-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Πρόβλημα το μεγκάν βοήθεια!!!
Ένα κροτάλισμα ακούγεται αν δεν κάνω λάθος μπροστά και αριστερά όταν το αμάξι αυξομειώνει την ταχύτητα του αλλά στις μικρές ταχύτητες. Το ακούω έντονα όταν ξεκινάω με πρώτη ή ξεκινάω με όπισθεν. Το κροτάλισμα αυτό μειώνεται με την ώρα, όσο δηλαδη χρόνο παίρνει για να ζεσταθεί η μηχανή. Δεν υπάρχει μείωσει στην ιπποδύναμη, ούτε στο στρίψιμο, ούτε το παρατηρώ όταν πέφτω σε λακκούβες.
Καμμιά ιδέα? Το πήγα στη Ρενώ τις προάλλες, πήγαμε μια βόλτα με τον υπεύθυνο αλλά όπως είπα με το ζέσταμα της μηχανής δεν ακούγεται και έγινα ... ρόμπα!!!Είναι μακριά το συνεργείο και προλαβαίνει να ζεσταθεί μέχρι να πάς;
Μήπως χτυπάνε οι βαλβίδες τώρα που κάνει κρύο τα πρωινά και μετά που ζεσταίνεται το λάδι στρώνει;
Δηλαδή στο ρελαντί δεν χτυπάει;
Μην το αφήσεις πάντως μήπως σου βγει στην πορεία καμιά μεγαλύτερη βλάβη. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Πρόβλημα το μεγκάν βοήθεια!!!
Ένα κροτάλισμα ακούγεται αν δεν κάνω λάθος μπροστά και αριστερά όταν το αμάξι αυξομειώνει την ταχύτητα του αλλά στις μικρές ταχύτητες. Το ακούω έντονα όταν ξεκινάω με πρώτη ή ξεκινάω με όπισθεν. Το κροτάλισμα αυτό μειώνεται με την ώρα, όσο δηλαδη χρόνο παίρνει για να ζεσταθεί η μηχανή. Δεν υπάρχει μείωσει στην ιπποδύναμη, ούτε στο στρίψιμο, ούτε το παρατηρώ όταν πέφτω σε λακκούβες.
Καμμιά ιδέα? Το πήγα στη Ρενώ τις προάλλες, πήγαμε μια βόλτα με τον υπεύθυνο αλλά όπως είπα με το ζέσταμα της μηχανής δεν ακούγεται και έγινα ... ρόμπα!!!Είναι μακριά το συνεργείο και προλαβαίνει να ζεσταθεί μέχρι να πάς;
Μήπως χτυπάνε οι βαλβίδες τώρα που κάνει κρύο τα πρωινά και μετά που ζεσταίνεται το λάδι στρώνει;
Δηλαδή στο ρελαντί δεν χτυπάει;
Μην το αφήσεις πάντως μήπως σου βγει στην πορεία καμιά μεγαλύτερη βλάβη.Όχι στο ρελαντί είναι όλα νορμάλ. Μόνο στην εκίνηση με πρώτη ή όπισθεν ακούγεται - ειδικά αν είναι απότομες - όπως επίσης στις αλλαγές σε δευτέρα και λιγότερο - σχεδόν καθόλου - σε τρίτη. 4τη και 5τη δεν ακούγεται τπτ. Μόλις ζεσταθεί η μηχανη όλα καλά. Είπα κροτάλισμα δεν ξέρω αν είναι σωστό. Σαν να χτυπάνε μεταξύ τους 2 μεταλικά μέρη. Η μόνη επιλογη που έχω είναι να πάω το αμάξι στη Ρενώ να το παρατήσω, να πάω ακριβώς δίπλα που είναι το Τζάμπο που σημαίνει ότι θα μου φύγουν χαλαρά καμμιά 100 ευρώ και όταν κρυώσει η μηχανη να επιστρέψωστη Ρενώ μπάς και βγάλω άκρη.
-
κρατα τα 100 ευρω γιατι θα σου τα ζητησουν οι κυριοι της Ρενω...χεχε
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
κρατα τα 100 ευρω γιατι θα σου τα ζητησουν οι κυριοι της Ρενω...χεχεΣύνολο τουλάχιστον 200. Ναί, έχω αμφιβολία για... τη Ρενώ.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
κρατα τα 100 ευρω γιατι θα σου τα ζητησουν οι κυριοι της Ρενω...χεχε
Σύνολο τουλάχιστον 200. Ναί, έχω αμφιβολία για... τη Ρενώ.
Αν υπολογίσεις ό,τι ένα αυτοκίνητο θέλει ένα τρίωρο για να παγώσει βάλε και άλλα ευρώ στην τσέπη.
Πάντως έχω απορία να δω τι είναι αυτό που έχει το αυτοκίνητο. Άμα ήταν από το μοτέρ, θα έκανε θόρυβο και στο ρελαντί.
Άμα ήταν μετάδοση θα το έκανε σε όλες τις ταχύτητες και δεν θα σταμάταγε μετά από το ζέσταμα.
Κανά ρουλεμάν συμπλέκτη;
Δεν ξέρω τι να πω. Να μας ενημερώσεις. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
κρατα τα 100 ευρω γιατι θα σου τα ζητησουν οι κυριοι της Ρενω...χεχε
Σύνολο τουλάχιστον 200. Ναί, έχω αμφιβολία για... τη Ρενώ.
Αν υπολογίσεις ό,τι ένα αυτοκίνητο θέλει ένα τρίωρο για να παγώσει βάλε και άλλα ευρώ στην τσέπη.
Πάντως έχω απορία να δω τι είναι αυτό που έχει το αυτοκίνητο. Άμα ήταν από το μοτέρ, θα έκανε θόρυβο και στο ρελαντί.
Άμα ήταν μετάδοση θα το έκανε σε όλες τις ταχύτητες και δεν θα σταμάταγε μετά από το ζέσταμα.
Κανά ρουλεμάν συμπλέκτη;
Δεν ξέρω τι να πω. Να μας ενημερώσεις.Σιγά που θα αφήσω το αμάξι μέσα 3 ώρες. Κάπου εκεί έξω θα το αφήσω εννοείται. Έχει το Τζάμπο μεγάλο πάρκινγκ.
Μήπως έχει φθαρεί η βάση του κινητήρα? Τεσπα θα δείξει... -
Kαμια ποδια στο χταποδι ραγισμενη;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Kαμια ποδια στο χταποδι ραγισμενη;Καμιά φλάντζα στο χταπόδι ή ραγισμένο χταπόδι;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
κρατα τα 100 ευρω γιατι θα σου τα ζητησουν οι κυριοι της Ρενω...χεχε
Σύνολο τουλάχιστον 200. Ναί, έχω αμφιβολία για... τη Ρενώ.
Εγω να δεις....
Σου στελνω σε λιγο ενα πμ με ενα συνεργειο μηπως και σε βοηθησουν!
-
Άλλαξα σήμερα τακάκια στο Clio, και μου πήρανε 66€. Όχι και πολύ άσχημα για επίσημο συνεργείο νομίζω.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Άλλαξα σήμερα τακάκια στο Clio, και μου πήρανε 66€. Όχι και πολύ άσχημα για επίσημο συνεργείο νομίζω.Μόνο εμπρός ή και πίσω ;
-
Μπροστά μόνο.
-
Καλή τιμή. Εγώ πριν ένα μήνα για το μεγκαν έδωσα 82€ σε επίσημο.
-
To θετικό είναι ότι κάνουν έκπτωση, στα πάντα από ότι κατάλαβα. Στο σετ από τα τακάκια μου κάνανε 20%, ενώ γενικά που άκουγα άλλους που ρωτούσανε τιμές για διάφορα ανταλλακτικά, τους έλεγε πάντα, 'με την έκπτωση, τόσο'.
-
Ναι κανουν εκπτωση σ ολα, μου ειχαν στειλει και sms αλλα εγω τους εχω κοψει...Κανα 50αρικο νομιζω ειχα δωσει εγω περσυ αλλα οχι σε επισημο...
-
και μια και μιλάμε για service, ποιό θεωρείτε το πιο καλό και οικονομικό εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αττική?
-
Σε Clio III με βαριά 50 euro τακάκια εμπρός σε εξουσιοδοτημένο (με τις εκπτώσεις που τρέχουν).
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Σε Clio III με βαριά 50 euro τακάκια εμπρός σε εξουσιοδοτημένο (με τις εκπτώσεις που τρέχουν).Kι εγώ που πήγα σήμερα, είχανε αφίσες με τις προσφορές που έλεγε από 45€ για τακάκια, αλλά έγραφε κάτω κάτω ότι ισχύει μέχρι 31/1.
Με συγχωρείτε αν κουράζω με το θέμα για τα τακάκια μου, αλλά μόλις παρατήρησα κάτι ενδιαφέρον. Είχα ξανααλλάξει τακάκια μπροστά, στο ίδιο συνεργείο πριν από 20.000χλμ περίπου, στις 7/1/2009. Βλέπω την απόδειξη τότε, και είχαν χρεώσει 78€. Είπα να κάνω μια σύγκριση, κρατώντας τα δυο χαρτιά δίπλα δίπλα. Τα εργατικά έχουν ακριβώς την ίδια τιμή (29,40 χωρίς το ΦΠΑ). Εκεί που έχει ενδιαφέρον όμως, είναι στο κόστος των ανταλλακτικών. Και στις 2 αλλαγές έχουν πρώτα από όλα τον ίδιο ακριβώς κωδικό. Πριν από 2 χρόνια όμως, κοστίζανε 42,68 χωρίς ΦΠΑ, αλλά μου είχανε κάνει μια έκπτωση 15% από ότι βλέπω(36,28), ενώ σήμερα τα χρεώσανε 31,25 χωρίς ΦΠΑ και με έκπτωση 20% (25€). Επίσης, σήμερα έχουμε και 23% ΦΠΑ αντί 19% που είχε πριν 2 χρόνια. Δεν είναι καμία εξωπραγματική διαφορά, αλλά ωστόσο είναι κάτι, που νομίζω ότι δείχνει ότι στη δύσκολη αυτή περίοδο κάνουν ότι μπορούν για να κρατήσουν τον κόσμο. Δεν ξέρω αν είναι πολιτική του συγκεκριμένου συνεργείου ή ολόκληρης της αντιπροσωπείας, αλλά από εμένα μπράβο τους! -
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
και μια και μιλάμε για service, ποιό θεωρείτε το πιο καλό και οικονομικό εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αττική?Πρόσφατα έκανα τον δωρεάν χειμερινό έλεγχο στην Automobile στην Μεταμόρφωση και σε γενικές γραμμές αποκόμισα καλή εντύπωση. Σέρβις δεν έχω κάνει ακόμα αλλά το πήγαινα για χρόνια σε έναν εξειδικευμένο, μιας και η Relex που ήταν στη γειτονιά μου... άστο καλύτερα. Μετά από μερικές ημέρες πάντως, με πήραν και τηλέφωνο για να δουν αν έμεινα ευχαριστημένος! Τα παιδιά στο συνεργείο είναι ευγενικοί πάντως, έχουν πέσει και αναδουλειές μεταξύ μας... Τίποτε άλλο δεν μπορώ να πω γιατί δεν έχω υπόψη μου.
-
Ερχεται οσονούπω το Twingo GT Gordini με αναβαθμισμένο εσωτερικό και κάποιες αλλαγές ή ρυθμίσεις στην ανάρτηση.To έχουν βάλει και στο www.renault.com.gr όπως έγραψε παραπάνω άλλος συνφορουμίτης
Φωτό στο link
http://motortorque.askaprice.com/news/a ... t-spec.asp
RENAULT FORUM