-
-
Poianoy einai ayto to site?
-
Σύμφωνα με το γενικό κανονισμό των αναβάσεων 2011 τα αυτοκίνητα FORMULA SALOON μπορούν να τρέξουν και στις αναβάσεις που σημαίνει ότι οποοιοδήποτε αυτοκίνητο πληροί τα μέτρα ασφαλείας ανεξαρτήτως ομολογκασιόν του αυτοκινήτου τρέχει, δίνεται λοιπόν η ευκαιρία σε μηχανικούς που θέλουν να ψαχτούν αλλά και στα φίλους που κάνουν time trial ,drift και άλλες παιδειές να ζήσουν την εμπειρία ενος πραγματικού αγώνα ανάβασης, χωρίς το αυτοκινητό τους να έχει τους τεχνικούς κανονισμούς που επιβάλει η fia στους διεθνείς αγώνες.
Πολύ σωστή απόφαση!!!. Δεν εξετάζω το διαδικαστικό, αυτό θα καθοριστεί.
Σίγουρα όταν ξεκίνησα πριν πολλά χρόνια, το τρίτο αγωνιστικό + δουλειάς, το 70 και κάτι, ήταν ένα golf, που είχε από τότε όλους τους μηχανισμούς ασφάλειας. Ρολ μπαρ και γκεϊτς, μπακετ καθίσματα, ζώνες 4 σημείων, πυρόσβεση. Στην ασφάλεια δεν εκτελούσα της ‘διαταγές’, μα προχωρούσα από μόνος μου ποιο πέρα..
Τελείωνε ο αγώνας και την Κυριακή το βραδύ, έβγαιναν όλα τα συστήματα ασφάλειας!, πλενότανε, και γινόταν το αυτοκίνητο του κυρίου διευθυντή του δημοσίου!!!.....
Η ουσιαστική διάθεση, με σοβαρό σκοπό εάν υπάρχει, φέρνει τα σοβαρά αποτελέσματα και της μελλοντικές διακρίσεις. Πρέπει όμως να ενστερνιστούν τα καλά μου ‘πιπίνια’, ότι το ασανσέρ δεν πάει στον 10ο όροφο χωρίς να περάσει από τους υπόλοιπους!!!.....
Τώρα ακόμη δεν τον είδαμε, για σφαγές διαβάζω…..
Μεμψίμοιρες σκέψεις, που δημιουργούν προσκόμματα….Δεν θέλω να πω κάτι κακό για σένα προσωπικά, αλλά μπορείς να μου πεις πως έμαθες να οδηγάς γρήγορα ? Γιατί μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως δεν έχεις κυνηγήσει τα όρια σου σε δημόσιο δρόμο με πολιτικό αυτοκίνητο. Όπως πιστεύω και όποιος έχει το 'μικρόβιο' μέσα του.
Δεν γνωρίζω τι έκανε για να μάθει ότι ξέρει ο φίλος yogo, μα θα σας πω πώς έμαθα εγώ.
- σαν συνοδηγός βαρβάτων οδηγών.
- Ανέβαινα σε διεθνής αγώνες σε ύψωμα κοντά σε μια στροφή, (ένα ντουβάρι) και με τα κιάλια, παρακολουθούσα τι κάνει ένας κάλος οδηγός, και τι λάθος ένας κακός. Μετά τα δοκίμαζα σε μια αλάνα…..
- Δοκιμαστικά με σύνεση και προοδευτική αύξηση ταχύτητας. Δέσιμο με τον συνοδηγό. Μπορώ όμως να σας βεβαιώσω, ότι είχα αγορές οικοπέδων!!!, στα δοκιμαστικά, ΠΟΤΕ στον αγώνα. Πάντα έπαιρνα και της δυο σημαίες!!!. Αυτό και ζητούσα από τους οδηγούς που πατρονάριζα.
- Έμαθα επίσης από τους οδηγούς αυτούς, όταν δοκιμάζαμε τα αυτοκίνητα που πέρναγαν από τα χέρια μου. Εκεί συζητούσαμε τα διάφορα στιγμιότυπα που μας παρουσιαζόντουσαν, για να έχουμε το κορυφαίο αποτέλεσμα για εμάς.
- Μα τα γρήγορα χέρια, όσο είναι, τα απέκτησα όταν έφτιαξα ένα yogo δικό μου. είχα και άλλα τρία που έφτιαχνα τότε. Καρποδίνεις Δημοτάκης Σακελαρίου. Το δικό μου και που δεν έτρεχε, ήταν ένα τέλειο αυτοκίνητο, με 1500cc μηχανή. Με αυτό κάναμε τα δοκιμαστικά, όποτε με τα αγωνιστικά που υπολείπονταν δύναμης, τα πράγματα ήταν πιο απλά.
- Και τέλος, συνέχισα να γυμνάζομε ΒΛΑΚΩΔΩΣ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ, όταν 1988, αποφάσισα να παραθερίζω, και για 22 χρόνια στην παλαιά Επίδαυρο. Μετά την Κόρινθο και το πρώτο χωριό, όπου υπήρχε και τροχαία!!, ξεκινούσαν οι κόντρες για 40 χιλιόμετρα, με διαφόρους συν βλάκες σαν εμένα, και εκεί γινόντουσαν όλα τα αντί ΕΟΚ γεγονότα!!.
Τα πράγματα τώρα έχουν αλλάξει, τα ραντάρ βρίθουν, η αστυνόμευση έχει πολλαπλασιαστεί. Σίγουρα και η γελοία πίστα των μεγάρων μπορεί να βοηθήσει με λίγα χρήματα.
«πιθανώς και με φίλους που 'κλείνουν' το δρόμο, σε έρημη επαρχιακή διαδρομή.»…..μα δεν υπάρχει νοσοκομειακό…
«Εμένα δε μου 'κάθονται στο λαιμό'. Εξήγησα πιο πάνω τις επιφυλάξεις μου. Απλώς, βάσει εμπειρίας δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να μπαίνει σε αγώνα χωρίς ρολ-κέιτζ, μπάκετ και ζώνες. Δεν μπορώ καν να καταλάβω πώς γίνεται.»….πολύ σωστή παράθεση.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
καλησπέρα σας.
Θα ήθελα να καταθέσω την άποψή μου σχετικά με τις εξελίξεις στην formula saloon, (και βλέποντας το μέγεθός της αφού την έγραψα, ζητώ συγγνώμη γι' αυτό. Ελπίζω να μην κουράσει πολύ)
Αρχικά κρατώ επιφυλάξεις σχετικά με την αρτιότητα των κατασκευών που θα λάβουν μέρος (ή που τελοσπάντων δικαιούνται να λάβουν), κυρίως στους αγώνες ανάβασης. Οι επιφυλάξεις δεν αφορούν τόσο στην παθητική ασφάλεια των αυτοκινήτων (εκεί θεωρητικώς θα πληρούν προδιαγραφές ασφαλείας βάση του κίτρινου βιβλίου), αλλά και σε προβλήματα που τυχόν προκύψουν λόγω της σχεδιαστικά ανεπαρκούς μελέτης (στα όποια τροποποιημένα σημεία του αυτοκινήτου) και τα όποια αρνητικά συνεπακόλουθα μπορεί να έχει για παράδειγμα μία σπασμένη custom πλήμνη, μία κακή κρεμαργιέρα κλπ.
Αυτό είναι απλά μία επιφύλαξη χωρίς να προδικάζω κάποιο αποτέλεσμα, αφού δεν γνωρίζω τη διαδικασία ή τη λεπτομέρεια του τεχνικού ελέγχου που θα περνάει η κάθε κατασκευή/αυτοκίνητο.Πέραν αυτού, από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η ιδέα της Formula Saloon, συζήτησα τότε με τον Γ.Κοσμόπουλο αν θα μπορούν να τρέξουν ανοιχτά αυτοκίνητα τύπου Lotus 7. Η απάντηση ήταν δικαιολογημένως κατά τη γνώμη μου επιφυλακτική εως αρνητική, συζητώντας τα θέματα ασφαλείας που προκύπτουν εάν ένα αυτοκίνητο 550 κιλών τρέξει σε πίστα δίπλα-δίπλα με ένα αυτοκίνητο 1300(?) κιλών (ας πούμε ένα Mitsubishi evo) χωρίς μάλιστα να μιλάμε απαραίτητα για πεπειραμένους οδηγούς.
(σσ. Στο εξωτερικό γίνονται αντίστοιχοι 'μικτοί' αγώνες (πχ FFSA GT event στη Dijon))Τότε είχε γίνει προσπάθεια να συγκεντρωθούν κάποια παρόμοια αυτοκίνητα τύπου Seven ή άλλες ελαφριές κατασκευές ώστε να υπάρχει η πιθανότητα να δημιουργηθεί μία ανάλογη κατηγορία. Δυστυχώς από τον κύκλο μας μαζευόμασταν μόνο 4 με 5, χωρίς να υπάρχει και η βεβαιότητα ότι υπάρξει ακολουθία στο αρχικό ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε.
Διαβάζοντας πριν μερικές ημέρες τη νέα ανακοίνωση για την Formula Saloon του 2011, στην πρώτη κιόλας παράγραφο αναφέρεται ότι εξαιρούνται τα ανοιχτά αυτοκίνητα. Μίλησα τηλεφωνικώς με τον κ. Μαραντζίδη που 'επιβεβαίωσε' ότι τα έχουν βγάλει εκτός για λόγους ασφαλείας.
Δικαιολογημένη εν μέρη απόφαση για τους αγώνες των αναβάσεων, αλλά κατά τη γνώμη μου όχι και για τους αγώνες πίστας, που έχει αποδειχθεί πολλές φορές ότι τα αυτοκίνητα που τρέχουν σε διάφορους αγώνες και cup σε Αγγλία, Γερμανία, Ολλανδία κλπ είναι επαρκέστατα για την προστασία του οδηγού.
Μπορεί να μην είναι διαδεδομένα στην Ελλάδα, αλλά υπάρχουν τέτοια αυτοκίνητα που στοιχίζουν λίγο για να τα αποκτήσεις, στοιχίζουν λίγο για να τα τρέξεις (δεν τρώνε λάστιχο, δεν τρώνε φρένο, δεν καταπονούν τόσο το μοτέρ και το σασμάν τους, έχουν σε μεγάλο βαθμό φθηνά ανταλλακτικά από αυτοκίνητα παραγωγής) και προσφέρουν καλή ευχαρίστηση, εμπειρία και γνώση (δε μιλώ μόνο για τα τύπου Lotus 7, αλλά και για άλλα 'ανοιχτά' αυτοκίνητα, είτε ανάλογες κατασκευές εγκεκριμένων κατασκευαστών, είτε διάφορα MX-5 cup (με roll cage εννοείται) που τρέχουν με μεγάλη επιτυχία έξω.
( Αλήθεια, ένα Elise δεν μπορεί να τρέξει στη Formula Saloon? Εαν βάλει το υποτυπώδες hard top του? )Ο λόγος που γράφω εδώ, δεν είναι για να γκρινιάξω που δεν υπάρχει μία κατηγορία ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ώστε να τρέξω με το αυτοκίνητό μου. Άλλωστε όταν το αγόραζα ήξερα ότι δεν μπορεί να τρέξει σε αγώνες του πρωταθλήματος. Απλά τώρα με την Formula Saloon, θα ήταν μια καλή ευκαιρία να μπορούσε να τρέξει σε αγώνες είτε μαζί με άλλα αυτοκίνητα, είτε με την δημιουργία κάποιας κατηγορίας στην -δύσκολη- περίπτωση που συγκεντρωθεί απαραίτητος αριθμός συμμετοχών.
Και αυτός είναι ένας από τους λόγους αυτής της παρέμβασης, όσο ουτοπικός κι αν φαίνεται.
Μήπως διαβάζοντας τα παραπάνω μπορέσουν να συγκεντρωθούν κάποιες ελαφριές κατασκευές (υπάρχουν διάφορες στην Ελλάδα) που να πληρούν ήδη τις προδιαγραφές ασφαλείας (ή που με ένα σχετικά μικρό κόστος μπορούν να προσαρμοστούν) ώστε να δημιουργηθεί (ή να συζητηθεί με ΕΘΕΑ) μία κατηγορία ανάλογων αυτοκινήτων, η οποία ποιος ξέρει, ίσως (??) προσελκύσει και περισσότερο κόσμο αν γνωρίσει τα όποια πλεονεκτήματα τους για χρήση πίστας.Νομίζω ότι η διαμάχη για τα trackdays, τα gtcc, τους αγώνες κλπ είναι άτοπη.
Είναι σα να συγκρίνουμε μπριζόλες με χόρτα και να λέμε ποιο είναι καλύτερο φαγητό. Άλλα πράγματα προσφέρει το ένα και άλλο το άλλο, και το καθένα έχει τους ανθρώπους του.
Τώρα όσοι σκίζουν τα ρούχα τους για το αν τα διάφορα gtcc είναι αγώνες ή όχι, δεν βλέπω το λόγο να γίνεται.
Αν επίσης υπάρχουν αυτοί που έχουν evo 100.000 ευρώ τρέχουν gtcc, trackdays ή κάνουν κόντρες και όχι formula saloon, είναι πάλι επιλογή τους. Δεν είναι απαραίτητο ούτε χρειάζεται όλοι να αρεσκόμαστε στα ίδια πράγματα. Κάποιος λόγος θα υπάρχει που ο παραπάνω άνθρωπος έχει αυτή τη νοοτροπία. Σε εμένα αρέσουν οι αγώνες, σε αυτόν αρέσουν άλλα πράγματα και έχει άλλους στόχους. Δε θα φτιάξουμε το κόσμο.Πέραν αυτών που αποτελούν δημόσιο και κοινωνικό κίνδυνο (βλ. κόντρες), δε νομίζω ότι έχει κανείς το δικαίωμα να κατακρίνει κάποιο από τα παραπάνω ήδη ενασχόλησης με το αντικείμενο (μπορεί βέβαια να δηλώνει την προτίμησή του ή αυτό που δεν του αρέσει).
Για αυτό που μπορώ να διαβεβαιώσω όμως, είναι ότι ποσοστιαία και τουλάχιστον στον δικό μου μικρόκοσμο, ΙΣΩΣ έχουν ποιοτικότερη ενασχόληση και αντιμετώπιση αυτού που κάνουν οι clubmen οδηγοί των trackdays, παρά οι 'οδηγοί αγώνων' του πρωταθλήματος.Ευχαριστώ για την υπομονή όσων διάβασαν μέχρι τέλους.
-
Βάση λογικής και μόνο θα έπρεπε να υπάρχει group που θα μπορούσε να φιλοξενήσει αγώνες με ανοιχτά αυτοκίνητα σε πρωταθληματική μορφή , ακόμα όμως στην Ελλάδα το caterham , το dax , το radical
Είναι λέξεις άγνωστες για πόλους , ακόμα τουλάχιστον
-
Ο χρήστης n.gikas polo 6n έγραψε:
Βάση λογικής και μόνο θα έπρεπε να υπάρχει group που θα μπορούσε να φιλοξενήσει αγώνες με ανοιχτά αυτοκίνητα σε πρωταθληματική μορφή , ακόμα όμως στην Ελλάδα το caterham , το dax , το radicalΕίναι λέξεις άγνωστες για πόλους , ακόμα τουλάχιστον
Basika 8a se rwthsoyn an einai piata gourme agglikhs koyzinas....
Gia na mhn poyme Juno, 2-Eleven, x-bow klp.... Moy aresei pantws poy h Radical exei kai antiproswpo sthn Ellada.... Pragmatika aporhsa me thn kinhsh toy epeixhrhmatia poy ekane thn kinhsh kai thn efere Ellada.... -
Μην απορεις και πολύ. Καλώς ή κακώς μπορεί να υπάρχει ο κουβάς πελατων που θα επιλέξουν να πάνε με τη μόδα της εποχής, επειδή ... Μόλις ανακάλυψαν τον κόσμο της πίστα και των aero και επειδή .. εχουν λεφτά.
Φυσικά υπάρχει και η άλλη όψη των υγιών υποψηφίων αγοραστών (σε μια Ελληνική αγορά που δεν προσφέρεται βέβαια, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).Anyway. Βγαίνουμε Εκτος ζητήματος.
Εγώ παραπάνω μιλάω για κατασκευές που είναι σχετικά οικονομικές, δεν στηρίζονται στα aero set up τους για να τρέξουν, δεν έχουν καμία τεχνολογική καινοτομία, είναι απλές, και για τις 'πίστες' της Ελλάδας στέκονται μια χαρά. Ή μπορούν ακόμα να πάνε και στο δρόμο αν χρειαστεί...Norma, Juno, Radical, Ligier είναι άλλο σενάριο.
-
Εμένα με βολεύει απίστευτα η κατηγορία f.s . για το αυτοκίνητο το όπιο έχω , δεν ξέρω όμως εάν τα αυτοκίνητα που δεν έχουν τις προδιαγραφές kit car θα έρθουν να αγωνιστούν στην f.s. η θα παραμείνουν στην open .. η στην κατηγορία Α7 ,
Πιστεύω να βρεθεί η λύση με τα copy paste kit car όπως είναι και το δικό μου , για να έρθει κόσμος να συμμετάσχει ,
Εγώ παντός πιστεύω ότι δεν θα υπάρξουν συμμετοχές στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης n.gikas polo 6n έγραψε:
Εμένα με βολεύει απίστευτα η κατηγορία f.s . για το αυτοκίνητο το όπιο έχω , δεν ξέρω όμως εάν τα αυτοκίνητα που δεν έχουν τις προδιαγραφές kit car θα έρθουν να αγωνιστούν στην f.s. η θα παραμείνουν στην open .. η στην κατηγορία Α7 ,Πιστεύω να βρεθεί η λύση με τα copy paste kit car όπως είναι και το δικό μου , για να έρθει κόσμος να συμμετάσχει ,
Εγώ παντός πιστεύω ότι δεν θα υπάρξουν συμμετοχές στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα
Απ΄όσο γνωρίζω το δικό σου έχει δελτίο αναγνώρισης στην ομάδα Α, άρα, κατά την άποψή μου, σύμφωνα με το παρακάτω, δεν επιτρέπεται να συμμετάσχει στη Formula Saloon:
Σε αυτή την κατηγορία γίνονται δεκτά όλα τα αυτοκίνητα εκτός από αμιγώς αγωνιστικά αυτοκίνητα των κατηγοριών Ν,Α,Ε,R,ST, WRC .
(και είναι σωστό κάτι τέτοιο, αλλιώς να έτρεχαν και τα πχ. WRC εκεί χωρίς περιοριστή ας πούμε, θα ήταν δίκαιο ?)
Ρώτα στην ΕΘΕΑ να μη σε πάρω στο λαιμό μου
-
Μακάρι να ήταν έτσι όπως τα λετε , θα είχα τρέξει και το παλλάδιο του 10 και όχι μόνο
Το αυτοκίνητο δεν το αναγνωρίζουν γιατί δεν έχει σειριακό και έχει αριθμό πλαισίου , κάτι το οποίο λύθηκε αλλά τώρα είναι αργά
δεν έχει δελτίο αναγνώρισης το αυτοκίνητο .. δεν είναι γνήσιο kit car και έχει πινακίδες με κτεο με ασφάλεια κλπ ..
αυτό είναι το αυτοκίνητο
http://www.rallycarsforsale.net/ -
Εάν μπείτε στα kit cars ,, θα το δείτε vw golf kit car
-
Δεν είναι Golf IV ? Ε το Golf IV έχει το δελτίο αναγνώρισης Α-5584 (εξ ου και η όλη συζήτηση αν εφ΄όσον είναι κιτ καρ πρέπει να έχει σειριακό ή όχι (BTW το κιτ δεν περιλαμβάνει το κιβώτιο, σύμφωνα με το δελτίο αναγνώρισης μπορεί να έχει είτε το σειριακό είτε το μαμά κιβώτιο) κτλ. κτλ. που βρέθηκαν αυτές οι πληροφορίες αν όχι στο δελτίο αναγνώρισης ?), το δελτίο αναγνώρισης δεν πάει με κάθε συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά για κάθε μοντέλο.
Ωστόσο διαβάζοντας αυτά που έγραψα, τα οποία ήταν πατάτα διορθώνω ως εξής: δεν απαγορεύεται να συμμετέχουν αυτοκίνητα με δελτίο αναγνώρισης (διότι τότε όλα πχ. τα δυνατά Mitsubishi & Subaru θα έμεναν εκτός), απαγορεύεται να συμμετέχουν 'αμιγώς αγωνιστικά αυτοκίνητα'. Ποιά είναι αυτά και πως ορίζονται, δεν το ξέρω, θα πρέπει να μιλήσεις με ΕΠΑ/ΕΘΕΑ. Δεν είναι το δελτίο αναγνώρισης, δεν είναι το roll cage (μια και πολλά υποψήφια για formula saloon πιστάδικα αυτοκίνητα έχουν ήδη cage), ίσως είναι το ΔΤΤ ? Δεν ξέρω...
-
Δηλαδή τα escort τα wrc που ξανά Επέτρεψαν στην κατηγόρια Α θα τρέχουν στην open και όχι στην f.s. λόγο ότι έχουν homologation (σωστα)
Τα Mitsubishi τα group –A τρέχουν σαν open λόγο ότι και αυτά έχουν homologationΤα Mitsubishi τα time attack ( auto ergonomics π.χ ) που δεν έχουν δελτίο αναγνώρισης αγωνιστικού αυτοκινήτου τρέχουν στην f.s .
Παμε στα ατμοσφαιρικά
Τα Honda του btcc που έτρεχαν κάποτε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα δεν μπορούν να τρέξουν στην open αλλά μόνο στην f.s.
Βλέπω στον πρώτο αγώνα να ξεχωρίζουν οι συμμετοχές μετά τον τεχνικό έλεγχο
-
Ειλικρινά δεν ξέρω αγαπητέ... Ο,τι κριτήριο και να πάρεις για τον ορισμό του 'αμιγώς αγωνιστικού αυτοκινήτου' που λέει ο κανονισμός, είναι πρακτικά ανεφάρμοστο:
Τo δελτίο αναγνώρισης ? Μα όλα τα Evo & Subaru έχουν δελτίο αναγνώρισης (εκτός και αν πάμε με τη λογική ότι τα Evo RS είναι τα αμιγώς αγωνιστικά ενώ τα GSR όχι... και φυσικά αυτό δεν ισχύει για τα Subaru)
Το ΔΤΤ ? Μα τα FS υποχρεούνται να βγάλουν
Το cage ? Μα τα FS υποχρεούνται να έχουνΠρέπει να ρωτήσεις στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ
Πάντως η δική μου εικόνα είναι ότι ένα Golf Kit Car, ακόμα και αν φοράει λάθος κιβώτιο, θεωρείται 'αγωνιστικό αυτοκίνητο' και όχι FS.
Τα BTCC τρέχουν κανονικά στην Open!
-
δεν βγάζω άκρη με όσους και αν ρώτησα , με τον κύριο μαρατζιδη που είχα μια συνομιλία μου λεει τρέχεις στην f.s. με τον κανονισμό που έχω το αυτοκίνητο τρέχει μόνο group-a .. εμένα δεν με νοιάζει που θα τρέξω και με ποίους... με νοιάζει να παω σε αγώνα και να βάλω το κράνος μου να ξεκινήσω ..
Κατάλαβα πάλι θεατής θα είμαι ,,, παω να τρέξω καρτ καλύτερα
-
Αν σου είπε ο Μαραντζίδης 'τρέχεις FS' τότε έτσι θα 'ναι.
-
Egw synexizw na epimenw oti sthn Ellada oi kanonismoi einai oligon ti kolos (me to sympa8io)....
An 8elane na boostaroyn ligo thn pista xwris na katarghsoyn to systhma ola trexoyn pantoy (dhladh ena aytokinhto kai gia rallye kai gia anabaseis kai gia pista), opoy kata thn gnwmh moy einai la8os (alla ti kserw egw poy to lew) as ta kratagane etsi kai apla as ftiaxnane klasseis bash kybikwn poy 8a htan eley8eres apo hommologation pappers kai to mono poy 8a toys enoiaze ektos apo ta standart asfaleias poy 8a eprepe na einai teleia, 8a htan baros, ypodynamh kai enniaios typoy elastikoy kai succes penalties, mazi me reverse grid. Etsi ta NAE 8a trexane pantoy alla kai ka8ara pistadika aytokinhta 8a mporoysane na er8oyn. Giati kaka ta psemata pantoy stis xwres toy ekswterikoy yparxoyn paaara polla etoima aytokinhta gia xrhsh pistas poy stoixizoyn poly ligotero apo ena 106 full group A. O 8eaths sthn pista poy den exei meinei kanenas 8a h8ele na dei kai kati kainoyrio na trexei, poy den blepei sta rally. Parephptontos mhn p[erimenete na deite polla F.S. sthn pista ka8os ta paidia exoyn dhlwsei oti fobounte thn pista logo zhmias sta amaksomata...
Kapote kapoios eixe prospa8hsei na peish thn kefalh toy sport na ftiax8ei prwta8lhma pistas opws parapanw alla h stenokefalia kai h logikh toy ta kserw ola odhghsan ekei poy eimaste shmera. Gia na mhn syzhthsw to pws o Ellhnas agwnizomenos koitaei apaksiotika thn pista twn serrwn kai klegetai oti einai makrya kai polla ta eksoda enw club aytokinhtwn apo olh thn ellada to exoyne kanei les kai h apostash einai koliatsoy - syntagma.....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τα BTCC τρέχουν κανονικά στην Open!
Giati me mperdeyeis re Nasso.... Sthn teleytaia syzhthsh katalhksame oti einai super tourers oxi BTCC..... Allo to ena allo to allo.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Giati kaka ta psemata pantoy stis xwres toy ekswterikoy yparxoyn paaara polla etoima aytokinhta gia xrhsh pistas poy stoixizoyn poly ligotero apo ena 106 full group Aναι αλλα δεν τρεχουν ραλι, το βασικο κριτηριο του αγωνιστικου αυτοκινητου στην ελλαδα
Gia na mhn syzhthsw to pws o Ellhnas agwnizomenos koitaei apaksiotika thn pista twn serrwn kai klegetai oti einai makrya kai polla ta eksoda enw club aytokinhtwn apo olh thn ellada to exoyne kanei les kai h apostash einai koliatsoy - syntagma.....
σε αυτο βεβαια πρεπει να λαβεις υποψην σου οτι η αρχη για φετος εξασφαλισε μια καταπληκτικη ημερομηνια μεσα στον Αυγουστο. Επισης φροντισε να μη γινει ο αγωνας μαζι με το Καρερα καπ που τρεχει το προηγουμενο ΣΚ. Genius.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Giati kaka ta psemata pantoy stis xwres toy ekswterikoy yparxoyn paaara polla etoima aytokinhta gia xrhsh pistas poy stoixizoyn poly ligotero apo ena 106 full group A
ναι αλλα δεν τρεχουν ραλι, το βασικο κριτηριο του αγωνιστικου αυτοκινητου στην ελλαδα
Για την ακρίβεια το κριτήριο είναι 'κάθε αυτοκίνητο να μπορεί να τρέχει σε όσες περισσότερες μορφές αγώνων γίνεται'. Που σημαίνει ένα ελάχιστο κοινό παρονομαστή τεχνικών προδιαγραφών, δηλ. 'Ν-Α-Ε'. Παρότι προσωπικά διαφωνώ και πιστεύω ότι τα εξειδικευμένα αυτοκίνητα πίστας χρειάζονται (κάποια από αυτά μπορούν να τρέχουν και σε αναβάσεις), δύσκολα μπορεί κανείς να μη λάβει υπόψη του το ρεαλισμό του επιχειρήματος αυτού, ιδιαίτερα στην τρέχουσα οικονομική κατάσταση.
Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι τα εξειδικευμένα αυτοκίνητα πίστας, που κατά καιρούς βρέθηκαν στην Ελλάδα (πχ. Formula 3, BTCC) δεν κατάφεραν να αλλάξουν το τοπίο (και τα BTCC ήταν, συγκριτικά, 'φτηνά και μπόλικα' αλλά και πάλι...). Δεν αρκούν τα σωστά αυτοκίνητα για να έχεις σωστούς αγώνες...
FORMULA SALOON!!! [+Διάσπαση από Αγώνες Ταχύτητας 2010]