-
Pragmatika tha hthela thn gnomh anthropon poy exoun kapoia gnomh gia afto toz hthma
-
Pragmatika tha hthela thn gnomh anthropon poy exoun kapoia gnomh gia afto toz hthma
-
Pragmatika tha hthela thn gnomh anthropon poy exoun kapoia gnomh gia afto toz hthma
-
Εγώ όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι έχω γνώμη για τα περισσότερα πράματα. Το αν όμως η γνώμη μου είναι σωστή ή λάθος και αν έχω το κατάλληλο υπόβαθρο για να την τεκμηριώσω επαρκώς είναι μια άλλη ιστορία!
Το αυτοκίνητο είναι βαρύ όπως και να το δεις και αυτό σίγουρα επηρεάζει επιτάχυνση, επιβράδυνση, στροφές και κατανάλωση. Οι diesel τα πάνε καλά με το βάρος λόγω πολλής ροπής χαμηλά και με την κατανάλωση. Τα άλλα προβληματάκια σε επιβράδυνση και στροφές όμως παραμένουν..... Το άν επαρκεί ο κινητήρας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και για τα δικά σου γούστα αυτό μόνο εσύ μπορείς να το απαντήσεις με βάση και το τί διαθέτεις και πως κινείσαι και δεν έχει και πολλή σημασία τι λένε άλλοι είτε δημοσιογράφοι είτε κοινοί θνητοί!
Αλλιώς είναι άνετο και με καλή οδική συμπεριφορά και καλοτάξιδο, καλούς χώρους, καλή τετρακίνηση για SUV, σύγχρονο, ασφαλές και όμορφο αλλά και ακριβό! -
Έχω διαβάσει κάποια λίγα τεστ (ιταλικά) και μιλούν με πάρα πολύ καλά λόγια. Του δίνουν +/- 200 χιλιόμετρα τελική και επιτάχυνση από 0-100 κάτι παραπάνω από 10 δεύτερα.
Το Χ3 2.0 ντίζελ είναι ένα από τα αυτοκίνητα που ενδιαφέρει και εμένα (σε δέκα ημέρες θα το φέρει ο αντιπρόσωπος και ίσως του κάνω μια δοκιμή).
Για 4500 ευρώ όμως παραπάνω μπορώ να πάρω το 3.0 ντίζελ και βρίσκομαι σε δίλλημα
Αν και είναι κατά 10 εκατοστά μικρότερο σε μήκος από το Χ5, οι εσωτερικοί του χώροι και ο χώρος φόρτωσης είναι μεγαλύτεροι!!!!!Αν και η τιμή του γενικά είναι κάπως ακριβούτσικη (σε όλους του κυβισμούς) πιστεύω πως είναι ένα πολύ καλό SUV.
-
Στο 4χ4magazine αυτού του μήνα έχει εκτενές αφιέρωμα στο Χ3.Σε γενικές γραμμές το παρουσιάζει ως κορυφαίο στην κατηγορία του (sav και οχι suv .
-
Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 43500 ΧΩΡΙΣ ΔΕΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΕΣ . ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΛΛΑ ΜΕ XENON , ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΡΜΑΤΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 53000
-
Έχω δεί το αυτοκίνητο και είναι πολύ καλό για κίνηση στο δρόμο με φανταστική ποιότητα κατασκευής και ικανοποιητικές επιδόσεις.
Το πρόβλημα του όμως είναι η τιμή πού είναι πολύ κοντά στο 3.0 diesel που έχει 50 άλογα περισσότερα οπότε μάλον προκρίνεται το δεύτερο.
Γενικά πιστεύω ότι το πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι η τιμή του που το φέρνει αντιμέτωπο με άλλα μεγαλύτερης κατηγορίας.
-
Πριν 3 εβδομάδες ήμουν Παρίσι και όλη η πόλη ήταν γεμάτη απο αφίσες της Χ3 Diesel και πάνω πάνω έγραφε τιμή (αρχική φαντάζομαι) 36500 ευρώ....
-
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ . ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ . ΣΤΟ AUTOCAR TO ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΜΕ ΤΙΣ Χ3 ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΛΟΓΩ ΠΟΛΥ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΥΤΕ Η BMW ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ . ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ DIESEL ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΧΕΔΟΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ . Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ BMW ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΔΑ ΔΥΟ 3ΛΙΤΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΣΤΙΣ DIESEL ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΥΤΗΣΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗ ΡΙΧΝΟΥΝ
-
Για τον ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ
Το είχα δεί -Χ3 2,0 diesel - στη Φρανκφούρτη ετοιμοπαράδοτο με πολύ καλό εξοπλισμό. Αν θυμάμαι καλά η τιμή του ήταν περίπου 38000 ΕΥΡΩ.
Αν σε ενδιαφέρει να ψάξω για τηλέφωνο.
Με βασικό εξοπλισμό είχε περίπου 32000 ΕΥΡΩ.
-
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ . ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΟ?
-
Σίγουρα πρέπει να πληρώσεις δασμούς, τέλη ταξινόμισης κλπ
Για λεπτομέρειες καλύτερα να ρωτήσεις εκτελωνιστή.
Τι θα λεγατε για το BMW X3 2000cc (150 αλογα )diesel?