-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ALLIANZ Α.Ε.Γ.Α.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ - GENERAL TRUST
ALPHA A.A.E.
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ Α.Α.Ε.
ACTIVA INS. Α.Ε.E.
ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.
EUROSTAR Ε.Α.Ε.Α.Ζ.
ΕΘΝΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
GENERALI HELLAS A.E.Α.Ζ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΙΣ Α.Ε.Ε.Γ.Α.- ΜΙΝΕΤTΑ
ING Ε.Α.Ε.Γ.Α.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Α.Ε.Γ.Α.
INTERAMERICAN
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ Α.Ε.Γ.Α.
INTERASCO Α.Ε.Γ.Α.
ΕΥΡΩΠΗ Α.Ε.Γ.Α.
INTERLIFE SAΑ.Α.Ε.Γ.Α.
ΙΜΠΕΡΙΑΛ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Γ.Α.
INTERNATIONAL LIFE Α.Ε.Γ.Α
ΝΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ Α.Ε.Α.Ε.
UNIVERSA ALLGEMEINE VERS/RUNG
ΟΡΙΖΩΝ Α.Ε.Γ.Α.
VICTORIA Α.Α.Ε. Ζ.
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.
ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ Α.Α.Α.Ε.
ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΙΣ
ΦΟΙΝΙΞ METROLIFE ΕΜΠΟΡΙΚΗ Α.Ε.Α.Ε.
Γ.Η. ΣΚΟΥΡΤΗΣ Α.Ε.Γ.Α.
ΩΜΕΓΑ Α.Α.Ε
ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.απο 1/7/2010 είναι μέσα η PERSONAL INSURANCE ΑΕΓΑ και από 21/9/2009 είναι εξω οι ΓΕΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ-GENERAL TRUST , Γ.Η.ΣΚΟΥΡΤΗΣ ΑΕΓΑ , ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ-GENERAL UNION ΑΕΕΓΑ λόγω ανάκλησης άδειας λειτουργίας ενώ η ΩΜΕΓΑ ΑΑΕ αφου άλλαξε το όνομα της σε 1)OMEGA INSURANCE , 2)PROTON INSURANCE 3)ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ τώρα ονομάζεται EVIMA INSURANCE.-
-
Από 29/3/2011 τέλος και για την ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ (έως 29/4/2011 πρέπει να ασφαλισθούν οι πελάτες της σε άλλη εταιρία) σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος.
Το πρώτο λουκέτο ασφαλιστικής εταιρίας εντός του 2011 και θά υπάρξει συνέχεια , πιθανότατα εντός του Απριλίου... -
Εγω παντως προχθες πληρωσα 20€ λιγοτερα στην anytime, με τις ιδιες καλυψεις.(185->165)
Καθε εξαμηνο 'πεφτει' ενα 20αρικο. Δηλαδη σε 4 χρονια θα ειναι τζαμπα? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εγω παντως προχθες πληρωσα 20€ λιγοτερα στην anytime, με τις ιδιες καλυψεις.(185->165)
Καθε εξαμηνο 'πεφτει' ενα 20αρικο. Δηλαδη σε 4 χρονια θα ειναι τζαμπα?μια προταση για ασφαλιστικη που δεν θα βαρεσει κανονι εχουμε??
-
Έχει κανείς ιδέα ή άποψη για την Interasco?
-
Για την Anytime τι ξέρουμε...? Λήγει η ασφάλεια της Xsara που είχα στην Μινετα και ο ασφαλιστής μου με ειδοποίησε ότι με βάζει σε μια ο,τι να 'ναι με 293 με τα πάντα εκτός μικτής. Προφανώς τα θεωρώ πολλά για 1600άρι του 2001 και την ψάχνω. Η anytime μου δωσε προσφορά 199 το εξάμηνο για τα ίδια +35 το χρόνο για νομική προστασία... Σύνολο 217 περίπου το εξάμηνο. Η επόμενη καλύτερη ήταν 269 πάλι σε Μινετα αλλά είναι πολύ δελεαστική η προσφορά της anytime και η μόνη μου απορία είναι σε περίπτωση στραβής τι γίνεται από την στιγμή που δεν υπάρχει ασφαλιστής να απευθυνθώ?
Αξίζει η anytime ή έχει καμία παγίδα,είναι πολύ φθηνή και με προβληματίζει...
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr -
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Για την Anytime τι ξέρουμε...? Λήγει η ασφάλεια της Xsara που είχα στην Μινετα και ο ασφαλιστής μου με ειδοποίησε ότι με βάζει σε μια ο,τι να 'ναι με 293 με τα πάντα εκτός μικτής. Προφανώς τα θεωρώ πολλά για 1600άρι του 2001 και την ψάχνω. Η anytime μου δωσε προσφορά 199 το εξάμηνο για τα ίδια +35 το χρόνο για νομική προστασία... Σύνολο 217 περίπου το εξάμηνο. Η επόμενη καλύτερη ήταν 269 πάλι σε Μινετα αλλά είναι πολύ δελεαστική η προσφορά της anytime και η μόνη μου απορία είναι σε περίπτωση στραβής τι γίνεται από την στιγμή που δεν υπάρχει ασφαλιστής να απευθυνθώ?
Αξίζει η anytime ή έχει καμία παγίδα,είναι πολύ φθηνή και με προβληματίζει...
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hrΤι πάει να πει δεν υπάρχει ασφαλιστής;;;
Υπάρχει η εταιρία. Η εταιρία θα σε αποζημιώσει και θα σου πεί υπεύθυνα τι να κάνεις, δεν θα στο πει ο ασφαλιστής! Ο ασφαλιστής όπως τον εννοείς εσύ δεν είναι ασφαλιστής, είναι πράκτορας ασφαλειών, άρα ενδιάμεσος.
-
Ο ασφαλιστής σε μένα όταν υπήρχε, το μόνο που έκανε ήταν να με ...παραπέμπει στην εταιρεία. Προφανώς, αυτό μπορώ να το κάνω και μόνος μου.
-
Πριν απο κανα 2μηνο εμεινε το φιεστακι απο δυναμο στις 12+ το βραδυ στο δαχτυλιδι της κηφισιας.
Καλω την chartis οπου εχω ασφαλεια για οδικη...Με γειωνουν κανονικα λεγοντας μου οτι δεν εχω παροχη οδικης...
Ημουν σιγουρος οτι ειχα αλλα ο υπαλληλος δεν το εβλεπε στο συστημα του!!!Τελικα λογω κρυου και νευρων κανω επιτοπου express service 150 eur!!!
Φτανω σπιτι βλεπω το συμβολαιο και επιβεβαιωνω οτι εχω οδικη...Τους παιρνω τηλ και μου λενε θα το κοιταξουν..
Με καλουν μετα απο 2-3 μερες αναγνωριζοντας το λαθος τους.Μου λενε οτι θα μου καλυψουν το κερατιατικο 150αρι!!!
Στην αρχη δεν εβρισκαν την κληση προς εκεινους απο κεινο το κρυο βραδυ..Τους εστειλα τον αναλυτικο λογαρισμο...Μετα ηθελαν το συμβολαιο της εξπρες...Μετα την αποδειξη της πληρωμης...Τελοςπαντως ΣΗΜΕΡΑ με καλεσαν και μου ειπαν πως θα ρθει υπαλληλος τις επομενες μερες να μου δωσει τα χρηματα!!! -
Ξέρεις κανείς την ασφαλιστική ROADSAFE ;
Μου λένε ότι είναι Αγγλική...
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Για την Anytime τι ξέρουμε...? Λήγει η ασφάλεια της Xsara που είχα στην Μινετα και ο ασφαλιστής μου με ειδοποίησε ότι με βάζει σε μια ο,τι να 'ναι με 293 με τα πάντα εκτός μικτής. Προφανώς τα θεωρώ πολλά για 1600άρι του 2001 και την ψάχνω. Η anytime μου δωσε προσφορά 199 το εξάμηνο για τα ίδια +35 το χρόνο για νομική προστασία... Σύνολο 217 περίπου το εξάμηνο. Η επόμενη καλύτερη ήταν 269 πάλι σε Μινετα αλλά είναι πολύ δελεαστική η προσφορά της anytime και η μόνη μου απορία είναι σε περίπτωση στραβής τι γίνεται από την στιγμή που δεν υπάρχει ασφαλιστής να απευθυνθώ?
Αξίζει η anytime ή έχει καμία παγίδα,είναι πολύ φθηνή και με προβληματίζει...
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hrΤι πάει να πει δεν υπάρχει ασφαλιστής;;;
Υπάρχει η εταιρία. Η εταιρία θα σε αποζημιώσει και θα σου πεί υπεύθυνα τι να κάνεις, δεν θα στο πει ο ασφαλιστής! Ο ασφαλιστής όπως τον εννοείς εσύ δεν είναι ασφαλιστής, είναι πράκτορας ασφαλειών, άρα ενδιάμεσος.
O ασφαλιστής είναι αυτός που θα «τρέξει» για σένα σε περίπτωση που γειωθείς από την εταιρία ή όταν δεν θα βγάζεις άκρη με την κοπελίτσα του τηλεφωνικού κέντρου ένα κρύο βράδυ του χειμώνα. (όπως περιγράφεται ποιό πρίν)
Γενικά είναι αυτός που θα έχεις το θάρρος να καλέσεις π.χ. 02:00 την νύκτα και να ζητήσεις βοήθεια είτε επειδή έγινε κάτι όπως το περιγράφω ποιό πάνω ή γιατί μόνο το δικό του τηλέφωνο είχες εύκολο εκείνη τη στιγμή, ή επειδή ίσουν αρκετά ταραγμένος/σοκαρισμένος κι δεν σκεφτόσουν καθαρά...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Για την Anytime τι ξέρουμε...? Λήγει η ασφάλεια της Xsara που είχα στην Μινετα και ο ασφαλιστής μου με ειδοποίησε ότι με βάζει σε μια ο,τι να 'ναι με 293 με τα πάντα εκτός μικτής. Προφανώς τα θεωρώ πολλά για 1600άρι του 2001 και την ψάχνω. Η anytime μου δωσε προσφορά 199 το εξάμηνο για τα ίδια +35 το χρόνο για νομική προστασία... Σύνολο 217 περίπου το εξάμηνο. Η επόμενη καλύτερη ήταν 269 πάλι σε Μινετα αλλά είναι πολύ δελεαστική η προσφορά της anytime και η μόνη μου απορία είναι σε περίπτωση στραβής τι γίνεται από την στιγμή που δεν υπάρχει ασφαλιστής να απευθυνθώ?
Αξίζει η anytime ή έχει καμία παγίδα,είναι πολύ φθηνή και με προβληματίζει...
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hrΤι πάει να πει δεν υπάρχει ασφαλιστής;;;
Υπάρχει η εταιρία. Η εταιρία θα σε αποζημιώσει και θα σου πεί υπεύθυνα τι να κάνεις, δεν θα στο πει ο ασφαλιστής! Ο ασφαλιστής όπως τον εννοείς εσύ δεν είναι ασφαλιστής, είναι πράκτορας ασφαλειών, άρα ενδιάμεσος.
O ασφαλιστής είναι αυτός που θα «τρέξει» για σένα σε περίπτωση που γειωθείς από την εταιρία ή όταν δεν θα βγάζεις άκρη με την κοπελίτσα του τηλεφωνικού κέντρου ένα κρύο βράδυ του χειμώνα. (όπως περιγράφεται ποιό πρίν)
Γενικά είναι αυτός που θα έχεις το θάρρος να καλέσεις π.χ. 02:00 την νύκτα και να ζητήσεις βοήθεια είτε επειδή έγινε κάτι όπως το περιγράφω ποιό πάνω ή γιατί μόνο το δικό του τηλέφωνο είχες εύκολο εκείνη τη στιγμή, ή επειδή ίσουν αρκετά ταραγμένος/σοκαρισμένος κι δεν σκεφτόσουν καθαρά...
Ωραία, αν γειωθώ από την εταιρεία, θα με αποζημειώσει ο ασφαλιστής δηλαδή;
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Για την Anytime τι ξέρουμε...? Λήγει η ασφάλεια της Xsara που είχα στην Μινετα και ο ασφαλιστής μου με ειδοποίησε ότι με βάζει σε μια ο,τι να 'ναι με 293 με τα πάντα εκτός μικτής. Προφανώς τα θεωρώ πολλά για 1600άρι του 2001 και την ψάχνω. Η anytime μου δωσε προσφορά 199 το εξάμηνο για τα ίδια +35 το χρόνο για νομική προστασία... Σύνολο 217 περίπου το εξάμηνο. Η επόμενη καλύτερη ήταν 269 πάλι σε Μινετα αλλά είναι πολύ δελεαστική η προσφορά της anytime και η μόνη μου απορία είναι σε περίπτωση στραβής τι γίνεται από την στιγμή που δεν υπάρχει ασφαλιστής να απευθυνθώ?
Αξίζει η anytime ή έχει καμία παγίδα,είναι πολύ φθηνή και με προβληματίζει...
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hrΤι πάει να πει δεν υπάρχει ασφαλιστής;;;
Υπάρχει η εταιρία. Η εταιρία θα σε αποζημιώσει και θα σου πεί υπεύθυνα τι να κάνεις, δεν θα στο πει ο ασφαλιστής! Ο ασφαλιστής όπως τον εννοείς εσύ δεν είναι ασφαλιστής, είναι πράκτορας ασφαλειών, άρα ενδιάμεσος.
O ασφαλιστής είναι αυτός που θα «τρέξει» για σένα σε περίπτωση που γειωθείς από την εταιρία ή όταν δεν θα βγάζεις άκρη με την κοπελίτσα του τηλεφωνικού κέντρου ένα κρύο βράδυ του χειμώνα. (όπως περιγράφεται ποιό πρίν)
Γενικά είναι αυτός που θα έχεις το θάρρος να καλέσεις π.χ. 02:00 την νύκτα και να ζητήσεις βοήθεια είτε επειδή έγινε κάτι όπως το περιγράφω ποιό πάνω ή γιατί μόνο το δικό του τηλέφωνο είχες εύκολο εκείνη τη στιγμή, ή επειδή ίσουν αρκετά ταραγμένος/σοκαρισμένος κι δεν σκεφτόσουν καθαρά...
Ο πρώην δικός μου δεν έκανε αυτά που λες όταν τον χρειάστηκα. Με την ασφάλεια κατευθείαν έβγαλα άκρη.
Οπότε αυτά που λες δεν ισχύουν πάντα. Ασε που προτιμώ να πληρώσω λιγότερα από το να πληρώνω ενδιάμεσους. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Για την Anytime τι ξέρουμε...? Λήγει η ασφάλεια της Xsara που είχα στην Μινετα και ο ασφαλιστής μου με ειδοποίησε ότι με βάζει σε μια ο,τι να 'ναι με 293 με τα πάντα εκτός μικτής. Προφανώς τα θεωρώ πολλά για 1600άρι του 2001 και την ψάχνω. Η anytime μου δωσε προσφορά 199 το εξάμηνο για τα ίδια +35 το χρόνο για νομική προστασία... Σύνολο 217 περίπου το εξάμηνο. Η επόμενη καλύτερη ήταν 269 πάλι σε Μινετα αλλά είναι πολύ δελεαστική η προσφορά της anytime και η μόνη μου απορία είναι σε περίπτωση στραβής τι γίνεται από την στιγμή που δεν υπάρχει ασφαλιστής να απευθυνθώ?
Αξίζει η anytime ή έχει καμία παγίδα,είναι πολύ φθηνή και με προβληματίζει...
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hrΤι πάει να πει δεν υπάρχει ασφαλιστής;;;
Υπάρχει η εταιρία. Η εταιρία θα σε αποζημιώσει και θα σου πεί υπεύθυνα τι να κάνεις, δεν θα στο πει ο ασφαλιστής! Ο ασφαλιστής όπως τον εννοείς εσύ δεν είναι ασφαλιστής, είναι πράκτορας ασφαλειών, άρα ενδιάμεσος.
O ασφαλιστής είναι αυτός που θα «τρέξει» για σένα σε περίπτωση που γειωθείς από την εταιρία ή όταν δεν θα βγάζεις άκρη με την κοπελίτσα του τηλεφωνικού κέντρου ένα κρύο βράδυ του χειμώνα. (όπως περιγράφεται ποιό πρίν)
Γενικά είναι αυτός που θα έχεις το θάρρος να καλέσεις π.χ. 02:00 την νύκτα και να ζητήσεις βοήθεια είτε επειδή έγινε κάτι όπως το περιγράφω ποιό πάνω ή γιατί μόνο το δικό του τηλέφωνο είχες εύκολο εκείνη τη στιγμή, ή επειδή ίσουν αρκετά ταραγμένος/σοκαρισμένος κι δεν σκεφτόσουν καθαρά...
Ο πρώην δικός μου δεν έκανε αυτά που λες όταν τον χρειάστηκα. Με την ασφάλεια κατευθείαν έβγαλα άκρη.
Οπότε αυτά που λες δεν ισχύουν πάντα. Ασε που προτιμώ να πληρώσω λιγότερα από το να πληρώνω ενδιάμεσους.Αγοράζοντας μία ιντερνετική πώληση με μοναδικό κίνητρο το φθηνότερο προϊόν, αγοράζεις απο ένα “κουβά” με εικονικές καλύψεις χωρίς να ξέρεις τι αγοράζεις δηλ ποιες καλύψεις, ποιους όρους, ποιες και πόσες απαλλαγές, ποια κεφάλαια κλπ
Επομένως αγοράζοντας στα “τυφλά” ασφάλιση είναι σαν να ψάχνεις στα σκουπίδια για να βρεις ένα διαμάντι πράγμα απίθανο για online ασφάλιση αφού ο στόχος δεν είναι η πραγματική εξασφάλιση των ασφαλιστικών αναγκών σουΤο βασικότερο είναι ότι δεν αγοράζεις τις υπηρεσίες του ασφαλιστικού συμβούλου ο οποίος μένει απέξω απο την αγορά της ασφάλισης, αφού το ιντερνετικό ασφαλιστικό προϊόν είναι περίπου κατά 15% φθηνότερο απο το ακριβώς αντίστοιχο που θα σου δώσει ο ασφαλιστικός σύμβουλος.
Συγκεκριμένα σε μία ασφάλιση αυτοκινήτου πχ μικτού ασφαλίστρου 200 ευρώ (καθαρά ασφάλιστρα +δικαιώματα + φόροι) η προμήθεια του συμβούλου είναι περίπου 25€ για έξη μήνες κάλυψης
Στην ιντερνετική περίπτωση σε περίπτωση ζημιάς ο ασφαλισμένος πρέπει να ψάξει ο ίδιος τους όρους τις καλύψεις και τις απαλλαγές και να ψάξει να βρει να βρει ο ίδιος λύση στο πρόβλημα του παρακαλώντας και ενδεχομένως βρίζοντας προς όλες τις κατευθύνσεις, γιατί στην ζημιά μπορούν να εμπλακούν απο 2 και πάνω αυτοκίνητα και απο δύο και πάνω άνθρωποι, που μπορούν να πάθουν απο μικρές υλικές ζημιές έως και ανικανότητα ή θάνατο με ανυπολόγιστες συνέπειες για όλους.
Στην δεύτερη περίπτωση που ασφαλίζει ο επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος (όχι ο ΜΑΥΡΟΣ μπατζανάκης,ο ξάδελφος,ο δημόσιος υπάλληλος που βγάζει ΜΑΥΡΟ χαρτζιλίκι ΑΛΛΑ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ) σε περίπτωση ζημιάς ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΈΩΣ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΡΕΞΙΜΟ Ο ΙΔΙΟΣ και οχλήσεις προς διάφορες κατευθύνσεις για να βοηθήσει τον πελάτη του
Αν λοιπόν ο πελάτης προτιμά να αγοράσει απο τον υπολογιστή του ασφάλιση γιατί λυπάται τα 25ευρώ που θα δώσει προμήθεια, ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Η ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙ ΌΤΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΖΗΜΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΖΗΜΙΑ
ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ 1.000.000 ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΑ ΡΟΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ
ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΖΗΜΙΑ
Τοτε φίλε πελάτη ΠΕΛΑΤΗ αν επιμένεις να αγοράζεις ιντερνετικά θα πρέπει να περιμένεις να εξυπηρετηθείς και… ιντερνετικά! Δεν σου εύχομαι να πάθεις κανένα ατύχημα, αλλά αν πάθεις ο μη γέννητο, τότε θα καταλάβεις την αξία του Ασφαλιστή σου!
Η περίπτωσή σου, τότε, ίσως βγει online στο facebook ως περίπτωση ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ…Εμείς, ομως εδώ θα είμαστε και πάλι να σε εξυπηρετήσουμε…Να θυμάσαι ότι η Ασφάλιση δεν είναι…ραπανάκια…Όταν και εμείς που ασχολούμεθα με τις ασφάλειες δεκάδες χρόνια, τα βρίσκουμε σκούρα και προσπαθούμε να βρούμε την άκρη για να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, μη περιμένεις εσύ να φροντίσεις τον εαυτό σου καλύτερα από ότι θα εξυπηρετούσαμε εμείς…Εμείς, σεβαστέ πελάτη γνωρίζουμε ότι δεν μας πληρώνει καμία Εταιρεία. Γνωρίζουμε ότι η αμοιβή μας προέρχεται από τα δικά σου ασφάλιστρα για αυτό και φροντίζουμε να σε εξυπηρετούμε όσο καλύτερα και όσο υπεύθυνα μπορούμε…διαφορετικά, όλοι οι πελάτες θα έτρεχαν στις εταιρείες απευθείας…να ασφαλιστούν…μη πέφτεις σε παγίδες.(** Αντιγραφή σχολίου από κ.Νικολάκο Γιώργο στο insurancedaily.gr **)
-
PGM21 και τα 276 που έδωσα πολλά μου φάνηκαν.
Ημουν στο τσακ να ασφαλιστώ με την βασική. Γιατί προσωπικά θεωρώ τις ασφάλειες έναν κουβά που πετάω τα λίγα μου ευρώ. Οι πολυτέλειες μας πέρασαν πλέον. Τουλάχιστο αγόρασα ιντερνετική επώνυμη και όχι μέσω ασφαλιστή 'ανώνυμη' που θα βαρέσει λουκέτο στο επόμενο 6μηνο. Προσωπικά ποτέ μου δεν είχα την καλύτερη των εντυπώσεων για τους ασφαλιστές και τα πρακτορεία ασφαλειών ως προς την εξυπηρέτησή τους τα τελευταία 16 χρόνια.
Αποψή μου.
-
Geo f1 ,παντως αν και η ασφαλιστικη σου εταρια δεν σε εξυπηρετησε εκεινο το βραδυ και σε ταλαιπωρησε αλλα και σε εβαλε σε εξοδα ωστε να ασφαλιστεις σε οδικη,ενω στην ουσια ειχες,ανγνωριζοντας το λαθος της και την προθεση της να σου επιστρεψει το αυξημενο ποσο συνδρομης στην οδικη που πληρωσες απο αμελεια δικη τους την κανει για μενα σοβαρη εταιρια!!!Αν δεν ηταν σοβαρη θα μπορουσε να το παιξει τρελιτσα...ε,και να εχανε ενα πελατη παραπανω δεν την χαλαγε...
Οταν ληξει το συμβολαιο στην Chartis θα το ανανεωσεις ή θα φυγεις?Εγω σε χιλιαρι δεκαετιας πληρωνω 177ευρω το εξαμηνο με νομικη προστασια και ασφαλιση απο ανασφαλιστο οχημα..Τι λετε?ειναι πολλα?
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Πριν απο κανα 2μηνο εμεινε το φιεστακι απο δυναμο στις 12+ το βραδυ στο δαχτυλιδι της κηφισιας.Καλω την chartis οπου εχω ασφαλεια για οδικη...Με γειωνουν κανονικα λεγοντας μου οτι δεν εχω παροχη οδικης...
Ημουν σιγουρος οτι ειχα αλλα ο υπαλληλος δεν το εβλεπε στο συστημα του!!!Τελικα λογω κρυου και νευρων κανω επιτοπου express service 150 eur!!!
Φτανω σπιτι βλεπω το συμβολαιο και επιβεβαιωνω οτι εχω οδικη...Τους παιρνω τηλ και μου λενε θα το κοιταξουν..
Με καλουν μετα απο 2-3 μερες αναγνωριζοντας το λαθος τους.Μου λενε οτι θα μου καλυψουν το κερατιατικο 150αρι!!!
Στην αρχη δεν εβρισκαν την κληση προς εκεινους απο κεινο το κρυο βραδυ..Τους εστειλα τον αναλυτικο λογαρισμο...Μετα ηθελαν το συμβολαιο της εξπρες...Μετα την αποδειξη της πληρωμης...Τελοςπαντως ΣΗΜΕΡΑ με καλεσαν και μου ειπαν πως θα ρθει υπαλληλος τις επομενες μερες να μου δωσει τα χρηματα!!!Το τηλ που καλεσες ειναι της Chartis ή call center της οδικης για πελατες απο Chartis? (μαλλον το 2ο).
Αφου στο συμβολαιο σου εγραφε την καλυψη, η ασφαλιστικη την ειχε καταχωρησει και πιθανοτατα δεν ενημερωσε σωστα την εταιρια της οδικης, με την οποια συνεργαζεται.
Οπως εγραψε κι ο απο πανω φιλος, το λαθος ειναι σοβαρο και με δυσαρεστες συνεπειες, η αναγνωριση και αποκατασταση του ομως δειχνει τουλαχιστον σοβαροτητα και επαγγελματικη αντιμετωπιση. -
Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
Αγοράζοντας μία ιντερνετική πώληση με μοναδικό κίνητρο το φθηνότερο προϊόν, αγοράζεις απο ένα “κουβά” με εικονικές καλύψεις χωρίς να ξέρεις τι αγοράζεις δηλ ποιες καλύψεις, ποιους όρους, ποιες και πόσες απαλλαγές, ποια κεφάλαια κλπ
Επομένως αγοράζοντας στα “τυφλά” ασφάλιση είναι σαν να ψάχνεις στα σκουπίδια για να βρεις ένα διαμάντι πράγμα απίθανο για online ασφάλιση αφού ο στόχος δεν είναι η πραγματική εξασφάλιση των ασφαλιστικών αναγκών σουΤο βασικότερο είναι ότι δεν αγοράζεις τις υπηρεσίες του ασφαλιστικού συμβούλου ο οποίος μένει απέξω απο την αγορά της ασφάλισης, αφού το ιντερνετικό ασφαλιστικό προϊόν είναι περίπου κατά 15% φθηνότερο απο το ακριβώς αντίστοιχο που θα σου δώσει ο ασφαλιστικός σύμβουλος.
Συγκεκριμένα σε μία ασφάλιση αυτοκινήτου πχ μικτού ασφαλίστρου 200 ευρώ (καθαρά ασφάλιστρα +δικαιώματα + φόροι) η προμήθεια του συμβούλου είναι περίπου 25€ για έξη μήνες κάλυψης
Στην ιντερνετική περίπτωση σε περίπτωση ζημιάς ο ασφαλισμένος πρέπει να ψάξει ο ίδιος τους όρους τις καλύψεις και τις απαλλαγές και να ψάξει να βρει να βρει ο ίδιος λύση στο πρόβλημα του παρακαλώντας και ενδεχομένως βρίζοντας προς όλες τις κατευθύνσεις, γιατί στην ζημιά μπορούν να εμπλακούν απο 2 και πάνω αυτοκίνητα και απο δύο και πάνω άνθρωποι, που μπορούν να πάθουν απο μικρές υλικές ζημιές έως και ανικανότητα ή θάνατο με ανυπολόγιστες συνέπειες για όλους.
Στην δεύτερη περίπτωση που ασφαλίζει ο επαγγελματίας ασφαλιστικός σύμβουλος (όχι ο ΜΑΥΡΟΣ μπατζανάκης,ο ξάδελφος,ο δημόσιος υπάλληλος που βγάζει ΜΑΥΡΟ χαρτζιλίκι ΑΛΛΑ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ) σε περίπτωση ζημιάς ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΈΩΣ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΡΕΞΙΜΟ Ο ΙΔΙΟΣ και οχλήσεις προς διάφορες κατευθύνσεις για να βοηθήσει τον πελάτη του
Αν λοιπόν ο πελάτης προτιμά να αγοράσει απο τον υπολογιστή του ασφάλιση γιατί λυπάται τα 25ευρώ που θα δώσει προμήθεια, ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Η ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙ ΌΤΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΖΗΜΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΖΗΜΙΑ
ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ 1.000.000 ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΑ ΡΟΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ
ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΖΗΜΙΑ
Τοτε φίλε πελάτη ΠΕΛΑΤΗ αν επιμένεις να αγοράζεις ιντερνετικά θα πρέπει να περιμένεις να εξυπηρετηθείς και… ιντερνετικά! Δεν σου εύχομαι να πάθεις κανένα ατύχημα, αλλά αν πάθεις ο μη γέννητο, τότε θα καταλάβεις την αξία του Ασφαλιστή σου!
Η περίπτωσή σου, τότε, ίσως βγει online στο facebook ως περίπτωση ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ…Εμείς, ομως εδώ θα είμαστε και πάλι να σε εξυπηρετήσουμε…Να θυμάσαι ότι η Ασφάλιση δεν είναι…ραπανάκια…Όταν και εμείς που ασχολούμεθα με τις ασφάλειες δεκάδες χρόνια, τα βρίσκουμε σκούρα και προσπαθούμε να βρούμε την άκρη για να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, μη περιμένεις εσύ να φροντίσεις τον εαυτό σου καλύτερα από ότι θα εξυπηρετούσαμε εμείς…Εμείς, σεβαστέ πελάτη γνωρίζουμε ότι δεν μας πληρώνει καμία Εταιρεία. Γνωρίζουμε ότι η αμοιβή μας προέρχεται από τα δικά σου ασφάλιστρα για αυτό και φροντίζουμε να σε εξυπηρετούμε όσο καλύτερα και όσο υπεύθυνα μπορούμε…διαφορετικά, όλοι οι πελάτες θα έτρεχαν στις εταιρείες απευθείας…να ασφαλιστούν…μη πέφτεις σε παγίδες.(** Αντιγραφή σχολίου από κ.Νικολάκο Γιώργο στο insurancedaily.gr **)
ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ να πεις του κυρ Γιώργου!
ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος είναι διαμεσολαβητής στην σύναψη συμφωνίας μεταξύ εμού και της Ασφαλιστικής Εταιρίας. Οφείλει να ενημερώσει ορθά και να συνάψει την συμφωνία μεταξύ των μερών. Ολά τα άλλα περί τηλεφώνων, τρεξιμάτων και λύσεων είναι π*υτσες μπλε μαρέ γιατί όλα αυτά είναι αποκλειστική αρμοδιότητας και ευθύνης της Ασφαλιστικής Εταιρίας και κανενός άλλου. Απλά προκειμένου να φαίνεται ότι κάνει κάτι παραπάνω, δίνει αυτός το τσεκ αποζημίωσης αντί η ίδια η εταιρία. Αποζημιώνεσαι πάντα βάση των όρων συμβολαίου που έχεις υπογράψει και η Ασφαλιστική Εταιρία δεν πρόκειτε να βρέξει λεφτά επειδή το είπε ένας Ασφαλιστικός Σύμβουλος. Μαλάκες δεν είναι ούτε φιλανθρωπικα ιδρύματα.Όσον αφορά την εικονική πώληση και τους κουβάδες, επικότατες μαλατσίες. Πάντα υπογράφεις ενα μαμημένο συμβόλαιο με τους όρους καλύψεων. Αν δεν σου κάνει, δεν το πληρώνεις.- Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος δεν πρόκειται να σου πει τίποτα παραπάνω απο όσα λέει το συμβόλαιο.
Καταλαβαίνω την αγωνία του κ. Νικολάκου για το μέλλον του. Το γεγονότα όμως τρέχουν, έτσι και αυτός θα πρέπει να σταματήσει να ασχολείται με τα αμαξάκια μιας και το τοπίο αλλάζει και έχει άλλα πεδία δραστηριότητας που έχει ρόλο ακόμα.
-
Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
Αγοράζοντας μία ιντερνετική πώληση με μοναδικό κίνητρο το φθηνότερο προϊόν, αγοράζεις απο ένα “κουβά” με εικονικές καλύψεις χωρίς να ξέρεις τι αγοράζεις δηλ ποιες καλύψεις, ποιους όρους, ποιες και πόσες απαλλαγές, ποια κεφάλαια κλπ
Στην anytime τουλαχιστον τα πραματα ειναι ξεκαθαρα. Σου στελνουν ολοκληρο βιβλιο με ορους και επεξηγησεις αυτων. Και εαν υπαρχουν αποριες απευθυνεσαι στο τηλεφωνικο κεντρο και σου τις λυνουν. Το προιον ειναι φθηνοτερο οχι γιατι ειναι χειροτερο αλλα γιατι δεν υπαρχει το ποσοστο του μεσαζοντα.
Επομένως αγοράζοντας στα “τυφλά” ασφάλιση είναι σαν να ψάχνεις στα σκουπίδια για να βρεις ένα διαμάντι πράγμα απίθανο για online ασφάλιση αφού ο στόχος δεν είναι η πραγματική εξασφάλιση των ασφαλιστικών αναγκών σου
Η υπηρεσια απευθυνεται σε ατομα που εχουν καποια σχεση με το διαδικτυο και μπορουν μεσω αυτου να κανουν μια ερευνα αγορας ευκολα, γρηγορα και με σαφηνεια. Ο πατερας μου πχ φυσικα και προτιμαει τον δικο του ασφαλιστη...
Αν λοιπόν ο πελάτης προτιμά να αγοράσει απο τον υπολογιστή του ασφάλιση γιατί λυπάται τα 25ευρώ που θα δώσει προμήθεια, ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Η ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙ ΌΤΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΖΗΜΙΑ
Σε περιπτωση ζημιας καλεις ενα τετραψηφιο αριθμο και αναλαμβανουν αλλοι. Η εταιρια δεν στηριζει την υπαρξη της στο διαδικτυο απλα πουλαει το προιον μεσω διαδικτυου, απευθειας στον καταναλωτη
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αγοράζοντας μία ιντερνετική πώληση με μοναδικό κίνητρο το φθηνότερο προϊόν, αγοράζεις απο ένα “κουβά” με εικονικές καλύψεις χωρίς να ξέρεις τι αγοράζεις δηλ ποιες καλύψεις, ποιους όρους, ποιες και πόσες απαλλαγές, ποια κεφάλαια κλπ
Στην anytime τουλαχιστον τα πραματα ειναι ξεκαθαρα. Σου στελνουν ολοκληρο βιβλιο με ορους και επεξηγησεις αυτων. Και εαν υπαρχουν αποριες απευθυνεσαι στο τηλεφωνικο κεντρο και σου τις λυνουν. Το προιον ειναι φθηνοτερο οχι γιατι ειναι χειροτερο αλλα γιατι δεν υπαρχει το ποσοστο του μεσαζοντα.
ΤΕΣΤ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΟΡΩΝ-ΕΡΩΤΗΣΗ Νο 1
Ζημιά φυσικών φαινομένων σε καλυπτόμενο όχημα . Αποζημιώνομαι ΠΛΗΡΩΣ ???
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ