-
Είναι πράγματι θλιβερό το οτι ο Έλληνας καταφέρνει να φανατίζεται στα πάντα και φυσικά να μην δέχεται οποιαδήποτε διαφορετική άποψη.
Φίλε AlfaRomeo δεν σε καταλαβαίνω πραγματικά. Το να πιστεύεις πως ο στόχος της Alfa Romeo διαφέρει απ' οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία είναι τουλάχιστον αφελές.
Όντως οι Αλφα Ρομέο είναι εκπληκτικά αυτοκίνητα, δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό. Πρόκειται για εταιρία με μεράκι και πείρα στην κατασκευή αυτοκινήτων με στόχο την οδηγική ευχαρίστηση. Εγώ προσωπικά έχω οδηγήσει και 147 και 156 και όντως τα θεωρώ πάρα πολύ καλα μοντέλα.
Απο κει και πέρα όμως, γιατί να θεωρείται ενα Αλφα Ρομέο καλύτερο απο ένα Φόκους απλά και μόνο λόγω του ονόματος της μάρκας? Δεν μπορώ να το καταλάβω. Σύμφωνοι, υπάρχουν και υποκειμενικοί παράγοντες όπως η εξωτερική εμφάνιση. Αλλα δεν καταλαβαίνω (και ούτε πιστεύω πως θα μπορέσω ποτέ, διοτι προσπαθώ πάντα να είμαι αντικειμενικός) τι στην ευχή είναι αυτό που κάνει μια Αλφα Ρομέο ΠΑΝΤΑ καλύτερη απο ΟΛΑ τα μοντέλα που κυκλοφορούν, ακόμα και αν αυτά είναι αποδεδειγμένα καλύτερα. Βλέπω σε στήλες αλληλογραφίας περιοδικών να γράφονται ασυναρτησίες απο αναγνώστες του στυλ 'Δεν μπορείς να κριτικάρεις μια Αλφα Ρομέο όπως κάθε άλλο αυτοκίνητο' η 'Το τάδε περιοδικό είναι αντι-Άλφα' ή το πιο θλιβερό 'Μα συγκρίνετε την Αλφα GT με το Toyota Celica, τι πράγματα είναι αυτά'. Και φυσικά όποιος κάνει το λάθος και παραπονεθεί για κάτι σχετικά με κάποια Αλφα, είναι αυτόματα 'άνθρωπος χωρίς πάθος', 'δεν καταλαβαίνει' κ.λ.π. Βλακείες. Φυσικά και καταλαβαίνω πως μπορεί κανείς να δεθεί πιο πολύ με μια πανέμορφη 147 ή GT παρά με ένα Accent όμως αυτό δεν σημαίνει πως η αυτοκίνηση αρχίζει και σταματά στην Άλφα Ρομέο.
Ο στόχος της Αλφα Ρομέο προφανώς και είναι να βγάλει χρήματα. Νομίζεις πως τα νέα της μοντέλα σχεδιάζονται και κατασκευάζονται απο 'μερακλήδες ιταλούς' που ο χρόνος και γενικότερα οι εξελίξεις έχουν αφήσει ανέγγιχτους? Αν ναι, καιρώς να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου. Όταν τα ευρωπαικά αυτοκίνητα μοιράζονται μηχανικά μέρη, πλατφόρμες, σχεδιαστικά κέντρα κ.λ.π. δεν μπορούμε να μιλάμε για 'ανωτερότητα' μιας σχολής. Παλιότερα ίσως ναι, σήμερα όχι. Σήμερα είναι η εποχή του ESP, των υποβοηθήσεων, του τέστ ταράνδου, του EuroNCAP. Μήπως η Άλφα τα γράφει αυτά στα παλιά της τα παπούτσια επειδή 'είναι λάτρεις της αυτοκίνησης'? Φυσικά και όχι. Σκοπός τους είναι να πουλήσουν και το κάνουν φτιάχνοντας αμάξια που απευθύνονται σε ανθρώπους με οδηγικές ανησυχίες.
Το Φόκους δηλαδή, που, λέμε τώρα, μπορεί να είναι πιο γρήγορο, πιο ποιοτικό, πιο διασκεδαστικό και γενικά μία κλασση πάνω απο τα μοντέλα της κατηγορίας του (υποθετικά όλα αυτά, περιμένουμε τέστ και συγκριτικά), γιατί να αππορίπτεται ως 'προιόν καταναλωτισμού'?
Όχι, δεν ξέρω το 'αθάνατο ρητό' του Orazio Satta Puliga. Θα ήθελα να το μάθω και είμαι σίγουρος πως θα έχει κάποια αξία. Παρ' όλα αυτά, ας το παραδεχτούμε, όσο καταθλιπτικό και να είναι: είμαστε στο 2004, και τα μόνα 'ρητά' που περνάνε και έχουν αξία μπαίνουν στο πορτοφόλι...
Με κάθε σεβασμό,
Θέμης -
Πρώτον, το να πω πως δε διαλέγω κανένα από τα δυο, για αυτό και εκείνο το λόγο, δε σημαίνει απαραίτητα πως 'υπονοώ' κάτι σχετικά με τις σημερινές Άλφα. Δεκτό αυτό; Και δεν έγραψα πουθενά πως το να έχει πάνω του κάποιο αυτοκίνητο το έμβλημα της Άλφα αυτόματα ανακηρύσσεται πραγματική Άλφα.
Δεύτερον, δε μίλησα, ούτε και υπεννόησα πουθενά κάτι για οικονομικά θέματα ή ότι π.χ. η Άλφα τα δίνει τζάμπα. Και αν νομίζετε πως 'πάθος για το αυτοκίνητο = δίνω τα αυτοκίνητα που φτιάχνω δωρεάν' τότε με γεια σας με χαρά σας.
Τρίτον, φυσικά και η Άλφα Ρομέο είναι δυο και τρεις κλάσεις πάνω. Όχι απαραίτητα σε κρατήματα, ούτε σε ιπποδύναμη, ούτε σε εξοπλισμό, ούτε σε χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, ούτε απαραίτητα σε ευχαρίστηση κατά την οδήγηση, ούτε, ούτε, ούτε.... Αν θεωρείς/τε ότι η φράση αθάνατο ρητό μπορεί να μπει σε εισαγωγικά τότε απλά και μόνο ζητήστε μου να σας περιγράψω το βιογραφικό αυτού που το διατύπωσε. Κάποιος είχε πει: 'Δεν έχει σημασία τι λέει, αλλά ποιος το λέει'.
'H Alfa Romeo δεν είναι απλά μία βιομηχανία κατασκευής αυτοκινήτων, είναι πραγματικά κάτι περισσότερο από ένα συμβατικά φτιαγμένο αυτοκίνητο.
Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων όπου ανάμεσά τους η Alfa Romeo ξεχωρίζει.
Είναι ένα είδος οδύνης, ο ενθουσιασμός για την ιδέα της μετακίνησης, είναι τρόπος να ζεις, ένας ιδιαίτερος και ξεχωριστός τρόπος της αντίληψης του αυτοκινήτου, γι'αυτό που είναι δεν υπάρχει σαφής προσδιορισμός.
Τα στοιχεία από τα οποία αποτελείται είναι τα παράλογα γνωρίσματα του χαρακτήρα του ανθρώπινου πνεύματος που δεν μπορούν να εξηγηθούν με λογικούς όρους.
Είναι αισθήσεις, πάθη, πράγματα που έχουν περισσότερο να κάνουν με τη καρδιά παρά με τη λογική.' **Orazio Satta Puliga **από το βιβλίο του Griffith Borgeson, 'The Alfa Romeo Tradition' -
Ρε παίδες...το θέμα είναι Focus vs Golf!!!
Μην το κάνετε American Bar!! (πάλι)!!
-
Μου εκανε μεγαλη εντυπωση το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας. Τότε ποιοί είναι αυτοί που αγοράζουν αυτό το αυτοκίνητο ( GOLF ),που είναι τους δυο τελευταίους μήνες 2ο σε πωλήσεις στην Ελλάδα και πάντα πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Και μην μου πείτε ότι όλοι οι παππούδες και οι κυράτσες αποφάσισαν να αγοράσουν το συγκεκριμένο μοντέλο, γιατί εγώ τουλάχιστον βλέπω μόνο νέα παιδιά να το οδηγούν. Οσο για την Alfa Romeo , όντας κάτοχος μιας Alfetta 1,8 L επί 23 χρόνια μπορώ να πω ότι όντως πρόκειται για αυτοκίνητα με μεγάλη προσωπικότητα , αλλά και με χιλιάδες προβλήματα. Αυτό όμως δεν κάνει την εταιρεία αυτή 'εκτός κριτικής'. Ας μην ξεχνάμε ότι όχι και πολύ παλιά , παρουσίασε αρκετά μοντέλα που προκαλούσαν θλίψη και με την γενική εικόνα τους.
- Arna ( Ουδέν σχόλιο. Απλά άθλιο)
- 33 ( Καλό κράτημα, φριχτή ποιότητα κατασκευής, ατέλειωτα προβλήματα αξιοπιστίας )
- 145, 146 ( Ξεχάστηκαν αμέσως. Μετριότητες !!!)
- 155 ( Μέτριο παντού και σε πάτωμα Tempra)
Και μιλάμε για τα τελευταία χρόνια ! Καλά είναι λοιπόν να μην είμαστε και τόσο φανατικοί στις απόψεις μας!!
-
Προσωπικά δεν έχω δει από κοντά το focus και μάλλον είναι άτοπο να τοποθετηθώ. Γνώμη έχω μόνο για το golf το οποίο δεν με ενθουσίασε στο εσωτερικό (ποιότητα-design) ενώ παρά την καλή του οδική συμπεριφορά είχε αρκετά θορυβώδη κινητήρα (1.6 FSI).
Αν έπρεπε υποχρεωτικά να διαλέξω θα έλεγα το focus (λόγω πρότερου έντιμου βίου) κι ας μην το ξέρω.Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Μου εκανε μεγαλη εντυπωση το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας. Τότε ποιοί είναι αυτοί που αγοράζουν αυτό το αυτοκίνητο ( GOLF ),που είναι τους δυο τελευταίους μήνες 2ο σε πωλήσεις στην Ελλάδα και πάντα πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Και μην μου πείτε ότι όλοι οι παππούδες και οι κυράτσες αποφάσισαν να αγοράσουν το συγκεκριμένο μοντέλο, γιατί εγώ τουλάχιστον βλέπω μόνο νέα παιδιά να το οδηγούν. Οσο για την Alfa Romeo...Προσωπικά μόνο 2-3 άτομα ξέρω με golf και αν και νέοι σχετικά σε ηλικία το πήραν απλά επειδή είναι golf. Άσχετοι με άλλα λόγια από αυτοκίνηση. Το μόνο που τους αφορά είναι το στοιχειώδες πουλ-μουρ.
Οσο για την Alfa Romeo καλύτερα να το αφήσουμε γιατί δεν είναι επί του θέματος. -
Απορω με τις απορίες σας,οι πωλήσεις του golf πεφτουν παντου,γιατί απο τον μύθο δεν εχει μενει τιποτα,ακριβο service,αναξιοπιστία και υψηλή τιμή αγοράς συντροφεύουν τα νεώτερα golf.
-
silencer51 εγραψε:>(και ούτε πιστεύω πως θα μπορέσω ποτέ, διοτι προσπαθώ πάντα να είμαι αντικειμενικός) τι στην ευχή είναι αυτό που κάνει μια Αλφα Ρομέο ΠΑΝΤΑ καλύτερη απο ΟΛΑ τα μοντέλα που κυκλοφορούν, ακόμα και αν αυτά είναι αποδεδειγμένα καλύτερα
Προσπαθωντας να απαντησω στην αποροια σου θα ηθελα να αναφερω οτι εγω προσωπικα σαν Ιταλοφιλος και δη ως Alfisti ουτε προσπαθω ουτε θελω να ειμαι αντικειμενικος (κατι που πιστευω οτι ισχυει και για τους περισσοτερους τη ''συνομοταξιας'' μου) και η Alfa Romeo μιλαει στην καρδια μας γι'αυτο και ασχετα με τα συγκριτικα τεστ για εμας θα ειναι παντα πρωτη.
Οσον αφορα το συγκριτικο μεταξυ FocusΙΙ and Golf το πρωτο δεν συγκρινεται, κρινωντας κυριως απο τον προγονο του. Δυστυχως ομως φοβαμαι μηπως παθει κατι αναλογο με το PuntoI. Οτι δηλαδη το ''τελειο'' δεν γινεται τελειοτερο αρα χαλαει.
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Οσο για την Alfa Romeo , όντας κάτοχος μιας Alfetta 1,8 L επί 23 χρόνια μπορώ να πω ότι όντως πρόκειται για αυτοκίνητα με μεγάλη προσωπικότητα , αλλά και με χιλιάδες προβλήματα. Αυτό όμως δεν κάνει την εταιρεία αυτή 'εκτός κριτικής'. Ας μην ξεχνάμε ότι όχι και πολύ παλιά , παρουσίασε αρκετά μοντέλα που προκαλούσαν θλίψη και με την γενική εικόνα τους.- Arna ( Ουδέν σχόλιο. Απλά άθλιο)
- 33 ( Καλό κράτημα, φριχτή ποιότητα κατασκευής, ατέλειωτα προβλήματα αξιοπιστίας )
- 145, 146 ( Ξεχάστηκαν αμέσως. Μετριότητες !!!)
- 155 ( Μέτριο παντού και σε πάτωμα Tempra)
Και μιλάμε για τα τελευταία χρόνια ! Καλά είναι λοιπόν να μην είμαστε και τόσο φανατικοί στις απόψεις μας!!
Πρώτη φορά ακούω, έστω και πρώην, κάτοχο Alfetta να εκφράζει πικρές αναμνήσεις.....
Στη λίστα που έφτιαξες βλέπω ότι κατά κύριο λόγο ο παράγοντας που παίζει ρόλο για σένα είναι η αξιοπιστία... Γνωρίζεις που βρίσκεται η VW στις κατατάξεις αξιοπιστίας των έγκυρων ερευνών; Πόσα χρόνια εγγύησης έχεις; Γιατί δεν αγόρασες κάποιο από τα Γιαπωνέζικα τα οποία 'ΚΕΝΤΑΝΕ' στην αξιοπιστία; Όλα αυτά δείχνουν αρκετά περίεργα... Μήπως τελικά πήρες Golf μόνο και μόνο διότι είναι Golf και όχι για λόγους αξιοπιστίας; Αλλά ακόμη και αν δε συμβαίνει αυτό και παρασύρθηκες από το μαστρο-Μήτσο και τη Τζέσικα την κομμώτρια (ναι, Τζάζουρα, ξαναχρησιμοποιώ το παράδειγμα του μαστρο-Μήτσου!) οι οποίοι διερήγνυαν τα ιμάτιά τους ότι τα Golf είναι 'σκυλιά', τότε γιατί βρίσκεσαι εδώ και δίνεις διαλέξεις αγνοώντας τις έγκυρες έρευνες αξιοπιστίας; -
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
silencer51 εγραψε:>(και ούτε πιστεύω πως θα μπορέσω ποτέ, διοτι προσπαθώ πάντα να είμαι αντικειμενικός) τι στην ευχή είναι αυτό που κάνει μια Αλφα Ρομέο ΠΑΝΤΑ καλύτερη απο ΟΛΑ τα μοντέλα που κυκλοφορούν, ακόμα και αν αυτά είναι αποδεδειγμένα καλύτεραΠροσπαθωντας να απαντησω στην αποροια σου θα ηθελα να αναφερω οτι εγω προσωπικα σαν Ιταλοφιλος και δη ως Alfisti ουτε προσπαθω ουτε θελω να ειμαι αντικειμενικος (κατι που πιστευω οτι ισχυει και για τους περισσοτερους τη ''συνομοταξιας'' μου) και η Alfa Romeo μιλαει στην καρδια μας γι'αυτο και ασχετα με τα συγκριτικα τεστ για εμας θα ειναι παντα πρωτη.
Πως σου φάνηκε ο Satta; Άντε να τα πεις αυτά σε κάτοχο Γκολφ.... Καλά κρασιά...
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Προσωπικά δεν έχω δει από κοντά το focus και μάλλον είναι άτοπο να τοποθετηθώ. Γνώμη έχω μόνο για το golf το οποίο δεν με ενθουσίασε στο εσωτερικό (ποιότητα-design) ενώ παρά την καλή του οδική συμπεριφορά είχε αρκετά θορυβώδη κινητήρα (1.6 FSI).
Αν έπρεπε υποχρεωτικά να διαλέξω θα έλεγα το focus (λόγω πρότερου έντιμου βίου) κι ας μην το ξέρω.Μου εκανε μεγαλη εντυπωση το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας. Τότε ποιοί είναι αυτοί που αγοράζουν αυτό το αυτοκίνητο ( GOLF ),που είναι τους δυο τελευταίους μήνες 2ο σε πωλήσεις στην Ελλάδα και πάντα πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Και μην μου πείτε ότι όλοι οι παππούδες και οι κυράτσες αποφάσισαν να αγοράσουν το συγκεκριμένο μοντέλο, γιατί εγώ τουλάχιστον βλέπω μόνο νέα παιδιά να το οδηγούν. Οσο για την Alfa Romeo...
Προσωπικά μόνο 2-3 άτομα ξέρω με golf και αν και νέοι σχετικά σε ηλικία το πήραν απλά επειδή είναι golf. Άσχετοι με άλλα λόγια από αυτοκίνηση. Το μόνο που τους αφορά είναι το στοιχειώδες πουλ-μουρ.
Οσο για την Alfa Romeo καλύτερα να το αφήσουμε γιατί δεν είναι επί του θέματος.Έλεος ρε παιδιά. Γιατί είστε τόσο φανατισμένοι απέναντι στα γερμανικά; Ο άλλος λέει για πουλ μουρ το γκολφ. Σιγά το ΤΤ ρε συ που το παίρνεις για να ρίξεις γκόμενα. Είναι ένα αρκετά συντηρητικό μικρομεσαίο. Ισα ίσα τα Αλφα είναι περισσοτερο μόστρα απο τα VW. Εγώ δεν έχω VW, προσπαθώ όμως να είμαι αντικειμενικός. Ο άλλος είναι αλφίστα και λέει για την ποιότητα του Γκολφ 5.Δηλαδή, έλεος. Μη λέμε και ότι θέλουμε, κατά κανόνα σε ποιότητα κατασκευής/υλικών κτλ δεν παίζονται τα γερμανικά.
Φιλικά απο έναν Αλφίστα. -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Προσωπικά δεν έχω δει από κοντά το focus και μάλλον είναι άτοπο να τοποθετηθώ. Γνώμη έχω μόνο για το golf το οποίο δεν με ενθουσίασε στο εσωτερικό (ποιότητα-design) ενώ παρά την καλή του οδική συμπεριφορά είχε αρκετά θορυβώδη κινητήρα (1.6 FSI).
Αν έπρεπε υποχρεωτικά να διαλέξω θα έλεγα το focus (λόγω πρότερου έντιμου βίου) κι ας μην το ξέρω.Μου εκανε μεγαλη εντυπωση το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας. Τότε ποιοί είναι αυτοί που αγοράζουν αυτό το αυτοκίνητο ( GOLF ),που είναι τους δυο τελευταίους μήνες 2ο σε πωλήσεις στην Ελλάδα και πάντα πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Και μην μου πείτε ότι όλοι οι παππούδες και οι κυράτσες αποφάσισαν να αγοράσουν το συγκεκριμένο μοντέλο, γιατί εγώ τουλάχιστον βλέπω μόνο νέα παιδιά να το οδηγούν. Οσο για την Alfa Romeo...
Προσωπικά μόνο 2-3 άτομα ξέρω με golf και αν και νέοι σχετικά σε ηλικία το πήραν απλά επειδή είναι golf. Άσχετοι με άλλα λόγια από αυτοκίνηση. Το μόνο που τους αφορά είναι το στοιχειώδες πουλ-μουρ.
Οσο για την Alfa Romeo καλύτερα να το αφήσουμε γιατί δεν είναι επί του θέματος.Έλεος ρε παιδιά. Γιατί είστε τόσο φανατισμένοι απέναντι στα γερμανικά; Ο άλλος λέει για πουλ μουρ το γκολφ. Σιγά το ΤΤ ρε συ που το παίρνεις για να ρίξεις γκόμενα. Είναι ένα αρκετά συντηρητικό μικρομεσαίο. Ισα ίσα τα Αλφα είναι περισσοτερο μόστρα απο τα VW. Εγώ δεν έχω VW, προσπαθώ όμως να είμαι αντικειμενικός. Ο άλλος είναι αλφίστα και λέει για την ποιότητα του Γκολφ 5.Δηλαδή, έλεος. Μη λέμε και ότι θέλουμε, κατά κανόνα σε ποιότητα κατασκευής/υλικών κτλ δεν παίζονται τα γερμανικά.
Φιλικά απο έναν Αλφίστα.Εν μέρει σωστά τα όσα λες αρκεί να διαχωρίζουμε τις έννοιες ποιότητα-αξιοπιστία. ΔΕΝ είναι ταυτόσημες!!!
-
Εντάξει, έχει κάποια αρνητικά, ακριβά σέρβις, αδιάφορη οδική συμπεριφορά, είναι άχρωμο, συντηρητικό και χιλιάδες άλλα, μην το ξεφτιλίζουμε όμως ρε συ..
-
Αν και βλεπω φανατικα ολους υπερ focus εγω ψηφιζω golf για εναν πολυ απλο λογο.Γιατι το focus II δε μ'αρεσει εμφανισιακα-υποκειμενικο.Το focus I μου αρεσε περισσοτερο!!Και δε θ'αγοραζα ποτε ενα αυτοκινητο που δε μου αρεσει η εμφανιση του.Δε θεωρω τοσο χειροτερο το golf απ'το focus πια.Ισως το δευτερο παιρνει νικες στα σημεια αλλα δε παυουν να παιζουν περιπου στα ιδια..
Ως πρωην κατοχος alfa δε μπορω να μη συμφωνησω με το παρακατω..
Τα στοιχεία από τα οποία αποτελείται είναι τα παράλογα γνωρίσματα του χαρακτήρα του ανθρώπινου πνεύματος που δεν μπορούν να εξηγηθούν με λογικούς όρους
Σιγουρα απο αυτα τα στοιχεια αποτελειται.Δε γινεται διαφορετικα να εχει τοσα προβληματα..
-
Σορρυ για το ασχετο αλλα γιατι δεν βαζεται και το astra; Στην ιδια κατηγορια ειναι.
Και οσο για την alfa αν εβγαζε ενα 1400 σιγουρα θα την ειχε παρει ολος ο κοσμος.Το 1600 καλο αλλα ακριβο ρε παιδι μου.Το αμαξι δεν παιζεται εμφανησιακα και μηχανικα.Πρωην alfistas το 33 και νυν astra οπως καταλαβατε.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Οσο για την Alfa Romeo , όντας κάτοχος μιας Alfetta 1,8 L επί 23 χρόνια μπορώ να πω ότι όντως πρόκειται για αυτοκίνητα με μεγάλη προσωπικότητα , αλλά και με χιλιάδες προβλήματα. Αυτό όμως δεν κάνει την εταιρεία αυτή 'εκτός κριτικής'. Ας μην ξεχνάμε ότι όχι και πολύ παλιά , παρουσίασε αρκετά μοντέλα που προκαλούσαν θλίψη και με την γενική εικόνα τους.
- Arna ( Ουδέν σχόλιο. Απλά άθλιο)
- 33 ( Καλό κράτημα, φριχτή ποιότητα κατασκευής, ατέλειωτα προβλήματα αξιοπιστίας )
- 145, 146 ( Ξεχάστηκαν αμέσως. Μετριότητες !!!)
- 155 ( Μέτριο παντού και σε πάτωμα Tempra)
Και μιλάμε για τα τελευταία χρόνια ! Καλά είναι λοιπόν να μην είμαστε και τόσο φανατικοί στις απόψεις μας!!
Πρώτη φορά ακούω, έστω και πρώην, κάτοχο Alfetta να εκφράζει πικρές αναμνήσεις.....
Στη λίστα που έφτιαξες βλέπω ότι κατά κύριο λόγο ο παράγοντας που παίζει ρόλο για σένα είναι η αξιοπιστία... Γνωρίζεις που βρίσκεται η VW στις κατατάξεις αξιοπιστίας των έγκυρων ερευνών; Πόσα χρόνια εγγύησης έχεις; Γιατί δεν αγόρασες κάποιο από τα Γιαπωνέζικα τα οποία 'ΚΕΝΤΑΝΕ' στην αξιοπιστία; Όλα αυτά δείχνουν αρκετά περίεργα... Μήπως τελικά πήρες Golf μόνο και μόνο διότι είναι Golf και όχι για λόγους αξιοπιστίας; Αλλά ακόμη και αν δε συμβαίνει αυτό και παρασύρθηκες από το μαστρο-Μήτσο και τη Τζέσικα την κομμώτρια (ναι, Τζάζουρα, ξαναχρησιμοποιώ το παράδειγμα του μαστρο-Μήτσου!) οι οποίοι διερήγνυαν τα ιμάτιά τους ότι τα Golf είναι 'σκυλιά', τότε γιατί βρίσκεσαι εδώ και δίνεις διαλέξεις αγνοώντας τις έγκυρες έρευνες αξιοπιστίας;Μπορείς να μου υποδείξεις κάποια τέτοια έρευνα αξιοπιστίας , όπου τα Alfa Romeo εμφανίζονται πιο πάνω από το τρισκατάρατο Golf ? Αραγε γιατί κάθε φορά που εμφανίζεται ένα καινούργιο μοντέλο το συγκρίνετε πάντα με το Golf? Η κατηγορία αυτή είναι η πλουσιότερη σε μοντέλα !! Οσο για το αν πέφτουν οι πωλήσεις του , ρίξτε μια ματιά στο http://www.autotriti.gr για να δείτε την πτώση !!
-
Κάποιος είπε ότι η alfa romeo είναι σαφώς 2-3 κλάσεις πάνω από τα άλλα...
Κι εγώ μπορώ με τον ίδιο τρόπο και χωρίς αιτιολόγηση να πω ότι το παλιό μου ποδήλατο είναι 2-3 κλάσεις πάνω από την alfa επειδή φτιάχτηκε με μεράκι και με ψύχη των κατασκευαστών.
Αν δεν οδηγήσεις το παλιό μου ποδήλατο δεν μπορείς να καταλάβεις. Μιλάει με την ψυχή μου είναι ηδονή!!
Και σε τιμή φοβερή, μόνο 10 ευρώ το δίνω και απο συντήρηση τίποτα, σκυλί...
ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ μεγάλοι άνθρωποι...
Καθήστε πρώτα να βγούνε τα test του focus και μετά ας συνεχίσουν να μιλάνε οι υπερκατασκευαστές μερακλήδες της alfa.
(Γενικά δεν θέλω να θίξω την alfa romeo την οποία θεωρώ φοβερή εταιρεία με πολύ καλά μοντέλα, απλά κάποιους καρακολλημένους που δεν δέχονται άλλες γνώμες. Και αναρωτιέμαι γιατί αυτοί δεν μένουν στα forum της alfa και ασχολούνται με άλλα forums)
-
Το δημοψηφισμα ειναι μεταξυ FOCUS και GOLF και οχι για ολη την κατηγορια...
Τωρα αν οι κατοχοι-λατρεις της Alfa 147 θελουν να ψηφισουν ως καλυτερο αυτοκινητο της ιδιας κατηγοριας το δικο τους εχω να πω τα εξεις:
α) απο αυτον και μονο το λογο θεωρειτε οτι ειναι στην ιδια κατηγορια με τα FOCUS-GOLF-ASTRA κλπ οποτε διαψευδετε τα λεγομενα σας για 2-3 κλασεις πιο πανω...
β)θα το βγαζατε σιγουρα πρωτο αν κανατε ενα δημοψηφισμα: Alfa 147 vs Alfa 147... -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Έλεος ρε παιδιά. Γιατί είστε τόσο φανατισμένοι απέναντι στα γερμανικά; Ο άλλος λέει για πουλ μουρ το γκολφ. Σιγά το ΤΤ ρε συ που το παίρνεις για να ρίξεις γκόμενα. Είναι ένα αρκετά συντηρητικό μικρομεσαίο. Ισα ίσα τα Αλφα είναι περισσοτερο μόστρα απο τα VW. Εγώ δεν έχω VW, προσπαθώ όμως να είμαι αντικειμενικός. Ο άλλος είναι αλφίστα και λέει για την ποιότητα του Γκολφ 5.Δηλαδή, έλεος. Μη λέμε και ότι θέλουμε, κατά κανόνα σε ποιότητα κατασκευής/υλικών κτλ δεν παίζονται τα γερμανικά.
Φιλικά απο έναν Αλφίστα.Φίλε μου δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εξάπτεσαι τόσο. Δηλαδή υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να ψάρωσε με την ποιότητα του golf V; Κι εγώ αυτό είπα, ότι δεν με ενθουσίασε. Ούτε τη σύγκρινα με την αντίστοιχη μιας alfa, ούτε προεκτάθηκα παραπάνω. Με άλλα λόγια εγώ δεν κόλησα στην Alfa. Μήπως κόλησες εσύ;
Και φυσικά δεν είμαι κολλημένος ενάντια στα γερμανικά, αφού υπάρχουν εταιρίες όπως η BMW που βγάζουν υπέροχα αυτοκίνητα, ενώ υπάρχουν και πάρα πολύ καλές προτάσεις από την audi. Χαλάρωσε.
Όσο για το πουλ-μουρ, κανένας δεν διαφωνεί ότι σήμερα έχει γεμίσει και η Ελλάδα από πουλμουρτζίδες με 147. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ξαφνικά το golfaki έχασε το όνομα που είχε και ότι δεν υπάρχουν αρκετοί που το αγοράζουν γι' αυτό το λόγο.Y.Γ. focus-golf είναι το θέμα. Τη διαφορά δεν θα τη σχολιάσει κανείς;
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
'H Alfa Romeo δεν είναι απλά μία βιομηχανία κατασκευής αυτοκινήτων, είναι πραγματικά κάτι περισσότερο από ένα συμβατικά φτιαγμένο αυτοκίνητο.
Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων όπου ανάμεσά τους η Alfa Romeo ξεχωρίζει.
Είναι ένα είδος οδύνης, ο ενθουσιασμός για την ιδέα της μετακίνησης, είναι τρόπος να ζεις, ένας ιδιαίτερος και ξεχωριστός τρόπος της αντίληψης του αυτοκινήτου, γι'αυτό που είναι δεν υπάρχει σαφής προσδιορισμός.
Τα στοιχεία από τα οποία αποτελείται είναι τα παράλογα γνωρίσματα του χαρακτήρα του ανθρώπινου πνεύματος που δεν μπορούν να εξηγηθούν με λογικούς όρους.
Είναι αισθήσεις, πάθη, πράγματα που έχουν περισσότερο να κάνουν με τη καρδιά παρά με τη λογική.' **Orazio Satta Puliga **από το βιβλίο του Griffith Borgeson, 'The Alfa Romeo Tradition'Θα το ψάξω, αλλά νομίζω κάτι τέτοιο ανάλογο διάβαζα και σε ιστορικό της Nissan
-
Φίλε AlfaRomeo,
Μπορεί τα δύο αυτοκίνητα της παρούσας ψηφοφορίας να έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από ανθρώπους με πάθος μόνο για το χρήμα,
ενώ οι Alfa να κατασκευάζονται με χαρακτηριστικά :
το πάθος για το αυτοκίνητο,
αλλά και το πάθος για το χρήμα εξίσου...Φίλε Ιkar,
Δεν προκαλώ εγώ με την ψηφοφορία
Η επιλογή δεν έγινε διόλου τυχαία, καθώς θεωρώ (κατά τη δική μου εκτίμηση), ότι τα δύο αυτοκίνητα της ψηφοφορίας ουσιαστικά αποτελούν ότι πιο ολοκληρωμένο έχει να δείξει η συγκεκριμένη κατηγορία,
πρίν πάμε στα 'upper premium' hatchbacks.
Θα μπορούσαν να χωρέσουν αρκετά μοντέλα (147, Astra, 307, Corolla etc...),
αλλά θεωρώ τις δύο αυτές επιλογές ως....τελικό για την μικρομεσαία κατηγορία,
για το λόγο ότι η ερώτηση έχει να κάνει σχετικά με το ποιό μοντέλο είναι πιο ολοκληρωμένο και όχι πιο μοντέλο στρίβει μόνο καλύτερα, ή ποιό έχει μόνο καλύτερους χώρους κτλ....
Ποιό δηλαδή πετυχαίνει με περισσότερη ακρίβεια τον καλύτερο συνδυασμό όλων.
FORD FOCUS II vs VW GOLF