-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εγω θα σταθώ σε αυτόΕπίκουρος καθηγητής οδοποιίας ΔΠΘ
Εμπειρογνώμονας της 'Εγνατία Οδός ΑΕ'Μόνο σε εμένα μου φαίνεται λίγο περίεργο να συνδέονται αυτά?
Θα έλεγα ναι γιατί εξ όσων γνωρίζω επιτρέπεται αλλά ο Χρήστος Δήμου τα ξέρει καλύτερα.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Σκεπτομουν γιατι αραγε δεν βαζουν ενα δυνατο μαγνητη στη μπαρα που να δουλευει με ηλεκτρισμο απο το κουβουκλιο.
Δεν πληρωνεις;Βγες και φωναξε και τον Πυρρο Δημα παρεα σου μπας σηκωσει την μπαρα.....Επειδή πατέρα
α) πρέπει η μπάρα να έχει κάποιες ανοχές, για να μην τιμωρήσει έναν αφηρημένο μοτοσυκλετιστη με απαγχονισμό ή έναν ξεχασιάρη αυτοκινητιστή με ζημιά στο αυτοκίνητό του και
β) Όσο παράτυπο (ή παράνομο αν θες) και να είναι να περάσει κάποιος τα διόδια χωρίς να πληρώσει, άλλο τόσο (και πιο πολύ ακόμα, καθώς μιλαμε για εφαρμογή του Συντάγματος) είναι το να γίνεται προσωποκράτηση από άτομα που δεν είναι αρμοδια γι' αυτό.Εγω θα σταθώ σε αυτό
Επίκουρος καθηγητής οδοποιίας ΔΠΘ
Εμπειρογνώμονας της 'Εγνατία Οδός ΑΕ'Μόνο σε εμένα μου φαίνεται λίγο περίεργο να συνδέονται αυτά?
Θα έλεγα ναι γιατί εξ όσων γνωρίζω επιτρέπεται αλλά ο Χρήστος Δήμου τα ξέρει καλύτερα.
Δεν αναρωτήθηκα αν επιτρέπεται ή αν είναι νόμιμο, είπα οτι μου φαίνεται περίεργο. Πολλά επιτρέπονται ή απαγορεύονται στη χώρα αυτή, δε σημαίνει όμως οτι στέκουν λογικά...
-
Εμένα μου στέκει και λογικά. Ένας καθηγητής νομίζω πως έχει ή θα έπρεπε να έχει τα προσόντα για να είναι εμπειρογνώμονας-πραγματογνώμονας σε ένα τόσο μεγάλο έργο.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Σκεπτομουν γιατι αραγε δεν βαζουν ενα δυνατο μαγνητη στη μπαρα που να δουλευει με ηλεκτρισμο απο το κουβουκλιο.
Δεν πληρωνεις;Βγες και φωναξε και τον Πυρρο Δημα παρεα σου μπας σηκωσει την μπαρα.....Γιατι πολυ απλα θα πανε αυτωφορο για παρακωληση συγκοινωνιων.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Στο παρακάτω video βλέπουμε μερικούς απο τα εκατομμύρια μέλη του κινήματος δεν πληρώνω στα Μάλγαρα.Ούτε ομάδα basket δε συμπληρώνουν!
Mια μικρή συμβουλή αρχι-troll του forum.
Να δείχνεις σεβασμό στους ανθρώπους που παρατάνε τα σπίτια τους και τους καναπέδες τους για να αγωνιστούν για κάτι, ότι και να είναι αυτό, ότι αποτέλεσμα και να έχει ο αγώνας τους....ειρωνία για τον αριθμο τους μέσω video youtube από το pc σου είναι πολύ φτηνή και ευκολη... -
Απο το αρθρο που παρεθεσε ο Χρηστος Δημου ποιος αμφιβαλλει οτι αν οι Κοινοπραξιες ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ δε συμπεριφερονταν ετσι οπως τα περιγραφει ο συγγραφεας και αν ειχαν προχωρησει σε μετρα οπως ευστοχα περιγραφονται, το προβλημα δε θα υφιστατο καν ή θα υπηρχε σε ελαχιστο βαθμο??
-
Εγώ . Το πλήθος αυτών που δεν πληρώνουν διόδια το πράττουν χωρίς να σκέφτονται τίποτα περισσότερο από το πρόσκαιρο κέρδος της τσέπης τους. Λίγοι είναι αυτοί που έχουν σοβαρά επιχειρήματα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εμένα μου στέκει και λογικά. Ένας καθηγητής νομίζω πως έχει ή θα έπρεπε να έχει τα προσόντα για να είναι εμπειρογνώμονας-πραγματογνώμονας σε ένα τόσο μεγάλο έργο.Δεν αναφέρομαι στα προσόντα. Αναφέρομαι οτι μπλέκονται λίγο τα πράγματα imo σε τέτοιες περιπτώσεις, όπου τα συμφέροντα είναι μεγάλα. Και ΟΚ, ας πούμε οτι είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ φορέας και κάνει πραγματογνωμοσύνη για την Εγνατία. Δεν είναι λίγο αταίριαστο όμως να βγαινει ανοιχτά και να υποστηρίζει τη μία πλευρά, όντας ανεξάρτητος?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εγω θα σταθώ σε αυτό
Επίκουρος καθηγητής οδοποιίας ΔΠΘ
Εμπειρογνώμονας της 'Εγνατία Οδός ΑΕ'Μόνο σε εμένα μου φαίνεται λίγο περίεργο να συνδέονται αυτά?
Θα έλεγα ναι γιατί εξ όσων γνωρίζω επιτρέπεται αλλά ο Χρήστος Δήμου τα ξέρει καλύτερα.
Δεν αναρωτήθηκα αν επιτρέπεται ή αν είναι νόμιμο, είπα οτι μου φαίνεται περίεργο. Πολλά επιτρέπονται ή απαγορεύονται στη χώρα αυτή, δε σημαίνει όμως οτι στέκουν λογικά...
Στα μέλη ΔΕΠ δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης και μεταξύ πλήρους αλλά μη αποκλειστικής απασχόλησης. Αυτό γίνεται με μείωση στην 2η περίπτωση των αποδοχών τους ή μέσω (στην Ελλάδα) επιδόματος πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
Φυσικά πέραν αυτού στην περίπτωση της μη αποκλειστικής απασχόλησης το μέλος ΔΕΠ έχει ένα ειδικό μπλοκ από το οποίο σε κάθε αμοιβή παρακρατείται ένα ποσοστό αυτής υπέρ του Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (στο ΕΜΠ είναι αν θυμάμαι καλά 20% της αμοιβής).
Αν κάποιος αναρωτιέται γιατί αυτή η ειδική μεταχείριση απλά να θυμίσω ότι στη δεκαετία του 60 και 70 όπου υπήρχε οικοδομικός οργασμός στη χώρα κανείς μα κανείς μηχανικός δεν ήθελε να ασχοληθεί με την εκπαίδευση (γιατί όσα λεφτά του έδιναν το μήνα θα τα έβγαζε σε 3 μέρες στο επάγγελμα) με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτή η διευκόλυνση μήπως και έρθει κανείς αξιόλογος μελετητής (και πράγματι υπήρχαν αρκετοί ίσως ο 224.v να θυμάται κάποιους γιατί μετά το νόμο του Ανδρέα τελικά στο ΕΜΠ έμειναν μόνον οι φελλοί) οι οποίοι βαφτίζονταν επιμελητές.
Το ίδιο είχε πράξει και η ΔΕΗ για ακριβώς τους ίδιους λόγους. Το ίδιο έπραττε τότε και το Δημόσιο στους υπαλλήλους με τα λεγόμενα Λεόντεια επιδόματα εκτός έδρας (το 200~300% του μισθού) ώστε οι μηχανικοί να πειστούν και να αφήσουν την 'χρυσοτόκο' Αθήνα για την Επαρχία.
Αλλά αυτό γιατί σε επηρεάζει ρε taurus?? Θα προτιμούσες να ήταν ανυπόγραφο ή ακόμα χειρότερα να το παρουσίαζε ως περισπούδαστη άποψη κάποιος 'Παντολόγος Δημοσιογράφος' ή κάποιος από τους 300 'σοφούς' της Βουλής?? Τουλάχιστον έτσι βλέπεις ποιος το γράφει και μπορείς να εκτιμήσεις και από ποια σκοπιά βλέπει το όλο θέμα.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Απο το αρθρο που παρεθεσε ο Χρηστος Δημου ποιος αμφιβαλλει οτι αν οι Κοινοπραξιες ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ δε συμπεριφερονταν ετσι οπως τα περιγραφει ο συγγραφεας και αν ειχαν προχωρησει σε μετρα οπως ευστοχα περιγραφονται, το προβλημα δε θα υφιστατο καν ή θα υπηρχε σε ελαχιστο βαθμο??Να θυμίσω ότι για την τιμολογιακή πολιτική και τις αυξήσεις ο μόνος που μπορεί να λάβει αποφάσεις είναι το Ελληνικό Δημόσιο. Η ένσταση μου στα λεγόμενα του Κόκκαλη είναι ότι παρουσιάζει την όλη ιστορία λες και έχουμε ισότιμους συνεταίρους όταν δεν είναι καθόλου έτσι. Αυτό γιατί το Δημόσιο έχει τη δυνατότητα για λόγους που αυτό θα αποφασίσει να μην αυξήσει τις τιμές των διοδίων και καθώς το ίδιο δεν μπορούσε να δώσει σε χρόνο εντός των προθεσμιών τις απαλλοτριωμένες εκτάσεις για την εκτέλεση του Έργου θα μπορούσε με πολύ μεγάλη άνεση να μειώσει το κόστος σε βαθμό ώστε να μην θίγεται οικονομικά και να μην επιβαρύνεται ο πελάτης.
Αντ' αυτού η Ελληνική Κυβέρνηση είχε παγώσει τις τιμές ως και τις Δημοτικές-Αυτοδιοικητικές και με το πέρας αυτών πέρασε τόσο το Νοέμβριο την αύξηση του 2010 όσο και τον Φεβρουάριο την αύξηση του 2011. Μετά φταίνε μόνον οι ιδιώτες???? Αλλά αφού πήρε το ok και πάλι ο ΓΑΠ (όπως με τον Holms που λέει σε μία ταινία σε μία τύπισσα που της τον έχει χώσει κατά 2/3 αν πονά και αυτή το παίζει υπεράνω και λέει όχι και μετά στην επόμενη σκηνή τα βλέπει όλα να σβήνουν καθώς ο τυπάς της έχει χώσει το σύνολο των 30 παρά κάτι εκατοστών της μαλαπέρδας του) συνέχισε το θεάρεστο έργο του.
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Στο παρακάτω video βλέπουμε μερικούς απο τα εκατομμύρια μέλη του κινήματος δεν πληρώνω στα Μάλγαρα.
Ούτε ομάδα basket δε συμπληρώνουν!
Mια μικρή συμβουλή αρχι-troll του forum.
Να δείχνεις σεβασμό στους ανθρώπους που παρατάνε τα σπίτια τους και τους καναπέδες τους για να αγωνιστούν για κάτι, ότι και να είναι αυτό, ότι αποτέλεσμα και να έχει ο αγώνας τους....ειρωνία για τον αριθμο τους μέσω video youtube από το pc σου είναι πολύ φτηνή και ευκολη...Μήπως να σεβαστώ και αυτούς που καταστρέφουν τα μηχανήματα στο μετρό;
Τους αναρχικούς που δεν κάθονται σπίτια τους, αλλά βγαινουν και τα σπάνε;
Τους οπαδούς του ΠΑΟΚ για τα χρέη;
Τους αγρότες που σηκώθηκαν απο τα καφενεία και θα μπεκροπίνουν στους δρόμους;
Ή μήπως τους φαρμοκοποιούς που αγωνίζονται για δικαιώματα που ποτέ δε θα έπρεπε να έχουν;Όλοι οι παραπάνω όχι απλά είναι ανάξιοι σεβασμού, αλλά είναι άξιοι χλεύης.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Στο παρακάτω video βλέπουμε μερικούς απο τα εκατομμύρια μέλη του κινήματος δεν πληρώνω στα Μάλγαρα.
Ούτε ομάδα basket δε συμπληρώνουν!
Mια μικρή συμβουλή αρχι-troll του forum.
Να δείχνεις σεβασμό στους ανθρώπους που παρατάνε τα σπίτια τους και τους καναπέδες τους για να αγωνιστούν για κάτι, ότι και να είναι αυτό, ότι αποτέλεσμα και να έχει ο αγώνας τους....ειρωνία για τον αριθμο τους μέσω video youtube από το pc σου είναι πολύ φτηνή και ευκολη...Μήπως να σεβαστώ και αυτούς που καταστρέφουν τα μηχανήματα στο μετρό;
Τους αναρχικούς που δεν κάθονται σπίτια τους, αλλά βγαινουν και τα σπάνε;
Τους οπαδούς του ΠΑΟΚ για τα χρέη;
Τους αγρότες που σηκώθηκαν απο τα καφενεία και θα μπεκροπίνουν στους δρόμους;
Ή μήπως τους φαρμοκοποιούς που αγωνίζονται για δικαιώματα που ποτέ δε θα έπρεπε να έχουν;Όλοι οι παραπάνω όχι απλά είναι ανάξιοι σεβασμού, αλλά είναι άξιοι χλεύης.
Βρες κανα βιντεακι με καμια ωραια κοπελα εκει στα διοδια
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Βρες κανα βιντεακι με καμια ωραια κοπελα εκει στα διοδια
H μεσαία. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Βρες κανα βιντεακι με καμια ωραια κοπελα εκει στα διοδια
H μεσαία. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Απο το αρθρο που παρεθεσε ο Χρηστος Δημου ποιος αμφιβαλλει οτι αν οι Κοινοπραξιες ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ δε συμπεριφερονταν ετσι οπως τα περιγραφει ο συγγραφεας και αν ειχαν προχωρησει σε μετρα οπως ευστοχα περιγραφονται, το προβλημα δε θα υφιστατο καν ή θα υπηρχε σε ελαχιστο βαθμο??
Να θυμίσω ότι για την τιμολογιακή πολιτική και τις αυξήσεις ο μόνος που μπορεί να λάβει αποφάσεις είναι το Ελληνικό Δημόσιο. Η ένσταση μου στα λεγόμενα του Κόκκαλη είναι ότι παρουσιάζει την όλη ιστορία λες και έχουμε ισότιμους συνεταίρους όταν δεν είναι καθόλου έτσι. Αυτό γιατί το Δημόσιο έχει τη δυνατότητα για λόγους που αυτό θα αποφασίσει να μην αυξήσει τις τιμές των διοδίων και καθώς το ίδιο δεν μπορούσε να δώσει σε χρόνο εντός των προθεσμιών τις απαλλοτριωμένες εκτάσεις για την εκτέλεση του Έργου θα μπορούσε με πολύ μεγάλη άνεση να μειώσει το κόστος σε βαθμό ώστε να μην θίγεται οικονομικά και να μην επιβαρύνεται ο πελάτης.
Αντ' αυτού η Ελληνική Κυβέρνηση είχε παγώσει τις τιμές ως και τις Δημοτικές-Αυτοδιοικητικές και με το πέρας αυτών πέρασε τόσο το Νοέμβριο την αύξηση του 2010 όσο και τον Φεβρουάριο την αύξηση του 2011. Μετά φταίνε μόνον οι ιδιώτες???? Αλλά αφού πήρε το ok και πάλι ο ΓΑΠ (όπως με τον Holms που λέει σε μία ταινία σε μία τύπισσα που της τον έχει χώσει κατά 2/3 αν πονά και αυτή το παίζει υπεράνω και λέει όχι και μετά στην επόμενη σκηνή τα βλέπει όλα να σβήνουν καθώς ο τυπάς της έχει χώσει το σύνολο των 30 παρά κάτι εκατοστών της μαλαπέρδας του) συνέχισε το θεάρεστο έργο του.
Δεν πιστευω να επεβαλλε το Δημοσιο την ακυρωση των καρτων ελευθερας στη Στυλιδα λ.χ. Χρηστο.
Ουτε τους επεβαλλε να στηνουν μετωπικους σταθμους ανα 20 χλμ. αντι να χρεωνουν στην εισοδο-εξοδο??
Τι θα εμποδιζε τις κοινοπραξιες στον ΠΑΘΕ να εχουν κοινο συστημα εισπαραξης??
Ποσα θα εχαναν αν εκαναν γενναιες εκπτωσεις στους κατοικους των παροδιων οικισμων?? -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Στο παρακάτω video βλέπουμε μερικούς απο τα εκατομμύρια μέλη του κινήματος δεν πληρώνω στα Μάλγαρα.
Ούτε ομάδα basket δε συμπληρώνουν!
Mια μικρή συμβουλή αρχι-troll του forum.
Να δείχνεις σεβασμό στους ανθρώπους που παρατάνε τα σπίτια τους και τους καναπέδες τους για να αγωνιστούν για κάτι, ότι και να είναι αυτό, ότι αποτέλεσμα και να έχει ο αγώνας τους....ειρωνία για τον αριθμο τους μέσω video youtube από το pc σου είναι πολύ φτηνή και ευκολη...Μήπως να σεβαστώ και αυτούς που καταστρέφουν τα μηχανήματα στο μετρό;
Τους αναρχικούς που δεν κάθονται σπίτια τους, αλλά βγαινουν και τα σπάνε;
Τους οπαδούς του ΠΑΟΚ για τα χρέη;
Τους αγρότες που σηκώθηκαν απο τα καφενεία και θα μπεκροπίνουν στους δρόμους;
Ή μήπως τους φαρμοκοποιούς που αγωνίζονται για δικαιώματα που ποτέ δε θα έπρεπε να έχουν;Όλοι οι παραπάνω όχι απλά είναι ανάξιοι σεβασμού, αλλά είναι άξιοι χλεύης.
Επικροτούμε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κίνηση μπορεί να επιφέρει την κατάρευση του ελληνικού κράτους.
-
Eδειχνε στην ελληνοφρένεια πριν λίγο ενα rav που έφαγε την μπαριέρα στο παμπριζ.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Βρες κανα βιντεακι με καμια ωραια κοπελα εκει στα διοδια
H μεσαία.Στην χαριζω
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Επικροτούμε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κίνηση μπορεί να επιφέρει την κατάρευση του ελληνικού κράτους.
Αν σκεφτείς οτι Ο ΠΑΟΚ είναι το αφεντικό στην Ευρώπη, πιστεύω μπορούμε να φτάσουμε μέχρι και στην κατάρρευση του ΕΥΡΩ, ίσως και της ευρωπαϊκής ένωσης, αν πέσει και ο Άρης Β' Εθνική.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Απο το αρθρο που παρεθεσε ο Χρηστος Δημου ποιος αμφιβαλλει οτι αν οι Κοινοπραξιες ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ δε συμπεριφερονταν ετσι οπως τα περιγραφει ο συγγραφεας και αν ειχαν προχωρησει σε μετρα οπως ευστοχα περιγραφονται, το προβλημα δε θα υφιστατο καν ή θα υπηρχε σε ελαχιστο βαθμο??
Να θυμίσω ότι για την τιμολογιακή πολιτική και τις αυξήσεις ο μόνος που μπορεί να λάβει αποφάσεις είναι το Ελληνικό Δημόσιο. Η ένσταση μου στα λεγόμενα του Κόκκαλη είναι ότι παρουσιάζει την όλη ιστορία λες και έχουμε ισότιμους συνεταίρους όταν δεν είναι καθόλου έτσι. Αυτό γιατί το Δημόσιο έχει τη δυνατότητα για λόγους που αυτό θα αποφασίσει να μην αυξήσει τις τιμές των διοδίων και καθώς το ίδιο δεν μπορούσε να δώσει σε χρόνο εντός των προθεσμιών τις απαλλοτριωμένες εκτάσεις για την εκτέλεση του Έργου θα μπορούσε με πολύ μεγάλη άνεση να μειώσει το κόστος σε βαθμό ώστε να μην θίγεται οικονομικά και να μην επιβαρύνεται ο πελάτης.
Αντ' αυτού η Ελληνική Κυβέρνηση είχε παγώσει τις τιμές ως και τις Δημοτικές-Αυτοδιοικητικές και με το πέρας αυτών πέρασε τόσο το Νοέμβριο την αύξηση του 2010 όσο και τον Φεβρουάριο την αύξηση του 2011. Μετά φταίνε μόνον οι ιδιώτες???? Αλλά αφού πήρε το ok και πάλι ο ΓΑΠ (όπως με τον Holms που λέει σε μία ταινία σε μία τύπισσα που της τον έχει χώσει κατά 2/3 αν πονά και αυτή το παίζει υπεράνω και λέει όχι και μετά στην επόμενη σκηνή τα βλέπει όλα να σβήνουν καθώς ο τυπάς της έχει χώσει το σύνολο των 30 παρά κάτι εκατοστών της μαλαπέρδας του) συνέχισε το θεάρεστο έργο του.
Δεν πιστευω να επεβαλλε το Δημοσιο την ακυρωση των καρτων ελευθερας στη Στυλιδα λ.χ. Χρηστο.
Ουτε τους επεβαλλε να στηνουν μετωπικους σταθμους ανα 20 χλμ. αντι να χρεωνουν στην εισοδο-εξοδο??
Τι θα εμποδιζε τις κοινοπραξιες στον ΠΑΘΕ να εχουν κοινο συστημα εισπαραξης??
Ποσα θα εχαναν αν εκαναν γενναιες εκπτωσεις στους κατοικους των παροδιων οικισμων??Το που είναι οι σταθμοί διοδίων αναφέρεται στις συμβάσεις. Εσύ θεωρείς ότι έναν ιδιώτη τον συμφέρει ποιο πολύ οι τρεις ή τέσσερις μετωπικοί σταθμοί από το σύστημα του κλειστού αυτοκινητοδρόμου όπου χρειάζεται μόνον 1 ή 2 άτομα ανά σταθμό αντί για 10 ή 20?
Για το κοινό σύστημα είσπραξης το πρόβλημα είναι Ευρωπαϊκό και όχι Ελληνικό μόνον (πρόκειται σύντομα να κλείσει το θέμα με ένα ενιαίο σύστημα πληρωμών στους Αυτοκινητοδρόμους). Τώρα ρώτα σε παρακαλώ γιατί ενώ το 2000+ υπήρχε ήδη το σύστημα της Α.Ο. το Ελληνικό Δημόσιο εισήγαγε άλλο σύστημα στην ΠΑΘΕ.??? (έλα ρώτα.... ) (να σου δώσω hint.... ποιος εισήγαγε το σύστημα διαχείρισης ...... ονόματα δε λέμε... )
Για τους κάτοικους των παρόδιων οικισμών. Ο Ιδιώτης δεν χάνει τίποτα γιατί απλά το κόστος θα μετακυλιστεί αυτούσιο στο Δημόσιο (ήτοι θα πληρώνεται μέσω του ποσοστού του Δημοσίου - άλλωστε κάτι τέτοιο προβλέπεται). Οι μόνοι που βάσει της σύμβασης (Ελληνικός Νόμος remember με τη διακήρυξη και τη συγγραφή Ειδικών Υποχρεώσεων να γράφεται το 2002~3 επί ΠΑΣΟΚ και να ψηφίζεται το 2007 επί ΝΔ και από το ΠΑΣΟΚ) δεν υπόκεινται σε πληρωμή είναι τα στρατιωτικά οχήματα και τα οχήματα της ΕΛΑΣ (ίσως και οχήματα της Πυροσβεστικής). Οπότε τι θα πείραζε την Κ/Ξία να κάνει τέτοιο. Τίποτα μόνον η σύμβαση (και δεν βλέπω το λόγο γιατί να παρανομήσω χωρίς να έχω οικονομικό όφελος???)! Θα μπορούσε βέβαια το Δημόσιο να το λύσει το ζήτημα αυτό. Αλλά ξέρεις μετά θα είχαμε το κίνημα 'και εγώ είμαι παρόδιος οικισμός γιατί σε 100 km είναι η Ε.Ο.....'.
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!