Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2004 - 13oς γύρος Ράλλυ Σαρδηνίας
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2004 - 13oς γύρος Ράλλυ Σαρδηνίας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    WRC
    17
    60
    233
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kleisj last edited by

      Δεν χρειαστηκαν παρα 3 ειδικες σημερα για να δουμε καποιον ιδιωτη στην 5η θεση της καταταξης! Θα χαιρομoυν αν αυτο οφειλοταν στην ταχυτητα του κ οχι στις εγκαταλειψεις! Απο χθες μεχρι σημερα 5! Τα Fabia, o Hirvonen κ τα ενδοξα Peugeot. Δανειζομενος τον τιτλο απο ενα αλλο forum τα Peugeot αποδεικνυουν σ αλλο ενα rally τον τιτλο του Joke of the Season.
      K αυτα μην εχοντας ολοκληρωσει καλα καλα το 1ο μισο του rally!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Σε 10 ειδικές ο Solberg σιγουρεψε την νίκη του! Εκτός από την μάχη για την 3η θέση με Καρλος και Μαρτιν, δεν υπάρχει άλλη μάχη ανοικτη΄.
        Πανωλεθρια της Πεζώ που μέσα σε 1 SS έστελε τον Rovie έξω και τον Markus να μένει 23 λέπτα πίσω και κάνει περίπατο για να πάρει τους βαθμούς μόνο του κατασκευαστή!
        Πολύ γρήγορα τελειώσε αυτός ο αγώνας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          EXEI ΓΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ...SOLBERG ΠΡΩΤΟΣ, LOEB ΔΕΥΤΕΡΟΣ, ΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ SAINZ KAI MARTIN ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ, ΚΑΙ ΤΑ PEUGEOT ΕΚΤΟΣ ΜΑΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            msamaro last edited by

            Εγώ πιστεύω ότι δεν υπάρχει μόνο μεταξύ sainz kai martin μάχη. Υπάρχει ανάμεσα και σε navarra duval αφού κάτι μου λέει ότι ο duval θα επιτεθεί αύριο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rally-maniac last edited by

              Mεγάλος αγώνας για τον Solberg... Στο χώμα είναι απίστευτος...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                boxer2003 last edited by

                Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
                Mεγάλος αγώνας για τον Solberg... Στο χώμα είναι απίστευτος...

                Πράγματι απίστευτος!!!
                Άξιος πρωταθλητής ο Loeb, αλλά μέγας άτυχος σε 4 αγώνες ο Solberg και δυστυχώς παραχωρεί όπως φαίνεται τον τίτλο για φέτος.
                Σε όλους τους χωμάτινους αγώνες φέτος, δεν είχε αντίπαλο!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alpanex21 last edited by

                  1η ειδική 3ου σκέλους και ο Martin κάνει ακριβώς 2,9'' γρηγορότερο χρόνο απο τον Carlos, ακριβώς όση ήταν η διαφορά τους στο κλείσιμο του 2ου σκέλους.
                  Markko Martin 4h00'34''0
                  Carlos Sainz +00'00''0

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alpanex21 last edited by

                    τί θέλω και γράφω ;; πάει και αυτή η μάχη! Martin εγκαταλέιπει απο κινητήρα στην 16η ειδική

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      msamaro last edited by

                      Κρίμα για τον Μάρτιν έκανε καλό αγώνα και είναι σπάνιο να μένουν τα Φορντ από κιντητήρα! Και τον είχα παίξει ότι θα έρθει τρίτος στους 4τροχούς!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        csainz20 last edited by

                        O Peter Solbeg είναι ξανά ο νικητής.
                        Μετά την Ιαπωνία και RAC καταφέρνει την 3η συνεχόμενη νίκη, αλλά όπως όλα δείχνουν η αξιοπιστία των Xsara θα δώσει το νταμπλ φέτος στους Γάλλους. Ο Loeb και στους τρεις αγώνες που έχασε ήταν 2ος και το Νο 1 φαβορί για τον τίτλο αφού αρκούν 5β. ή μια 4η θέση σε έναν από τους εναπομείναντες αγώνες.
                        Αν πάντως οι αντιπαλοί του Solberg (εκτός Loeb) συνεχίζουν να δείχνουν ην ίδια αδυναμία βλ. Peugeot τότε δεν αποκλείεται να ισοφαρίσει το ρεκόρ συνεχόμενων νικών του Vatanen το 84-85 με 5 σερί, αλλά πολύ δύσκολα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pavlos last edited by

                          Ανθρωποι του αγώνα οι Ιταλοι Navarra και Andreucci. Ο περσινος πρωταθλητης Ιταλίας πλασαρίστηκε στην 2η Θέση της ατυπης κατάταξης της Α6 με το Punto, μια του δεν παίρνει μέρος στ Jwrc ενώ ο Νavarra με το Impreza έγινε ο ιδιώτης με την υψηλότερη θέση στην γενική κατάταξη φέτος! Εμείς τί έχουμε να επιδείξουμε τα τελευταία χρόνια στον αγώνα μας;;; Α και κάτι φρέσκο... Ψιθυρίζετε οτι το Ακρόπολις του χρόνου θα μετράει στο πρωτάθλημα παραγωγής και όχι στο Junior.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gregory last edited by

                            Μπραβο στον Solberg που για μια ακομη φορα διδαξε πως να πηγαινει
                            κανεις flat out.Οστωσο θεωρω αδυνατο να κατακτισει τον τιτλο.Πιστευω πως
                            στον επομενο αγωνα ολα θα τελειωσουν και για τα δυο πρωταθληματα.
                            Μονο μια βροχη θα μπορουσε να αλλαξει τα παραπανω(κατι τετοιο δεν
                            εγινε και περυσι???).

                            Επισις θα ηθελα να εκφρασω τον προβληματισμο μου σχετικα με την
                            συνεχιζομενη αναξιοπιστια των λιονταριων(Peugeot).
                            Προλαβενουν να βελτιωθουν ενοψη της νεας περιοδου???
                            Και εστω οτι δεν τα καταφερουν τοτε μονο Citroen , Subaru θα μαχονται
                            για τους τιτλους υστερα και απο την αποσυρση της Ford, καθως δεν θεωρω οτι η Mitsubishi θα ειναι κατι το ιδιαιτερο.

                            Τελος ξερει κανεις τι γινεται με τον Burns????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              msamaro last edited by

                              Ο solberg δεν εχει καθολου ελπιδες για τιτλο πρεπει να κανει 3 ακομες σερί νίκες που σημαίνει 6 νίκες στη σειρά κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ! Μακάρι να μετράει στο πρωτάθλημα παραγωγής το Ακρόπολις του χρόνου, έχουμε περισσότερες συμμετοχές σε εκείνη την κατηγορία άρα και περισσότερες ελπίδες μιας και ως γνωστόν η Φίατ δεν κατεβάζει τα Punto στον αγώνα δυστυχώς...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                                Ανθρωποι του αγώνα οι Ιταλοι Navarra και Andreucci. Ο περσινος πρωταθλητης Ιταλίας πλασαρίστηκε στην 2η Θέση της ατυπης κατάταξης της Α6 με το Punto, μια του δεν παίρνει μέρος στ Jwrc ενώ ο Νavarra με το Impreza έγινε ο ιδιώτης με την υψηλότερη θέση στην γενική κατάταξη φέτος! Εμείς τί έχουμε να επιδείξουμε τα τελευταία χρόνια στον αγώνα μας;;; Α και κάτι φρέσκο... Ψιθυρίζετε οτι το Ακρόπολις του χρόνου θα μετράει στο πρωτάθλημα παραγωγής και όχι στο Junior.

                                ΣΤΟΥΣ 2 ΘΑ ΠΡΟΣΕΘΕΤΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΣ ΙΤΑΛΟ, GIGI GALLI ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑΚΤΩΝΤΑΣ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ!
                                Ο NAVARRA ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ 4Η ΘΕΣΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ(ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΜΦΙΒΟΛΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟ BUDGET, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ PIERO LONGHI ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΕΠΕΝΕΒΗΣΑΝ...) ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝ 100% ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ,ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΣ 3ΗΣ ΜΕΡΑΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΟΝ DUVAL ΠΙΣΩ!

                                ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ HIRVONEN, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ, ΕΝΩ Ο PYKALISTO ΔΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ...

                                Η 2Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ANDREUCCI, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ JUNIORS ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ IGNIS... ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΝΙΚΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΣΕΠΑΚΙ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
                                ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ANDERSSON! ΣΤΗΝ 1Η ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΝΩ ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΓΩΝΕΣ, ΕΝΩ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΘΗΚΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ! ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ, ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ BUCKET ΣΕ WRC.

                                ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ AΚΡΟΠΟΛΙΣ ΣΤΟ PCWRC...ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟ JWRC. BEBAIA TA N ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΜΑΤΑ, ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΕΑΜΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ JWRC, AN ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ...ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ, ΤΟΤΕ ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  el-em last edited by

                                  Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                                  Ανθρωποι του αγώνα οι Ιταλοι Navarra και Andreucci. Ο περσινος πρωταθλητης Ιταλίας πλασαρίστηκε στην 2η Θέση της ατυπης κατάταξης της Α6 με το Punto, μια του δεν παίρνει μέρος στ Jwrc ενώ ο Νavarra με το Impreza έγινε ο ιδιώτης με την υψηλότερη θέση στην γενική κατάταξη φέτος! Εμείς τί έχουμε να επιδείξουμε τα τελευταία χρόνια στον αγώνα μας;;; Α και κάτι φρέσκο... Ψιθυρίζετε οτι το Ακρόπολις του χρόνου θα μετράει στο πρωτάθλημα παραγωγής και όχι στο Junior.

                                  ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΗΤΑΝ ΔΥΟ.
                                  ΤΟΥ NAVARA ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ GALI ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΑ GR N ΚΑΤΩΡΘΩΣΕ ΝΑ ΠΛΑΣΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟΣΟ ΨΗΛΑ.
                                  ΑΥΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ GR. N ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ 'ΤΡΩΝΕ' 18 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
                                  ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΦΙΛΕ ΠΑΥΛΟ,ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΜΟΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ Η ΗΜΙΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΗΝ ΣΑΡΔΗΝΙΑ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο CARLSON O TUOHINO O STOHL ? ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ 'ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ' ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ.
                                  ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ,ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ JWRC ΠΑΛΙ.

                                  ΦΙΛΙΚΑ,

                                  'EL-EM'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pavlos last edited by

                                    Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                    ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΗΤΑΝ ΔΥΟ.
                                    ΤΟΥ NAVARA ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ GALI ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΑ GR N ΚΑΤΩΡΘΩΣΕ ΝΑ ΠΛΑΣΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟΣΟ ΨΗΛΑ.
                                    ΑΥΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ GR. N ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ 'ΤΡΩΝΕ' 18 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
                                    ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΦΙΛΕ ΠΑΥΛΟ,ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΜΟΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ Η ΗΜΙΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΗΝ ΣΑΡΔΗΝΙΑ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο CARLSON O TUOHINO O STOHL ? ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ 'ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ' ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ.
                                    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ,ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ JWRC ΠΑΛΙ.

                                    ΦΙΛΙΚΑ,

                                    'EL-EM'

                                    Μακάρι να είναι πάλι Jwrc το Ακρόπολις γιατι το θέαμα και ο ήχος αυτων των μικρών διαβόλων είναι απίστευτο. Απο εκει και πέρα δεν θα μπώ στην διαδικασία συγκρίσεων, μια που δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τον Navara και την αγωνιστική του εμπλοκή με την χομπιστικη προσέγγιση του θέματος απο την πλευρά σας (και καλά κάνετε!!) Το σχόλιο μου είχε περισσοτερη βαρύτητα για τα JWRC μιας που είναι ποιο εύκολο για μια ελληνικη ομάδα παο πλευράς μπάτζετ να συμμετάσχει με τετοιο αυτοκίνητο παρά με wRC.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      el-em last edited by

                                      Ο χρήστης pavlos έγραψε:

                                      ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΗΤΑΝ ΔΥΟ.
                                      ΤΟΥ NAVARA ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ GALI ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΑ GR N ΚΑΤΩΡΘΩΣΕ ΝΑ ΠΛΑΣΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟΣΟ ΨΗΛΑ.
                                      ΑΥΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ GR. N ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ 'ΤΡΩΝΕ' 18 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
                                      ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΦΙΛΕ ΠΑΥΛΟ,ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΜΟΝΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ Η ΗΜΙΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΗΝ ΣΑΡΔΗΝΙΑ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο CARLSON O TUOHINO O STOHL ? ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ 'ΕΛΑΦΡΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ' ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ.
                                      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ,ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ JWRC ΠΑΛΙ.

                                      ΦΙΛΙΚΑ,

                                      'EL-EM'

                                      Μακάρι να είναι πάλι Jwrc το Ακρόπολις γιατι το θέαμα και ο ήχος αυτων των μικρών διαβόλων είναι απίστευτο. Απο εκει και πέρα δεν θα μπώ στην διαδικασία συγκρίσεων, μια που δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τον Navara και την αγωνιστική του εμπλοκή με την χομπιστικη προσέγγιση του θέματος απο την πλευρά σας (και καλά κάνετε!!) Το σχόλιο μου είχε περισσοτερη βαρύτητα για τα JWRC μιας που είναι ποιο εύκολο για μια ελληνικη ομάδα παο πλευράς μπάτζετ να συμμετάσχει με τετοιο αυτοκίνητο παρά με wRC.

                                      ΡΕ ΠΑΥΛΑΡΑ,

                                      ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΩ

                                      ΦΙΛΙΚΑ,

                                      'EL-EM'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cmarin last edited by

                                        Κατ'αρχήν Solberg έκανε περίπατο αγωνιστικά, παρόλο που ζορίστηκε λίγο με το Impreza την 1η μέρα αλλά την έβγαλε καθαρή. Ο Loeb παίρνει αυτό που θέλει και χρειάζεται ακόμη μία 4η θέση για να γίνει παγκόσμιος από την Κορσική. Δεν μου άρεσε η δήλωση του Πέτρου 'Δεν θέλω να εγκαταλείψει ο Σεπαστιάν, αλλά μία τεχνική βλάβη δεν θα με χάλαγε καθόλου', παρόλο που το είπε με αρκετή δόση χιούμορ! Ο Loeb έχει μέχρι τώρα κάνει ρεκόρ με την 100αρα που έχει πιάσει και 5 νίκες συν 5 2ες θέσεις! Χρειάζεται 1 ή 2 νίκες ακόμη για να ισοφαρίσει ή να περάσει το ρεκόρ του Auriol και μπορεί να το κάνει στους 2 επόμενους ασφάλτινους.
                                        Τα στατιστικά όμως ανήκουν στον Κάρλος που έγραψε άλλο ένα ποντιουμ στο παλμαρέ του. Δεν ξέρω αν θα έκανε αντεπίθση αν ο Μαρτιν έμενε στον αγώνα αλλά η ιστορία έγραψε πόντουμ.
                                        Για το Ναβάρα τα είπαν οι προλαλήσαντες! εκμεταλέυτηκε τις εγκαταλείψει και τα προβλήματα και πήρε την καλύτερη θέση ιδιώτη εδώ και χρόνια (πάω να το βάλω κουίζ ).
                                        Τα Πεζώ συνεχίζουν το χαβαλέ τους! Μέχρι κι ο Μαρκους το παίρνει στην πλάκα αφού δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο. Του χρόνου πάλι. Σίγουρα φέτος θα προσπαθήσει για την 3η θέση στο πρωτάθλημα πράγμα πολύ δύσκολο για αυτόν!
                                        Καιρό είχαμε να δούμε και αυτοκίνητο Ν στην 8άδα. Ο Γκάλης ( ) τα κατάφερε.
                                        Αεροπορία και ο Adrersson και όσο για τις φήμες του PWRC στο Ακρόπολις, με βρίσκουν αρνητικό. Πάνω που είπαμε ότι θα δούμε ελληνική συμμετοχή!

                                        Πάμε για τα ασφάλτινα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης pavlos έγραψε:

                                          Απο εκει και πέρα δεν θα μπώ στην διαδικασία συγκρίσεων, μια που δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τον Navara και την αγωνιστική του εμπλοκή με την χομπιστικη προσέγγιση του θέματος απο την πλευρά σας (και καλά κάνετε!!)

                                          ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ Ο NAVARRA ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΣΠΟΥΔΑΙΑ...
                                          ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΤΗΣ 3ΗΣ ΜΕΡΑΣ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ, ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ. ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΑΛΕΥΕ ΜΕ ΤΟΝ VOUILLOZ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ...

                                          ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ NAVARRA ME TOΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΑΡΗ...ΙΔΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΙΟ ΧΟΜΠΙΣΤΙΚΗ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            el-em last edited by

                                            Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                                            Απο εκει και πέρα δεν θα μπώ στην διαδικασία συγκρίσεων, μια που δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τον Navara και την αγωνιστική του εμπλοκή με την χομπιστικη προσέγγιση του θέματος απο την πλευρά σας (και καλά κάνετε!!)

                                            ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ Ο NAVARRA ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΣΠΟΥΔΑΙΑ...
                                            ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΤΗΣ 3ΗΣ ΜΕΡΑΣ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ, ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ. ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΑΛΕΥΕ ΜΕ ΤΟΝ VOUILLOZ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ...

                                            ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ NAVARRA ME TOΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΑΡΗ...ΙΔΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΙΟ ΧΟΜΠΙΣΤΙΚΗ...

                                            ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ (ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ) ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ-ΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ι Α Σ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ SUBARU ΙΤΑΛΙΑΣ ΕΝΩ Ο ΑΡΗΣ ΕΧΕΙ ΝΑ 'ΤΡΕΞΕΙ' ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
                                            ΓΙ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΞΕΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΛΕΙΨΗ ΤΑΛΕΝΤΟΥ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ.

                                            ΦΙΛΙΚΑ,

                                            'EL-EM'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • ?
                                              A Former User last edited by

                                              Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                              ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ (ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ) ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ-ΟΜΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ι Α Σ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ SUBARU ΙΤΑΛΙΑΣ ΕΝΩ Ο ΑΡΗΣ ΕΧΕΙ ΝΑ 'ΤΡΕΞΕΙ' ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
                                              ΓΙ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΞΕΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΛΕΙΨΗ ΤΑΛΕΝΤΟΥ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ.

                                              ΦΙΛΙΚΑ,

                                              'EL-EM'

                                              Ο NAVARRA ΤΡΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ SUBARU ΙΤΑΛΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο JUNIOR ΓΙΑ ΤΗΝ FIAT HELLAS... ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ...

                                              ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ (AN KAI ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΗΤΑΝ (???) ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΟΤΑΝ ΕΤΡΕΧΕ ΤΗΝ COROLLA...) ΓΙΑΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 3 / 3
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr