßíáé ìÝóá óå áõôÝò ðñï÷þñá áí ü÷é îáíáóêÝøïõ ôï
Ôþñá üóï ãéá ôá ðåñé âÜñïõò ìéá 17 åßíáé âáñýôåñç ìéáò 14 Ýóôù êáé óéäåñÝíéáò ,ïðüôå ðáò ãéá áñêåôÜ åëáöñéá 17 ðïõ ïé ôéìÝò ôïõò ÄÁÃÊÙÍÏÕÍ ÁÓ×ÇÌÁ.Ôá ëÜóôé÷á áíôßóôïé÷á åßíáé öáñìáêåßï êáé ìå 40áñé ðñïößë ôá ðåæïäñüìéá áðëÜ ôá îå÷íÜò ,ôá äéáãñÜöåéò áðï ôçí ìíÞìç óïõ êÜíåéò ëïâïôïìÞ Íïìßæù üôé Ýãéíá îåêÜèáñïò ãéá ôá ðåæïäñüìéá ... -
Kosei με Pirelli P Zero Nero 1500€. Τα ίδια ακριβώς με 195/45/16... 1000€. Ηλίθια ερώτηση: Αν πάω σιγά σιγά να καβαλήσω το πεζοδρόμιο γιατί θα έχω πρόβλημα και τί ακριβώς; Δεν το κάνω πολύ συχνά αλλά καμμιά φορα το μήνα αν δε βρω παρκάρισμα 'νορμαλ' αναγκάζομαι και το ανεβάζω όπου βολεύει (όπως όλοι ) ή σε μια αλάνα που όμως έχει 'ράμπα'
-
Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
Kosei με Pirelli P Zero Nero 1500€.....Για ένα αυτοκίνητο 75 ίππων;
-
πολυ απλα με 195/40 στο παραμικρο πεζοδρομιο θα στραβωσεις τις ζαντες σου. και στην παραμικρη λακουβα
ειναι υπερβολη
δες για 16αρες καλητερα
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Για ένα αυτοκίνητο 75 ίππων;
Γιατί? Είναι 75 ολοκληροι ίπποι
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Για ένα αυτοκίνητο 75 ίππων;
Γιατί? Είναι 75 ολοκληροι ίπποι
Που με αυτη την διασταση τα βλεπω να μετακομιζουν.... και τη θεση τους να περνουν απλα γαιδουρακια.
-
Αν σου αρέσουν πολύ βάλτα και μην το ψάχνεις πολύ, θα έχεις όμως μείωση σε επιδόσεις, υπολόγισε περίπου +2 δευτερόλεπτα το λιγότερο στην επιτάχυνση απο στάση, και αύξηση κατανάλωσης. Θα σου πρότεινα καλύτερα 205/40/17 ώς πίο νορμάλ διάσταση. Διάλεξε και πάρε....
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Αν σου αρέσουν πολύ βάλτα και μην το ψάχνεις πολύ, θα έχεις όμως μείωση σε επιδόσεις, υπολόγισε περίπου +2 δευτερόλεπτα το λιγότερο στην επιτάχυνση απο στάση, και αύξηση κατανάλωσης. Θα σου πρότεινα καλύτερα 205/40/17 ώς πίο νορμάλ διάσταση. Διάλεξε και πάρε....να συμπληρωσω και εγω επισης να βρεις απο τωρα ποιος φτιαχνει χτυπημενες ζαντες και να τον κανεις φιλο για να σου κανει και φιλικες τιμες καθε φορα που θα πεφτεις σε λακκουβα.
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Αν σου αρέσουν πολύ βάλτα και μην το ψάχνεις πολύ, θα έχεις όμως μείωση σε επιδόσεις, υπολόγισε περίπου +2 δευτερόλεπτα το λιγότερο στην επιτάχυνση απο στάση, και αύξηση κατανάλωσης. Θα σου πρότεινα καλύτερα 205/40/17 ώς πίο νορμάλ διάσταση. Διάλεξε και πάρε....Δεν νομίζω ότι είναι πιο νορμάλ διάσταση γιατί και η διάμετρος αυξάνεται και το φάρδος του ελαστικού. Αν με τα 195 έχω +2 με τα 205/40/17 θα έχω ...+20 Απλά η φιλοσοφία μου είναι : νορμάλ διάσταση για το αυτοκίνητο είναι 195/50/15 (λεμε τώρα γιατί αυτά βλέπω να φοράν τα περισσότερα 1400άρια με 75ps). Γιατί να μη βάλω 195/40/17 όπου και η διάμετρος παραμένει ίδια και το φάρδος δε μεγαλώνει πολύ, εντάξει με kosei δεν πιστεύω να αυξηθεί τόσο πολύ το βάρος. Και αν βάλω 16άρες με 195/45/16 το 1 εκατοστό διαφορά στο προφίλ παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στο στράβωμα της ζάντας;;;
(ψάχνω να βρω νύφη που ο πατέρας/αδερφός/ξάδερφος να φτιάχνει ζάντες...)
-
Κατά τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και οι 15ρες είναι υπερβολή! Δεν υποννοώ κάτι απλά δεν καταλαβαίνω γιατί κουράζεις τόσο το μοτέρ. Άφησε το στις 15 ή τουλάχιστον 16. Σκέψου άνεση, κατανάλωση, ζόρισμα του μοτέρ για το οποίο αποκλείεται ο κατασκευαστής στο manual να 'επιτρέπει' 17άρα ζάντα-κάτι θα ξέρει και αυτός. Επίσης επιδόσεις και ενεργητική ασφάλεια(όταν δεν θα μπορείς να επιταχύνεις μετά από στροφή).
195 και 205 φάρδος είναι διάσταση που συνήθως φοράνε αυτοκίνητα με 100+ άλογα...
Δεν λέω όμορφο θα είναι, αλλά σκέψου αυτά τα 1500 ευρώ να τα επενδύσεις αγοράζοντας πιο δυνατό μοτέρ κάποτε.
-
Και αν βάλω 16άρες με 195/45/16 το 1 εκατοστό διαφορά στο προφίλ παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στο στράβωμα της ζάντας;;
Αν σου αρέσουν οι 195/45/16 τότε έχεις +ένα λόγο να τις βάλεις, αυτός έιναι οτι η συγκεκριμένη διάσταση είναι μέσος όρος απο κάθε άποψη.
Διαφωνώ με το κλίμα κινδυνολογίας για στραβώματα και ιστορίες για αγριούς, άν είχανε πρόβλημα ζημιάς οι ζάντες με ελαστικά 45 έως 30, προφίλ, απλά τότε δεν θα υπήρχανε αυτές η διαστάσεις. Το άν θα στραβώσει μιά ζάντα είναι θέμα ποιότητας και όχι διάστασης.Μην πάρετε ποτέ BMW M3 γιατί με 18άρια και 40άρι προφίλ θα στραβώνουν οι ζάντες στις λακούβες
Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση
195/40/17 σε 206 Qsilver 75ps