-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
............ Εδω κανουν αποσβεση στις πιστες τα GT3 των 300-400k, τι προβλημα να εχει ενα R3 των 100k; Το οτι εδω ειμαστε αχρηστοι και εχουμε επιβαλλει το μοντελο αγωνιζομενος - ιδιοκτητης που κανει πεντε αγωνες την χρονια, δε σημαινει οτι θα μεινει ολος ο πολιτισμος στον μεσαιωνα.+100000000
-
Να κάνω μια ερώτησει σχετική με κανονισμούς???
αυτο
Τα συστήματα σύνδεσης των σωληνώσεων του κινητήρα (ψύξης, εναλλάκτη, εισαγωγής, λαδιού, ...) μπορούν να
αντικατασταθούντι σημαίνει? οτι μπορουν να αλλαχθούν τα κολλάρα, σωληνώσεις κτλπ. ή μιλάει μόνο για αλλαγη του κολιέ σφιξίματος, ρακορ κτλπ.???
-
Τα ρακόρ κτλ. όχι οι ίδιες οι σωληνώσεις.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Καλησπερα,
Που μπορω να βρω μια λιστα με τα αυτοκινητα των οποιων το Δ.Α. (συμπεριλαμβανομενης και της 4ετους παρατασης) εχει ληξει?
Σε μια συντομη ερευνα που εκανα στο site της ΕΘΕΑ βρισκω για καθε χρονια μια λιστα Δ.Α. σε ισχυ και μια λιστα με 4ετη παραταση. Εγω ψαχνω τα Δ.Α. που εχουν ληξει τελειως.
ευχαριστω εκ των προτερων
http://www.fia.com/resources/documents/1906603385__Historic_Pre_Homologations_a.pdf
Ο ίδιος πίνακας στο site της ΕΘΕΑ http://ethea.elpa.gr/common/includes/media.php?id=2897
-
Κανονισμοί ιστορικών: http://ethea.elpa.gr/?cat_id=131&page_id=1665
-
και
Προκήρυξη για ενιαίο λάστιχο Sport & Open αγώνων ταχύτητας http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=20&page_id=1669
Τέλος, μια ενδιαφέρουσα ανακοίνωση για βενζίνες:
-
'Τα αυτοκίνητα A6 kit car, S1600, R2B και αυτοκίνητα της κλάσης Α6 που χρησιμοποιούν εθνικές επεκτάσεις VR, βαθμολογούνται μόνο στη Γενική και στην F2 και F3' .
Ποια είναι τα Α6, που χρησιμοποιούν εθνική επέκταση? Επειδή δεν καταλαβαίνω και το κάνω πιο λιανά:΄
1.Στα φρένα αφέθηκε η μάρκα ελεύθερη.Αρα εχουν εθνική επέκταση, αρα αν δεν φορούν την ομολογκαρισμένη μάρκα θα μετρουν στην Γενική μονο?
2.Με τα Σασμαν το ιδιο.
3.Και αυτά που εχουν εθνική ομολογκασιόν μονο, θα προσμετρουν μονο στην γενική?
4.Και γιατι τότε τα Α7 ή τα Α5 με εθνικές επεκτάσεις να προσμετρουν στην κλάση τους?
Ερωτήσεις κάνω προς διευκρίνηση...Στο Πρωτάθλημα F2 βαθμολογούνται και τα αυτοκίνητα ΕΕ , ενώ δεν βαθμολογούνται τα Α7 kit car.
Τα ΕΑ7 κιτ καρ βαθμολογούνται?
Δλδ, Ενα Clio wiliams kit car βαθμολογείτε, αλλα ενα 306 maxi oxi! To SEAT που είχε ο Καμπύλης, θα βαμολογείτε, αλλα το Golf, οχι.Δεν ειναι λίγο πρωτάκουστο? -
Ο χρήστης van έγραψε:
'Τα αυτοκίνητα A6 kit car, S1600, R2B και αυτοκίνητα της κλάσης Α6 που χρησιμοποιούν εθνικές επεκτάσεις VR, βαθμολογούνται μόνο στη Γενική και στην F2 και F3' .Ποια είναι τα Α6, που χρησιμοποιούν εθνική επέκταση? Επειδή δεν καταλαβαίνω και το κάνω πιο λιανά:΄
1.Στα φρένα αφέθηκε η μάρκα ελεύθερη.Αρα εχουν εθνική επέκταση, αρα αν δεν φορούν την ομολογκαρισμένη μάρκα θα μετρουν στην Γενική μονο?
2.Με τα Σασμαν το ιδιο.
3.Και αυτά που εχουν εθνική ομολογκασιόν μονο, θα προσμετρουν μονο στην γενική?
4.Και γιατι τότε τα Α7 ή τα Α5 με εθνικές επεκτάσεις να προσμετρουν στην κλάση τους?
Ερωτήσεις κάνω προς διευκρίνηση...Αυτά που λες δεν είναι εθνικές επεκτάσεις. Εθνική επέκταση είναι ειδικά ελληνικά VO (που ατυχώς έχουν ονομαστεί VR με αποτέλεσμα να γίνεται μπέρδεμα με τα FIA VR = ομάδα R, η πρότασή μου είναι να ονομάζονται VE) για συγκεκριμένα αγωνιστικά εξαρτήματα. Πχ. τα Clio έχουν ομολογκάρει κιβώτιο με σχέσεις κτλ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
'Τα αυτοκίνητα A6 kit car, S1600, R2B και αυτοκίνητα της κλάσης Α6 που χρησιμοποιούν εθνικές επεκτάσεις VR, βαθμολογούνται μόνο στη Γενική και στην F2 και F3' .
Ποια είναι τα Α6, που χρησιμοποιούν εθνική επέκταση? Επειδή δεν καταλαβαίνω και το κάνω πιο λιανά:΄
1.Στα φρένα αφέθηκε η μάρκα ελεύθερη.Αρα εχουν εθνική επέκταση, αρα αν δεν φορούν την ομολογκαρισμένη μάρκα θα μετρουν στην Γενική μονο?
2.Με τα Σασμαν το ιδιο.
3.Και αυτά που εχουν εθνική ομολογκασιόν μονο, θα προσμετρουν μονο στην γενική?
4.Και γιατι τότε τα Α7 ή τα Α5 με εθνικές επεκτάσεις να προσμετρουν στην κλάση τους?
Ερωτήσεις κάνω προς διευκρίνηση...Αυτά που λες δεν είναι εθνικές επεκτάσεις. Εθνική επέκταση είναι ειδικά ελληνικά VO (που ατυχώς έχουν ονομαστεί VR με αποτέλεσμα να γίνεται μπέρδεμα με τα FIA VR = ομάδα R, η πρότασή μου είναι να ονομάζονται VE) για συγκεκριμένα αγωνιστικά εξαρτήματα. Πχ. τα Clio έχουν ομολογκάρει κιβώτιο με σχέσεις κτλ.
Ρε συ Νασσο, μπερδευτηκα περισσότερο!Καταρχήν δεν υπάρχει μια λιστα ακόμα με αυτοκίνητα που εχουν Ομολογκασιόν.Εθνική ή οχι.Δεύτερον εγω πως θα καταλάβω, αν το VR που βλέπω, ειναι Ελληνικό, ή οχι?
Επίσης για την δεύτερη ερώτηση δεν εχω πάρει απάντηση απο κανεναν και δεν ξερω και αν στέκει.Αφού ακόμα(σε 10 μέρες) ξεκινάει ο πρώτος αγώνας και δεν ξέρουμε ποια αυτοκίνητα πάνε Ε, ποια οχι, που θα δηλωθεί τι κτλπ.Αρα τι θα μετράει και πως?
Και συγνώμη που το λέω δλδ, αλλα αυτή η λίστα θα επρεπε να υπάρχει απο πέρυσι ετοιμη και να ανανεώνετε με μερικές αλλαγούλες. -
Ο χρήστης van έγραψε:
'Τα αυτοκίνητα A6 kit car, S1600, R2B και αυτοκίνητα της κλάσης Α6 που χρησιμοποιούν εθνικές επεκτάσεις VR, βαθμολογούνται μόνο στη Γενική και στην F2 και F3' .
Ποια είναι τα Α6, που χρησιμοποιούν εθνική επέκταση? Επειδή δεν καταλαβαίνω και το κάνω πιο λιανά:΄
1.Στα φρένα αφέθηκε η μάρκα ελεύθερη.Αρα εχουν εθνική επέκταση, αρα αν δεν φορούν την ομολογκαρισμένη μάρκα θα μετρουν στην Γενική μονο?
2.Με τα Σασμαν το ιδιο.
3.Και αυτά που εχουν εθνική ομολογκασιόν μονο, θα προσμετρουν μονο στην γενική?
4.Και γιατι τότε τα Α7 ή τα Α5 με εθνικές επεκτάσεις να προσμετρουν στην κλάση τους?
Ερωτήσεις κάνω προς διευκρίνηση...Αυτά που λες δεν είναι εθνικές επεκτάσεις. Εθνική επέκταση είναι ειδικά ελληνικά VO (που ατυχώς έχουν ονομαστεί VR με αποτέλεσμα να γίνεται μπέρδεμα με τα FIA VR = ομάδα R, η πρότασή μου είναι να ονομάζονται VE) για συγκεκριμένα αγωνιστικά εξαρτήματα. Πχ. τα Clio έχουν ομολογκάρει κιβώτιο με σχέσεις κτλ.
Ρε συ Νασσο, μπερδευτηκα περισσότερο!Καταρχήν δεν υπάρχει μια λιστα ακόμα με αυτοκίνητα που εχουν Ομολογκασιόν.Εθνική ή οχι.Δεύτερον εγω πως θα καταλάβω, αν το VR που βλέπω, ειναι Ελληνικό, ή οχι?
Τα αυτοκίνητα με εθνικό δελτίο αναγνώρισης είναι τα εξής (δεν υπάρχει νομίζω λίστα στο site):
Chevrolet Aveo
Peugeot 206 1.4 8V
Peugeot 206 1.4 16V
MG ZR 105
Nissan Micra K12 1.4
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Note 1.6Αυτά είναι πλήρη εθνικά δελτία αναγνώρισης, κομπλέ με VO, επέκταση ομάδας Ν σε κάποια κτλ. και έτσι τρέχουν αυτοκίνητα πολλά χρόνια τώρα.
Ποιά 'ελληνικά' VR έχουν βγει, δεν το ξέρω. Μόνο για τα κιβώτια στα Clio ξέρω, ίσως υπάρχουν και άλλα. Ρώτα στην ΕΘΕΑ.
Το σίγουρο είναι ότι αυτά που αναφέρονταν στην περσινή εγκύκλιο τεχνικών κανονισμών δεν είναι αυτά με τα 'εθνικά VR' (βλέπε τη δεύτερη παράθεση παρακάτω, αυτά είναι που δεν θεωρούνται 'ελληνικά VR'):
(Από την περσινή εγκύκλιο, δεν ξέρω τι θα γίνει φέτος)
Επιτρέπεται η χρήση εθνικών επεκτάσεων “VR” σε αυτοκίνητα της ομάδος Α κατόπιν αιτήσεως στην ΕΘ.Ε.Α , σε αυτή την περίπτωση τα βάρη τους ορίζονται παρακάτω.
Οι ανωτέρω επεκτάσεις επιτρέπονται μόνο σε αυτοκίνητα μέχρι 2000 cc .
Ορίζεται η κλάση Α/6+ η οποία αποτελείται από τα ακόλουθα αυτοκίνητα: Τα αυτοκίνητα Α/6 kit car, S1600, R2B και αυτοκίνητα της ομάδος Α/6 που χρησιμοποιούν εθνικές επεκτάσεις ‘’ VR ‘’ .
Η κλάση Α/6+ προκηρύσσεται μόνο στις αναβάσεις.
Τα αυτοκίνητα Α/6 kit car, S1600, R2B και αυτοκίνητα της ομάδος Α/6 που χρησιμοποιούν εθνικές επεκτάσεις ‘’ VR ‘’ συμμετέχουν στους αγώνες ράλλυ μόνο στην κατηγορία F3 όπως αυτή ορίζεται στο άρθρο 1.10 και μόνο στην κατηγορία F2 όπως αυτή ορίζεται στο αντίστοιχο άρθρο 1.9.
Ορίζεται η κλάση Α/7+ η οποία αποτελείται από τα ακόλουθα αυτοκίνητα: Α/7 kit car, ΕΑ/7 kit car
Τα παρακάτω δε θεωρούνται 'εθνικές επεκτάσεις VR'
13 ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Για συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων και για εθνικούς αγώνες μόνο προβλέπονται τα ακόλουθα:
- Peugeot 106S16 (αριθμός Δ.Α. Α-5565), Citroen Saxo VTS (αριθμός Δ.Α. A-5564) και MG Rover 25 (αριθμός Δ.Α. 5639): επιτρέπεται η χρήση διαφορετικού εξωτερικού σχήματος κελύφους κιβωτίου ταχυτήτων, με την προϋπόθεση ότι δεν αλλάζουν οι σχέσεις, που αναφέρονται στα αντίστοιχα Δ.Α.
- Mitsubishi Lancer Evo VII (αριθμός Δ.Α. Α-5629), Mitsubishi Lancer Evo VIII (αριθμός Δ.Α. Α-5660), Mitsubishi Lancer Evo VIII MR (αριθμός Δ.Α. A-5673) και Mitsubishi Lancer Evo IX (αριθμός Δ.Α. Α-5688): μεταξύ των παραπάνω μοντέλων, επιτρέπεται ο συνδυασμός του πλαισίου (σασί) ενός μοντέλου με το σύνολο των μηχανικών μερών άλλου μοντέλου, αρκεί να διατηρούνται όπως έχουν αναγνωρισθεί για τα αντίστοιχα μηχανικά μέρη: (α) η εξωτερική εμφάνιση (β) τα αναγνωρισμένα υλικά του αμαξώματος (πχ. καπώ, φτερά, οροφή κτλ.). Για παράδειγμα, επιτρέπεται η χρήση πλαισίου από Evo VIII με τα μηχανικά μέρη, την εξωτερική εμφάνιση και τα υλικά του αμαξώματος από Evo IX.
- Subaru WRX STI GDB “N-10” (αριθμός Δ.Α. Α-5656), Subaru WRX STI GDB “N-11” (αριθμός Δ.Α. Α-5676) και Subaru WRX STI GDB “N12” (αριθμός Δ.Α. Α-5695): μεταξύ των παραπάνω μοντέλων, επιτρέπεται ο συνδυασμός του πλαισίου (σασί) ενός μοντέλου με το σύνολο των μηχανικών μερών άλλου μοντέλου, αρκεί να διατηρούνται όπως έχουν αναγνωρισθεί για τα αντίστοιχα μηχανικά μέρη: (α) η εξωτερική εμφάνιση (β) τα αναγνωρισμένα υλικά του αμαξώματος (πχ. καπώ, φτερά, οροφή κτλ.). Για παράδειγμα, επιτρέπεται η χρήση πλαισίου από “N10” με τα μηχανικά μέρη, την εξωτερική εμφάνιση και τα υλικά του αμαξώματος από “N11”.
- Τoyota Corolla AE111 (αριθμός Δ.Α. Α-5597): το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ελεύθερο αρκεί να διατηρηθεί η αναγνωρισμένη διάταξη των σχέσεων. Μέγιστος αριθμός σχέσεων: 6 + όπισθεν.
- Για όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων είναι ελεύθερη η χρήση οποιουδήποτε κατασκευαστή δαγκανών φρένων , η χρήση διαφορετικού σχήματος δαγκανών φρένων και οποιουδήποτε κατασκευαστή δισκόπλακων , με την προυπόθεση ότι δεν αλλάζουν οι διαστάσεις που αναφέρονται στο δελτίο αναγνώρισης και η θέση των δαγκανών (π.χ. εμπρός με πίσω ).
Δεν ξέρω αν είναι πιο ξεκάθαρο τώρα, δεν μπορώ όμως να βοηθήσω άλλο.
-
Βοήθησες αρκετά!
Στο δεύτερο σκέλος της Ερώτησής μου, δεν υπάρχει απάντηση ομως, απο κανεναν.Βέβαια δεν υπάρχει και η λίστα ακόμα με τα αυτοκίνητα που ελειξαν... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
- Για όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων είναι ελεύθερη η χρήση οποιουδήποτε κατασκευαστή δαγκανών φρένων , η χρήση διαφορετικού σχήματος δαγκανών φρένων και οποιουδήποτε κατασκευαστή δισκόπλακων , με την προυπόθεση ότι δεν αλλάζουν οι διαστάσεις που αναφέρονται στο δελτίο αναγνώρισης και η θέση των δαγκανών (π.χ. εμπρός με πίσω ).
Nass, σχετικά με το τελευταίο αρθρο που μου εγγραψες, το οποίο τώρα το είδα σοβαρότερα, καταλαβαίνω το εξής:
Σε ενα Gr.Ν saxo λοιπόν, βάζουμε δαγκάνες απο 306 διλιτρο, το οποίο εχει το ίδιο πιστόνι, αλλα σαφώς αλλο σχήμα η δαγκάνα του.Αρα είναι ελεύθερο,Ελα ομως που το τακάκι είναι μακράν μεγαλύτερο και φαρδύτερο?Είναι νόμιμο?Λογικά ναι, αφου τα τακάκια οπως και τα υλικά τριβής είναι ελέυθερα.
Κάτι δεν μου κολλάει εδώ, ή επειδή επρεπε με τα MItsubishi και ολους αυτούς που δεν εχουν ομολογκε φρένα, τον πήρε η μπάλα τον κανονισμό?'Για να μπορεί να συμμετάσχει ένα αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε από τις τρείς παραπάνω ομάδες, πρέπει να διαθέτει ληγμένο Δ.Α. είτε στην ομάδα Α/Ν είτε στην ομάδα Β (δηλ. το Δ.Α. να έχει έναρξη ισχύος μετά την 1 / 1 / 1983) και μάλιστα το Δ.Α. να έχει εκδοθεί από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου και να μην περιλαμβάνεται σε αυτά τα οποία μετατάχθηκαν “αυτόματα” από τις ομάδες 1 – 2 – 3 – 4 στις ομάδες Α και Β και τα οποία επισημαίνονται με ένα αστερίσκο στο βιβλίο της χρονιάς της FISA του 1983.'
Πλέον ενα οποιοδήποτε αγωνιστικό αυτοκίνητο που λήγει η ομολογκασιόν του και το +4, μπορεί να γίνει ή ΕΑ,ή ΕΝ, ή ΕΕ!Σωστά?Αρα ενα Σαξοραλο(λάθος μόνο 106) μπορεί να είναι πλέον ΕΕ!Σωστά?
Citroën
A 5564 SAXO VTS – 1'590cc Début d'Homol. 01.03.1997 Fin : 2012Επίσης τα saxo πήραν παράταση και λήγει το ΔΑ τους το 2012?Αρα με το +4 απο την Ελλάδα πάμε και για το 2016?
1400 – 1599 920 ή
920-1000 (αν χρησιμοποιεί Δ.Α. kit car ή S1600 αντίστοιχα)(ράλυ)850 ή
900-920 (αν χρησιμοποιεί Δ.Α. kit car ή S1600 αντίστοιχα)(Αναβάσεις)Επιπλέοων, απο οτι καταλαβαίνω, στα ΕΑ, θα μετρούν στην ιδια κλαση τα ΕΑ6 και τα ΕΑ6 KitCar ή S1600, σωστά?Αρα λοιπόν ενα αυτοκίνητο 1600αρι που θα περνάει στα Ε, αναπόφευκτα θα συναγωνίζετε το κιτκαρ ή το S1600?Kai εντάξει.Πες οτι τα S1600 εχουν ενα πρόσθετο βάρος των 80 κιλών.Τα κιτκαρ που δεν εχουν?Είναι λογικό?Οταν το 2010 αυτά τα αυτοκίνητα τα είχαμε ξεχωρίσει απο τις κλάσεις, γιατι οταν περνούν στην Ε να συναγωνιζονται τα μικρότερα?Και επιπλέον αν η ΕΑ6 μετράει στα ράλυ μαζί με την Α6, αρα και τα ΕΑ6 κιτκαρ θα μετρούν μαζί?Δλδ παράδειγμα:
Ενα 106 αυτή την στιγμή είναι Gr.Ε. Αρα και ενα 106 κιτκαρ ειναι Ε.Επειδή λοιπόν το 106κιτκαρ μετράει στην ΕΑ6, αρα θα μετράει και στην Α6.Δλδ οποιος εχει κιτκαρ που ελειξε απο φέτος θα κλέψει εκκλησίες...
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
:lol:
:
Για το μονο που τρεχεις φαντζομαι ειναι το wrc χωρις αρ .........ΕΝΑ ΦΕΛΛΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑ
Το περασες κι εσυ γερακο μου? -
….άσε που εμένα εξαφανίστηκε. Την τσίμπησα τέταρτος στην οικογένεια!!!!.......
Περαστικά γιατρούλι μου.
Α. -
Ο χρήστης van έγραψε:
- Για όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων είναι ελεύθερη η χρήση οποιουδήποτε κατασκευαστή δαγκανών φρένων , η χρήση διαφορετικού σχήματος δαγκανών φρένων και οποιουδήποτε κατασκευαστή δισκόπλακων , με την προυπόθεση ότι δεν αλλάζουν οι διαστάσεις που αναφέρονται στο δελτίο αναγνώρισης και η θέση των δαγκανών (π.χ. εμπρός με πίσω ).
Nass, σχετικά με το τελευταίο αρθρο που μου εγγραψες, το οποίο τώρα το είδα σοβαρότερα, καταλαβαίνω το εξής:
Σε ενα Gr.Ν saxo λοιπόν, βάζουμε δαγκάνες απο 306 διλιτρο, το οποίο εχει το ίδιο πιστόνι, αλλα σαφώς αλλο σχήμα η δαγκάνα του.Αρα είναι ελεύθερο,Ελα ομως που το τακάκι είναι μακράν μεγαλύτερο και φαρδύτερο?Είναι νόμιμο?Λογικά ναι, αφου τα τακάκια οπως και τα υλικά τριβής είναι ελέυθερα.
Κάτι δεν μου κολλάει εδώ, ή επειδή επρεπε με τα MItsubishi και ολους αυτούς που δεν εχουν ομολογκε φρένα, τον πήρε η μπάλα τον κανονισμό?Οπως τα λες είναι...
'Για να μπορεί να συμμετάσχει ένα αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε από τις τρείς παραπάνω ομάδες, πρέπει να διαθέτει ληγμένο Δ.Α. είτε στην ομάδα Α/Ν είτε στην ομάδα Β (δηλ. το Δ.Α. να έχει έναρξη ισχύος μετά την 1 / 1 / 1983) και μάλιστα το Δ.Α. να έχει εκδοθεί από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου και να μην περιλαμβάνεται σε αυτά τα οποία μετατάχθηκαν “αυτόματα” από τις ομάδες 1 – 2 – 3 – 4 στις ομάδες Α και Β και τα οποία επισημαίνονται με ένα αστερίσκο στο βιβλίο της χρονιάς της FISA του 1983.'
Πλέον ενα οποιοδήποτε αγωνιστικό αυτοκίνητο που λήγει η ομολογκασιόν του και το +4, μπορεί να γίνει ή ΕΑ,ή ΕΝ, ή ΕΕ!Σωστά?Αρα ενα Σαξοραλο(λάθος μόνο 106) μπορεί να είναι πλέον ΕΕ!Σωστά?
Λάθος. Διότι στον τεχνικό κανονισμό της Ε (ΟΚ τον περσινό ο φετεινός δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα) λέει:
Η μετακίνηση ενός αυτοκινήτου από τις ομάδες ΕΑ και ΕΝ στην ομάδα ΕΕ δεν επιτρέπεται εφόσον το Δ.Α. έχει λήξει μετά την 31/12/2007 , περιλαμβανομένης και της 4ετους παράτασης. Αυτό σημαίνει πως τα αυτοκίνητα, των οποίων λήγει το Δ.Α. μετά την 31/12/2007 πρέπει να διατηρούνται σε αυθεντική αγωνιστική κατάσταση. Η ισχύς της συγκεκριμένης πρόβλεψης ισχύει για τα αυτοκίνητα των οποίων το Δ.Α. έληξε μετά την 31/12/2007.
δηλαδή όλα τα 'καινούργια' Ε μετά την 31/12/2007 πρέπει να παραμείνουν είτε ΕΑ είτε ΕΝ.
Citroën
A 5564 SAXO VTS – 1'590cc Début d'Homol. 01.03.1997 Fin : 2012Επίσης τα saxo πήραν παράταση και λήγει το ΔΑ τους το 2012?Αρα με το +4 απο την Ελλάδα πάμε και για το 2016?
Ναι.
1400 – 1599 920 ή
920-1000 (αν χρησιμοποιεί Δ.Α. kit car ή S1600 αντίστοιχα)(ράλυ)850 ή
900-920 (αν χρησιμοποιεί Δ.Α. kit car ή S1600 αντίστοιχα)(Αναβάσεις)Επιπλέοων, απο οτι καταλαβαίνω, στα ΕΑ, θα μετρούν στην ιδια κλαση τα ΕΑ6 και τα ΕΑ6 KitCar ή S1600, σωστά?Αρα λοιπόν ενα αυτοκίνητο 1600αρι που θα περνάει στα Ε, αναπόφευκτα θα συναγωνίζετε το κιτκαρ ή το S1600?Kai εντάξει.Πες οτι τα S1600 εχουν ενα πρόσθετο βάρος των 80 κιλών.Τα κιτκαρ που δεν εχουν?Είναι λογικό?Οταν το 2010 αυτά τα αυτοκίνητα τα είχαμε ξεχωρίσει απο τις κλάσεις, γιατι οταν περνούν στην Ε να συναγωνιζονται τα μικρότερα?Και επιπλέον αν η ΕΑ6 μετράει στα ράλυ μαζί με την Α6, αρα και τα ΕΑ6 κιτκαρ θα μετρούν μαζί?Δλδ παράδειγμα:
Ενα 106 αυτή την στιγμή είναι Gr.Ε. Αρα και ενα 106 κιτκαρ ειναι Ε.Επειδή λοιπόν το 106κιτκαρ μετράει στην ΕΑ6, αρα θα μετράει και στην Α6.Δλδ οποιος εχει κιτκαρ που ελειξε απο φέτος θα κλέψει εκκλησίες...
Χμμμ, έχεις δίκιο. Τι λέει η εγκύκλιος τεχνικών κανονισμών σχετικά:
Ορίζεται η κλάση Α/6+ η οποία αποτελείται από τα ακόλουθα αυτοκίνητα: Τα αυτοκίνητα Α/6 kit car, S1600, R2B και αυτοκίνητα της ομάδος Α/6 που χρησιμοποιούν εθνικές επεκτάσεις ‘’ VR ‘’ .
Η κλάση Α/6+ επιτρέπεται να συμμετέχει μόνο στις αναβάσεις.
Τα αυτοκίνητα Α/6 kit car, S1600, R2B και αυτοκίνητα της ομάδος Α/6 που χρησιμοποιούν εθνικές επεκτάσεις ‘’ VR ‘’ συμμετέχουν μόνο στην κατηγορία F3 όπως αυτή ορίζεται στο άρθρο 1.10 και μόνο στην κατηγορία F2 όπως αυτή ορίζεται στο αντίστοιχο άρθρο 1.9.
Αρα τυπικά θα έπρεπε και τα ΕΑ/6 'κιτ καρ' ή 'S1600' να είναι είτε Α/6+ είτε F3.
Εδώ χρειάζεται διόρθωση ο κανονισμός Θα ειδοποιήσω τους αρμόδιους -
Δημοσιεύτηκαν και οι 2 βασικές τεχνικές εγκύκλιοι:
Εγκύκλιος 10 Τεχνικών διαδικασιών
Σε περίπτωση που κάποιο από τα ανωτέρω εργαστήρια δεν μπορεί να ελέγξει τα δείγματα άμεσα λόγω φόρτου εργασίας ή οποιουδήποτε άλλου λόγου τότε ο έλεγχος καυσίμων θα γίνεται σε εργαστήριο που θα ορίζει η Ε.Π.Α
Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται ανά πάσα στιγμή του αγώνα να έχουν διαθέσιμα στη δεξαμενή καυσίμου του αυτοκινήτου τους 3 λίτρα καυσίμου για σχετική δειγματοληψία, κατά την κρίση των τεχνικών εφόρων.
Η δειγματοληψία θα γίνεται με τον εξής τρόπο : θα λαμβάνονται 3 λίτρα καυσίμου και θα τοποθετούνται σε τρία δοχεία τα οποία κλείνουν με στεγανότητα του ενός λίτρου τα οποία θα σφραγίζονται και θα υπογράφει ο αγωνιζόμενος σε κατάσταση στην οποία θα αναγράφονται οι αριθμοί των σφραγίδων των δειγμάτων το ονοματεπώνυμο του αγωνιζόμενου και του τεχνικού εφόρου οι οποίοι και θα υπογράφουν , η κατάσταση θα είναι είς διπλούν και ένα αντίγραφο θα παραλαμβάνει ο αγωνιζόμενος μαζί με ένα δοχείο με το δείγμα καυσίμου που θα επιλέγει τυχαία αυτός . Τα υπόλοιπα δύο δείγματα θα τα παραλαμβάνει ο τεχνικός έφορος και θα τα παραδίδει στην Ε.Π.Α. . Το ένα από αυτά πηγαίνει για έλεγχο στο εντεταλμένο εργαστήριο και το άλλο θα παραμένει στην Ε.Π.Α. σε περίπτωση που θα χρειαστεί επανέλεγχος . Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται από την Ε.Π.Α.Εγκύκλιος 11 Τεχνικών κανονισμών
Επιτρέπεται η συμμετοχή σε αγώνες ιστορικών, χωρίς να βαθμολογούνται, αυτοκινήτων της κατηγορίας 4 (1981-1986)
-
Πολύ σωστά.
Σε ευχαριστούμε nass για την ενημέρωση.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ας πάρουμε τα πράγματα πιο αναλυτικά.Υπόψιν, ολα αυτά που γράφονται, είναι προς ενημέρωση ολων, οχι μονο δικιά μου )
Εχω 3 homologation 5453=106 XSi, 5489=106 XN, 5505=106 Rallye 1.3.ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Ε 2011
Η μετακίνηση ενός αυτοκινήτου από τις ομάδες ΕΑ και ΕΝ στην ομάδα ΕΕ δεν επιτρέπεται εφόσον αυτό έχει μεταταχθεί στην ομάδα Ε μετά την 01/01/2008 , περιλαμβανομένης και της 4ετους παράτασης. Αυτό σημαίνει πως αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να διατηρούνται σε αυθεντική αγωνιστική κατάσταση.Σύμφωνα με τις πιο πάνω homologation, επειδή αυτές εχουν λήξει πριν απο το 2008 και με την Ελληνική παράταση(ετσι νομίζω), μπορούν αυτά τα αυτοκίνητα να τρέξουν σαν ΕΕ.
Θα ήθελα βοήθεια ομως, διοτι απο το site της FIA δεν μπορώ πλέον να βρω τις επίσημες ημερομηνίες λήξης. διοτι παραεχουν παλιώσει τα αυτοκίνητα αυτά, αλλα ούτε και το Ελληνικό τις εχει.
Και επειδή υποψιάζομαι οτι τελικά ενα 106 μπορεί να γίνει ΕΕ(ανεξαρτήτος κυβικών) πρέπει να το δούμε, για να μην βρεθούμε προεκπλήξεως...Και μια κόμα Σοβαρότερη ερώτηση που αφορά ολους, την οποία την σκέφτομαι εδώ και καιρό:
Στους αγώνες, ποια ειναι η διαπίστευση οτι πράγματι το αυτοκίνητο με το οποίο τρέχω είναι πράγματι αυτή η μάρκα?
Δλδ επι πραγματικού:
Εχω ενα peugeot 106 και με μερικά χρήματα(λίγα) του αλλάζω την εμφάνιση και κάποια αλλα αντ/κα και το μεταρέπω σε Saxo.(ετσι και αλλιώς είναι μικρές οι διαφορές στα δύο αυτοκίνητα)
Αρα λοιπόν θα μπορώ πλέων να τρέχω με την homologation του saxo?
Και ας υποθέσουμε οτι το αυτοκίνητο δεν εχει αδεια κυκλοφορείας, διοτι είναι μια αγωνιστική καρότσα, αλλα υπάρχει τιμολόγιο αγοράς, βέβαια.
Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση? -
Ο κωδικός του σασί τα λέει όλα.
Εάν δεν έχει κωδικό σασί είναι ιδιοκατασκευή.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ο κωδικός του σασί τα λέει όλα.
Εάν δεν έχει κωδικό σασί είναι ιδιοκατασκευή.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Ρε Αντώνη...Σταμάτα επιτέλους...Δεν υπάρχει κωδικός σασί, ούτε νούμερα!Τότε να πούμε στην matter οτι φτιάχνει ιδιοκατασκευές...
Τεχνικοί κανονισμοί 2011