-
Ο χρήστης alexx έγραψε:
Γενικά από όσο έχω κοιτάξει οι περισσότερες εταιρείες προτείνουν φάρδος 185 σε 1400άρια μέχρι 100 άλογα, 195 με 205 σε 1600άρια με 100βάλε έως 120. Δεν νομίζω να είναι άσχετοι...
Αυτό δεν είναι απόλυτο, εξαρτάται από το στήσιμο του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα το νέο Astra (1400-95hp) φοράει στην έκδοση Elegance 205-55-16 από τη μαμά του.
-
Νομίζω ότι γίνονται θυσίες στις επιδόσεις και την πρακτικότητα προς όφελος της ομορφιάς. Εγώ μίλησα για τη χρυσή τομή ή έστω το σημείο που αποδίδει και καλύτερα το αμάξι
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Γενικά από όσο έχω κοιτάξει οι περισσότερες εταιρείες προτείνουν φάρδος 185 σε 1400άρια μέχρι 100 άλογα, 195 με 205 σε 1600άρια με 100βάλε έως 120. Δεν νομίζω να είναι άσχετοι...
Αυτό δεν είναι απόλυτο, εξαρτάται από το στήσιμο του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα το νέο Astra (1400-95hp) φοράει στην έκδοση Elegance 205-55-16 από τη μαμά του.
αυτο δικαιολογει οτι το αστρα δεν ειναι στημενο καλα............?
-
Λες, ε; Μάλλον άσχετοι είναι οι μηχανικοί της Opel που δίνουν το αμάξι στις εκδόσεις 1400 Elegance και Cosmo με 205/55/16, όπως άσχετοι είναι και όσοι το οδήγησαν και έγραψαν καλά σχόλια για το στήσιμο του αυτοκινήτου.
http://www.opel.gr/cars/pricelists/Astr ... TN5SAVBQTY
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Λες, ε; Μάλλον άσχετοι είναι οι μηχανικοί της Opel που δίνουν το αμάξι στις εκδόσεις 1400 Elegance και Cosmo με 205/55/16, όπως άσχετοι είναι και όσοι το οδήγησαν και έγραψαν καλά σχόλια για το στήσιμο του αυτοκινήτου.http://www.opel.gr/cars/pricelists/Astr ... TN5SAVBQTY
αστο αδερφε.......... δεν με πειθεις ανοιξε τα ματια σου και βγαλε τις παροπιδες......
-
Honda Civic Type-R (200 άλογα, σπορ στήσιμο): 205/45/17
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αστο αδερφε.......... δεν με πειθεις ανοιξε τα ματια σου και βγαλε τις παροπιδες......
Εντάξει, εγώ φοράω παρωπίδες έχοντας οδηγήσει και το focus και το astra. Εσύ που δεν έχεις οδηγήσει ποτέ το astra, πως είσαι τόσο βέβαιος για όσα γράφεις;
-
Ο χρήστης alexx έγραψε:
Α, και δεν βγαίνω στο Μπουρνάζι και δεν έχω καμία σχέση με accent, απλά ο κάθε ατάλαντος πηγαίνει το αμάξι του στον λαστιχά και βάζει ότι πιο μεγάλο σε ζάντα και σε φάρδος ελαστικού και το αμάξι του αγκομαχάει....Φιλε συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου.Ενας τετοιος αταλαντος υπηρξα κι εγω παλια και ασφαλως μετανοιωσα για τη 17αρα που με επεισε ο λαστιχας να βαλω σε παλιοτερο μου αμαξι.
Γκαριζω ομως εδω τοσες μερες για να πω οτι το Α3 ειναι μια διαφορετικη περιπτωση.Σιγουρα θα 'πηγαινε' καλυτερα χωρις τη 17αρα ως προς τα γκαζια και σιγουρα δε θα εκαιγε τα κερατα του (πιστεψε με).
Ομως αν το οδηγησεις θα καταλαβεις οτι δεν μπηκε τυχαια η 17αρα και το αμαξι ειναι μελετημενο και στημενο για να φοραει 17αρα και δεν ειναι διακοσμητικοι οι λογοι της υπαρξης της.Δε θα εκανε η AUDI τετοια βλακεια να βαλει κατι μονο για διακοσμητικους λογους.
Ωστοσο μπορεις και να μη συμφωνεις μαζι μου.. -
Ναι, ως προς το στήσιμο φυσικά και θα κρατάει καλύτερα... και ίσως έχει σχεδιαστεί έτσι. Θεωρώ πως είναι βλακία όμως της audi να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο για να κινείται με μεγάλες ζάντες και ελαστικά, τη στιγμή που δεν έχει και τη φοβερή δύναμη (για το 8βάλβιδο μοτέρ λέω).
Πίστεψε με πολύ θα ήθελα να έχουμε κι εμείς A3 αντί για το 307. Από σχεδίαση είναι τρέλα.
-
ε τι να σου πω απο εκει και μετα......... χωρις καν να ξερεις πετας οτι δεν εχω οδηγησει το αστρα..........δεν βρισκω λογο να σου συνεχισω τη συζητηση.......
καλη σου μερα -
Από την άλλη κουβέντα που είχε γίνει για το στήσιμο των εν λόγω αυτοκινήτων, είχα την εντύπωση ότι δεν το έχεις οδηγήσει. Έκανα λάθος υποθέτω. Τι εντυπώσεις λοιπόν αποκόμισες από το astra;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Από την άλλη κουβέντα που είχε γίνει για το στήσιμο των εν λόγω αυτοκινήτων, είχα την εντύπωση ότι δεν το έχεις οδηγήσει. Έκανα λάθος υποθέτω. Τι εντυπώσεις λοιπόν αποκόμισες από το astra;Νομίζω η συζήτηση τίθεται σε λάθος βάση: δηλαδή τι περιμένατε να συμβεί σε ένα αυτοκίνητο με τεράστια για την ιπποδύναμή του λάστιχα ? Υπερπρόσφυση θα έχει, αυτό που θα έλεγε ένας οδηγός 'βράχος'. Και καλό φρενάρισμα. Το θέμα όμως δεν είναι μόνο αυτό αλλά μια ισορροπημένη συμπεριφορά που, εκτός της πρόσφυσης, περιλαμβάνει και θέματα όπως ευελιξία, φιλικότητα-ρυθμισιμότητα, επιδόσεις, κατανάλωση, για να μην αναφέρω αντοχή στο χρόνο (πχ. ρουλεμάν).
Εν ολίγοις, το θέμα δεν είναι αν με τα 225/40/17 με τους 100 ίππους κρατάει καλά αλλά αν με (πχ.) 195/55/15 θα κράταγε ίσως ένα κλικ χειρότερα αλλά θα ήταν ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο.
Και ναι, δεν μπορώ να πιστέψω πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ λάστιχα μεγαλύτερα από το Type-R και εξίσου μεγάλα με μία Boxster... Μήπως απλά το εργοστάσιο πουλάει αυτό που ο κόσμος θέλει να αγοράσει, δηλ. πρώτα απ΄ όλα 'μούρη' (και, κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία, ως υπεύθυνοι μηχανικοί, το στήνουν και αντίστοιχα, και εδώ είναι και η διαφορά με τους κάγκουρες που κάνουν τα 14άρια 17άρια )
-
Να μην ξεχάσουμε και την παράμετρο εργοστασιακό κέρδος
Γιατί ώρες ώρες έχω την εντύπωση ότι οι εταιρείες συμπεριφέρονται στους αγοραστές σαν ιθαγενείς;
-
Δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω για όσα γράφετε nass και ikar, το ίδιο πιστεύω κι εγώ για περιπτώσεις που μια εταιρεία προσφέρει ως έξτρα ζάντες 17' για αυτοκίνητα με ιπποδύναμη 120-130 ίππων.
Ειδικά στο Astra πάντως θα πρέπει να δούμε πιο σφαιρικά το θέμα:
απ' ό,τι βλέπω στον κατάλογο των μοντέλων, προσφέρονται όλα τα 1400άρια με τους 95 ίππους με στάνταρ διαστάσεις ελαστικών 205/55/16', δεν προσφέρονται καθόλου μικρότερες διαστάσεις. πλην της φθηνότερης και πιο γυμνής έκδοσης Essentia, που βγαίνει με 195/65/15'. Ειδικά μάλιστα στην έκδοση Enjoy (τη δεύτερη πιο εξοπλισμένη από τις τέσσερις συνολικά), η μόνη λύση που προσφέρεται στον στάνταρ εξοπλισμό είναι ατσάλινοι τροχοί με διαστάσεις επίσης 205/55/16'. Άρα αυτές οι διαστάσεις ελαστικών είναι το μίνιμουμ για σχεδόν όλα τα 1400άρια του μοντέλου και σ'αυτές τις διαστάσεις γίνονται όλες οι μετρήσεις (κατανάλωση, φρενάρισμα, οδηγική συμπεριφορά κλπ) καθώς και όλα τα τεστ από τα περιοδικά.Δηλαδή μου φαίνεται δύσκολο να προτιμήθηκε αυτή η λύση εις βάρος άλλων παραγόντων που επηρρεάζουν περισσότερο τον καταναλωτή - τι να την κάνει ο πολύς κόσμος την εμφάνιση μπροστά σε μια ακόμα πιο μειωμένη κατανάλωση ή σε πιο καλή συμπεριφορά στο δρόμο; Ή μήπως θα έπεφτε κατακόρυφα η εμφάνιση του αυτοκινήτου με 15άρες ζάντες; Πιστεύω ότι η Opel κάτι είδε στο στήσιμο του αυτοκινήτου κι επέλεξε αυτές τις διαστάσεις τροχών. Προσωπικά θεωρώ ότι το αυτοκίνητο κινείται πολύ σταθερά, στρίβει καλά και ακόμα και στα 1400 με βάρος 1250 κιλών επιταχύνει ικανοποιητικά, ιδίως για χρήση μέσα στην πόλη (αλλά και στην εθνική τα πήγε άψογα όποτε χρειάστηκε - όχι τόσο σπιρτόζικα όσο θα ήθελα, όμως αξιοπρεπέστατα).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και ναι, δεν μπορώ να πιστέψω πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ λάστιχα μεγαλύτερα από το Type-RΔηλαδη το προβλημα σου ειναι γιατι 225 και οχι 215??
Ειλικρινα δε καταλαβαινω το προβλημα.Υπαρχουν 3 διαφορετικα μοντελα Α3 εκ των οποιων ΜΟΝΟ το ενα βγαινει με 17αρα.
Στηθηκε ενα αμαξι για να εχει κινητηρα 2.0FSI με 150 αλογα.Καλως για μενα κακως για εσας η AUDI αποφασισε να βαλει στο ιδιο καλουπι και τον 1.6 με τα 102 αλογα.Οποιος θελει το παιρνει.Οποιος δε θελει διαλεγει εναν απ'τους αλλους δυο τυπους Α3 που εχουν 16αρα.
Θα μου εξηγησει καποιος που ειναι το προβλημα?? -
Να συμπληρώσω κάτι: με τα 16άρια λάστιχα υπάρχει ένα επιπλέον κέρδος, ίσως όχι τόσο σημαντικό, όμως σε βγάζει από αρκετούς μπελάδες:
έχοντας πλατύτερο πέλμα, προστατεύουν τις ζάντες από τα πεζοδρόμια κατά το παρκάρισμα. Δηλαδή, ακόμα κι αν βρει η ρόδα στο πλάι, οι ζάντες δεν θα γρατζουνιστούν εύκολα, θα βρουν τα λάστιχα πρώτα στο πεζοδρόμιο.
Με τις 13άρες ζάντες του accent μου (προηγούμενο μοντέλο), τα τάσια έχουν γίνει σαν τον κώλο της μαϊμούς. -
Ρε παιδιά, δηλαδή ένα αυτοκίνητο 1800 κιλά και 100 αλόγων θα του βάζαμε 185/65/14 λάστιχα;
Εγώ αν είχα το Α3 με 17άρες σιγά να μην τις έδινα για να βάλω 15άρες.
Που θα κερδίσω 0,5 δευτερόλεπτα;
Το Α3 δεν είναι kadett του 85 που με 17άρες θα χοροπηδοκοπανάει σαν τρελό.
Συμφωνώ οτι είναι λίγο μεγάλα τα 17αρια και περισσότερο το πέλμα 225 αλλά αφού το γουστάρει κάποιος και είναι ασφαλές και δε δημιουργεί πρόβλημα στους άλλους οδηγούς, δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Επίσης που ξέρουμε οτι τα 17άρια είναι πιο ελαφριά από τα 15άρια.
Οι δικές μου μανίσιες σιδερένιες 14ρες είναι 2 κιλά η κάθεμία πιο βαριά από τις αλουμινίου 15άρες πάλι μανίσιες. -
Χωρίες κανένα ίχνος να σαρκαστώ ώρες ώρες διαβάζω για μικρά αυτοκίνητα με απίστευτα μικρούς κινητήρες και νομίζω οτι αναφέρεστε σε οχήματα με 5lt !
Γνορίζω οτι οι κινητήρες αυτοί είναι καλοί για Ελλάδα, αλλά το να βάζουν λάστιχα που έχω δει σε V6 αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερων κατηγοριών μου φαίνεται περίεργο.
Ένα αυτοκίνητο με 1.6 lt είναι απλά αργό και δεν μπορώ με τίποτα να το χαρακτηρίζω ώς αυτοκίνητο επιδόσεων. Για εμένα είτε 1.6lt είτε 1.4lt είναι το ίδιο.. Ένα αυτοκίνητο για να σε πάει απο το σημείο Α στο Β.. Τώρα άν το συγκρίνουν μερικοί με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών νομίζω ότι το θέμα ανάγεται στην αίσθηση που έχω για άτομα που Ελλάδα που έχω μιλήσει οτι ενώ οδηγούνε ένα όμορφο συμπαθητικό όχημα για ενα σκοπό μετακίνησης συγκεκριμένο, νομίζουν οτι έχουν Ferrari....
Παιδια προσοχή στις στροφές με 160khm όπως διάβασα πριν γιατι δεν είναι αστεία...
Με εκτίμηση και σεβασμό προς όλους,
Δημήτρης -
ΑΠΌΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΟΝΤΡΕΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΚΥΡΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΖΑΝΤΑ. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ AUDI ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ KAI OXI ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ AUDI. ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΟ ΑΠΛΟ Α3 ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ; ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΒΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΕΣ ΑΡΑ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ AUDI. ΑΡΚΕΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΛΗΜΑ -ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΣΚΑΣΑΝΕ ΧΟΝΤΡΑ- ΝΑ ΠΟΥΝ ΜΙΑ ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΡΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ 160 ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΚΑΜΠΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΦΑΡΔΥ ΛΑΣΤΙΧΟ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΒΑΡΟΥΣ(ΣΛΑΛΟΜ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ) ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ Η ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΠΡΟΣ ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΦΩΝΕΣ;
-
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Δηλαδη το προβλημα σου ειναι γιατι 225 και οχι 215??Δεν έχω κανένα πρόβλημα, το αυτοκίνητό μου έχει λογικές (πιστεύω) για το χαρακτήρα του και τις επιδόσεις του διαστάσεις ελαστικών. Αν θεωρείς πως το Α3 με τις 17άρες με 225 λάστιχα είναι ΟΚ, δικό σου θέμα. Προσωπικά έχω την άποψη (και όχι 'πρόβλημα') πως η διάσταση αυτή είναι υπερβολική και πως μια μικρότερη διάσταση θα έκανε το αυτοκίνητο πιο ισορροπημένο. Διάβασε προσεκτικά την προηγούμενη δημοσίευσή μου και θα καταλάβεις που είναι οι διαφωνίες μου με τη συγκεκριμένη επιλογή και γιατί πιστεύω πως η (όποια) Audi καταλήγει σε αυτή.
Και αμάν ρε παιδιά μη σας θίξουμε τα 'ιερά και τα όσια' της επιλογής του αυτοκινήτου σας, ένα τεχνολογικό κατασκεύασμα είναι και, ως προϊόν εργασίας μηχανικών με περιορισμούς κόστους (δεν είναι Enzo όσο και αν πιστεύουν κάποιοι πως είναι ), έχει συμβιβασμούς. Δεν είναι δυνατόν να είναι όλα τέλεια.
Δεν συνεχίζω στο παρόν θέμα διότι ορισμένοι 'αρπάζονται' και δεν θέλω να προσβάλλω ή να στεναχωρήσω κάποιον.
A3 : Αλλαγή ελαστικών , βελτιώσεις;