-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
είναι πασίγνωστο πως η Κρήτη έχει μόνον ρακόμελα, όπλα , τουρίστριες και μαντινάδες. Πληροφορίες αναφέρουν πως ΟΛΑ τους τα αυτοκίνητα οι Κρητικοί τα στέλνουν στην ηπειρωτική Ελλάδα http://en.wikipedia.org/wiki/Crete.
Έτσι είναι, είτε το λες για πλάκα είτε όχι, συν τις άλλις οι ντόπιοι είναι πασίγνωστη για την ''τιμιότητα'' τους, οτ τοπικός αντιπρώσοπος Bmw για να στρώσει έφαγε κράξιμο και μέσο ιντερνετ, ο τοπικός Merc δεν λέει να στρώσει κι είναι ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ, άμα ανοίξει κανείς συνεργείο Porsche δεν θέλω καν να φανταστώ πόσο θα πιάνει κόλους.!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μπράβο ρε Κίκιζα, ξεμπρόστιασέ τον τον άσχετο, που μας το παίζει και γνώστης!Μα είναι δυνατόν; Καταρχάς, σιγά μην ξέρει από Porsche o D-jet! Ούτε λεφτά έχει, ένα Micra οδηγεί!
Ζει όμως στον ονειρικό του και φαντασιακό του κόσμο και νομίζει πως η Κρήτη έχει μηχανικούς για αερόψυκτα μπόξερ! Ήηηηημαρτόν, δηλαδή, είναι πασίγνωστο πως η Κρήτη έχει μόνον ρακόμελα, όπλα , τουρίστριες και μαντινάδες. Πληροφορίες αναφέρουν πως ΟΛΑ τους τα αυτοκίνητα οι Κρητικοί τα στέλνουν στην ηπειρωτική Ελλάδα (πράγμα λογικό, αφού η Κρήτη ένα νησάκι είναι, δεν υπάρχουν υποδομές ).Αρκετά πια με τον D-Jet και τους κρητικούς! Αρκετά!
Έχω λιώσει...
-
παντως σε μια συνεντευξη του επικεφαλης σχεδιασμου της Ζ4 σε ερωτηση που τεθηκε κατα ποσο η νεα Ζ4 μπορει να συναγωνιστει την Μποξτερ απαντησε
' το αυτοκινητο αυτο σχεδιαστηκε για να ανταγωνιστει την SLK και οχι την Πορσε -
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Μπράβο ρε Κίκιζα, ξεμπρόστιασέ τον τον άσχετο, που μας το παίζει και γνώστης!
Μα είναι δυνατόν; Καταρχάς, σιγά μην ξέρει από Porsche o D-jet! Ούτε λεφτά έχει, ένα Micra οδηγεί!
Ζει όμως στον ονειρικό του και φαντασιακό του κόσμο και νομίζει πως η Κρήτη έχει μηχανικούς για αερόψυκτα μπόξερ! Ήηηηημαρτόν, δηλαδή, είναι πασίγνωστο πως η Κρήτη έχει μόνον ρακόμελα, όπλα , τουρίστριες και μαντινάδες. Πληροφορίες αναφέρουν πως ΟΛΑ τους τα αυτοκίνητα οι Κρητικοί τα στέλνουν στην ηπειρωτική Ελλάδα (πράγμα λογικό, αφού η Κρήτη ένα νησάκι είναι, δεν υπάρχουν υποδομές ).Αρκετά πια με τον D-Jet και τους κρητικούς! Αρκετά!
Έχω λιώσει...
Ναι, αλλά τώρα του το χάλασες του Κίκιζα!
Ο άνθρωπος με έχει βάλει στους εχθρούς του για να με τιμωρήσει, κι εσύ σπας το εμπάργκο κάνοντας παράθεση στο μήνυμά μου! Λίγος σεβασμός στο πρόσωπό ΤΟΥ δεν βλάπτει!
Φοβάμαι πως από εδώ και εμπρός θα είσαι κι εσύ στην ίδια μαύρη λίστα για ν' αποφευχθούν τέτοια προβλήματα στο μέλλον. Λυπάμαι, αλλά ΕΣΥ το θέλησες.
Πρέπει όλοι πλέον να μάθουμε πως η τιμωρία σε τέτοιες περιπτώσεις θα είναι τρομερή: ---> Λίστα εχθρών Κίκιζα!
Και μόνο που το γράφω τρομάζω!
Μετανοείτε!
-
Ο χρήστης jackdaniels έγραψε:
είναι πασίγνωστο πως η Κρήτη έχει μόνον ρακόμελα, όπλα , τουρίστριες και μαντινάδες. Πληροφορίες αναφέρουν πως ΟΛΑ τους τα αυτοκίνητα οι Κρητικοί τα στέλνουν στην ηπειρωτική Ελλάδα http://en.wikipedia.org/wiki/Crete.
Έτσι είναι, είτε το λες για πλάκα είτε όχι, συν τις άλλις οι ντόπιοι είναι πασίγνωστη για την ''τιμιότητα'' τους, οτ τοπικός αντιπρώσοπος Bmw για να στρώσει έφαγε κράξιμο και μέσο ιντερνετ, ο τοπικός Merc δεν λέει να στρώσει κι είναι ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ, άμα ανοίξει κανείς συνεργείο Porsche δεν θέλω καν να φανταστώ πόσο θα πιάνει κόλους.!
Εγώ έχω γνωρίσει Κρητικούς και είναι από τους καλύτερους και πιο ντόμπρους ανθρώπους που έχω δει. Δεν μπορώ να σκεφτώ πως δεν υπάρχουν καλοί και τίμιοι μηχανικοί ανάμεσα σε τόσους ανθρώπους.
Δεν μιλώ για τις αντιπροσωπείες, αυτά είναι συνηθισμένα παντού, μιλώ για ανεξάρτητα συνεργεία.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εγώ έχω γνωρίσει Κρητικούς και είναι από τους καλύτερους και πιο ντόμπρους ανθρώπους που έχω δει. Δεν μπορώ να σκεφτώ πως δεν υπάρχουν καλοί και τίμιοι μηχανικοί ανάμεσα σε τόσους ανθρώπους.
Δεν ήξερα ότι μας αγαπάτε τόσο πολλή εκεί πάνω Έχω συγκινιθή Δεν με νοιάζει να βγάλω τα ρακόμελλα και το Καλάσνικοφ απ'τη χαρά μου
Σοβαρά τώρα, ντόμπρους και καλούς? Ρε μπας και δεν μένω Κρήτη και δεν το'χω καταλάβει? Ίσως γνώρισες κάνα χωρικό, τίποτα βοσκούς - αγρότες κλπ Εάν υπάρχη ο μηχανικός που λες θα πρέπει να βάλω αγγελία για να των βρω.!
-
Τελικα τι λες να κανεις φιλε ουισκατε ?
-
Να πάρει το TTs και να καθαρίσει
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οταν μιλαμε για παλιες 911, μιλαμε για 930, και πισω. Αν ειναι 2.7 , 3λιτρη ή απο τις τελευταιες 3.2 με bosch-motronic ψεκασμο, ειναι αλλο θεμα. Σε αμαξωμα 930, το οποιο μονο σπανιο δεν ειναι για παλαιο (ατυχες παραδειγμα? ), τα ανταλλακτικα ειναι ακριβοτερα απ' οτι σε νεα boxster.Τι εννοείς 'αμαξωμα' 930; Το '75 μάστορα έβγαλε μόλις 274 930. Μήπως τα έχεις μπλέξει λίγο; Οι διαφορές της 930 από την 911 δεν είναι μόνο τα φουσκώματα στα φτερά (που έβγαζε και ο μπαρμπαμήτσος με πολυεστέρα)... για ρώτα το φίλο του πατέρα σου (αν υπάρχει, ασφαλώς)...
Σαφεστατα, αφου ζεις σε εναν ονειρικο δικο σου κοσμο, χωρις να υπολογιζεις υπαρκτα-τεχνικα προβληματα, -οπως τοπος διαμονης του χρηστη που εθεσε το ερωτημα-,
και δεν αντιλαμβανεσαι ποια μοντελα της Porsche ειναι παλαια, αλλα διολου σπανια...Ό,τι πεις...
HF, την πούλησα τη Μίκρα- μη με ρίχνεις- και πήγα σε πιο πρίμιουμ καταστάσεις.... πήρα ΣΚΟΝΝΤΑ!!!!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
HF, την πούλησα τη Μίκρα- μη με ρίχνεις- και πήγα σε πιο πρίμιουμ καταστάσεις.... πήρα ΣΚΟΝΝΤΑ!!!!
Στην μαύρη λίστα κι εσύ! Αμέσως!
Πλάκα , πλάκα, η Skoda τελευταία βγάζει μαμάτα αυτοκινητάκια, εδώ κοιτούσα με συμπάθεια την Fabia RS (που γενικώς το θεωρώ από τα άσχημα στην κατηγορία του, αλλά μ'αρέσει το RS σε... πράσινο! Είμαι καλά ...γιατρέ μου;!;
Και η Octavia Scout φοβερό αμάξι για τα λεφτά του (κρίμα που έχει τέτοια μούρη ), ενώ και κάτι Octavia RS με λιγότερα από 25Κ που προσφέρει η αντιπροσωπεία, είναι πραγματικά απίθανα αυτοκίνητα για τα λεφτά τους! )Ααααχχχ, τα είπα και ...ξαλάφρωσα!
Βέβαια, εσύ κάνα Target θα πήρες, ή κάνα Favorit , αυτά που λέω εγώ είναι πολύ καινούρια!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Βέβαια, εσύ κάνα Target θα πήρες, ή κάνα Favorit , αυτά που λέω εγώ είναι πολύ καινούρια!
FABIA με τσι και ντιστζι, παρακαλώ! Μόνο που κάτι καλόπαιδα μου κλέψανε το 'i' από το σήμα και τώρα τη φωνάζουμε Φάβα...
-
Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
Τελικα τι λες να κανεις φιλε ουισκατε ?Μάλλον προς Bmw γέρνει η κατάσταση στο μυαλλό μου. Κι άμα βγει μάπα το πουλάω και πέρνο Porsche
-
Ο χρήστης jackdaniels έγραψε:
Τελικα τι λες να κανεις φιλε ουισκατε ?
Μάλλον προς Bmw γέρνει η κατάσταση στο μυαλλό μου. Κι άμα βγει μάπα το πουλάω και πέρνο Porsche
Δηλαδη το θεμα της εμφανισης δεν σε πολυ ενδιαφερει γιατι μονο και μονο για αυτο θα πηγαινες με κλειστα ματια στο Ζ4 ε ?
Στο ξεναλεω οτι το BMW με ενα σετ ζαντες και προφυλακτηρες μπρος πισω μαζι με ζανφορ και ελατηρια θα πρηστει οπτικα και θα δεσει πολυ στο δρομο, ακουσε με εχω προσωπικη εμπειρια.. Η πορσε σε εμφανιση ειναι παρα πολυ πισω σε συγκριση με το Ζ4..
Τη γρηγορη βολτα σου παντως θα την κανεις και με τη μπεμπα. ημουν κι εγω σε αυτο το διλημμα μεταξυ Ζ4 35 κι boxster S PDK και δεν το μετανιωσα καθολου που πηρα το BMW Μετα τις απαραιτητες τροποποιησεις που ανεφερα παραπανω...
Το τιμονι δε του Ζ4 ρυθμιζεται ως προς το βαρος και στο σπορ+ προγραμμα του ειναι πολυ καλυτερο απο SLK..
Τι χρωμα το σκεφτεσαι ?ψαξε λιγο στο bimmerpost για τα Ζ4 να δεις διαφορες εκδοχες λιγο να γουσταρεις.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Οταν μιλαμε για παλιες 911, μιλαμε για 930, και πισω. Αν ειναι 2.7 , 3λιτρη ή απο τις τελευταιες 3.2 με bosch-motronic ψεκασμο, ειναι αλλο θεμα. Σε αμαξωμα 930, το οποιο μονο σπανιο δεν ειναι για παλαιο (ατυχες παραδειγμα? ), τα ανταλλακτικα ειναι ακριβοτερα απ' οτι σε νεα boxster.
Τι εννοείς 'αμαξωμα' 930; Το '75 μάστορα έβγαλε μόλις 274 930. Μήπως τα έχεις μπλέξει λίγο; Οι διαφορές της 930 από την 911 δεν είναι μόνο τα φουσκώματα στα φτερά (που έβγαζε και ο μπαρμπαμήτσος με πολυεστέρα)... για ρώτα το φίλο του πατέρα σου (αν υπάρχει, ασφαλώς)...
ΑΠΟ το 1975 εβγαλε η Porsche την 930, (εσωτερικος κωδικος της 911 της εποχης) μεχρι το 1989. Το ποιος τα εχει μπλεξει ειναι πασιφανες.
Ποια φουσκωματα και ποια φτερα, σε κανενα πιτσιρικο νομιζεις οτι μιλας?
Πανω απο 21,000 κομματια βγηκαν με το αμαξωμα της 930:
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_930
Δεν αναφερομαι στην 964, το look της οποιας μπορουσε, να 'χτιστει' πανω σε 930. Με την 964 (62,000 κομματια περιπου μεχρι το 1994), φτανουμε στα 80,000 κομματια συνολικης παραγωγης, πριν την πιο προσφατη 993.
Oσο για τον φιλο του πατερα μου, επειδη λες ΠΟΛΛΑ, αλλα ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ, σχεδον τιποτα τελικα, λεγεται Αγκοπιαν, ειχε την επισημη αντιπ/σωπεια της Konica (επωνυμια Aγκοφωτ), και ηταν ευτυχης κατοχος μιας απο τις πρωτες 930 στην Ελλαδα. -
Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
Τελικα τι λες να κανεις φιλε ουισκατε ?
Μάλλον προς Bmw γέρνει η κατάσταση στο μυαλλό μου. Κι άμα βγει μάπα το πουλάω και πέρνο Porsche
Δηλαδη το θεμα της εμφανισης δεν σε πολυ ενδιαφερει γιατι μονο και μονο για αυτο θα πηγαινες με κλειστα ματια στο Ζ4 ε ?
Στο ξεναλεω οτι το BMW με ενα σετ ζαντες και προφυλακτηρες μπρος πισω μαζι με ζανφορ και ελατηρια θα πρηστει οπτικα και θα δεσει πολυ στο δρομο, ακουσε με εχω προσωπικη εμπειρια.. Η πορσε σε εμφανιση ειναι παρα πολυ πισω σε συγκριση με το Ζ4..
Τη γρηγορη βολτα σου παντως θα την κανεις και με τη μπεμπα. ημουν κι εγω σε αυτο το διλημμα μεταξυ Ζ4 35 κι boxster S PDK και δεν το μετανιωσα καθολου που πηρα το BMW Μετα τις απαραιτητες τροποποιησεις που ανεφερα παραπανω...
Το τιμονι δε του Ζ4 ρυθμιζεται ως προς το βαρος και στο σπορ+ προγραμμα του ειναι πολυ καλυτερο απο SLK..
Τι χρωμα το σκεφτεσαι ?ψαξε λιγο στο bimmerpost για τα Ζ4 να δεις διαφορες εκδοχες λιγο να γουσταρεις.
Καλά στο λόγο σου τώρα προτίμησες Ζ4 από Boxster S PDK? Απίστευτο.!!! Τέσπα, αυτό εδώ βρήκα http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1293716/ πήρα το παιδί και μιλήσαμε, σε καμιά εβδομμάδα θα ανέβω να το δω, αν δεν το'χει δώσει μέχρι τότε βέβαια
-
ειναι πολλα τα επιπλεον λεφτα για τη 3λιτρη?
Ο χρήστης jackdaniels έγραψε:
Καλά στο λόγο σου τώρα προτίμησες Ζ4 από Boxster S PDK? Απίστευτο.!!!
ειναι πολυ πιο γρηγορο αυτοκινητο (στην ευθεια τουλαχιστον)
και με ενα προγραμματακι, γινεται δραματικα πιο γρηγορο
-
E, είναι κάμποσα.
Και ένα +400€/χρόνο για τέλη. -
α ρε bmw με τις μοτερουκλες σου
-
Ουισκοπουλε χαζεψε λιγο εδω
http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=495159
προσεξε στο ανοιχτο χρωμα πως δενει ο εμπρος Μ προφυλακτηρας και πως ειναι μουρλια ο πισω...
μαζι με αυτη τη ζαντα ειδικα...Αν δεν τα βαλεις αυτα πηγαινε παρε πορσε να εχεις το γκαζι τουλαχιστον γιατι χωρις αυτα το Ζ4 ειναι απλα ωραιο...
Μετα φτιαχνεις και την αναρτηση ..
Στην αγγελια που εβαλες το οχημα νομιζω δεν εχει μπακετ..να το ρωτησεις παλι αυτο γιατι αν δεν εχει ΔΕΝ θα στο προτεινα...
Και ναι εννοειται οτι διαλεξα το Ζ4 το οποιο ειχε τη δυνατοτητα να δυναμωσει ... διπλα του δεν στεκεται καθολου ευκολα ουτε 911 S PDK .. βασικα 'δεν υπαρχει' το πακετο τριλιτρο μπιτουρμπο και DCT Κιβωτιο BMW . αξιζει και παρααξιζει.. μιλαμε για πολυ γκαζι.. και μεταχειρισμενο η τιμη του ειναι τσαμπα για αυτα που θα σου δωσει.. στην αρχη με την πρωτη αναβαθμιση ειχα τρομαξει.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οταν μιλαμε για παλιες 911, μιλαμε για 930, και πισω. Αν ειναι 2.7 , 3λιτρη ή απο τις τελευταιες 3.2 με bosch-motronic ψεκασμο, ειναι αλλο θεμα. Σε αμαξωμα 930, το οποιο μονο σπανιο δεν ειναι για παλαιο (ατυχες παραδειγμα? ), τα ανταλλακτικα ειναι ακριβοτερα απ' οτι σε νεα boxster.
Τι εννοείς 'αμαξωμα' 930; Το '75 μάστορα έβγαλε μόλις 274 930. Μήπως τα έχεις μπλέξει λίγο; Οι διαφορές της 930 από την 911 δεν είναι μόνο τα φουσκώματα στα φτερά (που έβγαζε και ο μπαρμπαμήτσος με πολυεστέρα)... για ρώτα το φίλο του πατέρα σου (αν υπάρχει, ασφαλώς)...
ΑΠΟ το 1975 εβγαλε η Porsche την 930, (εσωτερικος κωδικος της 911 της εποχης) μεχρι το 1989. Το ποιος τα εχει μπλεξει ειναι πασιφανες.
Ποια φουσκωματα και ποια φτερα, σε κανενα πιτσιρικο νομιζεις οτι μιλας?Έτσι πίστευα την πρώτη φορα που έγραψες ό,τι έγραψες, πλέον είμαι βέβαιος.
Πανω απο 21,000 κομματια βγηκαν με το αμαξωμα της 930:
http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_930
Δεν αναφερομαι στην 964, το look της οποιας μπορουσε, να 'χτιστει' πανω σε 930.Αυτό με το 'χτιστεί' και το αμάξωμα δεν το καταλαβαίνω... τι θες να πεις; Η 930 ειναι 930 η 911 911, η 964 964 και η 964Τ 964Τ ή 965...
21 χιλιάδες κομμάτια σε σύνολο 15 ετών, από τις οποίες οι τρίλιτρες είναι 2880 αυτοκίνητα (αν θες κιάλλα νούμερα, επειδή το γουικιπίντια δεν αρκει για να βγάλεις επιχειρήματα, πολύ ευχαρίστως) σχεδόν όσο σπάνιες είναι οι αυθεντικές RS ή οι 914/6. Ή, επειδή πρέπει να τρέχεις να ψάχνεις για να δεις τι είναι αυτά, περίπου δύο 930 τρίλιτρα για μια F40...
Άρα μάλλον λες ασυναρτησίες ...Με την 964 (62,000 κομματια περιπου μεχρι το 1994), φτανουμε στα 80,000 κομματια συνολικης παραγωγης, πριν την πιο προσφατη 993.
5125 θέλεις να πεις (με τις ειδικές εκδόσεις μέσα, σε τρεις χρονιές, τόσο 3.3 όσο και 3.6). Άρα εξακολουθείς να μπλέκεις τα μπούτια σου και να λες ασυναρτησίες...Μ'αρέσει δε που έχεις και ύφος!
Oσο για τον φιλο του πατερα μου, επειδη λες ΠΟΛΛΑ, αλλα ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ, σχεδον τιποτα τελικα, λεγεται Αγκοπιαν, ειχε την επισημη αντιπ/σωπεια της Konica (επωνυμια Aγκοφωτ), και ηταν ευτυχης κατοχος μιας απο τις πρωτες 930 στην Ελλαδα.
Ε, αφού είναι υπαρκτό πρόσωπο για ρώτα τον να σου πει...
Boxster987 ή Z4 E89?