Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Senior Cup 206!!!!
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Senior Cup 206!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    23
    50
    109
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      castor last edited by

      Με λίγη μουρμούρα , λίγο παρακάλι (γιατί κε Λεγάκη όχι και μείς) κάτι φαίνεται στον ορίζοντα.

      Φημολογείται ότι θα προκυρηχτεί για του χρόνου Senior Cup 206 1400 με σχεδόν τους ίδιους όρους με τους Junior.

      Κατηγορία παρεϊστικη , ερασιτεχνική , ανταγωνιστική και πάνω απ'όλα ΦΤΗΝΗ!

      Εγώ πάντως πρώτα ο Θεός , μέσα θα είμαι! (Αν δεν με σφάξει η γυναίκα μου που θα πάρω και 6ο αυτοκίνητο)

      Εσείς τι λέτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        castor last edited by

        Με λίγη μουρμούρα , λίγο παρακάλι (γιατί κε Λεγάκη όχι και μείς) κάτι φαίνεται στον ορίζοντα.

        Φημολογείται ότι θα προκυρηχτεί για του χρόνου Senior Cup 206 1400 με σχεδόν τους ίδιους όρους με τους Junior.

        Κατηγορία παρεϊστικη , ερασιτεχνική , ανταγωνιστική και πάνω απ'όλα ΦΤΗΝΗ!

        Εγώ πάντως πρώτα ο Θεός , μέσα θα είμαι! (Αν δεν με σφάξει η γυναίκα μου που θα πάρω και 6ο αυτοκίνητο)

        Εσείς τι λέτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          castor last edited by

          Με λίγη μουρμούρα , λίγο παρακάλι (γιατί κε Λεγάκη όχι και μείς) κάτι φαίνεται στον ορίζοντα.

          Φημολογείται ότι θα προκυρηχτεί για του χρόνου Senior Cup 206 1400 με σχεδόν τους ίδιους όρους με τους Junior.

          Κατηγορία παρεϊστικη , ερασιτεχνική , ανταγωνιστική και πάνω απ'όλα ΦΤΗΝΗ!

          Εγώ πάντως πρώτα ο Θεός , μέσα θα είμαι! (Αν δεν με σφάξει η γυναίκα μου που θα πάρω και 6ο αυτοκίνητο)

          Εσείς τι λέτε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            konstantinos7 last edited by

            Ακουγετε πολυ καλη ιδεα για φθηνους αγωνες.........και το 206 δεν ειναι και ασχημο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgetabs last edited by

              Για μένα είναι πολύ καλή ιδέα!
              Γιατί όχι;
              Φυσικά δεν το βρίσκω πρέπον να έχουν τα μπόνους της Τζούνιορ, αλλά τις εκπτώσεις κλπ κλπ, και είναι φτηνό αμάξι, αφού δεν θα βγάζει και ζημιές και είναι πολύ καλή ευκαιρία για τον ερασιτέχνη με μεράκι!!

              Μακάρι να γίνει, και μακάρι να βρει και μιμητές από άλλες εταιρείες σιγά σιγά!

              Από την άλλη, πόσα αυτοκίνητα θα πάρεις;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kleisj last edited by

                Ο χρήστης Castor έγραψε:
                Με λίγη μουρμούρα , λίγο παρακάλι (γιατί κε Λεγάκη όχι και μείς) κάτι φαίνεται στον ορίζοντα.

                Φημολογείται ότι θα προκυρηχτεί για του χρόνου Senior Cup 206 1400 με σχεδόν τους ίδιους όρους με τους Junior.

                Κατηγορία παρεϊστικη , ερασιτεχνική , ανταγωνιστική και πάνω απ'όλα ΦΤΗΝΗ!

                Τι κοστος;

                Γιατι δεν υπαρχει ενδιαφερον κ για 1600; Ανεβαινουν πολυ τα λεφτα;
                Παντως πολυ καλη ιδεα! Ευχομαι να υπαρχει ανταποκριση!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  popol-ros last edited by

                  HUNTER εχεις φραγκα για συνοδηγος????

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    HUNTER εχεις φραγκα για συνοδηγος????

                    Κάτι...δίφραγκα έχω!!!
                    Λές νά πάρω καί ρέστα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και μακάρι να γίνει.

                      Πολύ έξυπνο από μέρους της Lion. Το αυτοκίνητο αν είναι προσεγμένο από καρότσα μπορεί πολύ εύκολα να εξελιχθεί σε Α/6, μετέπειτα. Οπότε αν σε κάποιον ανοίξει η όρεξη, μπορεί να κάνει τα επόμενα βήματα άνετα.

                      H Peugeot έχει δυνητικούς πελάτες από την αρχή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lambis last edited by

                        Πάντως ήδη ψάχνω για 206. Σίγουρα είναι η φθηνότερη κατηγορία και για μας τους παππούδες. Άντε! Εσείς καθόσαστε; Τί περιμένετε; 1000 άλογα και σειριακά σαζμάν; Άντε κωλόγεροι! 75 -80 άλογα είναι must. ΕΠΙΘΕΣΗ.
                        Λάμπης Κουρτέσης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          el-matador last edited by

                          Ο χρήστης konstantinos7 έγραψε:
                          Ακουγετε πολυ καλη ιδεα για φθηνους αγωνες.........και το 206 δεν ειναι και ασχημο...

                          ΕΙΔΙΚΑ ΕΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΨΙΛΟΒΕΛΤΙΟΣΟΥΛΕΣ (ΚΟΡΟΝΟΠΗΝΙΟ ΚΑΙ 5 ΑΛΟΓΑ ΑΚΟΜΑ)ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            passat1-8t last edited by

                            Και πως θα παίξει ακριβώς?

                            Το αυτοκίνητο μας το δίνει υποχρεωτικά η αντιπροσωπεία ή βρίσκουμε 206 1.4 από οπουδήποτε και απλά μας δίνει το πακέτο του Cup η Lion?

                            Γνωρίζουμε τιμές... έστω και σαν τάξη μεγέθους?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              castor last edited by

                              Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
                              Και πως θα παίξει ακριβώς?

                              Το αυτοκίνητο μας το δίνει υποχρεωτικά η αντιπροσωπεία ή βρίσκουμε 206 1.4 από οπουδήποτε και απλά μας δίνει το πακέτο του Cup η Lion?

                              Γνωρίζουμε τιμές... έστω και σαν τάξη μεγέθους?

                              Περίπου όπως το Junior . Βρίσκεις εσύ αυτοκίνητο και αγοράζεις το κίτ αναρτήσεων κλπ.

                              Υποθέτω ότι το κίτ (εφόσον περιλαμβάνει τα ίδια πράγματα) θα κινηθεί στα 1500-2000 ευρώ.

                              Από κεί και πέρα περίπου άλλα τόσα για cage -buckets- ζώνες - πυροσβέσεις κλπ. συν τοποθέτηση. (Δές επίσης το θρέντ Junior Cup)

                              Μεταχειρισμένο 8V βρίσκεις από 6000 περίπου μέχρι 8000 ανάλογα χρονολογίας και κατάστασης ίσως και λιγώτερο.

                              Το αν θα έχει παροχές όπως το Junior δεν το ξέρω , αλλά υποθέτω αν μη τι άλλο ότι τα λάστιχα θα είναι ενιαία και σε καλή τιμή.

                              Αν υπάρχει ενδιαφέρον πάρτε το Κο Τάσο Λεγάκι στο 210-6894321.

                              Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι , άσχετα με την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου , η ευχαρίστηση έρχεται από το στήσιμο και τον συναγωνισμό! Δεν κυνηγάει γενική , δεν κυνηγάει κλάση παρά την Νατ/13 (αλήθεια τρέχει κανένας άλλος?).Όσο περισσότερες συμμετοχές έχει τόσο περισσότερο συναγωνισμό μπορεί να δείξει!

                              Ειδικά στο χώμα το θεωρώ καλή λύση , δεν σπάει δεν χαλάει γιατί δεν έχει άλογα να κατεβάσει και να υποφέρουν ημιαξόνια,κιβώτια κλπ. και στην κατηφόρα άμα το λέει η περδικούλα σου και στρίβει και φρενάρει (με τα αεριζόμενα του 106)

                              Από προσωπική εμπειρία στο δεξί κάθισμα , αλλά και παλιές αναμνήσεις από την δεκαετία του 80 με ένα τέρας 60 ΗΡ την πλάκα μας την κάναμε πάντα και φεύγαμε με χαμόγελο.

                              Το θέμα είναι να μην ξεφύγουμε λέγοντας , ας φτειάξουμε και αυτό , ας φτειάξουμε και εκείνο , θα χάσουμε την μπάλα τότε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Ολα καλα αλλα εχω μια ενσταση.

                                Καλα κανετε και θελετε να τρεξετε φθηνα αλλα υποθετοντας οτι το κονδυλι της Lion (και της καθε εταιριας) για αγωνες ειναι δεδομενο μπαινει ενα ηθικο ζητημα: Ποσο θεμιτο ειναι να κοπουν λεφτα, πριμ, παροχες απο τους ελπιδοφορους πιτσιρικαδες του junior και να πανε σε ερασιτεχνες που απλα κανουν το κεφι τους;

                                Και πριν πειτε οτι ειναι αποφαση της Lion, θα υπενθυμισω οτι ο κ. Λεγακης οπως και καθε λογικος ανθρωπος στη θεση του κοιταει τα συμφεροντα του. Αυτον τον ενδιαφερει να πουλησει ας πουμε 20 κιτ, να εχει 20 αυτοκινητα πελατολογιο για ανταλλακτικα κλπ. Δε νομιζω οτι τον νοιαζει αν πισω απο το τιμονι βρισκεται ενας 18χρονος ή ενας 40-50χρονος. Αν τον ενοιαζε προφανως θα εκανε πιο ελκυστικο το πακετο junior αντι να απευθυνθει σε seniors.

                                Με δεδομενο οτι φετος μαζευτηκαν μολις 5 juniors θα υπεθετα οτι αυτη η κινηση σα κυριο σκοπο εχει να διασφαλισει πελατολογιο και τιποτα παραπανω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakinen last edited by

                                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                  αυτη η κινηση σα κυριο σκοπο εχει να διασφαλισει πελατολογιο και τιποτα παραπανω.

                                  Σκέψου όμως πόσοι είναι αυτοί που ήθελαν πάντα να τρέξουν αλλά δεν είχαν την οικονομική άνεση. Μην ξεχνάμε και ότι πριν 10-20 χρόνια τα αυτοκίνητα ήταν πιο ακριβά απ ότι σήμερα.
                                  Αυτοί λοιπόν που σήμερα είναι ώριμοι junior των -άντα και -ήντα δεν πρέπει να έχουν καμμιά ευκαιρία να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους?
                                  Εγώ το βλέπω ως μια καλή κίνηση και μια ευκαιρία σε νέους κάθε ηλικίας να δούνε τους αγώνες από μέσα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    go_for_pole last edited by

                                    Ο χρήστης sakinen έγραψε:
                                    Σκέψου όμως πόσοι είναι αυτοί που ήθελαν πάντα να τρέξουν αλλά δεν είχαν την οικονομική άνεση. Αυτοί λοιπόν που σήμερα είναι ώριμοι junior των -άντα και -ήντα δεν πρέπει να έχουν καμμιά ευκαιρία να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους?

                                    Δεν ειπα αυτο. Ειπα οτι ειναι θεμιτο να ζητας να τρεξεις φθηνα αλλα χρειαζεται υπευθυνοτητα και ευρυτητα σκεψης για να το ζητησεις απο εκεινους που πρεπει.

                                    Με αλλα λογια, η Lion εκανε μια κινηση για φυτωριο. Αντι να ζητησουν (οσοι ζητησαν) να μοιραστει το οποιο κονδυλι της εταιριας σε ωριμους και μικρους θα επρεπε να ζητησουν να ενισχυθει το junior με ολα αυτα που του λειπουν (εκπαιδευση των νεων σε κρισιμους τομεις για τη μελλοντικη πορεια τους, παροχη προοπτικης σε οσους διακριθουν κ.α.) και να ζητησουν ενα φθηνο ενιαιο απο το διπλανο μαγαζακι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      sakinen last edited by

                                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                      Αντι να ζητησουν (οσοι ζητησαν) να μοιραστει το οποιο κονδυλι της εταιριας σε ωριμους και μικρους θα επρεπε να ζητησουν να ενισχυθει το junior με ολα αυτα που του λειπουν (εκπαιδευση των νεων σε κρισιμους τομεις για τη μελλοντικη πορεια τους, παροχη προοπτικης σε οσους διακριθουν κ.α.) και να ζητησουν ενα φθηνο ενιαιο απο το διπλανο μαγαζακι.

                                      Απ ότι έχω δει προοπτικές για τους νέους υπάρχουν. Ο πρώτος του χρόνου θα τρέξει τζάμπα με καλό αμάξι. Με τα οικονομικά κίνητρα που δίνει, μπορούν να τρέχουν σχεδόν τσάμπα, όπως λένε και οι ίδιοι οι τζουνιοράδες.
                                      Το ότι δεν μαζεύτηκαν πάνω από 5 είναι ο λόγος προς εξέτεση.
                                      Οι τζούνιορ που πραγματικά θέλουν να τρέξουν ίσως δεν έχουν τα χρήματα. Πόσοι μπορούν να πουν στο μπαμπά τους να τους δώσει 10.000 για να τρέχουν σε ράλλυ. Και μόνο στο άκουσμα να τρέξουν σε ράλλυ θα τους αποκληρώσουν.
                                      Πόσους τζούνιορ βλέπεις κάθε μέρα γύρω σου με ακριβότερα αυτοκίνητα απ ότι τα 206 του τζούνιορ-καπ? Αρκετά έως πολλά.
                                      Αρα το πρόβλημα δεν είναι στα κίνητρα που δίνει η εταιρεία. Και όλα τσάμπα να τα δώσει αμφιβάλω αν θα μαζευτούν πάνω από 10 πιτσιρικάδες. Πόσοι γονείς θα δώσουν έγκριση στα βλαστάρια τους να τρέξουν στα ράλια και πόσοι νέοι είναι οικονομικά ανεξάρτητοι να το κάνουν αν το θέλουν?

                                      Το να κατακριθεί η επιθυμία μια εταιρείας να δώσει κίνητρα σε ώριμους (που έχουν, αν θέλουν, την οικονομική άνεση...)να τρέξουν, με τη δικαιολογία ότι πρέπει να τα δώσει σε πιτσιρικάδες (που τη δίνει αλλά δεν...) δεν με βρίσκει σύμφωνο. Θα ξεδευτεί το κονδύλι που είχε ετοιμάσει η peugeot για τους πιτσιρικάδες φέτος (προέβλεπε 10 αυτοκίνητα) ή έμειναν τα χρήματα στο ταμείο?

                                      Οσο για τα διπλανά μαγαζιά, μακάρι να ενδιαφερθούν και αυτά. Αν κατορθώσουν και βάλουν 20-30 αυτοκίνητα στους αγώνες, μόνο καλό θα είναι για το θεσμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • C
                                        castor last edited by

                                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                        ...Καλα κανετε και θελετε να τρεξετε φθηνα αλλα υποθετοντας οτι το κονδυλι της Lion (και της καθε εταιριας) για αγωνες ειναι δεδομενο μπαινει ενα ηθικο ζητημα: Ποσο θεμιτο ειναι να κοπουν λεφτα, πριμ, παροχες απο τους ελπιδοφορους πιτσιρικαδες του junior και να πανε σε ερασιτεχνες που απλα κανουν το κεφι τους;
                                        ...

                                        Που στηρίζεσαι και το λές αυτό?

                                        Το αν θα έχει παροχές όπως το Junior δεν το ξέρω , αλλά υποθέτω αν μη τι άλλο ότι τα λάστιχα θα είναι ενιαία και σε καλή τιμή.

                                        Από την άλλη το κύριο ζητούμενο είναι η προβολή , και δευτερευόντως η προώθηση νέων (Εμπορική επιχείρηση είναι και όχι Ιδρυμα Αναπτύξεως του Μηχανοκίνητου αθλητισμού). Επειδή τελικά αποδεικνύεται ότι είναι ελάχιστοι οι νέοι που έχουν την οικονομική δυνατότητα , είτε από μόνοι τους είτε με την συμπαράσταση της οικογένειάς τους για να ξοδέψουν ακόμη και τα μίνιμουμ χρήματα στην Lion συζητάνε μία πρόταση για ακόμη περισσότερες συμμετοχές! Κακό είναι???

                                        Η προσπάθεια της Lion διαφοροποιείται από άλλες χρονιές - όπως και η φιλοσοφία του ενιαίου 106 του ΣΟΑΑ - στο γεγονός ότι ο κύριος στόχος είναι να είναι φτηνή η συμμετοχή (ότι χορηγία υπήρξε στον ΣΟΑΑ ισομοιράσθηκε στην συμμετοχή).

                                        Παρ'όλα αυτά και καμμία παροχή να μην έχει , εξακολουθεί να είναι φτηνό και χωρίς να 'κλέβει' τίποτε από τους Junior.

                                        Όσον αφορά το θέμα των κίτς λές να λείπουν από την Lion 20,000 ή 40,000 ευρώ μείον το κόστος !!!

                                        Αυτό που σίγουρα θέλει η Lion είναι 40 Peugeot σε κάθε αγώνα!

                                        Υ.Γ. Το μοντέλο των κάπς που βγάζουν μεροκάμματο έσβησε !!! Από δω και πέρα ισχύει το μοντέλο της συμμετοχής.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • G
                                          georgetabs last edited by

                                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                          Ολα καλα αλλα εχω μια ενσταση.

                                          Καλα κανετε και θελετε να τρεξετε φθηνα αλλα υποθετοντας οτι το κονδυλι της Lion (και της καθε εταιριας) για αγωνες ειναι δεδομενο μπαινει ενα ηθικο ζητημα: Ποσο θεμιτο ειναι να κοπουν λεφτα, πριμ, παροχες απο τους ελπιδοφορους πιτσιρικαδες του junior και να πανε σε ερασιτεχνες που απλα κανουν το κεφι τους;

                                          Και πριν πειτε οτι ειναι αποφαση της Lion, θα υπενθυμισω οτι ο κ. Λεγακης οπως και καθε λογικος ανθρωπος στη θεση του κοιταει τα συμφεροντα του. Αυτον τον ενδιαφερει να πουλησει ας πουμε 20 κιτ, να εχει 20 αυτοκινητα πελατολογιο για ανταλλακτικα κλπ. Δε νομιζω οτι τον νοιαζει αν πισω απο το τιμονι βρισκεται ενας 18χρονος ή ενας 40-50χρονος. Αν τον ενοιαζε προφανως θα εκανε πιο ελκυστικο το πακετο junior αντι να απευθυνθει σε seniors.

                                          Με δεδομενο οτι φετος μαζευτηκαν μολις 5 juniors θα υπεθετα οτι αυτη η κινηση σα κυριο σκοπο εχει να διασφαλισει πελατολογιο και τιποτα παραπανω.

                                          Ακόμα και να δεχτούμε το μέρος που έβαλα με έντονη γραφή στην παράθεση, αυτό δεν είναι κακό!
                                          Μπορεί δηλαδή αυτή η κίνηση να μην φέρει νέους (τουλάχιστον όχι από μόνη της) αλλά μεγάλους, ή να διατηρήσει κάποιους παλιούς που δεν τα πολυβγάζουν πέρα.

                                          Κακό δεν είναι αυτό, και αν παράλληλα συνεχίζεται το Τζούνιορ καπ (που σε καμία περίπτωση δεν εννοηθηκε πως θα διακοπεί) δεν χάνουν σε τίποτα οι νέοι. Αντιθέτως κερδίζουν αν έρθουν κάποιοι μεγαλύτεροι που ξέρουμε πόσο καλοί ή κακοί είναι, όπως κέρδισαν οι νέοι της Α5 όταν έτρεχε ο Νίκος Τσάδαρης και αποτελούσε σημείο αναφοράς! (και κέρδισε κιόλας!)

                                          Από την άλλη το να θέλει να ΒΓΑΛΕΙ λεφτά η Λάιον και ο κύριος Λεγάκις δεν είναι κακό πράγμα! Άλλωστε αν βγάλει λεφτά από τους αγώνες τι σε κάνει να πιστεύεις πως δεν θα ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ το μπάτζετ της Πεζώ στους αγώνες και πως δεν θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο το τζούνιορ; Σαφώς και αν έχει 10 αυτοκίνητα αντί 5 θα μπορέσει να τους εξασφαλίσει καλύτερες τιμές και προσφορές αν όχι κάτι παραπάνω ακόμα!

                                          Επίσης αυτό που υπογράμμισα έρχεται σε αντίθεση με αυτά που λες παρακάτω...
                                          Αν ΧΑΝΕΙ λεφτά από το αγωνιστικό μπάτζετ έχοντας περισσότερα αυτοκίνητα, τότε πως μιλάς για μεγαλύτερο κέρδος της εταιρείας;

                                          Βέβαια λες πως θα φύγουν λεφτά από το τζούνιορ να πάνε στο 'Σίνιορ'. Κάτσε να το δούμε... Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε.
                                          Αρχικό αίτημα που είχε γραφεί και στο φόρουμ κάποτε ήταν να ΕΠΙΤΡΑΠΟΥΝ οι πιο μεγάλοι σε ηλικία να τρέξουν με τις ίδιες ΕΥΚΟΛΙΕΣ (δόσεις, εκπτώσεις, κιτ κλπ), και δεν μίλησαν για πριμ...

                                          Εκεί που συμφωνούμε ΑΠΟΛΥΤΑ βέβαια είναι πως δεν θέλω να δω κάποιον μεγάλο, (πχ πάνω από 30) έστω και 'ρούκι' να παίρνει πριμ που θα μπορούσε να πάρει ένα νέο παιδί που τώρα ξεκινάει τους αγώνες και εκ των πραγμάτων δεν έχει μπάτζετ (φοιτητής ή παιδί για τα θελήματα θα είναι σε τέτοια ηλικία... ).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lambis last edited by

                                            Ρε παιδιά, τι καθόμαστε και γράφουμε; Πρίμ, αδικημένα νιάτα, κονόμες, κλπ κλπ. Απλά, από πέρσι τον ζάλισα τον Κο Λεγάκη τηλεφωνικώς με κύρια φράση: 'καλά, εμάς δεν μας γέννησε μανούλα;', με την έννοια ότι και εμείς οι άνω των 24 ετών, έχουμε δικαίωμα να τρέξουμε οικονομικά, μόνο 3 ή 4 ειδικές από κάποιο πρωταθληματικό αγώνα, χωρίς σέρβις και χωρίς να φαινόμαστε εγκαταλείψαντες. Απλά ελληνικά; Είναι η μοναδική ευκαιρία με ένα εντελώς ΝΟΡΜΑΛ αυτοκίνητο χαμηλού κόστους, χωρίς καλούδια και δύναμη, να ΣΦΑΧΤΟΥΜΕ σε όποιες ειδικές επιλέξει η Λάιον.
                                            Ποιός μιλάει για πριμ, χαιδέματα και πρωταθληταράδες; Ποιός παίρνει τη μπουκιά από το στόμα των μικρών; {(Αλήθεια που είναι οι υπόλοιποι αδικημένοι νέοι, έξω από τους 5 που είχαν το θάρρος να συμμετάσχουν;). Καλά, σίγουρα μερικοί (5 νομίζω) συμμετέχουν στο καπ της αδελφής εταιρίας Νισάν}.
                                            Βέβαια, από ότι άφησε να εννοηθεί ο Κος Λεγάκης, δεν θα συμμετέχουμε παππούδες- νέοι σε κοινό αγώνα, πράγμα που δεν με βρίσκει σύμφωνο, αλλά τι σημασία έχει; Το θέμα μας κυρίες και κύριοι είναι ότι για το 2005 παίζει και φθηνή κατηγορία, χωρίς πριμ κλπ, και για τους μεγαλύτερους που δεν θέλουν να πουλήσουν σπίτι και χωράφι ώστε να μπορέσουν να πραγματοποιήσουν το όνειρο τους, τη συμμετοχή δηλαδή σε αγώνες αυτοκινήτου.
                                            Αυτά
                                            Λάμπης Κουρτέσης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr