Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίγονοι ή απόγονοι ;
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Επίγονοι ή απόγονοι ;
    • 1 / 1
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    6
    12
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      audipassion last edited by

      Πήρα το έναυσμα από την κουβέντα που κάναμε στο renault classic να ανοίξω αυτό το θέμα , τι λέτε λοιπόν τα σημερινά μοντέλα πέρα από ασφάλεια ανέσεις κτλ έχουν ακόμα τα βασικά χαρακτηριστικά των αρχικών μοντέλων που τα καθιέρωσαν ή δεν υπάρχει τίποτα από τα παραπάνω και συνεχίζουν απλά το όνομα ( πολλές εταιρίες άλλαξαν ονοματολογία εδώ κοιτάμε κατηγορία r5 clio πχ ) για να ακούσω .

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        audipassion last edited by

        Πήρα το έναυσμα από την κουβέντα που κάναμε στο renault classic να ανοίξω αυτό το θέμα , τι λέτε λοιπόν τα σημερινά μοντέλα πέρα από ασφάλεια ανέσεις κτλ έχουν ακόμα τα βασικά χαρακτηριστικά των αρχικών μοντέλων που τα καθιέρωσαν ή δεν υπάρχει τίποτα από τα παραπάνω και συνεχίζουν απλά το όνομα ( πολλές εταιρίες άλλαξαν ονοματολογία εδώ κοιτάμε κατηγορία r5 clio πχ ) για να ακούσω .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audipassion last edited by

          Πήρα το έναυσμα από την κουβέντα που κάναμε στο renault classic να ανοίξω αυτό το θέμα , τι λέτε λοιπόν τα σημερινά μοντέλα πέρα από ασφάλεια ανέσεις κτλ έχουν ακόμα τα βασικά χαρακτηριστικά των αρχικών μοντέλων που τα καθιέρωσαν ή δεν υπάρχει τίποτα από τα παραπάνω και συνεχίζουν απλά το όνομα ( πολλές εταιρίες άλλαξαν ονοματολογία εδώ κοιτάμε κατηγορία r5 clio πχ ) για να ακούσω .

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • 2
            21-quadra last edited by

            Δεν υπάρχει συνέχεια στα μοντέλα, από γενιά σε γενιά ( όχι face lift ) μεσολαβούν 4-5 χρόνια και η τεχνολογία τρέχει με γρήγορους ρυθμούς, οπότε κάθε νέο μοντέλο διαφέρει ριζικά από το προηγούμενο του το οποίο είναι ίδιο μόνο κατ΄όνομα, αν πάμε πχ στο Renault Clio, το Clio 1 απέχει έτη φωτός από το Clio 2 το οποίο απέχει τεχνολογικά πολύ και αυτό με τη σειρά του από το Clio3. Δεν υπάρχει σύγκριση πουθενά, σε τεχνολογία, σε μοτέρ, σε αναρτήσεις, σε ηλεκτρικά, σε ηλεκτρονικά, σε φρένα, σε διαστάσεις, σε βάρος, σε παθητική ασφάλεια.

            Όμως στα αυτοκίνητα της Renault και ειδικά σε αυτά που έχουν το πρόθεμα RS, υπάρχουν τα ίδια γονίδια ως προς την οδική συμπεριφορά, είναι αυτοκίνητα fun to drive, δεν είναι αυτοκίνητα αδιάφορα για μεταφορά μόνο, κάνουν και για παιγνίδι από τον σβέλτο ιδιοκτήτη.

            Eιδικά τα Clio3 - Megane RS με την τελείως διαφορετική τους ανάρτηση εμπρός από τα ταπεινά αδέλφια τους, παραδίδουν μαθήματα οδικής συμπεριφοράς ακόμα και στα τετρακίνητα, όντας τα καλύτερα εμπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα όσον αφορά το Handling, και όχι μόνο της κατηγορίας τους.

            Μήπως έχει σχέση το σημερινό Τουϊνγκο με το εμπνευσμένο Τουϊνγκο της 1ης γενιάς ?

            Το σχέση μπορεί να έχει το ταπεινό Civic 1 με το σημερινό διαστημικό Civic ? Kαι τα υπόλοιπα έτσι είναι, που μοιάζει η όμορφη ταπεινή Κορόλα με την σημερινή μαούνα ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • vespas
              vespas last edited by

              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
              Δεν υπάρχει συνέχεια στα μοντέλα, από γενιά σε γενιά ( όχι face lift ) μεσολαβούν 4-5 χρόνια και η τεχνολογία τρέχει με γρήγορους ρυθμούς, οπότε κάθε νέο μοντέλο διαφέρει ριζικά από το προηγούμενο του το οποίο είναι ίδιο μόνο κατ΄όνομα, αν πάμε πχ στο Renault Clio, το Clio 1 απέχει έτη φωτός από το Clio 2 το οποίο απέχει τεχνολογικά πολύ και αυτό με τη σειρά του από το Clio3. Δεν υπάρχει σύγκριση πουθενά, σε τεχνολογία, σε μοτέρ, σε αναρτήσεις, σε ηλεκτρικά, σε ηλεκτρονικά, σε φρένα, σε διαστάσεις, σε βάρος, σε παθητική ασφάλεια.

              Όμως στα αυτοκίνητα της Renault και ειδικά σε αυτά που έχουν το πρόθεμα RS, υπάρχουν τα ίδια γονίδια ως προς την οδική συμπεριφορά, είναι αυτοκίνητα fun to drive, δεν είναι αυτοκίνητα αδιάφορα για μεταφορά μόνο, κάνουν και για παιγνίδι από τον σβέλτο ιδιοκτήτη.

              Eιδικά τα Clio3 - Megane RS με την τελείως διαφορετική τους ανάρτηση εμπρός από τα ταπεινά αδέλφια τους, παραδίδουν μαθήματα οδικής συμπεριφοράς ακόμα και στα τετρακίνητα, όντας τα καλύτερα εμπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα όσον αφορά το Handling, και όχι μόνο της κατηγορίας τους.

              Μήπως έχει σχέση το σημερινό Τουϊνγκο με το εμπνευσμένο Τουϊνγκο της 1ης γενιάς ?

              Το σχέση μπορεί να έχει το ταπεινό Civic 1 με το σημερινό διαστημικό Civic ? Kαι τα υπόλοιπα έτσι είναι, που μοιάζει η όμορφη ταπεινή Κορόλα με την σημερινή μαούνα ?

              Τουϊνγκο της 1ης γενιάς

              Υ.Γ. Μόνο τα golf μένουν ίδια, χρόνια τώρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Το προηγούμενο Τουίνγκο πως θα το ονόμαζες αν όχι 1η γενιάς ?

                Σιγά μη μένουν τα Golf ίδια. Πλάκα κάνεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • vespas
                  vespas last edited by

                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                  Το προηγούμενο Τουίνγκο πως θα το ονόμαζες αν όχι 1η γενιάς ?

                  Σιγά μη μένουν τα Golf ίδια. Πλάκα κάνεις.

                  Τι εννοείς πως θα το ονόμαζα;
                  Τα γκολφ εδώ και χρόνια βασίζονται στο ίδιο σχέδιο και ειδικα οι τελευταιες 2 γενιες οπου το 6 στην ουσια ειναι ενα φεις λιφτ του 5 και οχι μια νεα γενια (σχεδιαστικά και τεχνολογικά)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Στο ίδιο σχέδιο εμφανισιακά γιατί από κάτω είναι άλλο αυτοκίνητο, ψάξε καλύτερα και θα βρείς μερικές χιλιάδες διαφορές από γενιά σε γενιά Golf, μη μένεις στην επιφάνεια, πουθενά δεν μοιάζουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • vespas
                      vespas last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                      Στο ίδιο σχέδιο εμφανισιακά γιατί από κάτω είναι άλλο αυτοκίνητο, ψάξε καλύτερα και θα βρείς μερικές χιλιάδες διαφορές από γενιά σε γενιά Golf, μη μένεις στην επιφάνεια, πουθενά δεν μοιάζουν.

                      Για το γκολφ, μέχρι και την 5 γενιά έχεις δίκιο, αλλά η μετάβαση απο την 5 γενιά στην 6 είναι απλά ένα φεις λιφτ καθώς δεν υπάρχουν χαοτικές διαφορές (δεν μιλάω μόνο για την σχεδίαση) που να δικαιολογούν το 6 ως νέα γενιά.

                      Όσον αφορά το twingo 1 πιστεύω ότι είναι το μόνο σύγχρονο αυτοκίνητο που έχει το πνεύμα και την φιλοσοφία των θρυλικών κατρελ και ντεσεβο, γιαυτό και θα το προτιμούσα απο το twingo2 (που είναι απλά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την κατηγορία του).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zx-lover last edited by

                        Ο χρήστης vespas έγραψε:

                        Όσον αφορά το twingo 1 πιστεύω ότι είναι το μόνο σύγχρονο αυτοκίνητο που έχει το πνεύμα και την φιλοσοφία των θρυλικών κατρελ και ντεσεβο, γιαυτό και θα το προτιμούσα απο το twingo2 (που είναι απλά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την κατηγορία του).

                        Eτσι ετσι η Twingαρα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          great8 last edited by

                          Ο χρήστης vespas έγραψε:

                          Στο ίδιο σχέδιο εμφανισιακά γιατί από κάτω είναι άλλο αυτοκίνητο, ψάξε καλύτερα και θα βρείς μερικές χιλιάδες διαφορές από γενιά σε γενιά Golf, μη μένεις στην επιφάνεια, πουθενά δεν μοιάζουν.

                          Για το γκολφ, μέχρι και την 5 γενιά έχεις δίκιο, αλλά η μετάβαση απο την 5 γενιά στην 6 είναι απλά ένα φεις λιφτ καθώς δεν υπάρχουν χαοτικές διαφορές (δεν μιλάω μόνο για την σχεδίαση) που να δικαιολογούν το 6 ως νέα γενιά.

                          Όσον αφορά το twingo 1 πιστεύω ότι είναι το μόνο σύγχρονο αυτοκίνητο που έχει το πνεύμα και την φιλοσοφία των θρυλικών κατρελ και ντεσεβο, γιαυτό και θα το προτιμούσα απο το twingo2 (που είναι απλά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την κατηγορία του).

                          το κόστος εξέλιξης της 5ης γενιάς, ήταν διαστημικά υψηλό και έτσι το να παραμείνει σχεδόν ίδιο και το 6 (σε κινητήρες- αναρτήσεις), ήταν μονόδρομος για τον όμιλο VW

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 7
                            7pas100 last edited by

                            Ο χρήστης vespas έγραψε:

                            Όσον αφορά το twingo 1 πιστεύω ότι είναι το μόνο σύγχρονο αυτοκίνητο που έχει το πνεύμα και την φιλοσοφία των θρυλικών κατρελ και ντεσεβο, γιαυτό και θα το προτιμούσα απο το twingo2 (που είναι απλά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την κατηγορία του).

                            (Βλέπω να ξεφεύγουμε πολύ απο το αρχικό θέμα... )
                            Το Twingo δεν είχε καμία σχέση με τη φιλοσοφία και το τότε αγοραστικό κοινό των 4L και 2CV. Αυτά φτιάχτηκαν με κύριο γνώμονα τη (σκληρή) χρήση εκτός δρόμου (αναγκαίο τόσο για την αγροτική Γαλλία όσο και για τις αποικίες της στην Αφρική), και το χαμηλό κόστος κατασκευής και συντήρησης. Με τα δεδομένα της εποχής εκείνης (και γιατί όχι και της σημερινής) δεν ήταν μικρά αυτοκίνητα για την πόλη, άσχετα αν για φορολογικούς λόγους είχαν μικρούς και αδύναμους κινητήρες. Έπρεπε επίσης 'να τα κάνουν όλα και να μη σιχαίνονται' καθώς δεν υπήρχε η πολυτέλεια του δεύτερου αυτοκίνητου τότε.

                            Αν μοιάζουν με το Twingo ως προς την πρωτοτυπία του σχεδιασμού τους, αυτό είναι περίπου τυχαίο. Όταν ένα αυτοκίνητο σχεδιάζεται για να φτιάξει μια κατηγορία (2CV ή 4L) επόμενο είναι ο καθ'εαυτού σχεδιασμός του να δείχνει πρωτότυπος και 'φρέσκος', όσα χρόνια κι αν περάσουν. Και απο όσα ξέρουμε, για κανένα απο τα 2 αυτοκίνητα δεν σπαταλήθηκαν πολλές ώρες για την εμφάνιση του αμαξώματος...

                            Όσο γαι το Twingo, εμένα μου κάνει πιο πολύ σαν ένα καλοσχεδιασμένο και πρωτότυπο μικρό αυτοκίνητο, κυρίως για χρήση στην πόλη παρά σαν γνήσιο απόγονο του 4L άσχετα αν η λήξη της παραγωγής του ενός συνέπεσε με την έναρξη του άλλου.

                            Άποψή μου είναι ότι δεν γίνεται να συγκρίνουμε αυτοκίνητα μόνο και μόνο επειδή έχουν την ίδια εμπορική ονομασία (Corolla, Golf, Civic, Mini, Gordini κλπ κλπ). Αυτό γίνεται μόνο και μόνο για λόγους μάρκετινγκ, άλλωστε δε γίνεται οι ανάγκες/επιθυμίες του 'μέσου' αγοραστή της δεκαετίας του 60/70 να είναι ίδιες με αυτές του σημερινού! Πιο πολύ έχει νόημα, νομίζω, να βρούμε κοινά σημεία σύνδεσης των τωρινών με τα τότε αυτοκίνητα και μετά να δούμε κατά πόσο το 'τώρα' μπορούμε να το αποκαλέσουμε απόγονο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              audipassion last edited by

                              Ο 7pas100 το έθεσε σωστά , σίγουρα ο σύγχρονος αγοραστής είναι διαφορετικός από αυτόν της δεκαετίας του 60 και του 70 , σκοπός του τόπικ είναι να δούμε αν τα εν γένη χαρακτηριστικά που καθιέρωσαν ένα μοντέλο όπως οδική συμπεριφορά αίσθηση υπάρχουν έστω και αμβλυμένες στα σύγχρονα μοντέλα , σύγουρα ρύποι ασφάλεια και απαιτήσεις των καταναλωτών έβαλαν σε δεύτερη μοίρα τα παραπάνω αλλά υπάρχει σήμερα κάτι που μπορεί να ξεσηκώσει τον οδηγό όπως παλιά , το golf για παράδειγμα που αναφέρθηκε σήγουρα το mkvi μοιάζει με F1 μπροστά στο mki μου το 1,4 τσι είναι πιο γρήγορο , έχει πολύ παραπάνω εξοπλισμό , χώρους και σε περίπτωση σύγκρουσης θα προτιμούσα αυτό από το mki αλλά αν μιλίσουμε για αίσθηση , turn in ο παλιός είναι αλλιώς , είναι χαρακτηριστικό το gti για να μελετήσουμε την εξέληξη των αυτοκινήτων του είδους , το δεύτερο μοντέλο μεγάλωσε για να προσφέρει χώρους και ασφάλεια αλλά το 16v μοτέρ το έκανε πάλι μάχημο , το mkiii ήταν πιό πολυτελές από τα άλλα δύο με ποιότητα κύλησης και ανεμικά καταλυτικά μοτέρ και κάπου εκεί έχασε την μπάλα η vw το mkiv ήταν gti για ηλικιομένους ή για κάποιους που είχαν gti στα νιάτα τους και ήθελαν να συνεχίσουν με gti .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr