-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Το 'Γη και ελευθερια' μου θυμιζει ενα χειμωνιατικο βραδυ, μια Τεταρτη του '96, στον 'Ορφεα', στην Κερκυρα και πολλα πολλα βραδια που αφιερωσα εξ αιτιας του στο διαβασμα για τον ισπανικο εμφυλιο.
Αγαπημενη ταινιαΠου σε ρε αγορι μου και νομιζα οτι πηγε ο σχολιασμος για το Certified copy ακλαφτος , λοιπον την εβδομαδα που μας περασε ειδα 3 καλες ταινιες, ολες στο σινεμα, μια Παρασκευη (ο λογος του βασιλια) το σαββατο στο καπακι το Black swan και την τεταρτη το Βieutiful.
a) The kings speech , καλη ταινια αλλα οχι τοσο οσο λυσσαξανε να τη διαφημιζουνε ολοι εδω περα, καλος ο Τζεφρυ (σταθερη αξια) καλος και ο Κολιν αλλα ελεος με το σεναριο, ενα σοβαρο διαλογο δεν μπορουσε να βαλει, τι διαολο ψυχαναλυση εκανε, αλλα ξεχασα οι γαλαζοαιματοι ειναι παντα λακωνικοι...
β)Black swan, ο βουτυρο μπεμπες απο το Χαρβαρντ παλι εγραψε, η κινηματογραφηση δυνατη, φαινεται δουλεμενη ταινια και μαλλον ειναι. Η Πορτμαν εντυπωσιακη, ακομα και στα χορευτικα της καθηκοντα(εκει που δεν ειχε ντουμπλαρισμα) αψογη, φτουσου κοπελαρα μου. Ο Αρνοφσκι φαινεται οτι εχει ενα βιτσιο με την τελειοτητα και περισσοτερο ακομα με την προσπαθεια ενος ατελους οντος να την κατακτησει, ο χορός λοιπον του δινει την τελεια αφορμη. Ο χορευτης πρεπει να μετατραπει σε εργαλειο, κι οχι απο κανενα αλλο σαν μαριονετα αλλα απο τον ιδιο. Ο Αρνοφσκι λοιπον παιζει με την ιδεα και τον ψυχισμο αυτων που πρεπει να κατασκευασουν τις συνθηκες τελειοτητας με το ιδιο τους το σωμα. Ενα σωμα που τελικα δεν ειναι ενα παθητικο κατασκευασμα απο κοκαλα και μυες αλλα μια μαζα που εχει την δικια της αδρανεια και αντιστασεις.
Η πνευματικη και σωματικη παλη που οδηγει στην τελειοτητα ειναι το μοναδικο κινητρο(?) για τη ζωη και το θανατο, αυτα τα δυο συνυπαρχουν σε ολη την ταινια οπως το λευκο με το μαυρο, οπως το ειδωλο και το προσωπο, οπως ο λευκος κυκνος με τον μαυρο κυκνο, η Οdette με την Odile. Ο ερωτισμος και η σεξουαλικη ωριμανση της Πορτμαν για μενα τελικα πεφτει σε ενα δευτερο επιπεδο μαζι με την προβληματικη σχεση της με την μητερα της.
Bottom line Oι διαλεκτικες σχεσεις κερδιζουν παλι εδαφος
Υ.Γ. Ο Βενσαν Κασελ περασε αλλα δεν κολλησε, αδιαφορος και σιγουρα ακεφος ισως να στοιχησει στην ταινια γενικοτερα, απο την αλλη η ερμηνεια της Πορτμαν γινεται ετσι εκθαμβωτικη.
Υ.Γ.2 Μετα το τελος του εργου ακουγα σε κατι παρεες ντοπιων να σχολιαζουν αστοχα, τις λεσβιακες ερωτικες σκηνες λεγοντας οτι και καλα το εκανε για να χτυπησει εισιτηρια και φημη και οτι το ειπε και η ιδια η Ν.Πορτμαν σε συνεντευξη της.Δεν μπορω να το επαληθευσω, αλλα εμενα μου φαινονταν και λιγο βλακοφατσες αυτοι που τα ελεγαν, τεσπα.
Υ.Γ.3 Αυτη η Μιλαν Κουνις πρεπει να παει να παιξει την Λολιτα σε κανα ριμεηκ, θα σπασει ταμεια λεμε -
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Υ.Γ.3 Αυτη η Μιλαν Κουνις πρεπει να παει να παιξει την Λολιτα σε κανα ριμεηκ, θα σπασει ταμεια λεμε
Ναι η Μιλα χωρις ν Κουνις θα ηταν ιδανικη Λολιτα και πολλα αλλα πραγματα....
Παντως εγω το Black swan θα το δω μαλλον το Σαββατο
Ο Σιμελ στο Certified corpy σου αρεσε ρε συ, τι διαολο, μονο εμενα μου φανηκε ξενερωτος και παραφωνια;;;
Α επισης το Biutiful δε μου αρεσε καθολου, το βαρεθηκα και το εκλεισα, κριμα στον Μπαρδεμ, που σε καθε ταινια του ειναι αρχοντας -
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Υ.Γ.3 Αυτη η Μιλαν Κουνις πρεπει να παει να παιξει την Λολιτα σε κανα ριμεηκ, θα σπασει ταμεια λεμε
Ναι η Μιλα χωρις ν Κουνις θα ηταν ιδανικη Λολιτα και πολλα αλλα πραγματα....
Παντως εγω το Black swan θα το δω μαλλον το Σαββατο
Ο Σιμελ στο Certified corpy σου αρεσε ρε συ, τι διαολο, μονο εμενα μου φανηκε ξενερωτος και παραφωνια;;;
Α επισης το Biutiful δε μου αρεσε καθολου, το βαρεθηκα και το εκλεισα, κριμα στον Μπαρδεμ, που σε καθε ταινια του ειναι αρχονταςΕτσι, ετσι (για το biutiful και την Μιλα...ν)
Για τον Σιμελ, τωρα αν το ξαναβλεπα μαλλον θα συμφωνουσα, απο την αλλη δεν ειναι ηθοποιος και ο Κιαροσταμι μαλλον τον διαλεξε ως φυσιογνωμια, τον ηθελε ξυλινο εγωκεντρικο και δυστροπο να κραταει το ισο για την Μπινος. Εμενα δεν με ενοχλησε παντως.
εγώ θυμάμαι το κλάμα που είχα ρίξει, και στις δύο...
- εκλαψες ρε μουργε ? Δεν το ξερα οτι εισαι τοσο ευαισθητη ψυχη
Το ΣΚ μαλλον παω να δω τη νεα ταινια των Κοεν, (ασε εχω ενα σινεμα 100 μετρα απο το σπιτι που εχει το Bar μεσα στην αιθουσα και σερβιρει κιολας!!!! μεχρι να αρχισει η ταινια(που δεν αρχιζει ποτε στην ωρα της) εχω γινει ντεφι, αραζω στον κοτλε καναπε(ναι καναπε) και τουφα...
-
ο τρίφτυς είναι ευαίσθητη ψυχή ρε
μόλις γύρισα κι εγώ απ το σινεμά
Φοβερή ιδεά σεναριακά, αλλά το υπόλοιπο της ταινίας δε μου είπε τπτ. Άχρωμες ερμηνείες, επιφανειακή σκηνοθεσία, μόνο στο τέλος το σωσε λίγο
Την παρασκευή έχει μαύρο κύκνο με τη στέφυ, θα πάω διαβασμένος
ξέχασα να πώ ότι ο τουρίστας είναι υπεύθυνος για weekend στην βενετία 11-13 μάρτη, το μόνο καλό της ταινίαςεσένα αρχιδέκτονα, σε περιμένω το πάσχα, κανόνισε από τώρα την πορεία σου
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
a) The kings speech , καλη ταινια αλλα οχι τοσο οσο λυσσαξανε να τη διαφημιζουνε ολοι εδω περα, καλος ο Τζεφρυ (σταθερη αξια) καλος και ο Κολιν αλλα ελεος με το σεναριο, ενα σοβαρο διαλογο δεν μπορουσε να βαλει, τι διαολο ψυχαναλυση εκανε, αλλα ξεχασα οι γαλαζοαιματοι ειναι παντα λακωνικοι...
Μα το σεναριο ειναι η ιστορια του πατερα της σημερινης βασιλισσας ελισαβετ( η οποια εμφανιζεται στην ταινια σε παιδικη ηλικια). δεν ειναι καθολου αλλαγμενο . ειναι μια ιστορικα ακριβεστατη ταινια η οποια οκ συμφωνω οτι δεν λεει τιποτα σε οσους δεν εχουν επαφη με τη βρετανικη κουλτουρα και ιστορια αλλα μην ξεχναμε οτι τοτε η Αγγλια ηταν μια αυτοκρατορια με αποικιες παντου και με επιρροη σε εκατονταδες εκατομμυρια υπηκοων της.
Η ταινια αυτη αγγιζει εκατονταδες εκατομμυρια πολιτισμενου κοσμου και οχι ελληνες, τουρκους, αιγυπτιους, ιρακινους, κτλπ.
Αντιθετα Ινδοι, κινεζοι αμερικανοι κ γενικα ευρωπαιοι οι οποιοι εκεινη την εποχη επαιζαν πρωταρχικο ρολο ακουγαν βασιλιας Αλβερτος και βαραγαν προσοχη απο μονοι τους.Ο οποιος στην πραγματικοτητα τι ηταν ? ενας ανθρωπος οπως ολοι μας με τις αδυναμιες του τα καλα του και τα κακα του.
β)Black swan, ο βουτυρο μπεμπες απο το Χαρβαρντ παλι εγραψε, η κινηματογραφηση δυνατη, φαινεται δουλεμενη ταινια και μαλλον ειναι. Η Πορτμαν εντυπωσιακη, ακομα και στα χορευτικα της καθηκοντα(εκει που δεν ειχε ντουμπλαρισμα) αψογη, φτουσου κοπελαρα μου. Ο Αρνοφσκι φαινεται οτι εχει ενα βιτσιο με την τελειοτητα και περισσοτερο ακομα με την προσπαθεια ενος ατελους οντος να την κατακτησει, ο χορός λοιπον του δινει την τελεια αφορμη. Ο χορευτης πρεπει να μετατραπει σε εργαλειο, κι οχι απο κανενα αλλο σαν μαριονετα αλλα απο τον ιδιο. Ο Αρνοφσκι λοιπον παιζει με την ιδεα και τον ψυχισμο αυτων που πρεπει να κατασκευασουν τις συνθηκες τελειοτητας με το ιδιο τους το σωμα. Ενα σωμα που τελικα δεν ειναι ενα παθητικο κατασκευασμα απο κοκαλα και μυες αλλα μια μαζα που εχει την δικια της αδρανεια και αντιστασεις.
Η πνευματικη και σωματικη παλη που οδηγει στην τελειοτητα ειναι το μοναδικο κινητρο(?) για τη ζωη και το θανατο, αυτα τα δυο συνυπαρχουν σε ολη την ταινια οπως το λευκο με το μαυρο, οπως το ειδωλο και το προσωπο, οπως ο λευκος κυκνος με τον μαυρο κυκνο, η Οdette με την Odile. Ο ερωτισμος και η σεξουαλικη ωριμανση της Πορτμαν για μενα τελικα πεφτει σε ενα δευτερο επιπεδο μαζι με την προβληματικη σχεση της με την μητερα της.
Bottom line Oι διαλεκτικες σχεσεις κερδιζουν παλι εδαφος
Υ.Γ. Ο Βενσαν Κασελ περασε αλλα δεν κολλησε, αδιαφορος και σιγουρα ακεφος ισως να στοιχησει στην ταινια γενικοτερα, απο την αλλη η ερμηνεια της Πορτμαν γινεται ετσι εκθαμβωτικη.
Υ.Γ.2 Μετα το τελος του εργου ακουγα σε κατι παρεες ντοπιων να σχολιαζουν αστοχα, τις λεσβιακες ερωτικες σκηνες λεγοντας οτι και καλα το εκανε για να χτυπησει εισιτηρια και φημη και οτι το ειπε και η ιδια η Ν.Πορτμαν σε συνεντευξη της.Δεν μπορω να το επαληθευσω, αλλα εμενα μου φαινονταν και λιγο βλακοφατσες αυτοι που τα ελεγαν, τεσπα.
Υ.Γ.3 Αυτη η Μιλαν Κουνις πρεπει να παει να παιξει την Λολιτα σε κανα ριμεηκ, θα σπασει ταμεια λεμεΣυμφωνω με τις αποψεις σου .
Να προσθεσω απλα ενα υφος λιγοτερο κριτικου κινηματογραφου και περισσοτερο απλου θεατη.Εχει γεμισει ο κοσμος και ιδιαιτερα η μπανανια μας με γονεις οι οποιοι επειδη δεν πετυχαν αυτοι αυτα που ηθελαν οταν ηταν νεοτεροι , εκαναν το παν για να τα πετυχουν τα παιδια τους χωρις να ειναι επιλογη τους. Θες οτι δεν σπουδασαν ? να παει το παιδι να σπουδασει.. θες οτι στερηθηκαν? να μην στερηθει το παιδι... θες το ενα θες το αλλο. τα δημιουργηματα τους δεν διαφερουν απο τις τασεις αυτοκαταστροφης που εχει η πρωταγωνιστρια στην ταινια.. βλεπουμε τους σημερινους νεους. ναρκισσιστες , τεμπεληδες, θεωρουν οτι αδικουνται, θεωρουν οτι αξιζουν πολυ παραπανω, ολοι διαλυμενοι απο τις επιλογες των γονιων τους. καποιοι αντεδρασαν και καποιοι οχι(στην ταινια φαινεται το παραδειγμα που δεν αντιδρα και ειναι το λιγοτερο πιθανο να συμβει μιας και ενας φυσιολογικος ανθρωπος θα αντιδρουσε σε μια τετοια συμπεριφορα των γονιων του)
Η πλακα ειναι οτι γνωριζω κοπελα η οποια καταπιεστηκε τοσο πολυ απο τους γονεις της να ειναι αριστη στο σχολειο, εγινε αριστη και οταν περασε στο πανεπιστημιο και γνωρισε κοσμο, εμφανισε τασεις σχιζοφρενειας. αντιλαμβανοταν τοσο διαφορετικα το τι της ελεγαν οι συμμαθητες της πχ και αυτο γιατι πανω στη μανια της να ειναι αριστη στις μαθητικες της επιδοσεις που ειχε ξεχασει να ασχοληθει με οτιδηποτε αλλο με συνεπεια να θεωρει οτι ειναι αληθεια ενα πειραχτικο σχολιο του στυλ,πχ 'αν δεν ερθεις στην ωρα σου θα σε φαω' και να το καταγγελει στην αστυνομια ως αποπειρα δολοφονιας εναντιον της.
Αυτα τα μυνηματα εξελαβα εγω απο την ταινια. επισης δεν ειδα κανεναν αντρα να συγκινειται ιδιαιτερως ενω αντιθετως παρα παρα παρα πολλες γυναικες ηταν δακρυσμενες η με πολυ κακη διαθεση μετα την ταινια αυτη.
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
β)Black swan, ο βουτυρο μπεμπες απο το Χαρβαρντ παλι εγραψε
Αξιωθηκα να την δω κι εγω το Σαββατο και εμεινα εντυπωσιασμενος απο τη σκηνοθετικη χορογραφια, απο την εισαγωγη μεχρι το τελευταιο διαβολεμενο εικοσαλεπτο.
Ο Αρονοφσκι και μαεστρος και χορογραφος και δασκαλος μαζι, να μας κλεινει πονηρα το ματι, οτι η ολοκληρωση ερχεται με την αποδοχη της σκοτεινης μας φυσης. Κενταει τον ιδιο καμβα που ξεκινησε ο Αλφρεντσον (Let the right one in) και τον συμπληρωνει.
Σπουδαια η Πορτμαν, αλλα και η Κουνις (τρελο μωρο) ειναι παρα πολυ καλη.
Ο Κασελ ηταν οντως αδιαφορος, ενω δεν πολυτρελαθηκα με την Μπαρμπαρα Χερσι και τη Γουινονα Ραιντερ. -
το είδαμε την παρασκευή
ένα πράγμα με μπέρδεψε: η μάνα τελικά ήθελε την κόρη της μπαλαρίνα ή όχι? απ τη μία μου φαίνεται ότι ήθελε να την προστατέψει απ αυτό που πήγαινε να κάνει, απ την άλλη σαν να έβγαζε τα απωθημένα της
υγ. το σινεμά ήταν τίγκα στα ολλανδά, που σφύριζαν μόλις έβλεπαν λίγο βυζι, μας έπρηξαν τον έρωτα
-
καλα, τα πιο απλα δεν καταλαβες μου φαινεται.. κατι θα σου αποσπουσε την προσοχη!
Η μανα ειχε απωθημενο να γινει η κορη της χορευτρια, μιας και αυτη τα παρατησε οταν εμεινε εγκυος..
στο τελος οταν ειδε οτι εχανε τον ελεγχο η κορη της, ηθελε να την προστατευσει μεχρι να ξαναβρει το ισιο, αλλα δεν..
δεν μας ειπες.. σου αρεσε η ταινια? -
Αν και ειναι λιγo spoiler αυτο, να σου πω τι καταλαβα:
[spoiler:yzqgv4r3]Εγωιστικα περιμενε (και πιεζε) απο την κορη της να πετυχει αυτα που εκεινη δεν πετυχε, οχι για την κορη, για την παρτη της. Οταν η κορη πετυχε αυτα κι ακομα περισσοτερα, ζηλεψε και εχασε τον ελεγχο.[/spoiler:yzqgv4r3] -
ναι είχα κάτι ολλανδά τριγύρω που μας είχανε σκοτίσει
αυτό εννοείς έτσι ?
Νομίζω κάνεις λάθος πάντως, απ την αρχή η κόρη έχανε τον έλεγχο και αυτοτραυματίζοταν, σε κάποια φαση της είπε της μικρής πρόσεχε κλπ κλπ
η ταινία ήταν φοβερή
εεπ, ξεκινήσαμε να δούμε το megamind (ένα καρτούν) αλλά μέσα στο 20λεπτο το γειώσαμε, το έχει δει κανένας?
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Αν και ειναι λιγo spoiler αυτο, να σου πω τι καταλαβα:[spoiler:8vwxtsky]Εγωιστικα περιμενε (και πιεζε) απο την κορη της να πετυχει αυτα που εκεινη δεν πετυχε, οχι για την κορη, για την παρτη της. Οταν η κορη πετυχε αυτα κι ακομα περισσοτερα, ζηλεψε και εχασε τον ελεγχο[/spoiler:8vwxtsky].βάζε σπόιλερ, γι αυτό το χουμε
εδώ είναι η ένστασή μου, κατά την πορεία της ταινίας, μου φαίνεται ότι παλινωδεί ανάμεσα στο να την σπρώξει να κάνει κάτι και να την αποτρέψει
-
Εβαλα μη μας αρχισουν στα μπινελικια
Οπως ακριβως τα λες, παλινωδει. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ναι είχα κάτι ολλανδά τριγύρω που μας είχανε σκοτίσειαυτό εννοείς έτσι ?
Νομίζω κάνεις λάθος πάντως, απ την αρχή η κόρη έχανε τον έλεγχο και αυτοτραυματίζοταν, σε κάποια φαση της είπε της μικρής πρόσεχε κλπ κλπ
η ταινία ήταν φοβερή
εεπ, ξεκινήσαμε να δούμε το megamind (ένα καρτούν) αλλά μέσα στο 20λεπτο το γειώσαμε, το έχει δει κανένας?
εχει διαφορα το να το χανει με το να αυτοτραυματιζεται και η καλη μαμα να ειναι εκει για να την σωσει και αλλο να χανει τον ελεγχο η ιδια, αλλα και να χανεται ο ελεγχος της μανας επανω της!
φοβερη ταινια, ε?
Φιλαρακι... σινεμα, βλεπεις? -
Μπορει και να συμβαινουν ολα αυτα μαζι, ξερεις
Το καλο και το κακο μαζι, αυτο ειναι και το νοημα της ταινιας -
με τον δριφτη μιλαω!
-
πες του τα ρε ασίμοφ
τριαντάφυλλε, με το παπί πήγε στο σινεμά?
-
Μας ειπε ο Ασιμοφ, θα παμε σινεμα σε θριλερ, ο μαυρος κυκνος..
νταξ, του λεω, μεσα κι εμεις...
αμαξι δουλεψε μεχρι το σπιτι του και απο εκει και περα μας πηγε (και μας εφερε) με το δικο του (οικογενειακο)..
οπως του ειπα, ειδα χθες Ροκυ μπαλμποα για να στανιαρω απ αυτο που ειδα! -
καλά ρε μλκ ασιμοφ, τον κατέστρεψες τον άνθρωπο
άκουσε θρίλερ ο τμ και κατάλαβε σπλατεριά
-
πες τα!
σπλατερ σε καμμια περιπτωση, δεν ειμαι φαν, αλλα λεω βγηκε καλο θριλερ, να παμε να δουμε!!
μας προεκυψε το χαζο που δεν αντεχε την πιεση, εκει περα να πουμε! -
The Mechanic : αγαπάμε Jason Statham! Πολύ τον πάω!
Due date : ο πατριώτης πάλι ζωγραφίζει!
Winter's Bone : τυπικό αμερικάνικο από τον καταθλιπτικό (όπως παρουσιάζεται) Νότο των ΗΠΑ.
Τhe Social Network : μπαρούφα ...
Τhe King's Speech : θεωρώ ότι θα είναι ο νικητής των όσκαρ, ωραίο στόρι.
Μένει να δω το Fighter και το True Grit.
Κινηματογράφος - Ταινίες [#5]