Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Qantas Australian Grand Prix 2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Qantas Australian Grand Prix 2011
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 9 / 13
    Formula 1
    43
    249
    1049
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      frentzen last edited by

      Όποιος περιμενε να δει προσπεράσματα μαλλον ζει σε άλλον πλανήτη. Κάθε χρονο η ίδια καραμέλα. Βρισκουν πάτημα σε αυτό και αλλαζουν συνέχεια τους κανονισμούς. Οι μασκες πέφτουν οταν ερθουν στην Ευρώπη και μετά. Για το εάν θα κλείσει η ψαλίδα απο RB θα δούμε.Θα περιμενουμε το επόμενο GP. Δυνατή η ΜcLaren, όπως τελείωσε περσυ.
      ΥΓ1 Πάλι προβλήματα για την Mercendes. Να δώ στο μέσον της σεζόν τι θα λενε παλι. Ας ελπίσουμε να είναι προβλήματα νεότητας.
      ΥΓ2 Πιστάρα η Αυστραλία, ποτέ δεν την βαριέσαι. Κρίμα που δεν ξυπνάμε πια βραδυ για να δουμε τον εναρκτήριο αγώνα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sparticle last edited by

        Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
        Είναι άδικο να κρίνουμε τον Heidfeld από αυτό τον αγώνα γιατί ήταν πολύ περίεργος για τον ίδιο.

        Βασίλη ανέφερα απ' το 2008 και μετά. Προφανώς κρίνω από όλη την καριέρα του Γερμανού αλλά ΚΑΙ από αυτόν τον αγώνα. Και για τον Perez ήταν πρώτος και περίεργος, αλλά εντυπωσίασε. Βασίλη, αν μου επιτρέπεις το σχόλιο που αφορά τις κρίσεις σου σε πιλότους, επηρεάζεσαι από τη συμπάθειά σου σε κάποιους και δεν βλέπεις την ρεαλιστική εικόνα του πράγματος. Συμπαθούσα τον Heidfeld στην αρχή της καριέρας του γιατί απέδιδε πολύ καλά. Από ένα σημείο και μετά δεν το έκανε αυτό. Μου φαίνονται σαχλές οι αναλύσεις για ελαστικά και τύπο μονοθεσίου που χρησιμοποιούσε για να δικαιολογηθεί. Και ξέρεις γιατί; Γιατί στην τελική μιλάμε για τους καλύτερους πιλότους του κόσμου οι οποίοι θα προσαρμώζονταν παντού. Το ίδιο και για τον 7άκις. Ο κορυφαίος του αθλήματος. Πέρσι όμως σερνόταν. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες. Αν μου αρέσει κάτι πιο πολύ απ' όλα στην F1 είναι πως τελικά, ο γρήγορος θα φανεί και θα κερδίσει. Οι υπόλοιποι απλώς θα μιλάνε, θα γκρινιάζουν και θα δίνουν πατήματα και φανταχτερές τεχνικού/επιστημοννικού τύπου δικαιολογίες που θα πιστεύουν μόνο οι φανατικοί οπαδοί τους. Εντελώς φιλικά το σχόλιο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vassilisal last edited by

          Πρώτα απ' όλα το σχόλιό μου πριν για τον Heidfeld ήταν γενικό. Δεν αναφερόμουν στο δικό σου. Δεν κρίνω όλη την καριέρα του αλλά μιλάω για φέτος και απλά λέω ό,τι είπα πριν. Στην F1 δεν είναι άσπρο μαύρο να λέμε 'αυτός δεν πήγε καλά τελείωσε'. Υπάρχουν τόσες πολλές παράμετροι και λεπτομέρειες που δεν μπορείς να μην τις πάρεις υπόψη. Είναι ένα πάρα πολύ πολύπλοκο άθλημα. πχ δεν μπορείς να μην υπολογίσεις τ' ότι είχε ζημιά το μονοθέσιο του Heidfeld σήμερα. Ούτε τ' ότι πέρσι ο MS επέστρεψε στην ηλικία που επέστρεψε μετά από τόσα χρόνια off. Αυτά δεν είναι δικαιολογίες. Είναι γεγονότα. Εντάξει, δεν λέω ότι ο Heidfeld είναι από τους καλύτερους στο grid. Απλά λέω ότι είναι νωρίς να τον κρίνουμε.

          Σχετικά με την κρίση μου για τους οδηγούς, θα φανεί στο μέλλον αν είχα δίκαιο ή όχι. Μέχρι τώρα πάντως έχω πέσει έξω πάρα πολύ σπάνια. Και δεν είναι θέμα προσωπικής προτίμησης. Απλά μπορώ να διακρίνω έναν καλό οδηγό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pik last edited by

            Ο χρήστης Frentzen έγραψε:
            Όποιος περιμενε να δει προσπεράσματα μαλλον ζει σε άλλον πλανήτη. Κάθε χρονο η ίδια καραμέλα. Βρισκουν πάτημα σε αυτό και αλλαζουν συνέχεια τους κανονισμούς. Οι μασκες πέφτουν οταν ερθουν στην Ευρώπη και μετά. Για το εάν θα κλείσει η ψαλίδα απο RB θα δούμε.Θα περιμενουμε το επόμενο GP. Δυνατή η ΜcLaren, όπως τελείωσε περσυ.
            ΥΓ1 Πάλι προβλήματα για την Mercendes. Να δώ στο μέσον της σεζόν τι θα λενε παλι. Ας ελπίσουμε να είναι προβλήματα νεότητας.
            ΥΓ2 Πιστάρα η Αυστραλία, ποτέ δεν την βαριέσαι. Κρίμα που δεν ξυπνάμε πια βραδυ για να δουμε τον εναρκτήριο αγώνα.

            σωστος σε ολα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vengas last edited by

              Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:

              Πάντως Βιλλ νομίζω ότι σε παρόμοιες καταστάσεις με Bridge η Ferrari δε πιστεύω να χρειαζόταν άλλο ένα στοπ.

              Αν και είναι ακόμα νωρίς, πιστεύω ότι η F150 (βαριέμαι να γράφω τα υπόλοιπα) ενδεχομένως να μην είναι τόσο φιλική στα Pirelli όσο ήταν στα Bridge.

              Παρόμοιες καταστάσεις εννοείς μάχες? Φυσικά και δεν θα χρειαζόταν άλλο stop γιατί τα Bridg ήταν πολύ πιο σκληρά. Δεν νομίζω να χρειαζόταν ούτε 2. Όπως πέρσι θα ήταν. Αν δεις, όσοι μάχονταν για όλο τον αγώνα έκαναν 3 stop. πχ Alonso, Webber, Button, Massa. Οι 2 πρώτοι ήταν στον ρυθμό τους, ο Petrov άργησε να κάνει μάχη με τον Alonso, o Perez και ο Kobayashi κοίταγαν τον αγώνα τους και οι άλλοι με λιγότερα από 3 stop ήταν πολύ μακριά μεταξύ τους.

              ωραία....τωρα ολοι θα αποφευγουν τις μαχες για να μη κανουν ενα παραπανω πιτ στοπ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greo last edited by

                Ποιος Χάιντφελντ λεμε ρε; Πλακα κανουμε; Βαρεθηκε να πινει τσάι απο τον Κομπαγιάσι τωρα το γυρισε σε ρώσικο σαμοβάρι. Απο ποιον; Απο τον Κομπαγιάσι που τον πηρε με το καλημερα ο Περες. Ηταν χειροτερος προ 3ετίας απο τον Κουμπιτσα και εκτοτε ο ενας ειχε σταθερη ανοδικη πορεία, ο αλλος σταθερα καθοδική. Face it. Το μονο που μπορει να προσφερει ο ναυαγός πλέον ειναι να καθιερωσει τον Πετροφ ως Νο1, οπως εκανε και με τον Κομπαγιασι στη Ζαουμπερ. Σας τα εγραψα απο το Φλεβαρη, εσεις περιμενετε πότε θα βρουνε οι γερονταρες τα χαμενα τους νιάτα. Και αντε καποιοι καποτε ηταν κορυφαιοι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης greo έγραψε:
                  Ποιος Χάιντφελντ λεμε ρε; Πλακα κανουμε; Βαρεθηκε να πινει τσάι απο τον Κομπαγιάσι τωρα το γυρισε σε ρώσικο σαμοβάρι. Απο ποιον; Απο τον Κομπαγιάσι που τον πηρε με το καλημερα ο Περες. Ηταν χειροτερος προ 3ετίας απο τον Κουμπιτσα και εκτοτε ο ενας ειχε σταθερη ανοδικη πορεία, ο αλλος σταθερα καθοδική. Face it. Το μονο που μπορει να προσφερει ο ναυαγός πλέον ειναι να καθιερωσει τον Πετροφ ως Νο1, οπως εκανε και με τον Κομπαγιασι στη Ζαουμπερ. Σας τα εγραψα απο το Φλεβαρη, εσεις περιμενετε πότε θα βρουνε οι γερονταρες τα χαμενα τους νιάτα. Και αντε καποιοι καποτε ηταν κορυφαιοι...

                  Αν στον επόμενο ή μεθεπόμενο αγώνα ο Heidfeld είναι πολύ μπροστά από τον edit-Petrov τι θα λες άραγε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greo last edited by

                    Δε θα ειναι. Αλλα και να ειναι, εχει και 1' ταχυτερο αμαξι (το λιγοτερο) ξερεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Λάθος μου, ταχύτερος από τον Petrov ήθελα να γράψω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        Εκτιμω οτι δε θα ειναι σε καποιον απο τους 2 επόμενους ταχυτερους και σε Τουρκία ή Βαρκελώνη θα τρεξει στη θεση του ο Μπρουνο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Κάνω ακριβώς την αντίθετη εκτίμηση και δεν μένει παρά να κριθούμε εκ των αποτελεσμάτων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fn1m last edited by

                            Kι εγώ πιστεύω πως ο Χάιντφελντ θα είναι μπροστά. Ο σημερινός του αγώνας του χάλασε στην ουσία από χθες όταν έμεινε εκτός q2 εξαιτίας του μπλοκαρίσματος από το σουμάχερ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vassilisal last edited by

                              Ο χρήστης Frentzen έγραψε:
                              Όποιος περιμενε να δει προσπεράσματα μαλλον ζει σε άλλον πλανήτη. Κάθε χρονο η ίδια καραμέλα. Βρισκουν πάτημα σε αυτό και αλλαζουν συνέχεια τους κανονισμούς. Οι μασκες πέφτουν οταν ερθουν στην Ευρώπη και μετά. Για το εάν θα κλείσει η ψαλίδα απο RB θα δούμε.Θα περιμενουμε το επόμενο GP. Δυνατή η ΜcLaren, όπως τελείωσε περσυ.
                              ΥΓ1 Πάλι προβλήματα για την Mercendes. Να δώ στο μέσον της σεζόν τι θα λενε παλι. Ας ελπίσουμε να είναι προβλήματα νεότητας.
                              ΥΓ2 Πιστάρα η Αυστραλία, ποτέ δεν την βαριέσαι. Κρίμα που δεν ξυπνάμε πια βραδυ για να δουμε τον εναρκτήριο αγώνα.

                              Προσωπικά έμεινα πολύ ευχαριστημένς από τα προσπεράσματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vassilisal last edited by

                                Ο χρήστης vengas έγραψε:

                                Πάντως Βιλλ νομίζω ότι σε παρόμοιες καταστάσεις με Bridge η Ferrari δε πιστεύω να χρειαζόταν άλλο ένα στοπ.

                                Αν και είναι ακόμα νωρίς, πιστεύω ότι η F150 (βαριέμαι να γράφω τα υπόλοιπα) ενδεχομένως να μην είναι τόσο φιλική στα Pirelli όσο ήταν στα Bridge.

                                Παρόμοιες καταστάσεις εννοείς μάχες? Φυσικά και δεν θα χρειαζόταν άλλο stop γιατί τα Bridg ήταν πολύ πιο σκληρά. Δεν νομίζω να χρειαζόταν ούτε 2. Όπως πέρσι θα ήταν. Αν δεις, όσοι μάχονταν για όλο τον αγώνα έκαναν 3 stop. πχ Alonso, Webber, Button, Massa. Οι 2 πρώτοι ήταν στον ρυθμό τους, ο Petrov άργησε να κάνει μάχη με τον Alonso, o Perez και ο Kobayashi κοίταγαν τον αγώνα τους και οι άλλοι με λιγότερα από 3 stop ήταν πολύ μακριά μεταξύ τους.

                                ωραία....τωρα ολοι θα αποφευγουν τις μαχες για να μη κανουν ενα παραπανω πιτ στοπ

                                Όχι εντάξει, δεν νομίζω. Το track position παραμένει σημαντικός παράγοντας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vassilisal last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Κάνω ακριβώς την αντίθετη εκτίμηση και δεν μένει παρά να κριθούμε εκ των αποτελεσμάτων.

                                  Συμφωνώ. Εδώ θα είμαστε όλοι και θα το δούμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kantoniou last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Κάνω ακριβώς την αντίθετη εκτίμηση και δεν μένει παρά να κριθούμε εκ των αποτελεσμάτων.

                                    Kι εγώ πιστεύω πως ο Χάιντφελντ θα είναι μπροστά. Ο σημερινός του αγώνας του χάλασε στην ουσία από χθες όταν έμεινε εκτός q2 εξαιτίας του μπλοκαρίσματος από το σουμάχερ.

                                    Kι εγω θα παρω (εγκαιρα) θεση υπερ των παραπανω.
                                    Πιστευω πως ο αγωνας ειναι εκτος 'δειγματος' για να κριθει το πουλεν του Γκρεο (NH).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      *μεγάλη λαμακία που πάγωσε η εξέλιξη των κινητήρων τελικά.

                                      Αυτό μας κατέστρεψε! Η Ferrari ήταν παραδοσιακά κατασκευάστρια κινητήρων...

                                      Για την 458 και την 'Έντζο άλλα λες όμως, οτι καλά κάνουν και έχουν αυτήν την ασχήμεια, εφόσον συντρέχουν αεροδυναμικοί λόγοι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Πρώτα από όλα τις βρίσκω (όπως και πολλοί άλλωστε) πανέμορφες. Δεύτερον, αν δεν είχαν εξέλιξη στα μοτέρ δεν θα ήταν αυτό που είναι. Η καρδιά κάθε Ferrari είναι ο κινητηρας της!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greo last edited by

                                          Πανω απο μια μερα μετά και ουδεις ειπε μπραβο στη Φερραρι που εβαλε αμεσως τον Αλονσο για λαστιχα μολις ειχε την εξοδο ο Γουεμπερ και ουσιαστικα του χαρισαν μια θεση. Αυτο δειχνει πολλά. Μια κινηση που αν ηταν στο pitwall ο Brawn θα φαινοταν ως στρατηγικης ιδιοφυΐας, τωρα πλέον το συνολο σχεδον των οπαδων τη θεωρει συμπτωματικη τυχη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης greo έγραψε:
                                            Πανω απο μια μερα μετά και ουδεις ειπε μπραβο στη Φερραρι που εβαλε αμεσως τον Αλονσο για λαστιχα μολις ειχε την εξοδο ο Γουεμπερ και ουσιαστικα του χαρισαν μια θεση. Αυτο δειχνει πολλά. Μια κινηση που αν ηταν στο pitwall ο Brawn θα φαινοταν ως στρατηγικης ιδιοφυΐας, τωρα πλέον το συνολο σχεδον των οπαδων τη θεωρει συμπτωματικη τυχη

                                            Δεν είναι αυτό. Οι οπαδοί της Scuderia είμαστε τόσο στεναχωρεμένοι από τη γενικότερη απόδοση της ομάδας που δεν έχουμε καμία ορεξη για να σχολιάσουμε τίποτα. Τι να σχολιάσουμε δηλαδή; Το γεγονός ότι ο Αλόνσο βγήκε 4ος αντί για 5ος; Κατάντια είναι και στις δύο περιπτώσεις!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 9 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr