-
Το οτι ειμαστε τριτοκοσμικη χωρα στο χωρο του μηχανοκινητου δεν χωραει αμφιβολια,την πισταρα αυτη στο Jonkping οπως και την αλλη στο Lidkoping στη Σουηδια απλως της παρουσιαζω μονο για να γνωριζουμαι και να ονειρευομαστε.
Φωτο= http://img141.imageshack.us/img141/3822/pistasweden.png
Και βιντεο ΚΖ2 http://www.youtube.com/watch?v=sOwj17H6 ... re=related -
παιδια 2 ερωτησεις
-
ποια λαστιχα ειναι καλα για χομπιστα που να βγαζουν αρκετους γυρους αλλα να εχουν και ενα στοιχειωδες κρατημα ?
-
μπαρες σασι ποτε τις βγαζουμε και ποτε τις βαζουμε ? βγαινουν και οι 2 ι μονο πισω η μπροστα ?και πως ακριβως λειτουργουν ?
-
-
ρε παιδια ποτε παχυνε ο ροταξ μαξ? τελευταια φορα που τον ειχα μετρησει ηταν ~12 κιλα!
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
ρε παιδια ποτε παχυνε ο ροταξ μαξ? τελευταια φορα που τον ειχα μετρησει ηταν ~12 κιλα!xaxaxa.εγω παντως το μονο που θυμαμαι ειναι οταν τον εβαζα στο σασσι που ειχε κανει εντυπωση οτι ηταν σχετικα ελαφρυς σε σχεση με το leopard που ειχα.
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
ρε παιδια ποτε παχυνε ο ροταξ μαξ? τελευταια φορα που τον ειχα μετρησει ηταν ~12 κιλα!Έχεις δίκιο. Σκέτος ο κινητήρας είναι περίπου 12 κιλά . Όμως με όλα τα παρελκόμενα (σιγαστήρα, καρμπυρατέρ, τρόμπα βενζίνης , σύστημα εξάτμισης, ψυγείο, μπαταρία, καλωδίωση, κουμπί εκκίνησης και διακόπτης on/off ) είναι 23,6 κιλά.
-
Ο χρήστης toliskal έγραψε:
ρε παιδια ποτε παχυνε ο ροταξ μαξ? τελευταια φορα που τον ειχα μετρησει ηταν ~12 κιλα!
xaxaxa.εγω παντως το μονο που θυμαμαι ειναι οταν τον εβαζα στο σασσι που ειχε κανει εντυπωση οτι ηταν σχετικα ελαφρυς σε σχεση με το leopard που ειχα.
Νομίζω ότι ο leopard είναι ΠΟΛΥ πιο ελαφρής, μιας και δεν έχει αντικραδασμικό άξονα + τρόμπα νερού + power valve.
-
Οι δυο πολυπρωταθλητες της ...CRG... JONATHAN THONON και DAVIDE FORE εστω και με KF2 on board.
http://www.youtube.com/watch?v=hcLCEm4X ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ci_TFNyf ... re=related -
Για τριτη συνεχομενη χρονια το 2009 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ στην ΚΖ1 την κορωνιδα του καρτ,JONATHAN THONON.
http://www.youtube.com/watch?v=HKc2yGEd ... re=related -
Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:
Ατύχημα στον τελικό του Rotax DD2 το 2010Από μια άλλη κάμερα στο 5' 17'' περίπου :
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
παιδια 2 ερωτησεις-
ποια λαστιχα ειναι καλα για χομπιστα που να βγαζουν αρκετους γυρους αλλα να εχουν και ενα στοιχειωδες κρατημα ?
-
μπαρες σασι ποτε τις βγαζουμε και ποτε τις βαζουμε ? βγαινουν και οι 2 ι μονο πισω η μπροστα ?και πως ακριβως λειτουργουν ?
καποιος για τα παραπανω ?
επισης βρηκα αυτο.
http://www.youtube.com/watch?v=BobJzMEJ ... re=relatedειναι καποιο παιχνιδι ?και που μπορουμε να το βρουμε ?
-
-
Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:
ρε παιδια ποτε παχυνε ο ροταξ μαξ? τελευταια φορα που τον ειχα μετρησει ηταν ~12 κιλα!
Έχεις δίκιο. Σκέτος ο κινητήρας είναι περίπου 12 κιλά . Όμως με όλα τα παρελκόμενα (σιγαστήρα, καρμπυρατέρ, τρόμπα βενζίνης , σύστημα εξάτμισης, ψυγείο, μπαταρία, καλωδίωση, κουμπί εκκίνησης και διακόπτης on/off ) είναι 23,6 κιλά.
απλα μου εκανε εντυπωση γιατι στον περιστροφικο αναφερεις το βαρος του κινητηρα μονον, ενω στον ροταξ βαζεις και τα παρελκομενα..
Εχουμε ζησει μεγαλες ιστοριες τρομου με τα μπαμ που καναν οι περιστροφικοι που εφερνε ο Τσερανιδης τοτε στις αρχες..
Οσο δουλευαν, ομως, ξεμπαζωναν την ασφαλτο! -
Ο χρήστης tm έγραψε:
απλα μου εκανε εντυπωση γιατι στον περιστροφικο αναφερεις το βαρος του κινητηρα μονον, ενω στον ροταξ βαζεις και τα παρελκομενα..
Ναι έχεις δίκιο έκανα λάθος. Θα το κάνω και edit να μην είναι πηγή παραπληροφόρησης.
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
παιδια 2 ερωτησεις
-
ποια λαστιχα ειναι καλα για χομπιστα που να βγαζουν αρκετους γυρους αλλα να εχουν και ενα στοιχειωδες κρατημα ?
-
μπαρες σασι ποτε τις βγαζουμε και ποτε τις βαζουμε ? βγαινουν και οι 2 ι μονο πισω η μπροστα ?και πως ακριβως λειτουργουν ?
καποιος για τα παραπανω ?
επισης βρηκα αυτο.
http://www.youtube.com/watch?v=BobJzMEJ ... re=relatedειναι καποιο παιχνιδι ?και που μπορουμε να το βρουμε ?
Για το πρώτο εξαρτάται πως οδηγάς, πότε οδηγάς, αν έχει γόμα κλπ. Όσο πιο σκληρά τόσο καλύτερα, αλλά δεν έχεις grip. Συγκεκριμένα τα Vega SL-6 είναι ΠΟΛΥ τούβλα και δεν έχουν καλό grip. Τα Vega XH είναι λίγο πιο μαλακά. Αυτά έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Για το δεύτερο δε ξέρω, δε βάζω ποτέ μπάρες.
-
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
ρε παιδια ποτε παχυνε ο ροταξ μαξ? τελευταια φορα που τον ειχα μετρησει ηταν ~12 κιλα!
xaxaxa.εγω παντως το μονο που θυμαμαι ειναι οταν τον εβαζα στο σασσι που ειχε κανει εντυπωση οτι ηταν σχετικα ελαφρυς σε σχεση με το leopard που ειχα.
Νομίζω ότι ο leopard είναι ΠΟΛΥ πιο ελαφρής, μιας και δεν έχει αντικραδασμικό άξονα + τρόμπα νερού + power valve.
ισως να εχεις δικιο γιατι οταν τα επιασα το rotax ηταν χωρις υγρα για αντικραδασμικο και αν θυμαμαι καλα ειχε παρει αρκετα μεσα!
-
Για τα λαστιχα που ρωταει ο φιλος Jean Paul εχω να πω για τα Brigestone ειναι εκπληκτικα λαστιχα,εχω στο παρελθον χρησιμοποιησει
και τα YLB μαλακια γομα,και τα YLC μεσαια προς σκληρη γομα,και τα δυο ειναι φανταστηκα λαστιχα με πολυ ομοιομορφη φθορα ,και ως το τελος της ζωης τους δινουν το 100/100,το YLA ειναι η πολυ μαλακια γομα που δεν εχει ερθει ποτε στην Ελλαδα. Αν μπορεσεις και τα βρεις ,μην διστασεις αγορασε τα,αν και ειναι λιγο ακριβα,170-180ευρω η μεσαια και περιπου 200+ευρω η μαλακια γομα, αλλα αξιζουν τον κοπο.
Πολυ καλα λαστιχα ειναι επισης και τα DUNLOP ,αλλα δεν ξερω,αν εχει??, η συνεχιζει ο Τσερανιδης να φερνει?? , και τη γομες εχει??.
Εγω τωρα χρησιμοποιω VEGA -XH τα πρασινα, που ειναι οπως λεει και ο Νικος μεσαια γομα,και τα VEGA-XP τα κιτρινα που ειναι η τριτη πιο μαλακη γομα,(εδω δεν υπαρχουν εγω τα εφερα απο εξω),και τα δυο ειναι καλα λαστιχα.
Οσο για τα MG ειδικα τα κιτρινα ειναι μαλακα και καλα για αρχη ,αλλα μπορει να αφρισουν ευκολα ,και τοτε τα πετας,το κοκκινο ασπρο που ειναι μεσαια προς σκληρη γομα ειναι ΟΚ, και σε αυτοματο δουλευουν αρκετα καλα. Τα κοκκινα ασπρα χρησιμοποιουν για το ROK-CUP και εχουν γυρισει κοντα στο 42,30 στο Καρτοδρομο.
Για το MOJO το D1ειναι απλος τουβλο, και το D2 για τα 175ευρω που κανει ειναι λιγοτερο τουβλο απο το D1.
Οι μπαρες στο σασι ,καλη ερωτηση???,αν σου πω παρε ...CRG...θα με πεις κολλημενο, αλλα ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ εταιρεια καρτ που οι μπαρες ειναι εχτρα (αν τις θελεις τις πληρωνεις),και 98/100 δεν χρησιμοποιουνται ποτε,εκει που ολοι μπορει να παιδευονται για να στησουν καρτ με μπαρες, τα...CRG...ειναι πολλα κλικ πανω και ασχολουνται με αλλες ρυθμισεις.
Αυτο που θα γραψω ειναι πραγματικοτητα και εγινε στο Καρτοδρομο.
Εχω παει Κυριακη για καρτ με φιλους,ενας απο αυτους ,καλο τιμονι για τα δεδομενα χομπιστα,εχει σασι 2009(δεν ειναι BIREL η TONY) και μοτερ περιπου 34 αλογα με power valve μοντελο 2008 ,λυνει μπαρες,δενει μπαρες,βγαζει ,βαζει,πλαινη και μπρος ,πισω ,ανοιγη μπροστα ,πισω κλεινει ,αξονες ,ολη μερα παιδευεται,γλιστραει και γυριζει γυρω στο 49.00 με 50.00,εχει λαστιχα Brigestone YLC,εγω MG κοκκινα-ασπρα, μου λεει να το κανω μια βολτα το δικο σου?? ΟΚ του λεω παρτο ,προσεχε μονο το κοφτερο τιμονι γιατι οπου σημαδευεις χτυπαει και μπαινει. Ξεκιναει χαλαρα κανει δυο γυρους βγαινει ,μου δειχνει το οργανο 49,00,ξαναμπαινει τεσσερους γυρους πολυ χαλαρους και προσεκτικους ,βγαινει εξω ,τα χειλη του εχουν φτασει στα αυτια του, μου δειχνει το οργανο και βλεπω 47,00 και λεει..΄' Θα του βαλω φωτια να το καψω το μπου......λο'. Με το δικο μου ολη μερα χαροπαλευω για να γραψω 49,00-50,00 και με αυτο στους τεσσερις γυρους εγραψα 47,00.
Απο τοτε εχει αρχισει να μπει στην διαδικασια να το πουλησει .
Εδω και τρια χρονια που εχω τα ...CRG...τα καινουργια δεν γνωριζω τις λεξεις ΜΠΑΡΕΣ,στα πιο παλια ...CRG...που ειχα το HERON-PLUS του 2001 και το 6ταχυτο ROAD-REBEL του 2002 τα σασι τις ειχαν, αλλα εγω τις ειχα βγαλει.http://www.bridgestone-karttires.com/technology.php
http://www.vegatyres.com/en/pneumatici.htm
https://www.mgtires.com/site/ -
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Εχω παει Κυριακη για καρτ με φιλους,ενας απο αυτους ,καλο τιμονι για τα δεδομενα χομπιστα,εχει σασι 2009(δεν ειναι BIREL η TONY) και μοτερ περιπου 34 αλογα με power valve μοντελο 2008 ,λυνει μπαρες,δενει μπαρες,βγαζει ,βαζει,πλαινη και μπρος ,πισω ,ανοιγη μπροστα ,πισω κλεινει ,αξονες ,ολη μερα παιδευεται,γλιστραει και γυριζει γυρω στο 49.00 με 50.00,εχει λαστιχα Brigestone YLC,εγω MG κοκκινα-ασπρα, μου λεει να το κανω μια βολτα το δικο σου?? ΟΚ του λεω παρτο ,προσεχε μονο το κοφτερο τιμονι γιατι οπου σημαδευεις χτυπαει και μπαινει. Ξεκιναει χαλαρα κανει δυο γυρους βγαινει ,μου δειχνει το οργανο 49,00,ξαναμπαινει τεσσερους γυρους πολυ χαλαρους και προσεκτικους ,βγαινει εξω ,τα χειλη του εχουν φτασει στα αυτια του, μου δειχνει το οργανο και βλεπω 47,00 και λεει..΄' Θα του βαλω φωτια να το καψω το μπου......λο'. Με το δικο μου ολη μερα χαροπαλευω για να γραψω 49,00-50,00 και με αυτο στους τεσσερις γυρους εγραψα 47,00.
Απο τοτε εχει αρχισει να μπει στην διαδικασια να το πουλησει .
Εδω και τρια χρονια που εχω τα ...CRG...τα καινουργια δεν γνωριζω τις λεξεις ΜΠΑΡΕΣ,στα πιο παλια ...CRG...που ειχα το HERON-PLUS του 2001 και το 6ταχυτο ROAD-REBEL του 2002 τα σασι τις ειχαν, αλλα εγω τις ειχα βγαλει.Επιβεβαιώνω το παραπάνω.
Ισχύει, ήμουν κι εγώ εκεί.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Εχω παει Κυριακη για καρτ με φιλους,ενας απο αυτους ,καλο τιμονι για τα δεδομενα χομπιστα,εχει σασι 2009(δεν ειναι BIREL η TONY) και μοτερ περιπου 34 αλογα με power valve μοντελο 2008 ,λυνει μπαρες,δενει μπαρες,βγαζει ,βαζει,πλαινη και μπρος ,πισω ,ανοιγη μπροστα ,πισω κλεινει ,αξονες ,ολη μερα παιδευεται,γλιστραει και γυριζει γυρω στο 49.00 με 50.00,εχει λαστιχα Brigestone YLC,εγω MG κοκκινα-ασπρα, μου λεει να το κανω μια βολτα το δικο σου?? ΟΚ του λεω παρτο ,προσεχε μονο το κοφτερο τιμονι γιατι οπου σημαδευεις χτυπαει και μπαινει. Ξεκιναει χαλαρα κανει δυο γυρους βγαινει ,μου δειχνει το οργανο 49,00,ξαναμπαινει τεσσερους γυρους πολυ χαλαρους και προσεκτικους ,βγαινει εξω ,τα χειλη του εχουν φτασει στα αυτια του, μου δειχνει το οργανο και βλεπω 47,00 και λεει..΄' Θα του βαλω φωτια να το καψω το μπου......λο'. Με το δικο μου ολη μερα χαροπαλευω για να γραψω 49,00-50,00 και με αυτο στους τεσσερις γυρους εγραψα 47,00.
Απο τοτε εχει αρχισει να μπει στην διαδικασια να το πουλησει .
Εδω και τρια χρονια που εχω τα ...CRG...τα καινουργια δεν γνωριζω τις λεξεις ΜΠΑΡΕΣ,στα πιο παλια ...CRG...που ειχα το HERON-PLUS του 2001 και το 6ταχυτο ROAD-REBEL του 2002 τα σασι τις ειχαν, αλλα εγω τις ειχα βγαλει.Επιβεβαιώνω το παραπάνω.
Ισχύει, ήμουν κι εγώ εκεί.
Χαχαχα..πρέπει να έπαθε ψυχολογικό πρόβλημα ο τύπος!!! Είναι αυτό που λένε έμεινε μ@λ@κ@ς!
Εσύ 'tuners' σε πόσο χρόνο γύριζες τη συγκεκριμένη μέρα? (από απλή περιέργεια ρωτάω) -
Αν θυμαμε καλα ,νομιζω πρεπει να ημουν γυρω στο 46,50.
Αυτος ο φιλος μου ειναι ο πιο γρηγορος απο την παρεα μας,το ρεκορ του ειναι 44,70,το καλυτερο δικο μου ειναι με το 6ταχυτο το BAD BOY-TMK9 . 45,4O ,υποψειν οτι εμεις ειμαστε ΓΕΡΟΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΙ και τα εχουμε τα καλοκαιρια μας. -
Εγώ πάντως παιδιά θα εκφέρω μία πιο μετριοπαθή άποψη. Ελπίζω φυσικά να μην οδηγήσει σε κάποια παρεξήγηση.
Έριξα μια ματιά (τυχαία επειδή μου βγήκε πρώτο στα αποτελέσματα της Google) στα αποτελέσματα στον τελευταίο αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος του 2010. Κατηγορία KF3 ταχύτερος γύρος στον ημιτελικό 41.553 PCR/BMB
ταχύτερος γύρος στον τελικό 41.892 με ZANARDI/VORTEX.
Ημιτελικός KF2 ταχύτερος γύρος 41.448 με TONYKART/VORTEX , τελικός KF2 41.398 με TONYKART/VORTEXΣτην κατηγορία hobby τώρα που είναι λίγο πιο κοντά στα δικά μας στον ημιτελικό ταχύτερος γύρος από EASYKART/IAME-BMB με 43.504 και στον τελικό με ZANARDI-ROTAX 43.378.
Αυτό που θέλω να πω (το οποίο στηρίζω σε παρατήρηση των επιδόσεων στους αγώνες και όχι στην προσωπική εμπειρία καθώς έχω οδηγήσει μόνο ένα συνδιασμό σασί-κινητήρα σε μία μόνο πίστα και σε καμία περίπτωση δεν το έχω φτάσει ούτε καν κοντά στα όριά του) είναι ότι τα περισσότερα σασί είναι πολύ κοντά σε επιδόσεις.
Μπορεί κάποια να είναι ταχύτερα σε συγκεκριμένες πίστες , να κάνουν καλύτερους χρόνους σε σχέση με άλλα ανάλογα το πόσο μαλακά/σκληρά λάστιχα φοράνε, σε συνθήκες περισσότερης ή λιγότερης πρόσφυσης. Επίσης κάποια ίσως είναι πιο εύκολα να βρεις τις ρυθμίσεις τους.
Αλλά τα περισσότερα όταν ασχοληθεί κάποιος που ξέρει μαζί τους, τους βάλει το κατάλληλο κάθισμα, τα εκάστοτε σωστά λάστιχα που του ταιριάζουν ,ρυθμίσεις κτλ και το οδηγήσει ένας γνώστης το καρτ θα γράψει πολύ καλούς χρόνους.
Αλλιώς όποιος έπαιρνε αυτό που θεωρείται καλύτερο θα ήταν 2-3 δέκατα πάντα και παντού ταχύτερος , θα ήταν στο πρώτο σκαλί του βάθρου και οι υπόλοιποι θα πάλευαν πίσω του. Δεν είναι όμως τόσο απλοϊκά τα πράγματα και μπορεί πχ ένα easykart να γράψει καλύτερο χρόνο από πολλά θεωρητικά ''καλύτερα'' και να είναι πλήρως ανταγωνιστικό.
-
Διανύοντας τα πρώτα μου μικρά βηματάκια στο άθλημα αυτό (αν και σε προχωρημένη ηλικία) οφείλω να δηλώσω ότι ευτυχώς που υπάρχουν χομπίστες σαν και τον Θοδωρή (tuners) ο οποίος πραγματικά υποστηρίζει την ανάπτυξη του karting για όλους και που δυστυχώς κάποιοι “επαγγελματίες” με την εμμονή τους στα να στα πάρουν, αδιαφορώντας για το αύριο, μόνο κακές εντυπώσεις αφήνουν.
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ