-
-
Ο χρήστης thanosziozias έγραψε:
Πριν πέσουν τα στοιχήματα μια υπενθύμιση........................ **RESPECT !!!**
-
Θυμιστε μου λιγο, ποσα λεπτα μπροστα τερματιζε ο Loeb οταν ετρεχε στο Jwrc με S1600?(Aυτα δεν ειχαν ηλεκτρονικα, ετσι δεν ειναι? )
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Την πρωτη ημερα εριχνε χιονι,με αποτελεσμα να εχει στις ειδικες αρκετα εκατοστα φρεσκου χιονιου που δεν αφηνε τα καρφια να γατζωσουν στον παγο.Την δευτερη ημερα ειχε λογικες ποσοτητες χιονιου,που δεν διμιουργουσε προβλημα στα καρφια να γατζωσουν στο παγο.Με λιγα λογια την πρωτη ημερα ειχε μεγαλο μειονεκτημα ο Λεμπ συμφωνα με τα λεγομενα και των ανταγωνιστων του.
NA TO ΔΕΧΤΩ ΑΥΤΟ.
Ο JARI MATI ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥ,ΕΙΧΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ,ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ?.Εαν λες Λωρη την 1η ημερα,και ο Λατβαλα εχασε πολυ που ξεκιναγε πισω του,συγκεκριμενα εχασε 1 λεπτο και 10 δευτερα απο τον Οστμπεργκ.Ο Λεμπ εχασε πολυ παραπανω λογω ελαστικου σκασμενου.
ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ, ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΛΥΨΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ?
ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 ΠΑΛΙ ? ΟΧΙ.
ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΝΟ 6 ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ( ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ) ΕΧΑΣΕ 2 ΛΕΠΤΑ.?.Την 3η ημερα ξεκινησε στην 6η θεση και 1,42 πισω.Δεν υπηρχε περιπτωση σε τετοια επιφανεια να καλυψει 1,30 που ηταν ο Λατβαλα στην 4η θεση.Οπως ειχε δηλωσει απο σχεδον την αρχη του 3ου σκελους θα επικεντρωνοταν στην powerstage μπας και ''σωθει'' η παρτιδα με τους +3 βαθμους της πρωτης θεσης.Επαιξε στα σιγουρα γιατι εαν ορμαγε μονο να χασει ειχε.
Να σημειωθει οτι την 2η ημερα εκανε 3 ειδικες με μειωμενη ισχυ λογω μιας εξοδου που μαλλον ειχε βουλωσει με χιονια το φιλτροκουτι.ΚΑΙ ΣΤΗΝ POWERSTAGE ΟΠΟΥ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΟΤΑΝ,ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΤΡΙΤΟΣ,ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΟΣΤΑΥΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΟΡΝΤΑΙΟ. ΦΟΒΕΡΗ ΕΠΙΔΟΣΗ !!!
ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ FORD ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ) ΑΛΛΑ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ PETER ? ΗΤΑΝ 'ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΓΩΝΑ 'ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ OGIER ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ.
ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ,ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Για τα Φορντ μακαρι να ειναι ετσι μπας και δουμε πρωταθλημα της προκοπης φετος.Σε δικο τους αγωνα παντως οπως ειναι το Σουηδιας και απο παραδοση και με σπεσιαλιστες οδηγους δεν εκανε την διαφορα μιας και οι ειδικες ηταν μοιρασμενες μισες μισες στην γενικη.Στο χωμα οπου εκει δεν θα εχει το μειονεκτημα ο Λεμπ Οζιε βλεπω να εχουμε τα περσινα.Ο συμπαθης Σολμπεργκ ηταν Λωρη η του υψους η του βαθους στην Σουηδια.Να θυμησω οτι ξεκινησε την 3η ημερα στα 8,9 σε αποσταση βολης δλδ για την γενικη και χωρις προβλημα μηχανικο εφαγε 35 χωρις την powerstage.
ΜΗΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΙ ΕΝΑ ΑΠΟΡΤΙΣΕΡ ΤΟΥ ? ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΙΠΕ.
Ekane και αυτος καλες επιδοσεις,αλλα σε μεμονωμενες ειδικες.Οταν χρειαστηκε δεν.Δεν ειχε σταθεροτητα ενω ειχε παντα καλη θεση εκκινησης,και μερικοι κακοι χρονοι σε ειδικες ηταν χωρις να εχει παραπονο απο μηχανικα προβληματα.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ο 'μάστορας' με τον Λώρη συμφωνούν! Αυτό και αν είναι είδηση!Βρε ειναι δυνατον ?
Απλα ο ΛουΜου σαν βιαστικο παλικαρακι που ειναι , παρανοησε το γραπτο μου
Ειναι δυνατον να συμφωνισω οτι τα παιδακια της φορντ απ'τα εξωμιοτακια , θα δουν ποτε το Σεμπαστιαν Λοεμπ σε κανονικες συνθηκες αγωνα ?
ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΣΥ.
ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ.Αυτα τα ονειρικα μονον ο Λ.Μ. και κατι παιδακια που ειχε ο μπαμπας τους φορντ ταουνους τα πιστευουν ....
Τι σχεση εχουν οι μυλοναδες με τον πραματευτη που λεει κι η παροιμια ....
Ουτε θα τον δουν τα γκαου , για αλλη μια φορα τον ΟΔΗΓΟ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ SEBASTIAN LOEB
Τωρα τα παιχνιδακια του μαρκετιγκ , που αν δεν αφησουν και κανεναν αγωνα για την φορντ που θα σηκωθει να φυγει .....γιατι πετανε λεφτα χωρις αντικρισμα τοσα χρονια ......
Ειδικα με το ds3 στο χωμα ......αυτο που εχω δει στις δοκιμες χωματος , πιστευω οτι ειναι μακραν καλυτερη αναρτηση απ'οτι εχει παρουσιαστει μεχρι τωρα στο wrc λατρεια αποσβεσης κατσαβραχων ειναι .........και στριψιματος !
-
ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ,ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ,ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ,ΟΠΟΤΕ ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ,ΕΧΟΥΜΕ ΤΣΑΚΩΘΕΙ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ειναι δυνατον να συμφωνισω οτι τα παιδακια της φορντ απ'τα εξωμιοτακια , θα δουν ποτε το Σεμπαστιαν Λοεμπ σε κανονικες συνθηκες αγωνα ?
Τι απαξίωση είναι αυτή? Ο Hirvonen έχει κάνει σε 9 χρόνια 12 νίκες και όλες απέναντι στον Loeb, με υποδιέστερο αυτοκίνητο πάντα. Είναι δηλαδή σε επίπεδο νικών μεταξύ των Rohrl, Solberg, Blomqvist, Salonen, Burns & Vatanen. Δεν τους συγκρίνω, αφού οι εποχές και ο ανταγωνισμός είναι άλλος, αλλά και τα νούμερα δείχνουν μία εικόνα. Επίσης νίκες έναντι του τεράστιου Loeb, δεν κατάφεραν ούτε οι Sainz, McRae, Solberg, Martin που ήταν αντιπαλοί του την τελευταία 10ετία. Μόνο ο Gronholm προσπάθησε να τον κοντράρει στα ίσια αλλά και πάλι απέτυχε για πρωτάθλημα. Πόσο θα μπορούσε ο Hirvonen, που ήταν και πιτσιρικάς τότε. Ο δε Latvala μας άφηνε με ανοιχτό το στόμα όταν κουτρουβαλούσε στις κατηφορικές του Αγ.Στεφάνου το 2003, με φωτογραφίες που έκαναν το γύρο του κόσμου. Δεν έχει τη στόφα του πρωταθλητή αλλά με 100 αγώνες ο καθείς τους, με τα λίγα αποτελέσμα που είχαν, έστω και σε καιρό παρακμής του θεσμού, δεν μπορούμε να τα χαρακτηρίσουμε 'παιδάκια από τα εξωμοιωτάκια'. O Wilson που είναι στάσιμος τόσα χρόνια και τρέχει με την πλάτη του μπαμπά, μπορεί να έχει άνετα την κατακραυγή μας.
Ο Loeb δεν μπορεί να συγκριθεί με κανέναν, είναι ένα φαινόμενο με ένα τέλειο αυτοκίνητο στα μέτρα του και ρομποτική οδήγηση. Φέτος (το έγραψα και παραπάνω) θα βρει στο δρόμο του και τον Ogier. Προσωπικά θέλω μια ανταγωνιστική χρονιά. Αν η διαφορετικότητα των φετικών Rally cars, τους κάνει να έρθουν πιο κοντά και να διεκδικούν 5-6 τη νίκη σε κάθε αγώνα, θα είναι τέλειο. Δεν με νοιάζει αν θα οφείλεται ότι ο Loeb δεν μπορεί στο DS3 ή ότι ανέβηκε το επίπεδο των υπολοιπων. Με ενδιαφέρει ο ανταγωνισμός. Δεν θέλω να δω άλλο ένα περίπατο του πρωταθλητή φέτος. όποιο κι αν είναι το όνομα του. -
cmarin με καλυψες απολυτα!!ο ανταγωνισμος ειναι το ζητουμενο!
εγω θα πω κατι αλλο!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ XAΛΑΣΕ και μια φορα το ρημαδι το citroen του κοντου!! -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ,ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ,ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ,ΟΠΟΤΕ ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ,ΕΧΟΥΜΕ ΤΣΑΚΩΘΕΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Αναρωτιέμαι γιατί αμέσως να κυνηγήσουμε ένα πρωταθλητή ράλλυ και μάλιστα επτάκις. 'Αν δε μπορεί, αν δε θέλει ας κάτσει σπίτι του, παλεύει με τα τιμόνια, θα του πιουν το αίμα μέχρι το Μεξικό κτλ..' Σε λίγο θα φτάσουμε στο ότι ήταν ένα πυροτέχνημα.. Ναι ένα πυροτέχνημα ταλέντου, φυσικής κατάστασης, σύγκέντρωσης, στρατηγικής.. Κύριε Λώρη. Ε νυσάφι. Έλεος. Μη τρελαθούμε κιόλας. Δλδ ο loeb έτρεχε μόνο 7 χρόνια? Όσα έπερνε πρωτάθλημα? Ας περιμένουμε. Από τις συζητήσεις πάει να βγει το συμπέρασμα ότι είναι μέτριος. Απορώ ώρες ώρες.
Φιλικά πάντα.
-
μετριος ειναι στον συγκεκριμενο αγωνα και μονο..γιαυτο μιλαμε.δεν ειπαμε οτι ειναι αχρηστος..απλα πρεπει να δουμε χωμα και ασφαλτο τι θα γινει.
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
μετριος ειναι στον συγκεκριμενο αγωνα και μονο..γιαυτο μιλαμε.δεν ειπαμε οτι ειναι αχρηστος..απλα πρεπει να δουμε χωμα και ασφαλτο τι θα γινει.Μέτριος ήταν φέτος.. αλλά μια Πρώτη και τρείς Δεύτερες θέσεις στο συγκεκριμένο αγώνα δεν είναι και λίγο όλα αυτά τα χρόνια.
-
@YAMA για το σήμερα συζητάμε. Το wrc κάνει μια στροφή με τους νέους κανονισμούς και εμείς συζητάμε για το τι μέλλει γενέσθαι πάντα σε σχέση με το καινούργιο καθεστώς.
Γενικά τώρα
Αυτό που βλέπω όμως είναι ό,τι οι πολλοί από εσάς το βλέπετε το πράγμα οπαδικά.
Αντιθέτως υπάρχει και μια άλλη ομάδα, με άλλη οπτική γωνία θέασης του πράγματος (συμμετέχω και εγώ στην ομάδα αυτή) που το μόνο στην ουσία που αγαπάμε και υποστηρίζουμε είναι το σπορ.
Τουτέστιν
Δεν μας ενδιαφέρει ποιος θα κερδίσει και ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα, αλλά μας νοιάζει να γίνονται πραγματικοί αγώνες (και όχι γρήγορες βόλτες) να επιστρέψει το θέαμα, να παίζονται οι αγώνες μέχρι το τελευταίο μέτρο (αν είναι δυνατόν) και εν τέλει να ξαναγίνει το σπορ ελκυστικό και για το ειδικό και για το λιγότερο ειδικό κοινό.Τώρα
Εγώ είμαι σίγουρος ό,τι αν προχωρήσει το πρωτάθλημα και ο Loeb αρχίσει να κάνει το γνωστό του σερί, εσείς που τον υμνείται τώρα θα είστε οι πρώτοι που θα εκφράζεται την βαρεμάρας σας. -
δε νομιζω οτι οι περισσοτεροι εδω μεσα το βλεπουν οπαδικα.
Τουλαχιστον ετσι εχω καταλαβει εως τωρα απο δημοσιευσεις και συζητησεις μελων του φορουμ εδω και χρονια! -
+1000@ s3 /cmarin/thvarveris
Δεν το βλεπω καθολου οπαδικα,ο καλυτερος ας κερδισει,και να υπαρχει συναγωνισμος οπως και στο Σουηδιας.@Λωρη
Στην powerstage τερματησε 2ος στα 0,3 πισω απο τον Οζιε,δεν τερματησε κανα Φορντ εμπρος του.
http://www.ewrc-results.com/results_mai ... =§ion=στοιχημα να το ξεχασω δλδ?
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
@YAMA για το σήμερα συζητάμε. Το wrc κάνει μια στροφή με τους νέους κανονισμούς και εμείς συζητάμε για το τι μέλλει γενέσθαι πάντα σε σχέση με το καινούργιο καθεστώς.Μετά από 5 αγώνες θα βγάλουμε άκρη για οδηγούς και μετά το τέλος του πρωταθλήματος γενικά θα βγάλουμε άκρη για το αν, που, τι κτλ.. γίνεται με το σπορ. Γιατί το σπορ θα επηρεάσει και τις μικρότερες κλίμακες σίγουρα.
Γενικά τώρα
Αυτό που βλέπω όμως είναι ό,τι οι πολλοί από εσάς το βλέπετε το πράγμα οπαδικά.
Αντιθέτως υπάρχει και μια άλλη ομάδα, με άλλη οπτική γωνία θέασης του πράγματος (συμμετέχω και εγώ στην ομάδα αυτή) που το μόνο στην ουσία που αγαπάμε και υποστηρίζουμε είναι το σπορ.
Τουτέστιν
Δεν μας ενδιαφέρει ποιος θα κερδίσει και ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα, αλλά μας νοιάζει να γίνονται πραγματικοί αγώνες (και όχι γρήγορες βόλτες) να επιστρέψει το θέαμα, να παίζονται οι αγώνες μέχρι το τελευταίο μέτρο (αν είναι δυνατόν) και εν τέλει να ξαναγίνει το σπορ ελκυστικό και για το ειδικό και για το λιγότερο ειδικό κοινό.Τώρα
Εγώ είμαι σίγουρος ό,τι αν προχωρήσει το πρωτάθλημα και ο Loeb αρχίσει να κάνει το γνωστό του σερί, εσείς που τον υμνείται τώρα θα είστε οι πρώτοι που θα εκφράζεται την βαρεμάρας σας.Από το 2007 και μετά, ΟΣΟ και αν τον παραδέχομαι για το συνολικό οδηγικό του πακέτο, έχω αρχίσει να τον βαριέμαι και αυτόν αλλά και οποιονδήποτε αντίπαλό του μιας και οι περισσότεροι δείχνουν πολύ κατώτερου επιπέδου. Φέτος θα ήθελα διαφορετικό πρωταθλητή.
Επίσης αγαπάνε και υποστηρίζουν το σπόρ αρκετοί. Πάλι καλά η ενότητα εδώ, δεν έχει καμία σχέση με την αντίστοιχη της f1.
Αν και οπαδικά δε το βλέπω.. ( μόνο αν έτρεχε ο rohrl θα ήμουν αηδιαστικά οπαδικός ) προσωπικά πάντα, φυσικά και με ενδιαφέρει ποιος θα βγει πρώτος, δεύτερος, τρίτος, τέταρτος κτλ. αλλά και τη πορεία των θέσεων. Μακάρι να έχουμε 5 διαφορετικές μάρκες (οδηγούς και εργοστάσια), ικανούς/ές να διεκδικήσουν τη πρωτιά. Όσον αφορά τις γρήγορες βόλτες και τις στρατηγικές θα σε απογοητεύσω.. Πάνε τα παλιά τα χρόνια.. Ξέχασέ τα. Εδώ μας δουλεύουν με τις ιπποδυνάμεις των αυτοκινήτων, δε θα μας δουλεύουν με τις στρατηγικές? Γ@μησέ τα thvarveris!!!!!!! Ο χρόνος θα δείξει. Μπορεί όμως το μέλλον να είναι ευχάριστο για το σπόρ.
Σημ: Μάθαμε τπτ.. για τη μετάδοση των αγώνων από την ΕΡΤ?
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
@YAMA για το σήμερα συζητάμε. Το wrc κάνει μια στροφή με τους νέους κανονισμούς και εμείς συζητάμε για το τι μέλλει γενέσθαι πάντα σε σχέση με το καινούργιο καθεστώς.
Μετά από 5 αγώνες θα βγάλουμε άκρη για οδηγούς και μετά το τέλος του πρωταθλήματος γενικά θα βγάλουμε άκρη για το αν, που, τι κτλ.. γίνεται με το σπορ. Γιατί το σπορ θα επηρεάσει και τις μικρότερες κλίμακες σίγουρα...
απλώς το κάνουμε τώρα γιατί τώρα έχει την χαρακτήρα πρόβλεψης και έχει και γούστο. Μετά από 5 αγώνες θα κάνει εκτίμηση και η μάνα μου που είναι άσχετη.
Πάντως η ιστορία δείχνει ό,τι καμία ριζική αλλαγή στο WRC (τεχνική ή λοιπόν κανονισμών) δεν έφερε τα πάνω κάτω σε επίπεδο ανταγωνισμού οδηγών. Όλοι οι κορυφαίοι του χώρου έκαναν έναν κύκλο (ανάλογως με τις δυνατότητες τους), ανεξαρτήτως τι αυτοκίνητο οδηγούσαν και με ποιους κανόνες το έκαναν.
-
Σωστοτατος ο thvarveris.
Βλεπε kkk,Sainz,Auriol etc Καποιοι προλαβαν και 3 διαφορετικες κατηγοριες και πρωταγωνιστησαν και στις 3. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Μετά από 5 αγώνες θα κάνει εκτίμηση και η μάνα μου που είναι άσχετη.Ναι κι όμως 5 αγώνες. Εξελίσαμε wrc αυτή τη χρονιά και ξέρουμε τι και πως? Όχι! Θα περιμένουμε λίγο και θα δούμε. Αμάν ρε άνθρωπε. Κάθεσαι και λες για οπαδικά κτλ και κοίτα τι μου γράφεις. Τι να σου πω.
-
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Μετά από 5 αγώνες θα κάνει εκτίμηση και η μάνα μου που είναι άσχετη.
Ναι κι όμως 5 αγώνες. Εξελίσαμε wrc αυτή τη χρονιά και ξέρουμε τι και πως? Όχι! Θα περιμένουμε λίγο και θα δούμε. Αμάν ρε άνθρωπε. Κάθεσαι και λες για οπαδικά κτλ και κοίτα τι μου γράφεις. Τι να σου πω.
Kατσε βρε YAMA , δεν εχει κι αδικο ο Thvarveris , συζητηση κανετε με προγνωστικα για το συνολο wrc 2011 .....
Ο καθε ενας εχει τις αποψεις του και για τους οδηγους αλλα και για αυτοκινητα -ομαδες , και ειναι θεμα στο τι εχει καταλαβει απ'αυτα που παρατηρει στο συνολο αυτο απ'τα προηγουμενα χρονια και τι πιστευει οτι θα κανουν εφετος .
Εχει το ενδιαφερον της ,η καταθεση της αποψης τωρα , περισσοτερο απο μια οποιαδηποτε συζητηση μετα απο 5-6 αγωνες που κι η μαμα μια μας θα εχει τα εκ του ασφαλους συμπερασματα της
Σ'αρεσε ο Ρερλ ε ?
εχεις καλο γουστο ! -
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Σημ: Μάθαμε τπτ.. για τη μετάδοση των αγώνων από την ΕΡΤ?Υπομονή... αγάλι-αγάλι κτλ.
WRC 2011 (All Rounds)