-
Πάντως το Accord ΄78 του πατέρα μου δεν είχε και 26 χρόνια τώρα δεν έπαθε κανείς τίποτα. Εφ'όσον δεν είναι θέμα ασφάλειας και ουσιαστικά ούτε και υγείας, μπορώ και ζώ και χωρίς αυτό. Δεν θεωρείται καν εξοπλισμός.
Το Jazz δεν ξέρω αν έχει αλλά δεν τρελλαίνομαι κι'όλας!
Άλλωστε αν δεν μας το λέγανε ούτε που θα ασχολούμασταν και ούτε που θα μας ενοχλούσε τίποτα.
Και για αυτούς που βιάστηκαν να κρίνουν τα Hyundai από ένα... φίλτρο, θα έλεγα οτι την ολική ποιότητα των Hyundai θα ζήλευαν πολλά Ευρωπαϊκά, όσα φίλτρα και να έχουν!
-
Mάνο , στο δικό μου 1.5 LC sedan 6/2000 mod είναι ακριβώς έτσι , το έχω αλλάξει μόνος μου 2 φορές.
Δεν είναι δύσκολο να το αλλάξεις μόνος σου.
Μέσα στο ντουλαπάκι έχει δύο πλαστικά πειράκια δεξιά-αριστερά. Τα τραβάς και απασφαλίζουν οι μεντεσέδες , λυγίζεις προσεκτικά το ντουλαπάκι να περάσει από τα stop και βγήκε. Μπροστά σου πάνω στον αγωγό θα δεις ένα κάθετο μαύρο κάλυμα με 1-2 βίδες. Το βγάζεις και τραβάς συρταρωτά έξω το φίλτρο
Αν έχεις όρεξη έχεις προμηθευτεί και ένα σπρευ αντιμηκυτοκτόνο για a/c (WURTH κλπ. , ή έτοιμο υγρό από μαγαζί για a/c) και με ένα σωκηνάκι 30 - 40 εκ. ψεκάζεις προς τη μεριά του ψυγείου
Για να φύγει η μυρωδιά full fan με ανοιχτά παράθυρα για λίγα λεπτά.
Επίσης αν ενδοιαφέρεσαι για carbon filter η Belwagen (αν θυμάμαι καλά το όνομα ) στην Κωνσταντινουπόλεως στο Χαλάνδρι έχει φίλτρα και σε τιμές ίσως καλύτερες από τα περισσότερα εργοστασιακά. -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Το Jazz δεν ξέρω αν έχει αλλά δεν τρελλαίνομαι κι'όλας!
Άλλωστε αν δεν μας το λέγανε ούτε που θα ασχολούμασταν και ούτε που θα μας ενοχλούσε τίποτα.
Συμφωνώ μαζί σου.
Με την μοναδική όμως παρατήρηση πως εφ'όσον το λένε, πρέπει και να το τηρούν.
Το Ίμπιζα δεν έχει πίσω ηλ. παράθυρα, η 156 έχει, το Σιβίκ της κοπέλας μου δεν έχει ούτε και μπροστά! Πολύ που με ένοιαξε που δεν έχει! Αν όμως μου είχαν πει πως θα είχε και τελικά ερχόταν χωρίς, θα εξοργιζόμουν, ακόμα και αν μιλάγαμε για πατάκια.
Όπως και αυτοί θα εξοργιζόντουσαν αν τους πλήρωνα την τιμή των 15.000 που συμφωνήσαμε για το αυτοκίνητο ως 14.500 ευρώ και 500 δραχμές!! -
Υ.Γ.
Κανένα από τα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου ξέρω αν έχει/είχε φίλτρο καμπίνας, τα περισσότερα έχεγαν πως είχαν. Ούτε που με ένοιαξε ποτέ να το ψάξω...Από την άλλη όμως ούτε με ένοιαξε ποτέ να ψάξω αν όντως έχουν καταλύτη που λένε, αν πίσω από το ταμπλώ όντως υπάρχει αερόσακος, αν το παρμπρίζ θα γίνει όντως 'αράχνη' όταν σπάσει κλπ...
-
Βασίλη, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Μου φαίνεται ότι στο accentάκι θα βγάλω τ'απωθημένα του μαθητευόμενου μάγου, τα νεότερα αυτοκίνητα είναι τόσο καλά κονσερβοποιημένα που φοβάσαι μέχρι και λαμπάκι ν'αλλάξεις (που λέει ο λόγος).
Νομίζω ότι το φίλτρο καμπίνας είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα για την υγεία του οδηγού. Μόνο η βρωμερή σκόνη του δρόμου και τα σωματίδια από τις εξατμίσεις και τον αγνώστου ταυτότητας κουρνιαχτό που βγαίνει από φορτηγά με μπάζα είναι σοβαρός παράγοντας πνευμονικών παθήσεων - άσε τα σωματίδια από τον καπνό του τσιγάρου. Δηλαδή, εντάξει καπνίζω ένα τσιγαράκι, αλλά όχι να ανασαίνω διαρκώς τα υποπαράγωγα του καπνού που εγκλωβίζονται στην καμπίνα!
Πιθανόν να είναι καλή λύση ένα φίλτρο ενεργού άνθρακα, όλο και κάτι περισσότερο θα μαζέψει. -
Μάνο όταν είσαι πεζός δεν τα αναπνέεις..?
-
GeorgeTabs, όταν μπήκες στην αντιπροσωπεία να αγοράσεις το αμάξι σου, ρώτησες αν έχει φίλτρο καμπίνας? Το έκανε κανείς από δω μέσα?
Προφανώς όχι και προφανώς κανείς πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να αναφέρει (αν ξέρει κιόλας!) το παραμικρό που θα έχει ή όχι ένα αμάξι. Οπότε? Πώς θα ξέρεις αν έχει? Ο manosk το έψαξε για να το βρεί!
Είπα άλλωστε οτι δεν τίθεται θέμα ασφάλειας ή υγείας. Δεν είναι καν εξοπλισμός.
Για αερόσακο, ηλεκτρικά και... πατάκια είμαι απόλυτα σύμφωνος!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Υ.Γ.
Κανένα από τα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου ξέρω αν έχει/είχε φίλτρο καμπίνας, τα περισσότερα έχεγαν πως είχαν. Ούτε που με ένοιαξε ποτέ να το ψάξω...Από την άλλη όμως ούτε με ένοιαξε ποτέ να ψάξω αν όντως έχουν καταλύτη που λένε, αν πίσω από το ταμπλώ όντως υπάρχει αερόσακος, αν το παρμπρίζ θα γίνει όντως 'αράχνη' όταν σπάσει κλπ...
αν θα σου πεφταν τα... παράθυρα ρώτησες;
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
GeorgeTabs, όταν μπήκες στην αντιπροσωπεία να αγοράσεις το αμάξι σου, ρώτησες αν έχει φίλτρο καμπίνας? Το έκανε κανείς από δω μέσα?Προφανώς όχι και προφανώς κανείς πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να αναφέρει (αν ξέρει κιόλας!) το παραμικρό που θα έχει ή όχι ένα αμάξι. Οπότε? Πώς θα ξέρεις αν έχει? Ο manosk το έψαξε για να το βρεί!
Είπα άλλωστε οτι δεν τίθεται θέμα ασφάλειας ή υγείας. Δεν είναι καν εξοπλισμός.
Για αερόσακο, ηλεκτρικά και... πατάκια είμαι απόλυτα σύμφωνος!
Όχι, αλλά μου 'το πέταξε στα μούτρα' ο ίδιος ο πωλητής!!!
'Ξέρετε κύριε, το μοντέλο αυτό έχει κλιματισμό, ηλεκτρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, μπλα μπλα, ποτηροθήκες, φίλτρο 'γύρης' και μπλα μπλα...'
Το έλεγε και στο προσπέκτους (με επιφύλαξη όμως του δικαιώματος να αλλάξει, που ο πωλητής δεν έκανε )
ΕΙΝΑΙ υποχρεωμένος να ξέρει ο πωλητής, ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν ξέρει όμως, γιατί είναι (σχεδόν) όλοι για κλάμματα (μου είπε ιστορίες ο αδερφός μου που του έκανε ο επίσημος αντιπρόσωπος της BMW που ακόμα δεν πιστεύω!!! ) και τελικά δεν ξέρουν.
Ξέροντας, ή μη όμως, άπαξ και υποσχεθούν κάτι πρέπει να ισχύει!!! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υ.Γ.
Κανένα από τα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου ξέρω αν έχει/είχε φίλτρο καμπίνας, τα περισσότερα έχεγαν πως είχαν. Ούτε που με ένοιαξε ποτέ να το ψάξω...Από την άλλη όμως ούτε με ένοιαξε ποτέ να ψάξω αν όντως έχουν καταλύτη που λένε, αν πίσω από το ταμπλώ όντως υπάρχει αερόσακος, αν το παρμπρίζ θα γίνει όντως 'αράχνη' όταν σπάσει κλπ...
αν θα σου πεφταν τα... παράθυρα ρώτησες;
Όχι.
Και στην περίπτωση του Γκόλφ 4 της μάνας μου ΔΥΣΤΥΧΩΣ όχι...
Παιδιά...τα χάσω τα μαλιά μου...!! να κάνουμε ένα γκάλοπ ;;;