-
Είχε παίξει ένας ψίθυρος για Ζ2 στη Γενεύη σε πρωτότυπο. Αρβύλα;
Εγώ δεν βρήκα καμμία φώτο από την έκθεση, μόνο τα γνωστά σκίτσα. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Είχε παίξει ένας ψίθυρος για Ζ2 στη Γενεύη σε πρωτότυπο. Αρβύλα;
Εγώ δεν βρήκα καμμία φώτο από την έκθεση, μόνο τα γνωστά σκίτσα.Μήπως Φρανκφούρτη?
Γενεύη δεν είχε τίποτα.
Φρανκφούρτη πάντως θα παίξει και F10 M5 λένε.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
ΠΑΡΑ πολύ κοντά στο τελικό, Μ5 F10:Το βλέπετε ή θέλει login κι αυτό?
Και το εσωτερικό:
-
Επιτέλους, διθέσια Μ3 σε επίσημες δοκιμές στο Ρίνγκ!
Θα γίνει μεγάλο σουξέ στα midwest.http://www.autoblog.com/2011/03/15/spy-shots-bmw-flings-m3-pickup-around-the-ring/
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Επιτέλους, διθέσια Μ3 σε επίσημες δοκιμές στο Ρίνγκ!
Θα γίνει μεγάλο σουξέ στα midwest.http://www.autoblog.com/2011/03/15/spy-shots-bmw-flings-m3-pickup-around-the-ring/
Μισές δουλειές κάνεις
Βάλε τη φώτο να θαυμάσουμε!!
...αλλά σίγουρα κάτι άλλο θα παίζει...ή μας κάνουν πλάκα οι Βαυαροί...ή η πρωταπριλιά ήρθε νωρίς.
-
Και πάμε σε κάτι πιο hardcore...τελικά το παραπάνω ήταν ειδική κατασκευή ενός και όχι της BMW.
Κι άλλα βίντεο της Μ5:
Part I:
Part II:
έδιτ!
Άρθρο από τη δοκιμή του Chris Harris:
What is it?
The BMW M5. The fast saloon car after which the whole genre is named. Its internal code is F10M – the first time an M car has been given a specific internal name.
Technical highlights
Twin turbochargers, with unspecific modifications to both intake and exhaust systems. Official response to the question of power output is: 'Do you really think we would give it less than an X6M?'. An X6M has 547bhp. There's a seven-speed DCT dual clutch transmission with three different shift speeds and a fully automatic mode. Saloon only for now.
What’s it like to drive?
Is turbocharging a highlight? When it makes a car this flexible and plain accelerative, it has to be. Yes, the near-insanity of the old V10 makes way for slightly reduced throttle response, but it’s marginal. On a Swedish lake, you can still make tiny adjustments to sustain that all-important 1km drift. Does it feel turbocharged? A little bit. Does it make enough induction noise? No. But this isn’t the finished car, the BMW M-gurus insist that the final product will be different in this respect.
I only drove the car on snow, ice and the occasional patch of asphalt. It felt like an M-car in the correct sense: purposeful, but not too aggressive. The steering, chassis and powertrain each have three modes: comfort, sport and sport-plus, giving a myriad of options. The MDM (M Driving Mode) brings a higher threshold DSC intervention that requires steering correction from the driver, or you spin, It works brilliantly. Switch it all off and you have a circa 560bhp, rear-wheel-drive saloon with an LSD. If you can’t enjoy that, you’re a wally.
I can’t tell you much about ride comfort and steering yet, except that with the suspension set to comfort the car is compliant but never soft. The steering is faster than in a regular BMW 5-series.
How does it compare?
The Mercedes-Benz E63 AMG is too good to be a walkover, but this M5 will take some beating. For all current and recent E60 M5 owners know this: the new M5 has a gearbox as fast as the E60s that also works properly in Auto mode. It has a bigger fuel tank than a regular 5 (somewhere between 70 and 80 litres, but they won’t say exactly what – I’m cleverly guessing 75) which with the much improved economy gives a real range of 400 miles. So: range, gearbox, torque – BMW has listened, all of the E60’s vices have been sorted.
Anything else I need to know?
I can’t really comment on the styling because the car was disguised. On narrow winter tyres it’s lacking that delicious signature rear-axle camber, but the flared front wings give just the right suggestion of clout. Expect bespoke seats, masses of M badges, an oil temperature gauge and, hopefully, an M5 specific steering wheel.
To me this car feels like its DNA has been drawn from the E39 M5. It’s a less frenzied machine than the one it replaces: it has torque and flexibility but still the killer pace every M5 owner requires. Something will need to go badly wrong between now and the end of 2011 for the finished car to be anything but a triumph.
Από: http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... drive.html
-
Αλλαγή υγρά φρένων & φίλτρο καμπίνας 97 €, καλά είναι; σε 320
-
ρε πού εξαφανιστήκατε όλοι;
-
Για λάδια και φίλτρο 150 , τα λάδια τα αγόρασα από γνωστό 93Ε castrol edge 5lt μου είπε πως μου έκανε καλή τιμή και άλλα 50 φίλτρο και εργασία στην bmw .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Για λάδια και φίλτρο 150 , τα λάδια τα αγόρασα από γνωστό 93Ε castrol edge 5lt **μου είπε πως μου έκανε καλή τιμή **και άλλα 50 φίλτρο και εργασία στην bmw .Κι εγώ σου λέω ότι είμαι ο Πάπας...
-
εγω δε κατάλαβα τι πλήρωσε πάντως
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Για λάδια και φίλτρο 150 , τα λάδια τα αγόρασα από γνωστό 93Ε castrol edge 5lt μου είπε πως μου έκανε καλή τιμή και άλλα 50 φίλτρο και εργασία στην bmw .Σου πήραν μόνο 7 ευρώ εργασία στη BMW?
-
Εννοει οτι εδωσε συνολικα 57€ για φιλτρο + εργασια...
-
Όχι βρε παιδιά το λέω ξεκάθαρα 150Ε στοίχισε συνολικά , 93Ε τα λάδια που αγόρασα από αλλού και δεν τους άρεσαν είναι πολύ ψιλά για ελλάδα μου είπαν και άλλα 50ε πλήρωσα στην αντιπροσωπεία για το φίλτρο και την εργασία τους .
-
edit mod
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Όχι βρε παιδιά το λέω ξεκάθαρα 150Ε στοίχισε συνολικά , 93Ε τα λάδια που αγόρασα από αλλού και δεν τους άρεσαν είναι πολύ ψιλά για ελλάδα μου είπαν και άλλα 50ε πλήρωσα στην αντιπροσωπεία για το φίλτρο και την εργασία τους .'Μάστορες' που ακόμα θεωρούν τα καλά συνθετικά λάδια που προτείνει η κατασκευάστρια εταιρεία για σύγχρονο αυτοκίνητο και για τη χώρα μας πολύ λεπτά και που χρεώνουν 50 για φίλτρο και αλλαγή εγώ θα τους απέφευγα... το ίδιο και τον γνωστό που σου χρέωσε τόσο τα λάδια αλλά αυτό το έχω πει ήδη...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όχι βρε παιδιά το λέω ξεκάθαρα 150Ε στοίχισε συνολικά , 93Ε τα λάδια που αγόρασα από αλλού και δεν τους άρεσαν είναι πολύ ψιλά για ελλάδα μου είπαν και άλλα 50ε πλήρωσα στην αντιπροσωπεία για το φίλτρο και την εργασία τους .
'Μάστορες' που ακόμα θεωρούν τα καλά συνθετικά λάδια που προτείνει η κατασκευάστρια εταιρεία για σύγχρονο αυτοκίνητο και για τη χώρα μας πολύ λεπτά και που χρεώνουν 50 για φίλτρο και αλλαγή εγώ θα τους απέφευγα... το ίδιο και τον γνωστό που σου χρέωσε τόσο τα λάδια αλλά αυτό το έχω πει ήδη...
+1
Ο γνωστός, χρέωσε το λάδι όσο θα το χρέωνε το εξουσιοδοτημένο, δεν έχεις λόγο λοιπόν να ξαναπάς από εκεί (τουλάχιστον να μην σε θεωρεί και μ@λάκα! ).
Το φίλτρο λαδιού της BMW είναι αρκετά φθηνό, γύρω στα 10€ αν θυμάμαι καλά από το δικό μου, επομένως, η χρέωση της εργασίας είναι υπερβολική.Κι εγώ στην αντιπροσωπεία το πηγαίνω ακόμη για τα απλά, και σε αλλαγή λαδιών με δικά μου λάδια μου χρεώνουν μόνον το φίλτρο και καθόλου εργασία! Αυτά στην αντιπροσωπεία στα Γιάννενα (Κατσιούλης).
Στην Αθήνα, στο Σπανό, επίσης η χρέωση της αλλαγής λαδιών ήταν ιδιαίτερα χαμηλή, κάτι σε 10 ή 15€ αν θυμάμαι καλά, δεν έχω τα τιμολόγια μπροστά μου. Μπορείς να κάνεις και ένα τηλέφωνο να τους ρωτήσεις πάντως.
Τα σοβαρά συνεργεία, που θέλουν να σε έχουν πελάτη, δεν πρόκειται να σε γδύσουν για μια αλλαγή λαδιών. Ακόμη κι αν πας τα δικά σου λάδια.
-
πρωτο serbis πόσο θα μου παει?
-
Καλά χωρίς πρώτο σερβις πήγες να μου την πουλήσεις;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όχι βρε παιδιά το λέω ξεκάθαρα 150Ε στοίχισε συνολικά , 93Ε τα λάδια που αγόρασα από αλλού και δεν τους άρεσαν είναι πολύ ψιλά για ελλάδα μου είπαν και άλλα 50ε πλήρωσα στην αντιπροσωπεία για το φίλτρο και την εργασία τους .
'Μάστορες' που ακόμα θεωρούν τα καλά συνθετικά λάδια που προτείνει η κατασκευάστρια εταιρεία για σύγχρονο αυτοκίνητο και για τη χώρα μας πολύ λεπτά και που χρεώνουν 50 για φίλτρο και αλλαγή εγώ θα τους απέφευγα... το ίδιο και τον γνωστό που σου χρέωσε τόσο τα λάδια αλλά αυτό το έχω πει ήδη...
για τι λαδι μιλατε και ποσα λιτρα?
BMW FORUM