Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Κίνας 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Κίνας 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Formula 1
    21
    84
    148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanosm last edited by

      Εγώ λέω να μην βιαζόμαστε.Ο βιλνεβ θα επιστρέψει στον παλιό καλό του εαυτό και όχι γιατι έχει ανάγκη από χρήματα ή οτιδήποτε άλλο γιατί είναι εγωιστής και πεισματάρης.Τώρα προσαρμόζεται ακόμα.Αλλά του χρόνου δειτε στη Sauber.Εξάλλου είναι η τελευταία του ευκαιρία για την F1

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takisp last edited by

        Ο χρήστης LYBE έγραψε:
        Άσχετο λίγο το σχόλιο: Πάντως μπράβο σε όλους μας που καταφέραμε να κλειδώσουμε ένα από τα σημαντικότερα θέματα στην Ενότητα της Formula 1, το 'Απευθείας Μετάδοση Formula 1'...

        Άνοιξε καινούργιο topic φίλε LYBE

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
          Εγώ λέω να μην βιαζόμαστε.Ο βιλνεβ θα επιστρέψει στον παλιό καλό του εαυτό και όχι γιατι έχει ανάγκη από χρήματα ή οτιδήποτε άλλο γιατί είναι εγωιστής και πεισματάρης.Τώρα προσαρμόζεται ακόμα.Αλλά του χρόνου δειτε στη Sauber.Εξάλλου είναι η τελευταία του ευκαιρία για την F1

          Συμφωνω με Θανο σε αυτο. Οπως ειδαμε και απο τις υπολοιπες ρεζερβες (Pizzonia, Zonta) που εμφανιστηκαν στα μεσα της χρονιας, ο πρωτος ή ακομα και ο δευτερος τους αγωνες ηταν δραμα παρα τα πολλα χιλιομετρα δοκιμων που ειχαν στη πλατη τους. Ομως ανεκαμψαν, αν οχι σε επιπεδο αποτελεσματων (που εξαρτονται απο πολλους παργοντες) σιγουρα σε επιπεδο ταχυτητας.

          Δε θελω να πιστεψω οτι ο πεινασμενος JV δε θα τα δωσει ολα. Τωρα αν αυτο θα φτασει για να προλαβει τον FA φετος ειναι αμφιβολο αλλα δεν ειναι προβλημα του JV αυτο. Προπονηση κανει ο ανθρωπος για του χρονου, τη στιγμη που ο Flavio τρωει την κρυαδα. Αλλα απο την αλλη, ας προσεχε. Αυτος χαλασε τις ισσοροπιες ενος συνολου που στην αρχη πηγαινε φορτσατο.

          Τα ιδια ισχυουν για τον Williams βεβαια που εφτασε σε σημειο να στηριζεται για τις δοκιμες και την εξελιξη του μονοθεσιου του στους Gene, Beretta (!!!) γιατι με τον ενα χωρισε, με τον αλλο μαλωσε και ο τριτος του κουτσαθηκε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            greo last edited by

            Λεει ο alfista:

            από τα pit του το είπαν όπως και φάνηκε να το κάνει (στο 2ο μισό με βάση τους χρόνους αλλά και τις δηλώσεις του)

            Δεν ειμαι σιγουρος οτι εχει αλλαξει νοοτροπια ακριβως ομως γι'αυτο. Δηλαδη στην πολυαναμενομενη επιστροφη του και με τοσα πολλα να εχει να αποδειξει επρεπε να του δωσουν εντολη να παει γρηγορα; Απο μονος του επρεπε να τρωει σιδερα και απο τα πιτς να του ελεγαν να φυλαξει το αμαξι 😉
            Και εδειξε οτι την ταχυτητα τουλαχιστον την εχει (οπως παντα)

            Το μονο ελαφρυντικο που του δινω ειναι οτι πιθανον να εκανε συντηρηση δυναμεων, γιατι πιστευε οτι δεν θα αντεξει αγυμναστος μεχρι το τελος. Ισως! Θα δειξει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Η πιο σοφή κίνηση του Peter Sauber ήταν να επιτρέψει στον
              JV να τρέξει με την Renault. Αν ο JV είναι απογοητευτικός
              θα μπορέσει να στρίψει δια του αρραβώνος. Διαφορετικά
              ο Καναδός θα ψηθεί όσο χρειάζεται για να είναι σε καλή
              φόρμα το χειμώνα στα πρώτα δοκιμαστικά ή στη χειρότερη
              ο Sauber θα πρέπει να αμοιφθεί ανάλογα για να σπάσει
              το συμβόλαιο του Καναδού.

              Οπότε συμφωνώ με τον Go_For_Pole ότι ο Καναδός θα τα δώσει
              όλα αν δεν θέλει να βρεθεί στα αζήτητα ή να τρέχει του χρόνου
              πληρώνοντας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alfista last edited by

                Ο χρήστης greo έγραψε:

                Δεν ειμαι σιγουρος οτι εχει αλλαξει νοοτροπια ακριβως ομως γι'αυτο. Δηλαδη στην πολυαναμενομενη επιστροφη του και με τοσα πολλα να εχει να αποδειξει επρεπε να του δωσουν εντολη να παει γρηγορα; Απο μονος του επρεπε να τρωει σιδερα και απο τα πιτς να του ελεγαν να φυλαξει το αμαξι 😉
                Και εδειξε οτι την ταχυτητα τουλαχιστον την εχει (οπως παντα)

                Νομίζω ότι η συγκρατημένη οδήγηση, και η ολοκλήρωση του αγώνα ήταν απαραίτητη στη συγκεκριμένη στιγμή για το Villeneuve. Μια εγκατάλειψη από ενδεχόμενη παρακινδυνευμένη ενέργεια θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη απογοήτευση, και όπως φάνηκε από τα παθήματα κάποιων άλλων στον αγώνα, κάτι τέτοιο δεν ήταν δύσκολο να συμβεί.
                Επειδή όμως εμένα από τη θέση του θεατή δεν με ενδιαφέρει η λογική αλλά το θέαμα, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι περίμενα κάποια τρελή βουτιά κι ας σταματούσε στα χωράφια όπως έχει κάνει στο παρελθόν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lybe last edited by

                  Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                  Γιατί πότε έκοψε μέσα στη χρονιά ο Βραζιλιάνος?

                  Για θυμισου λιγο Καναδα και Αμερικη φετος.

                  Συγνώμη ρε Φάνη τώρα, αλλά που ξέρεις ότι ο Rubens έκοψε στους δύο αυτούς αγώνες? Και μάλιστα αν θυμάμαι καλά στο Grand Prix του Καναδά ο Βραζιλιάνος δεν βρέθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα μπροστά από τον Michael.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fanis-f1 last edited by

                    Ενατξει,ας πουμε οτι στον Καναδα δεν βρεθηκε σε ''σημειο βολης'',ομως σιγουρα στην Αμερικη ηταν διαφορετικα τα πραγματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hellenic-tifosi last edited by

                      Τόσο ο αγώνας του Καναδά, όσο και της Αμερικής κρίθηκε στην απόλυτη λεπτομέρεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                        Γιατί πότε έκοψε μέσα στη χρονιά ο Βραζιλιάνος?

                        Για θυμισου λιγο Καναδα και Αμερικη φετος.

                        Συγνώμη ρε Φάνη τώρα, αλλά που ξέρεις ότι ο Rubens έκοψε στους δύο αυτούς αγώνες? Και μάλιστα αν θυμάμαι καλά στο Grand Prix του Καναδά ο Βραζιλιάνος δεν βρέθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα μπροστά από τον Michael.

                        Ακριβώς έτσι!
                        Φέτος ο Μπαρικέλο ξαφνικά φέτος 'κουλάθηκε', ενώ παλιότερα όλο και κάπου τον ζόριζε, ή ακόμα και έπαιρνε εντολές και τώρα που μόνο η 2η θέση στο οδηγών έμενε να κατακτηθεί έγινε πάλι 'χεράς' και 'κουλάθηκε' ο Σούμι...
                        Ή μήπως 'τα βρίσκουν' εξ αρχής;

                        Α! Διάβασα στο flash.gr το ακόλουθο...

                        [...]ο Ζαν Τόντ, τονίζοντας ότι θέλει να κλείσει τη χρονιά με νίκες. Έμμεσα δε άφησε να εννοηθεί ότι πολύ θα ήθελε οι επόμενες νίκες να είναι με τον... Σουμάχερ[...]

                        http://automoto.flash.gr//racing/results/2004/9/27/4228id/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greo last edited by

                          Συγνωμη αλλα αυτα που γραφει ο Κολλιας στο flash ειναι 100% αυθαιρετα συμπερασματα. Την διαβασα πολυ προσεκτικα τη συνεντευξη του αρραβωνιαρη Τοντ (btw καλη η κινεζουλα) και αυτο το συμπερασμα δεν το εβγαλα απο πουθενα. 'So, for the last two races our sole objective is to secure victory, as our will to win is still as strong as ever, despite all our successes to date' ηταν τα λογια του για τους δυο τελευταιους αγωνες. Στο κατω κατω στη Βραζιλια (αν βαλουμε τα θεματα μαρκετινγκ που επικαλλειται) συμφερει να νικησει ο ΜΣ αντι για τον Ρουμπενς;;;;; Δεν πιστευω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lybe last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                            Ή μήπως 'τα βρίσκουν' εξ αρχής;

                            Ρε παιδιά δεν ξέρω, τα παρουσιάζετε όλα αυτά με έναν τρόπο λες και είσασταν μπροστά στην 'συμφωνία'. Λες και σας τα έχουν εξομολογηθεί όλα αυτά οι ίδιοι οι πιλότοι. Αν είναι έτσι και είστε τόσο κοντά ζητήστε και κανένα αυτόγραφο εκ μέρους μου...

                            Τώρα όσον αφορά στην συμπάθεια που έχει ο Todt στον Schumi είναι γνωστή. Αλλά εσείς το παρουσιάζετε λες και ο Γάλλος τα βάφει μαύρα όταν ο Βραζιλιάνος κερδίζει αγώνες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jarnot last edited by

                              Ο χρήστης alfista έγραψε:

                              Ρε φίλε σόρρυ τώρα αλλά θα μας τρελάνεις. Το πρόβλημα των Renault στην Κίνα ήταν ο Villeneuve ή το setup του μονοθεσίου, γιατί θα τρελαθώ! ΟΚ, ο Καναδός μπορούσε πολύ απλά να πάει κάπως καλύτερα στα δοκιμαστικά ξεκινώντας από πιο μπροστά. Μέσα στον αγώνα όμως τι είδες που μπορούσε να κάνει ο Villeneuve και δεν το έκανε; Η Renault ήταν αρκετά πιο γρήγορη, αλλά ΑΝΙΚΑΝΗ να προσπεράσει στο κρίσιμο σημείο.
                              Μου φαίνεται έχεις θολώσει λίγο.

                              Σε όλα αυτά που λες ξεχνάς ένα σημαντικό πράγμα. Ότι πλέον Renault και Villeneuve είναι ένα και το αυτό!! Όταν λέμε Renault συνυπολογίζουμε και τον JV και όταν λέμε JV εμπεριέχουμε την έννοια Renault.

                              Δεν μπορεί δηλαδή να φταίει η Renault και να μην φταίει και ο JV και το ανάποδο. Καλώς ή κακώς οι αποφάσεις συνεργασίας ήταν κοινές, ο στόχος που δόθηκε κοινός και ξεκάθαρος, η αδυναμία εύρεσης καλού setup κοινή... κλπ... Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΚΟΙΝΗ!!

                              Και ξέρεις γιατί όλα αυτά? Γιατί στον Villeneuve δεν δόθηκε πίστωση χρόνου και γιατί ο Villeneuve δεν ζήτησε πίστωση χρόνου. Τόσο απλό. Αν οποιοδήποτε από τα δύο ήταν διαφορετικό, δεν θα είχε υπογραφεί η συνεργασία, δεδομένου του δύσκολου εγχειρήματος που λέγεται 'Renault στη 2η θέση'.

                              Αυτό προσπαθώ να πω. Κανείς λογικός άνθρωπος δεν θα περίμενε από τον JV κάτι καλύτερο, 11 μήνες μετά τον τελευταίο του αγώνα ούτε και από την ομάδα κάτι καλύτερο βέβαια. Ο ίδιος όμως και η προσωρινή του ομάδα έθεσαν τον πήχη πολύ ψηλότερα από ότι εμείς περιμέναμε και βέβαια έφαγαν τα μούτρα τους. Και εγώ έρχομαι και τους κρίνω, όχι με βάση το τι περίμενα εγώ, αλλά με βάση το τι περίμεναν αυτοί, τους στόχους τους δηλαδή, και φυσικά μέχρι στιγμής δεν δείχνουν να καταφέρνουν. Παράλογο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alfista last edited by

                                Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                                Σε όλα αυτά που λες ξεχνάς ένα σημαντικό πράγμα. Ότι πλέον Renault και Villeneuve είναι ένα και το αυτό!! Όταν λέμε Renault συνυπολογίζουμε και τον JV και όταν λέμε JV εμπεριέχουμε την έννοια Renault.

                                Δεν μπορεί δηλαδή να φταίει η Renault και να μην φταίει και ο JV και το ανάποδο. Καλώς ή κακώς οι αποφάσεις συνεργασίας ήταν κοινές, ο στόχος που δόθηκε κοινός και ξεκάθαρος, η αδυναμία εύρεσης καλού setup κοινή... κλπ... Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΚΟΙΝΗ!!

                                Καταρχήν νομίζω ότι αστειεύεσαι. Δε γίνεται να λες ότι ταυτίζουμε JV και Renault σε όλα τα στραβά επειδή αποτελούν ομάδα. Μπορεί τις συνέπειες να τις μοιράζονται από κοινού, αλλά καθένας έχει ιδιαίτερο μερίδιο στα δικά του λάθη, και φυσικά θα κριθεί ανάλογα.

                                Επιπλέον πριν έλεγες

                                .. Με άλλα λόγια, περίμενα πόντους, πόντους, πόντους, κι ας ήταν η BAR καλύτερη. Με τον MS και DC εκτός οκτάδας, με τον RS έξω, περίμενα 8άδα για τον JV, άντε και στην 7η πίσω από τον Sato, αλλά μπροστά από τις Sauber. 2 πόντους ρε αδερφέ για να ελπίζουμε σε κάτι!

                                ενώ τώρα λες

                                Αυτό προσπαθώ να πω. Κανείς λογικός άνθρωπος δεν θα περίμενε από τον JV κάτι καλύτερο, 11 μήνες μετά τον τελευταίο του αγώνα ούτε και από την ομάδα κάτι καλύτερο βέβαια.

                                Καλά λέω εγώ ότι θόλωσες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jarnot last edited by

                                  Πολύ απλά εννοώ το εξής απλό:
                                  'Κανείς λογικός άνθρωπος δεν θα περίμενε από τον JV κάτι καλύτερο', ακόμα κι εγώ που κινούμαι στα όρια της λογικής μερικές φορές
                                  Αλλά εφόσον η κοινή τους διάθεση είναι η συγκομιδή βαθμών ικανή να τους φέρει στη 2η θέση, τότε κι εγώ 'περίμενα πόντους, πόντους, πόντους, κι ας ήταν η BAR καλύτερη'.
                                  Αυτό είπα και πιο πάνω. Άλλο τι πιστεύαμε και περιμέναμε και άλλο τι μας έκαναν όλοι τους να περιμένουμε. Και γω είμαι δυσαρεστημένος επειδή εκείνοι έπεσαν έξω. Αυτά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Φαντάζομαι όλοι μας ελπίζαμε/περιμέναμε τον Βιλνέβ να γυρνάει σε τοπ φόρμα (όπως ο ίδιος ισχυριζόταν πως είναι! ) και να κάνει πράγματα θεαματικά όπως όταν ήταν στις καλές του μέρες.
                                    Εμού συμπεριλαμβανομένου, παρότι τον έχω κατηγορήσει πολλάκις για παραδόπιστο...

                                    Παρόλα αυτά την επόμενη μέρα που είδαμε τι έκανε και πως τα πήγε, έρχεται αβίαστα το συμπέρασμα πως ρεαλιστικά δεν μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι παραπάνω.

                                    Από την άλλη δήλωσε πως έφταιγε και ο ρυθμός ενός αγώνα που έχει αλλάξει και τον αιφνιδίασε, και πως στην Ιαπωνία αυτό δεν θα επαναληφθεί. Οπότε πάλι περιμένουμε μάχες εξαρχής, και πόντους.
                                    Από την άλλη αν δεν έρθουν πάλι λογικό θα φανεί. Μην ξεχνάμε πως ο Μοντόγια έλεγε να μείνει ο Ζενέ επειδή ήταν συνηθισμένος στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μονοθέσιο, και επιλογή άλλου που είναι συνηθισμένος σε άλλο φετεινό μονοθέσιο θα ήταν ρίσκο. Πόσο μάλλον ένας οδηγός που δεν έχει οδηγήσει τίποτε άλλο από το Ι.Χ. του για ένα χρόνο...
                                    Μην διυλίζουμε τον κώνωπα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alfista last edited by

                                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                      Πόσο μάλλον ένας οδηγός που δεν έχει οδηγήσει τίποτε άλλο από το Ι.Χ. του για ένα χρόνο...

                                      Ξέχασες την Ferrari 312 T3 στο Goodwood.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jarnot last edited by

                                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                        ... στην Ιαπωνία αυτό δεν θα επαναληφθεί. Οπότε πάλι περιμένουμε μάχες εξαρχής, και πόντους.

                                        Μόνο που στην Ιαπωνία θα βρει μπροστά του, σύμφωνα με τα τελευταία νέα (και κακώς κατά τη γνώμη μου), και τον συνδυασμό JT-Toyota TF104. Ενδιαφέρον μου ακούγεται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fanis-f1 last edited by

                                          Οντως ο Τrulli,συμφωνα με τα τελευταια νεα θα βρεθει στο cockpit της TF104 για τα τελευταια δυο GP της χρονιας,αφου στην Ιαπωνια θα αντικαταστησει τον Zonta,ενω στη Βραζιλια τον Panis.

                                          Προσωπικα θα ηθελα να δω μια προσωπικη μαχη μεταξυ Trulli-Villineuve στην Ιαπωνια,και τον Ιταλο να δινει πολυτιμους βαθμους στο κατασκευαστων στην ΤΟΥΟΤΑ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Ο χρήστης alfista έγραψε:

                                            Πόσο μάλλον ένας οδηγός που δεν έχει οδηγήσει τίποτε άλλο από το Ι.Χ. του για ένα χρόνο...

                                            Ξέχασες την Ferrari 312 T3 στο Goodwood.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr