-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Kai oso an akoystw kapws, yphrksan polles fores sto parel8on opoy eyxh8hka na mhn yphrxe to sygxrono rally acropolis poy prosmetra sto Pagkosmio kai na yphrxe ena swsta organwmeno prwta8lhma taxythtas...
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι οι χορηγοί που δίνουν Χ χρήματα το χρόνο για το ράλι Ακρόπολις θα έδιναν Χ/3 για το πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας ? Συγκρίνονται ως προβολή τα δύο αυτά ? (μόνο και μόνο το 'παγκόσμιο' του ενός σε σχέση με το 'πανελλήνιο' του άλλου)
Den katalabes.... Ta lefta poy dinoyn gia ena Rally Acropolis isws na ftanoyn gia 2 h kai 3 prwta8lhmata taxythtas swsta me probolh? Ara kati 8a kerdisoyn kai aytoi oi amoiroi sponsores
Μωρέ κατάλαβα... Και σου λέω: πιστεύεις ότι οι ίδιοι χορηγοί που θα έδιναν Χ λεφτά για ένα Ακρόπολις (πχ. CosmOTE, BP, EKO, Καζίνο Λουτρακίου) θα ήταν διατεθειμένοι να δώσουν Χ/3 λεφτά για το πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας ? Προσωπικά αμφιβάλλω. Το πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας δεν είναι απλά κάτι που μπορείς να το πουλήσεις, δεν έχει καμία εμπορική αξία (σε αντίθεση με το Ακρόπολις, που, ό,τι και να λέει ο φίλος μας ο Go_For_Pole, ως προϊόν κάτι αξίζει) και άρα δεν μπορείς να κάνεις καμία συζήτηση για χορηγούς πριν επενδύσει (πιο κομψό από το 'χώσει') κάποιος (ποιός ?) χρήμα να το 'αναστήσει' ως προϊόν και να μπορεί μετά να το πουλήσει.
Επίσης, σε ποιές πίστες ? Πλην Σερρών, μιλάμε είτε για χωράφια είτε για αεροδρόμια. Είναι αυτό σοβαρή υποδομή ?
Nasso kapote olo to prwta8lhma ginotan mono tripolh... Opote twra an 8eloyme sobarh ypodomh kai pista as pame se ayth mono poy exoyme. Dhladh Serres.
Οταν γινόταν το πρωτάθλημα Τρίπολη ήταν 'εποχές αθωότητας' και ο κόσμος των αγώνων ταχύτητας ερχόταν από δεκαετίες σε Μαριτσά και Τυμπάκι οπότε λογικά υπήρχε όρεξη.
Ηδη όμως το 1997 που άνοιξαν τα Μέγαρα και το 1998 οι Σέρρες είχε αρχίσει η πτώση.
Τέλος πάντων, μέρος της επένδυσης που λέγαμε είναι ό,τι χρειάζεται (πχ. πληρωμένες αυτοκινητάμαξες) για να πάνε τα αυτοκίνητα Σέρρες. -
Μετα τον σουρεαλισμο του να με αποκαλει ο ΕΛ ΕΜ κακομοιρο, μιζερο, κομπλεξικο, ασχετο, μετα να ζητα και την τιμωρια μου απο τους mods ας γυρισουμε στο θεμα μας.
scn γιατι αναφερεις σαν αξιοσημειωτο αυτο που ειδες, το γραφει ο APR χροοοοοοονια τωρα. Ο οποιοσδηποτε μπορουσε να δει που πηγαινει το πραγμα με τα ραλι γιαυτο και δε θεωρω τιποτα ιδιαιτερο οτι το ειχα προβλεψει 1,5 χρονο πριν σε κουβεντα με καλο φιλο που γραφει στο φορουμ. Αν θελει μπορει να το επιβεβαιωσει. Στο κατω κατω και τι εγινε; Το πρωταθλημα εχει φουλ εμπλεκομενους πεντε (;) πληρωματα, αυτοι θα χασουν την ευκαιρια να παρουν ενα τιτλο με οση βαρυτητα εχει τελοσπαντων. Οι οσοι θεατες, οι part time αγωνιζομενοι και οι μηχανικοι τους εχουν δεκαδες σπριντ σε ασφαλτο και χωμα να κανουν την πλακα τους, κανενα ταλεντο πιτσιρικας δεν τρεχει να πεις οτι κοβεται η εξελιξη του οποτε τελικα ποιο ειναι επιτελους το προβλημα;
Αν καποιος πρεπει να κλαιει (οσο παραδοξο και αν ακουγεται αυτο) ειναι τα αλλα ειδη αγωνων γιατι η αρχη θα σπαταλησει ακομη περισσοτερο χρονο να αναστησει τον Λαζαρο και δε θα δωσει ουτε φετος καποια σημασια στα υπολοιπα προβληματα. Ειναι χαρακτηριστικη η ατακα που μου μεταφερθηκε πως ακουστηκε σε μια παλιοτερη συνεδριαση της ΟΜΑΕ 'ασε μας ρε ταδε με τα καρτακια σου, εμεις προσπαθουμε να σωσουμε το σπορ'. Αγαπωντας λοιπον την πλευρα που υποφερει απο αυτη την αρρωστημενη νοοτροπια θα μου επιτρεψετε να μην κλαψω για το κακο που μας βρηκε σαν σπορ.
Απο την αλλη διαβασα το διαλογο του Νασου με τον Αλεξανδρο και θα ηθελα να αντι για το προφανες Ακροπολις vs Αγωνες ταχυτητας να δουμε κατι πιο σχετικο με το θεμα και της τρεχουσας επικαιροτητας. Οπως ξερετε το ΕΛΠΑ αλλαζει χαρακτηρα γιατι δεν υπηρχαν τα +40 χιλιαδες ευρω που χρειαζοταν για να διοργανωθει σαν αγωνας του Ευρωπαϊκου πρωταθληματος. Συμφωνα με την ανακοινωση της ΕΛΠΑ της Παρασκευης ο αγωνας θα γινει τελικα Ελληνικος αλλα διημερος κατι που συνεπαγεται οτι θα κοστισει ας πουμε 60 χιλιαδες ευρω. Ακομη και αν ξεπερασουμε το οτι αυτη η αποφαση εχει το ρισκο οι Ελληνες οδηγοι ραλι να μην αντεξουν οικονομικα το εξοδολογιο ενος διημερου αγωνα και να μη γινει τιποτα τελικα, στην καλυτερη των περιπτωσεων θα επιβαρυνει επιπλεον το ταμειο της ΕΛΠΑ ας πουμε 20-30 χιλιαδες ευρω σε σχεση με εναν μονοημερο αγωνα. Οπως διαβαζω στο αρθρο του ΣΧ στο autoblogger χορηγοι για τον αγωνα δεν υπαρχουν και οπως διαβασα στους τροχους του προηγουμενου μηνα η ομοσπονδια θα παραχωρησει φετος και παλι τα εσοδα απο λισανς και παραβολα στο ταμειο της ΕΛΠΑ (που χρωστα ηδη 5,5 εκ ευρω στο κρατος συμφωνα με το γνωστο αρθρο του Πρωτου Θεματος). Προφανως λοιπον αυτα τα 20-30 χιλιαδες ευρω θα βγουν απο το ταμειο της ΕΛΠΑ για να κανουν καποιοι οδηγοι ραλι το κεφι τους διημερο αντι για μονοημερο αντι πχ να επενδυθουν για να βελτιωσουν το πρωταθλημα καρτ που ειναι πραγματικο φυτωριο ή να γινουν εξοπλισμος ασφαλειας για να μη σκοτωθει κανενας στις αναβασεις ή οτι αλλο τελοσπαντων θεωρει κανεις ευλογη επενδυση. Θα ηθελα να ηξερα κατα ποσο το θεωρειτε εσεις αυτο ηθικο.
-
Η συλλογιστική σου είναι κάπως σαν το 'γιατί να γίνονται διαστημικά ταξίδια όταν πεινάνε τα παιδιά στην Αφρική'.
Και δεν αντιλαμβάνομαι ποιά είναι η πρόταση:
Να μη γίνει το ΕΛΠΑ καθόλου ? Τότε δε θα γίνει καθόλου το πρωτάθλημα
Να μη γίνει το ΕΛΠΑ διήμερο ? Εσύ δεν είσαι που κόπτεσαι υπερ της σταθερότητας των προκηρύξεων (και καλά κάνεις) και τώρα προτείνεις να αλλάξει η προκήρυξη με κατάργηση ενός αγώνα λιγότερο από ένα μήνα πριν τη διεξαγωγή του. Ή μήπως νομίζεις ότι ένα διήμερο ράλι κοστίζει ακριβότερα από δύο μονοήμερα ? (Απάντηση: όχι, κοστίζει φτηνότερα σε όλους τους εμπλεκόμενους).Στο κάτω-κάτω, γιατί δεν είναι ΟΚ (και το αναφέρεις έτσι απαξιωτικά) να 'κάνουν κάποιοι οδηγοί ράλι το κέφι τους' ? Ερασιτεχνικό motorsport δεν έχουμε, όλοι το κέφι τους δεν κάνουν ?
-
Βεβαιως ολοι να κανουν το κεφι τους αρκει να μην τους το πληρωνουν οι λισανς των αλλων, τοτε υπαρχει ενα μικρο ηθικο θεματακι. Αν η λεσχη αγωνιστικο ΕΛΠΑ εχει τα εσοδα απο χορηγους και τα παραβολα των συμμετοχων για να κανει ΕΛΠΑ μονοημερο ή διημερο ας το κανει. Φυσικα ολοι καταλαβαινουμε οτι δε θα τα εχει το οποιο μας αφηνει με δυο ενδεχομενα: ειτε δε θα κανει τον αγωνα οποτε αντιο πρωταθλημα, ειτε επειδη τυγχανει να της εχει παραχωρηθει το κοινο ταμειο της ομοσπονδιας θα βαλει εκει το χερακι της για να κανει τους αγωνες της. Αυτο παλια που η ΕΛΠΑ εκανε οτι ηθελε ηταν ας πουμε μοιρολατρικα αποδεκτο, τωρα θεωρητικα υπαρχει μια ΟΜΑΕ και μια ΕΠΑ που το λιγοτερο που υποσχεθηκαν ηταν ξεκαθαρο ταμειο. Για να δουμε λοιπον τι θα γινει
-
ρε παιδιά τι λεμε , η αρχή του σπορ χρωστάει και συνεχίζει να χρωστάει , δεν είναι ότι δεν ξέρει ο Δεσποτόπουλος πως να σώσει την βάρκα ,.
ΔΕΝ μπορεί να σωθεί το άθλημα από κρατική διαδικασία , που αφορά γραφειοκρατία στο θέμα ( αυτοκινητοδρόμιο ) ,
Μίζες από υπουργεία από υπουργούς και υπευθύνους .Εδώ δεν έχουν λεφτά να κάνουν το acropolis δεν λες πάλι καλά που βρέθηκαν οι χωμάτινοι και το έσωσαν !! λες να πάρουν και το elpa ??
Πιο πρωτάθλημα και πια πίστα ,,, τα μέγαρα θα δοθούν στον πρώτο αγώνα η θα ξανά πατε Τρίπολη !!
Εδώ βρίσκει ο Γιάννης χορηγία και παμε και στον χορηγό του και του λεμε σε ποίων μαλάκα έδωσες , εγώ το κάνω με τα μισά ... και παω και πιο γρήγορα
Εδώ δεν έχουμε ούτε πίστες για καρτ ,,,
Καλή σαρακοστή και προσοχή με την λαγάνα ... κάνει κυτταρίτιδα
-
Τελικα η Τριπολη εχει 35 συμμετοχες φυσικα πλασματικες γιατι καμποσες ειναι διπλες αρα 28 30 ανθρωποι εδειξαν ενδιαφερον για τον αγωνα.Τοσοι ηταν και στο Ολυμπικο περιπου.Το κοστος οργανωσης του ενος και του αλλου αγωνα διαφερει παρα πολυ οποτε καταλαβενουμε γιατι ο ενας οργανωτης κανει τον αγωνα του και ο αλλος οχι.Η εκτιμηση μου για την δυναμικη των πρωταθληματικων αγωνων φετος ανεξαρτητως επιφανειας ειναι περιπου στους 25 αγωνιζομενους,ποσοι λοιπον οργανωτες, οσοι καλη διαθεση κι αν εχουν μπορουν να αντεξουν αυτο το εξοδο; και ποσες φορες.
-
«Βεβαιως ολοι να κανουν το κεφι τους αρκει να μην τους το πληρωνουν οι λισανς των αλλων, τοτε υπαρχει ενα μικρο ηθικο θεματακι.»
Και βεβαίως εάν ήταν έτσι, θα υπήρχε ΜΕΓΙΣΤΟ ΗΘΙΚΟ ΘΕΜΑ.
Μα όταν ένας αγωνιζόμενος δεν έχει αγώνα για να τρέξει το 2011, (της αρεσκείας του), ανανεώνει την λισάνς?.
Κατά συνέπια ανανεώνονται οι άδειες, μόνον από αυτούς που τρέχουν.«τωρα θεωρητικα υπαρχει μια ΟΜΑΕ και μια ΕΠΑ που το λιγοτερο που υποσχεθηκαν ηταν ξεκαθαρο ταμειο.»
‘κόλλησα’ καλέ μου φιλέ σε αυτό που έγραψες. Η ΕΛΠΑ δεν ενεργεί όπως και οι άλλες αντίστοιχες λέσχες που κάνουν αγώνες?. κατά συνέπια και εφόσον αυτά που γράφονται γίνουν θεσμός της ΟΜΑΕ ΕΠΑ, οι άλλες νόμιμες λέσχες τι θα παίρνουν?. Διότι στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, όλες οι λέσχες χρειάζονται ‘πατερίτσες’.
«τα μέγαρα θα δοθούν στον πρώτο αγώνα η θα ξανά πατε Τρίπολη !!»
….τα μέγαρα φιλέ μου, έγιναν νόμιμα?.........
«Το κοστος οργανωσης του ενος και του αλλου αγωνα διαφερει παρα πολυ οποτε καταλαβενουμε γιατι ο ενας οργανωτης κανει τον αγωνα του και ο αλλος οχι.»
«Το κόστος οργάνωσης» ΔΕΝ είναι ο καταλυτικός παράγον. Το κόστος των αυτοκινήτων είναι!. Άλλο σε έναν αγώνα να χρειάζεσαι μια τετράδα λάστιχα, και άλλο να θέλεις τουλάχιστον 2 τετράδες, και γενικό ψάξιμο – λύσιμο μετά…..+ βενζίνες, ακριβότερα παράβολα κλπ.
Στο μονό που ελπίζω για αγώνες πλέον είναι, να συρρικνωθούν χιλιομετρικά, και οι δυνατοί (γιατί υπάρχουν) λεσχηάρχες, με γνωριμίες, να μαζεύουν μερικά διαφημιστικά κονδύλια. Αυτό προϋποθέτει συνέπια από μέρους τους.Antonis-team.
-
Σπαζοκεφαλιά
Αφού μειώθηκε ο χρόνος της 1ης ανασυγκρότησης, από 30 σε 15 λεπτά, πως γίνεται να αυξήθηκε η συνολική διάρκεια του αγώνα κατά 12 λεπτά και με την ίδια έναρξη (09:00) να τελειώνει απο 13:15 στις 13:27 ?
-
Μήπως αντί ανακατάταξη, έδωσαν τρίλεπτο ΟΚ σε κάποιους, φίλε Μιχάλη?.
…η σε κάποιο ‘τραπεζάκι’ λόγο προβλήματος σε κάποια ιδική, να έγινε πρόσκαιρη καθυστέρηση ιδικής?, και από εκεί και πέρα να πέρασαν όλοι οι υπόλοιποι με ΟΚ και νέο χρόνο?….
Α. -
Βγαλε την μπριζα , και ξαναβαλτη σε 15, μαλλον εχεις καψει εγκεφαλο παλι ...........
2\ 10 \ 2011 rally OLYMPIAKO !
-
Ο Παπαδημητρίου πήγαινε από άλλο δρόμο ?????
-
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Ο Παπαδημητρίου πήγαινε από άλλο δρόμο ?????Το χαρακτηριστικό είναι ότι την διαφορά την έκανε στην ίδια ειδική (1 και 3) ενώ στην άλλη δεν υπήρχαν διαφορές (μάλιστα στην 4, όταν βέβαια είχαν κριθεί όλα, έχασε 10').....
-
εκανε 2 φοβερους χρονους!
ο παζης εμεινε μετα την τεταρτη ειδικη?????
-
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Ο Παπαδημητρίου πήγαινε από άλλο δρόμο ?????Kριμα , χασαμε αλλον εναν πρωταθληματικο αγωνα με φοβερο συναγωνισμο......... που κατσαμε να δουμε ss wrc και motogp .......
Στα χαρτια πρεπει να εχουν κανει λαθος , δεκατα , πρεπει να ειναι οι διαφορες τους ,και εχουν βαλει λεπτα και μισαωρα !
Τελος παντων ,πιστευω να σωθουμε και να εχουμε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ και αυτην την χρονια , γιατι θα ειναι κριμα ....ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ !
-
Βίντεο από τον αγώνα: http://www.youtube.com/watch?v=MvupuI0Kzmo
OLYMPIAKO RALLY 2011