-
Χωρις να θέλω να πω ποιος έχει δίκιο, κατάλαβα το εξής
Απο εποχή Σακελαρόπουλου στην Ford ειχαμε διαφορετικές τιμές εισαγωγής για να κάμφτει η φορολογία... και μετά επιστροφή στα κέρδη της ΑΕ Ελλάδος στην ΑΕ εξωτερικού
Προφανώς τα αμάξια έρχονται ακόμη με τις ίδιες τιμές ενώ σε κάποιες αντιπροσωπείες μπορεί να έχουν γίνει διαπραγματεύσεις... Δε το ξέρω αλλά όσο και χάλια να ειναι τα στελέχη της αγοράς... κάποιος θα το σκέφτηκε πρώτος
-
Η εργοστασιακή τιμή είναι κρίσιμη για τον καθορισμό της λιανικής τιμής του κάθε ΙΧ, αφού εκεί εφαρμόζονται οι διάφοροι φόροι και επιβαρύνσεις ως ποσοστό επί αυτής.
Γίνονται διάφορα κόλπα, π.χ. υποτιμολογήσεις παλαιότερα (οι εργοστασιακές τιμές εδώ και χρόνια, και όλα τα εξτρά, κατατίθενται κάθε χρόνο αναλυτικά σε τιμοκαταλόγους από τις αντιπροσωπείες στο τελωνείο), ή εισαγωγή αυτοκινήτων με λίγο εξοπλισμό προκειμένου να μείνει σε χαμηλά επίπεδα η τιμή αυτή ,ή να να παραμείνει σε χαμηλότερη κατηγορία φορολογίας. Ορισμένα από τα έξτρα αυτά μπαίνουν εδώ, αφενός για να είναι πιο ευέλικτος ο εισαγωγέας στις επιθυμίες του κάθε πελάτη, αφ' ετέρου να αποφευχθεί η κατάταξη του ΙΧ σε άλλο συντελεστή φόρου πολυτελείας, και έτσι είναι φθηνότερα για τον πελάτη.
Το τελευταίο είναι αυτό που αναφέρει επιγραμματικά το μέλος metro στο ποστ του στην προηγούμενη σελίδα για το 5άρι της Μπεμβέ, και πέρασε στο ντούκου από κάποιους.Γενικά για άλλη μία φορά, αρχίζουμε από την εργoστασιακή τιμή, το πιο κρίσιμο θέμα, και εν συνεχεία βάζουμε
α. το τέλος ταξινόμησης ανάλογα με τον κυβισμό και την κλάση ρύπων (όπου όπως ξαναείπαμε ΌΛΑ πλέον πάνω από τα 2001 κυβικά είναι ένα ίσιωμα...),
β.το φόρο πολυτελείας για όσα εξ αυτών είναι πάνω από τα 20.000 ευρώ σε τρεις διαφορετικές κλίμακες, (και όπου ΌΛΑ πάνω από τα 28.000 ευρώ είναι επίσης ένα ίσιωμα, είτε Βευρόν είναι αυτό είτε 520d...),
γ.το Φ.Π.Α. (όπου ΌΛΑ έχουν ενιαίο συντελεστή),
δ.και μετά το μικτό του έμπορα που εκεί παίζει λίγο ανάλογα με τις συμφωνίες που έχει κάνει, τα έξοδά του, το στοκ που έχει, το αίμα που 'μυρίζει' στην αγορά κ.τ.λ.
Τα υπόλοιπα είναι άσχετα, δείτε το επίσημο λινκ, έχει αναλυτικά παραδείγματα και για μετάχειρα.έδιτ
Ένα χιλιάρικο να έχει διαφορά στην εργοστασιακή τιμή ένα ΙΧ από ένα άλλο στην μεγάλη κατηγορία (άνω των 2001 κυβικών), μπορεί να οδηγήσει για πλάκα στα +2.500 ευρώ διαφορά στη λιανική, και όλα αυτά υπό την προυπόθεση ότι το ΙΧ αυτό δεν θα αλλάξει κατηγορία φόρου πολυτελείας, αλλιώς κλάφτετα μπορούμε πάμε ΠΟΛΥ υψηλότερα. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Χωρις να θέλω να πω ποιος έχει δίκιο, κατάλαβα το εξήςΑπο εποχή Σακελαρόπουλου στην Ford ειχαμε διαφορετικές τιμές εισαγωγής για να κάμφτει η φορολογία... και μετά επιστροφή στα κέρδη της ΑΕ Ελλάδος στην ΑΕ εξωτερικού
Προφανώς τα αμάξια έρχονται ακόμη με τις ίδιες τιμές ενώ σε κάποιες αντιπροσωπείες μπορεί να έχουν γίνει διαπραγματεύσεις... Δε το ξέρω αλλά όσο και χάλια να ειναι τα στελέχη της αγοράς... κάποιος θα το σκέφτηκε πρώτος
Παλιος πελατης στη μερσεντες εχοντας αγορασει 5 αυτοκινητα τα τελευταια 20 χρονια (η ευρυτερη οικογενεια οχι εγω ) και προσφατος πελατης στη BMW εχοντας αγορασει 5 αυτοκινητα τα τελευταια 3 χρονια εχω να σου πω οτι ειναι η μερα με τη νυχτα . θα παρομοιαζα τη μερσεντες με τον ιδιωτικο και τη bmw Με το δημοσιο τομεα στην ελλαδα
Η πλακα ειναι οτι 2 πωλητες που ηξερα στην BMW και μου πουλησαν αμαξια,εργαζονται στη μερσεντες τωρα και δηλωνουν οτι θελουν να γερασουν εκει.
Δεν τα γουσταρω τα mercedes τοσο αλλα με αυτες τις τιμες ειναι προκληση στην εποχη μας. οι αλλοι περιμενουν ακομα να ξαναγυρισουν στις παλιες εποχες.. προσευχονται παρεα με τους δημοσιους υπαλληλους
-
Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
Χωρις να θέλω να πω ποιος έχει δίκιο, κατάλαβα το εξής
Απο εποχή Σακελαρόπουλου στην Ford ειχαμε διαφορετικές τιμές εισαγωγής για να κάμφτει η φορολογία... και μετά επιστροφή στα κέρδη της ΑΕ Ελλάδος στην ΑΕ εξωτερικού
Προφανώς τα αμάξια έρχονται ακόμη με τις ίδιες τιμές ενώ σε κάποιες αντιπροσωπείες μπορεί να έχουν γίνει διαπραγματεύσεις... Δε το ξέρω αλλά όσο και χάλια να ειναι τα στελέχη της αγοράς... κάποιος θα το σκέφτηκε πρώτος
Παλιος πελατης στη μερσεντες εχοντας αγορασει 5 αυτοκινητα τα τελευταια 20 χρονια (η ευρυτερη οικογενεια οχι εγω ) και προσφατος πελατης στη BMW εχοντας αγορασει 5 αυτοκινητα τα τελευταια 3 χρονια εχω να σου πω οτι ειναι η μερα με τη νυχτα . θα παρομοιαζα τη μερσεντες με τον ιδιωτικο και τη bmw Με το δημοσιο τομεα στην ελλαδα
Η πλακα ειναι οτι 2 πωλητες που ηξερα στην BMW και μου πουλησαν αμαξια,εργαζονται στη μερσεντες τωρα και δηλωνουν οτι θελουν να γερασουν εκει.
Δεν τα γουσταρω τα mercedes τοσο αλλα με αυτες τις τιμες ειναι προκληση στην εποχη μας. οι αλλοι περιμενουν ακομα να ξαναγυρισουν στις παλιες εποχες.. προσευχονται παρεα με τους δημοσιους υπαλληλους
Να ξαναπας στη Mercedes
-
Ποια πολυαναμενόμενη Μ έρχεται εδώ?
http://m-power.com/_open/b/home.jsp?lang=en
1η Μαρτίου.
BMW M5 Concept.
-
Η οποια θα ειναι πολυ κοντα σχεδιαστικα στην κανονικη M5 οπως παντα..?
-
Ακριβώς.
Βασικά αρχίζει το tease.
-
-
Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
Οι τιμές είναι απόλυτα δικαιολογημένες ως προς τις όποιες διαφορές τους. Π.χ. μεταξύ της Ε200 και της 530, υπάρχει μια σοβαρότατη διαφορά στα κυβικά, η πρώτη είναι 1.800 και η τελευταία 3.000 με αποτέλεσμα το Μπεμβέ να έχει μεγαλύτερο ειδικό τέλος ταξινόμησης ως ποσοστό επί της εργοστασιακής τιμής.
Τo αυτό ισχύει και για το ντουέτο 530i και 525d.
Επίσης σε άλλες περιπτώσεις, π.χ. Ε350 και 530, παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός.
Στην περίπτωση C63 AMG και M3, η εργοστασιακή τιμή της Μ3 είναι μεγαλύτερη. Οι φόροι τώρα, είτε το τέλος ταξινόμησης, είτε ο πολυτελείας, σαν ποσοστά είναι τα ίδια στο συγκεκριμένο παράδειγμα, καπάκια και το περιθώριο κέρδους σαν ποσοστό και αυτό επί της μεγαλύτερης αρχικής τιμής, και οδηγούμαστε στην διαφορά των 13Κ η οποία είναι δικαιολογημένη σε κάποιο βαθμό.
Γενικώς για την διαμόρφωση της τελικής τιμής παίζουν ρόλο η εργοστασιακή τιμή και τα κυβικά.Όλα τα άλλα, τέλη ταξινόμησης, φόρος πολυτελείας, μικτό κέρδος εμπόρου, Φ.Π.Α. προκύπτουν από αυτά τα δύο.Φιλε μου δεν μπορω να καταλαβω αν διαβασες καθολου το ποστ μου και τι θελω να πω
Εδω λεμε οτι τριλιτρο BMW (523) ειναι φτηνοτερο απο διλιτρο(520D) BMW κατα 7.000 ευρω .. Η τριλιτρο BMW(535) ειναι ΠΟΛΥ ακριβοτερο απο MERCEDES τριαμησαρι (Ε350) σχεδον 13 χιλιαδες ευρω. τι δεν καταλαβες ?
Και λεμε οτι πως ειναι δυνατον οι 2 κυριοι γερμανοι ανταγωνιστες να εχουν τοσο μεγαλες διαφορες ενω οι τιμες τους στη χωρα μας εδω και χροοοονια ηταν εναρμονισμενες. Πως ειναι δυνατον να φερνεις ως παραδειγμα την 200αρα με την 530 ? οτι τι ?
Πραγματικα θυμηθηκα τον υπαλληλο που δουλευε εκει στον Σφακιανακη. Ακριβως τα ιδια μου ειπε και με εκνευρισε.
Το οτι ειναι δικαιολογημενο το Μ3 να ειναι τοσο ακριβοτερο απο το С63 που ειναι 2,3 λιτρα περισσοτερο απο το Μ απο που σου κατεβηκε.
Ειλικρινα εκνευριστηκα με αυτο το ποστ. Και εγω BMW εχω αλλα αναγνωριζω οτι ο βασικος ανταγωνιστης ειναι η μερσεντες η οποια ειναι το ιδιο συγχρονη τεχνολογικα και το ιδιο ποιοτικη και θελω να τονισω οτι στην ελλαδα κανει δουλεια και ο εισαγωγεας οσον αφορα τις τιμες
Σαν να διαβαζω εκεινον τον karas ενα πραμα
axaxaxaxaxxa Πού τον θυμήθηκες αυτόν
Αν δεν ξέρετε από εμπόριο ,απλά να λέτε την γνώμη σας χωρίς υπαινιγμούς
Δεν σημαίνει ότι δεν σας διαβάζουν κάποιοι που ξέρουν και επειδή δεν σχολιάζουν θέματα που ορίζουν άλλοι ή δεν τους αφορούν για διαφορους λόγους δεν....... -
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Τα ειπες ολα, σε προσκυνω , εισαι θεος
-
Τέλος!
Θεός!
Η καλύτερη αρχή για τη Παρασκευή
-
-
παιδια καλημερα!
αγορασα πριν 15 μερες μια 316 μεταχ.του 1996 Ε36 (για εμενα η ομορφοτερη σειρα που εβγαλε η ΒΜW)σε πολυ καλη κατασταση απο ιδιωτη με 158000χλμ. και με το μοτερ Μ43.ειναι η πρωτη Ε36 που αγοραζω αν κ ειχα οδηγ.για αρκετο χρονικο διαστημα μια 320 Ε36 .
βασικα πηρα 316 και οχι 320 (ενω ειχα βρει μια του 93)λογω καταναλωσης κ τελων κυκλοφοριας !!!ολα πανε οκ,αλλα μερικες φορες στο ρελαντι ακουγεται ενας μαλακος θορυβος απο το μπροστινο μερος,οχι απο την μηχανη!
ειναι ενας θορυβος που επαναλαμβανεται σαν αντλια που τραβαει νερο ενα πραγμα κα8ε 5 δευτερολεπτα.
μηπως ειναι η αντλια του υδραυλικου τιμονιου??
το περιεργο ειναι οτι δεν ακουγεται παντα!
μερικες φορες οταν αναψω τη μηχανη δεν ακουγεται απολυτως τιποτα.
γνωριζει κανενας κατι περισσοτερο για να καταλαβω τι γινεται??
thank you -
Ξέρουμε κανένα site που να εξηγεί τις προειδοποιητικές ενδείξεις και σύμβολα? Υπάρχει καμία ένδειξη σε τρίγωνο με 4x4 να αναγράφεται μέσα (e60)?
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Ξέρουμε κανένα site που να εξηγεί τις προειδοποιητικές ενδείξεις και σύμβολα? Υπάρχει καμία ένδειξη σε τρίγωνο με 4x4 να αναγράφεται μέσα (e60)?Το Ε60 έχει xDrive?
-
Ναι ναι... Το έβγαλε κατά την εκκίνηση αλλά μετά στο check δεν έβγαλε κάτι..
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Ναι ναι... Το έβγαλε κατά την εκκίνηση αλλά μετά στο check δεν έβγαλε κάτι..Το xDrive δε ξεκίνησε κατά την εκκίνηση βασικά. Αφού μετά ήταν ΟΚ, μην ανησυχεί. Ας το πάει όμως αύριο στη BMW. Θα έχει κρατήσει το σφάλμα μέσα.
Μπορεί να είναι από έναν απλό αισθητήρα και μπορεί και μπαταρία. Πότε είχε αλλάξει τελευταία φορά μπαταρία? Το κινεί συχνά?
Μπορεί δηλαδή να είναι από πεσμένη μπαταρία: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=332855
-
Ναι, τελευταίο μήνα έκανε γύρω στα 3000km. Μπαταρία όχι, δεν άλλαξε 60k km έχει.. Θα το πήγαινα ούτως ή άλλως στην bmw απλώς έψαχνα να βρω το σήμα σε κάποιο site-φώτο να το επιβεβαιώσει ο πατέρας (αυτός το είδε).. θενκς πάντως, φαίνεται να είναι λόγω μπαταρίας (σύμφωνα με το site που παρέθεσες ), θα το ρωτήσω!
-
Αν η μπαταρια ειναι στα τελευταια μπορει να σου βγαζει διαφορα κουλα παντως, εμενα με ειχε ταραξει στις φανταστικες βλαβες
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει πολλά η BMW για τις τιμές της σε σχέση με την αιώνια αντίπαλο γιατί απλά οι μέχρι τώρα επιλογές της εταιρείας δεν συμβαδίζουν με το ελληνικό φορολογικό σύστημα. Η τάξη θα αποκατασταθεί όταν, σύντομα μάλλον, και η BMW βγάλει κινητήρες τούρμπο με κυβικά κάτω από τα κακά όρια. Με τους αναμενόμενους 1,6Τ τα πράματα θα πρέπει να γίνουν καλύτερα τουλάχιστον για την κατηγορία της 3άρας (δεν ξέρω αν θα μπούνε 1,6 σε 5άρες).
Εγώ θα θεωρούσα αντίστοιχο της Ε350 την 530 (ατμοσφαιρικά και τα δύο) και όχι την υπερσυμπιεσμένη 535 (που είναι μισή ή και ολόκληρη κλάση παραπάνω σε επιδόσεις) και εκεί τα πράματα είναι καλύτερα για την BMW.
BMW FORUM