-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Πάντως κι εγώ υπέρ ομάδας είμαι, αλλά χαίρομαι περισσότερο όταν κερδίζει το πρωτάθλημα οδηγών ο οδηγός της ομάδας μου!
Δεν υποστηρίζω περισσότερο τον οδηγό, αλλά δε χαίρομαι περισσότερο με το πρωτάθλημα κατασκευαστών.Καλά περίμενε εσύ να καταλάβει ο REALZEUS ότι το πρωτάθλημα οδηγών το κερδίζει ομάδα.
Μη του βάζεις δύσκολα. -
Συνηθως αρχιζουμε τις μ@λ@κιες μετα τον καθε αγωνα...
Τωρα για αλλαγη ειπαμε να τις αρχισουμε απο πριν! -
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
...βέβαια μέχρι το 1958 δεν υπήρχε πρωτάθλημα κατασκευαστών
Πάντως κι εγώ υπέρ ομάδας είμαι, αλλά χαίρομαι περισσότερο όταν κερδίζει το πρωτάθλημα οδηγών ο οδηγός της ομάδας μου!
Δεν υποστηρίζω περισσότερο τον οδηγό, αλλά δε χαίρομαι περισσότερο με το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Θέλω η ομάδα μου να κερδίζει το πρωτάθλημα οδηγών.edit:
Η αίσθηση που έχω για το πρωτάθλημα κατασκευαστών μοιάζει λίγο με αυτή για το κύπελο στο ποδόσφαιρο. Ναι μεν, αλλά...Και το 1958 ήταν η χρονιά του Hawthorn συμπτωματικά. Τότε ήταν εντελώς διαφορετικά τα πράγματα όμως. Μπορούσε ο καθένας να πάρει ένα πελατειακό μονοθέσιο και να τρέξει. Σήμερα η ομάδα είναι το Α και το Ω. Το 2009 η Brawn μπορούσε να κάνει πρωταθλητή όποιον οδηγό ήθελε! Το ίδιο και η Ferrari την πενταετία 2000-2004. Για ποιό πρωτάθλημα οδηγών μιλάμε λοιπόν; Ξεπερασμένη ιδέα είναι...
Καλά περίμενε εσύ να καταλάβει ο REALZEUS ότι το πρωτάθλημα οδηγών το κερδίζει ομάδα.
Μη του βάζεις δύσκολα.Τότε γιατί να υπάρχει; Προτείνω λοιπόν να καταργηθεί!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Συνηθως αρχιζουμε τις μ@λ@κιες μετα τον καθε αγωνα...
Τωρα για αλλαγη ειπαμε να τις αρχισουμε απο πριν!Τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά ρε παιδιά. Όλο τα ίδια θα λέμε?
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Συνηθως αρχιζουμε τις μ@λ@κιες μετα τον καθε αγωνα...
Τωρα για αλλαγη ειπαμε να τις αρχισουμε απο πριν!Τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά ρε παιδιά. Όλο τα ίδια θα λέμε?
Ε με τα χάλια μας, δεν έχουμε κάτι πιο ενδιαφέρον για να ανάψουν τα αίματα...
Οι Red Bullisti απορώ πως και δεν πανηγυρίζουν. Μήπως δεν υπάρχουν;
-
τς τς τς, σα πολλα ακουω εδω μεσα
οι αριθμοι δεν λενε ψεμματα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι Red Bullisti απορώ πως και δεν πανηγυρίζουν. Μήπως δεν υπάρχουν;
Ειναι πολυ μπροστα και δεν τους βλεπεις μαλλον...
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Πρόσεξε γιατί ο ΧΥΤΥ ΔΕΝ είναι πισίνα. Έτσι και πέσεις μέσα, από Καραγκούνης θα βγεις Τζόκερ. Δεν λέω, βελτίωση, αλλά και πάλι...
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
οι αριθμοι δεν λενε ψεμματαΑκριβώς!
Αν δεν υπήρχε ο υπάλληλος Schumacher (και οι υπάλληλοι Brawn, Byrne κλπ), η Scooteria θα ήταν πίσω κι από την Frank's Garage Racing...
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Scooteria -
a viper καλη η προσπαθεια σου να τρολαρεις επι προσωπικου, αλλα δεν πιανει. Πανε τωρα πισω στην σαλιγκαροτρυπα της μκλαρεν και του ΜΒΕ
αγαπηρε ζορζ, ναι ισως και να ηταν ετσι σε ενα διαφορετικο συμπαν. Σε αυτο εδω ομως, η Φερραρι ηταν ειναι και θα ειναι η πολυνικης ομαδα της Φ1
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άποψή σου.Θυμάται όμως κανείς τον Mike Hawthorn? Πρωταθλητής με Ferrari τη δεκαετία του 1950. Μόνο η χηρα του τον ξέρει. Την Ferrari όμως την ξέρει όλος ο πλανήτης!
Πολύ σωστά το είπες, με φεράρι γι'αυτό και λέμε στους άσχετους ή σε όσους προσπαθούν να μειώσουν τις επιτυχίες των άλλων ότι το πρωτάθλημα ενός οδηγού ανήκει και στην ομάδα. Παρεπιπτόντως τη χρονιά που κέρδισε ο Χόουθορν, το πρωτάθλημα κατασκευαστών δεν το πήρε η φεράρι αλλά επειδή δεν σε συνέφερε αυτή τη φορά ούτε καν που το ανέφερες.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
οι αριθμοι δεν λενε ψεμματα
Ακριβώς!
Αν δεν υπήρχε ο υπάλληλος Schumacher (και οι υπάλληλοι Brawn, Byrne κλπ), η Scooteria θα ήταν πίσω κι από την Frank's Garage Racing...
Κι αν δεν υπήρχε ο Enzo, δε θα υπήρχε αυτο το thread.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
οι αριθμοι δεν λενε ψεμματα
Ακριβώς!
Αν δεν υπήρχε ο υπάλληλος Schumacher (και οι υπάλληλοι Brawn, Byrne κλπ), η Scooteria θα ήταν πίσω κι από την Frank's Garage Racing...
Κι αν δεν υπήρχε ο Enzo, δε θα υπήρχε αυτο το thread.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλά, ούτε καν. Αν δεν ήταν ο Enzo θα ήταν ο ...Paolo
Ούτως ή άλλως, F1 υπήρχε ΠΟΛΥ πριν την Scooteria...
-
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
οι αριθμοι δεν λενε ψεμματα
Ακριβώς!
Αν δεν υπήρχε ο υπάλληλος Schumacher (και οι υπάλληλοι Brawn, Byrne κλπ), η Scooteria θα ήταν πίσω κι από την Frank's Garage Racing...
Κι αν δεν υπήρχε ο Enzo, δε θα υπήρχε αυτο το thread.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το θρεντ θα υπηρχε αλλα δεν θα γινοταν σουπα.
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
...
Το όλο νόημα του DRS είναι ο ταχύτερος να μπορεί να περάσει τον αργότερο. Αν ο αργότερος μπορεί να το χρησιμοποιήσει αμέσως μετά, χάνει το νόημά του.Ακριβώς!
Το νόημα δεν είναι να δούμε ένα ποιοτικό προσπέρασμα αλλά να μην καθυστερεί ο αργός τον γρηγορότερο.
Και επειδή δε γίνεται να καθιερωθεί κάποιο καθεστώς όπως της μπλε σημαίας όταν ο αργός αλλά προπορευόμενος είναι 1 γύρο πίσω, εφηύραν το DRS για όσους βρίσκονται στον ίδιο γύρο.Αν τα μονοθέσια είναι ισοδύναμα τότε θα έχουμε μάχες σε κάθε γύρο αφού κανείς δε θα μπορεί να ξεφύγει του άλλου, κάτι που λογικά θα συνεχίζεται μέχρι να κάνει λάθος ή πιτ στοπ ο ένας από τους δύο.
Αν τα μονοθέσια δεν είναι ισοδύναμα, τότε ο γρήγορος θα μπορέσει να περάσει τον αργό οδηγό και ο αγώνας να μην καταντά άχαρος με τον γρήγορο να μένει για μεγάλο μέρος του αγώνα κολλημένος πίσω από τον αργό. Άπαξ και περάσει ο γρήγορος, ο αργός οδηγός δε θα έχει καμία τύχη να βρεθεί πίσω από τον γρήγορο στο 1 δευτερόλεπτο μέχρι να ξαναφτάσουν στην περιοχή ενεργοποίησης του DRS. Ή άντε να το πετύχει 1-2 φορές. Αργά ή γρήγορα ο γρήγορος θα προχωρήσει στον αγώνα του να ανέβει κι άλλο στην κατάταξη..... μου φαίνεται ότι ο καλύτερος τρόπος για στρίψεις 1ος στην 14 , είναι να φας προσπέρασμα στην 11.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
οι αριθμοι δεν λενε ψεμματα
Ακριβώς!
Αν δεν υπήρχε ο υπάλληλος Schumacher (και οι υπάλληλοι Brawn, Byrne κλπ), η Scooteria θα ήταν πίσω κι από την Frank's Garage Racing...
Τώρα σοβαρά μιλάς? Και αν δεν υπήρχε ο Newey η Williams θα είχε 4. Αν δεν υπήρχε ο Senna η McLaren θα είχε 5. Αν δεν υπήρχε ο MS η Ferrari θα είχε 11! Μια φορά δεν μπορούμε να μην έχουμε το σκεπτικό του ελληνάρα φανατικού και να μην ειρωνευόμαστε τους άλλους και τις ομάδες που υποστηρίζουν? Έλεος ρε παιδιά. Ούτε 5 χρονών να ήσασταν.
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
Άποψή σου.
Θυμάται όμως κανείς τον Mike Hawthorn? Πρωταθλητής με Ferrari τη δεκαετία του 1950. Μόνο η χηρα του τον ξέρει. Την Ferrari όμως την ξέρει όλος ο πλανήτης!
Πολύ σωστά το είπες, με φεράρι γι'αυτό και λέμε στους άσχετους ή σε όσους προσπαθούν να μειώσουν τις επιτυχίες των άλλων ότι το πρωτάθλημα ενός οδηγού ανήκει και στην ομάδα. Παρεπιπτόντως τη χρονιά που κέρδισε ο Χόουθορν, το πρωτάθλημα κατασκευαστών δεν το πήρε η φεράρι αλλά επειδή δεν σε συνέφερε αυτή τη φορά ούτε καν που το ανέφερες.
Το πρωτάθλημα το είχε πάρει ο Hawthorn με Ferrari αλλά δυστυχώς δεν το πήρε η ίδια η Ferrari όπως παρατήρησες. Οπότε αποτυχία ήταν για τους Ferraristi... ή αν θέλεις, μικρή επιτυχία.
Καλά, ούτε καν. Αν δεν ήταν ο Enzo θα ήταν ο ...Paolo
Αμφιβάλεις ότι αν δεν υπήρχε η Ferrari (που φυσικά ίδρυσε ο Enzo - έπρεπε να είχαμε ένα emoticon να προσκυνάει εδώ), η Formula 1 θα είχε το following του WRC ή του Le Mans? Η F1 είναι αυτό που είναι σήμερα λόγω της Ferrari! Και το ξέρουν όλοι! Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Ecclestone ονόμασε την Ferrari ως το σημαντικότερο συστατικό της F1!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η F1 είναι αυτό που είναι σήμερα λόγω της Ferrari!Τώρα αυτό το λες για καλό;
2011 UBS Chinese Grand Prix