Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Κίνας 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Κίνας 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Formula 1
    21
    84
    146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jarnot last edited by

      Η ώρα της αλήθειας.

      Το πείραμα Villeneuve α π ε τ υ χ ε! Τουλάχιστον στο 1/3 του. Θα βγουν από τη Renault (αν δεν το έκαναν ήδη) και θα πουν ότι είχε δύσκολο έργο και ότι η BAR ήταν πολύ πιο γρήγορη, ότι για το χρόνο προσαρμογής που είχε o JV πήγε πολύ καλά... και δεν θα αμφιβάλλει κανείς για αυτό. Αλλά τι να το κάνουμε αυτό κύριε Briatore? Δεν το ξέρατε τι θα γίνει? Έπρεπε να το δείτε σήμερα? Όπως στρώσατε (τον τελευταίο μήνα) έτσι και θα κοιμηθείτε... και σίγουρα όχι σαν πουλάκι!

      Θέμα 2
      Η ατάκα του σαββατοκύριακου, από τον Τάκη Πουρναράκη, όταν μετά το pit stop ο MS βρέθηκε πίσω από τον JV:
      'Θα έχουμε μάχη από τα παλιά εκεί για την τάδε θέση (11η-12η ήταν?). Βέβαια δεν μας έχουν συνηθίσει, κανένας από τους δύο, τόσο πίσω, κακά τα ψέματα' ή κάτι τέτοιο.
      Πόσο δίκαιο έχεις Τάκη. Τον μεν MS τον έχουμε συνηθίσει πολύ πιο πάνω, τον δε JV πολύ πιο κάτω!!

      Θέμα 3
      Ατάκα Τάκη Νο2: 'Αν κάποιος δικαιούται να πει ότι νίκησε στα ίσια τον MS αυτός είναι ο KR, γιατί και ο JT τον νίκησε στο Μονακό, αλλά με τα όσα συνέβησαν με τον MS, ενώ στο Spa η νίκη ήταν καθαρή.'
      Ακόμη δεν το έχει χωρέσει ο νους κανενός ότι ο MS έ χ α σ ε από έναν οδηγό, που από ότι οι περισσότεροι λέτε δεν είναι από τους κορυφαίους. Και τι ήταν αυτό που έγινε στο Μονακό, που δεν έγινε στο Spa? Μήπως δεν είχαμε ατυχήματα και διακοπές και τον αλυτάρχη μέσα να μαζεύει τις διαφορές? Ή μήπως ο MS θα έφτανε τον JT αν δεν έκανε τη γκάφα της χρονιάς? Δεν είναι ανάγκη να τα λέμε αυτά πάλι (φιλικά πάντα), αλλά τις μεταδόσεις ακούνε και μικρά παιδιά, που με βάση τα όσα ακούνε διαμορφώνουν άποψη και συμπάθειες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alfista last edited by

        Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
        Η ώρα της αλήθειας.

        Το πείραμα Villeneuve α π ε τ υ χ ε! Τουλάχιστον στο 1/3 του. Θα βγουν από τη Renault (αν δεν το έκαναν ήδη) και θα πουν ότι είχε δύσκολο έργο και ότι η BAR ήταν πολύ πιο γρήγορη, ότι για το χρόνο προσαρμογής που είχε o JV πήγε πολύ καλά... και δεν θα αμφιβάλλει κανείς για αυτό. Αλλά τι να το κάνουμε αυτό κύριε Briatore? Δεν το ξέρατε τι θα γίνει? Έπρεπε να το δείτε σήμερα? Όπως στρώσατε (τον τελευταίο μήνα) έτσι και θα κοιμηθείτε... και σίγουρα όχι σαν πουλάκι!

        Θέμα 2
        Η ατάκα του σαββατοκύριακου, από τον Τάκη Πουρναράκη, όταν μετά το pit stop ο MS βρέθηκε πίσω από τον JV:
        'Θα έχουμε μάχη από τα παλιά εκεί για την τάδε θέση (11η-12η ήταν?). Βέβαια δεν μας έχουν συνηθίσει, κανένας από τους δύο, τόσο πίσω, κακά τα ψέματα' ή κάτι τέτοιο.
        Πόσο δίκαιο έχεις Τάκη. Τον μεν MS τον έχουμε συνηθίσει πολύ πιο πάνω, τον δε JV πολύ πιο κάτω!!

        Τι έγινε φιλαράκο; Ακόμα δεν μπορείς να χωνέψεις το ότι ο Villeneuve ξεφτύλισε τον αγαπημένο σου τότε D.Hill από τον πρώτο του κιόλας αγώνα;
        Πάντως πέρα από την πλάκα θεωρώ το setup της Renault στην Κίνα πολύ απλά αποτυχημένο. Ικανό για καλό χρόνο σε άδεια πίστα, αλλά ανίκανο για να προσπεράσεις στο τέλος της μεγάλης ευθείας, ή έστω για να υπερασπιστείς τη θέση σου. Κρίμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanosm last edited by

          Ο Villeneuve εδειξε ότι δεν είναι ακόμα έτοιμος ούτε ψυχολογικά αλλά ούτε και οδηγικά αφού ούτε ρίσκα πήρε(οδήγησε πολύ συντηρητικά) και οδηγούσε νομίζω κάπως φοβισμένα και σίγουρα αιτία γι αυτό είναι το ότι δεν έχει ''δέσει''
          με το αυτοκίνητο ακόμα.Παρατήρησα κάποιες ενέργειες που έδειξαν σε εμένα ότι ο Καναδός και πείρα έχει και ικανότητες όπως και όρεξη για να αγωνιστεί ξανά.Προσωπικά θέλω να ελπίζω ότι στην Suzuka θα είναι καλύτερος και θα δώσει βαθμούς στην ομάδα.
          Το ταλέντο επίσης έδειξε και ο Shumi που για πρώτη φορα νομίζω στάθηκε άτυχοσ
          Για τον Kimi τι να πει κανείς τα γνωστά ....απλά καταπληκτικός και πάνω απ όλα πολύ σταθερός
          Τώρα αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι τι γίνεται με την Williams???
          Κρίμα πάντως

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tifosi last edited by

            Απλά θα ήθελα να προσθέσω ότι ο Raikonnen πιστεύω ότι είχε λιγότερα καύσιμα μέχρι το 3 pitstop γι αυτό και κατάφερε να μείνει κόντα στον Rubens! To 3 pitstop του Raikonnen ήταν 9.2 και του Rubens 6.2, αν δεν κάνω λάθος, και μπήκε νωρίτερα του Rubens...Εξάλλου το1.32.238 του Michael και το 1.32.3.. του Rubens την στιγμή που οι υπόλοιποι ήταν 1δλ. πιο αργοί τοα λέει όλα!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
              Δεν ξερω αν το εχετε προσεξει,αλλα στο τελος καθε χρονιας απο το 2002,τα πηγαινει πολυ καλα στους τελευταιους αγωνες!

              Ναι, γιατί δεν υπάρχει λόγος να... κόψει πλέον!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                ο Σουμάχερ τι δικαιολογία έχει;;;

                Τι δικαιολογια εχει που καταφερε ενα εκπληκτικο και καθ' ολα νομιμο karting-style προσπερασμα; Χμμ να το σκεφτω λιγο...

                Μαλλον να αποφυγει την κοροιδια μερικων οτι με διπλασιο φορτιο καυσιμου χρειαστηκε πανω απο ενα γυρο να περασει τη Jaguar?

                Πριν τρακάρει τον Κλίεν δεν είχε προσπεράσει σε καμία περίπτωση, εκτός αν βλέπουμε τον αγώνα μέσω... κατόπτρου...

                Βέβαια αφού έστειλε τον Κλίεν σπίτι του είχε πετύχει το στόχο του 'προσπεράσματος'.

                Από την άλλη στους 50 γύρους πόσα προσπεράσματα έκανε ο ασυγκράτητος;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greo last edited by

                  Ρε παιδια μην κοροϊδευομαστε, η ΜακΛαρεν δεν πιεσε πραγματικα ποτε την Φερραρι. Τη στιγμη που ηθελε ο Ρουμπενς εκανε 10 γρηγορους γυρους και εφτιαξε 15' διαφορα.
                  Τι σόι ρισκο ειναι να κανεις το αμαξι σου βαρυτερο, για το διαστημα που θα εχει καθαρο δρομο δεν το καταλαβαινω.
                  Με δεδομενη τη στρατηγικη της BAR, ειχε πολυ καλυτερη αποδοση και ρυθμο απο τις ΜακΛ και η δευτερη θεση του Μπατον ειναι δικαιοτατη!

                  Oσο για τα προσπερασματα δεν σας καταλαβαινω! Θελουμε ή δε θελουμε προσπερασματα; Απο τη στιγμη που ενας οδηγος εχει βαλει την μπροστινη του ροδα μπρος απο την πισω του αλλου, ο προπορευομενος πρεπει να του δωσει χωρο. Ουτε στο Σπα ουτε στην Κινα ο Κουλτχαρντ το ειχε καταφερει, ενω ο ΜΣ (απο ότι ειδα) το ειχε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    solar_energy last edited by

                    Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                    Óôç Renault,ïé ''ôáñæáíéåò'' ðïõ êáíåé óôï äåõôåñï ìéóï ôïõ ðñùôáèëçìáôïò o Briatore,áð'ïôé öáéíåôáé èá óôïé÷çóïõí ôçí 2ç èåóç óôï êáôáóêåõáóôùí,ðáñ'ïëï ðïõ ï Alonso êáôáöåñå íá ôåñìáôéóåé 4ïò.

                    ÄÝí íïìßæù ïôé ìðïñïýóå íá ðåñéìÝíåé êáíåßò áðï ôçí Renault ôßðïôá ðåñéóóüôåñï.Ç ðßóôá ôçò ÓáãêÜçò äÝí åßíáé Ìïíáêü. Ìðïñåß íá åßíáé êïñõöáßï ôï ìïíïêüê ôçò ,áëëÜ ï êéíçôÞñáò äåí...ÐñÝðåé íá åßíáé åõ÷áñéóôçìÝíïé ìå ôï áðïôÝëåóìá.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      k last edited by

                      Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                      Η ώρα της αλήθειας
                      Το πείραμα Villeneuve α π ε τ υ χ ε!.

                      Τόσο νωρίς βγάζεις συμπεράσματα!

                      Τον μεν MS τον έχουμε συνηθίσει πολύ πιο πάνω, τον δε JV πολύ πιο κάτω!!

                      Ειλικρινά τώρα συ τι περίμενεις δηλαδή να μπεί μέσα και να κερδίσει ρίχνοντας από δυο τρεις γύρους στον καθένα;;
                      [/quote]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jarnot last edited by

                        Ο χρήστης k έγραψε:

                        Η ώρα της αλήθειας
                        Το πείραμα Villeneuve α π ε τ υ χ ε!.

                        Τόσο νωρίς βγάζεις συμπεράσματα!

                        Τον μεν MS τον έχουμε συνηθίσει πολύ πιο πάνω, τον δε JV πολύ πιο κάτω!!

                        Ειλικρινά τώρα συ τι περίμενεις δηλαδή να μπεί μέσα και να κερδίσει ρίχνοντας από δυο τρεις γύρους στον καθένα;;

                        [/quote]

                        Περιμένω να δω τι ήταν αυτό που έκανε τον Bratore να τον βγάλει από τη ναφθαλίνη και να τον φέρει για 3 αγώνες διαταράσσοντας τις ισορροπίες στην ομάδα. Με άλλα λόγια, περίμενα πόντους, πόντους, πόντους, κι ας ήταν η BAR καλύτερη. Με τον MS και DC εκτός οκτάδας, με τον RS έξω, περίμενα 8άδα για τον JV, άντε και στην 7η πίσω από τον Sato, αλλά μπροστά από τις Sauber. 2 πόντους ρε αδερφέ για να ελπίζουμε σε κάτι!

                        Δεν είναι καθόλου νωρίς για να κριθεί. Η ομάδα καίγεται, δεν έχει καιρό για προσαρμογές και χαμένες ευκαιρίες. Υποτίθεται ότι προκρίθηκε η επιλογή JV από αυτή του Montagny γιατί θα τα κατάφερνε καλύτερα. Μήπως τελικά η κίνηση έγινε για να γεμίσει με πολύ 'όνομα' το κενό του JT?
                        Καλώς τα παιδιά, καλώς την 3η θέση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          k last edited by

                          Ρε συ Νίκο, εντάξει σε καταλαβαίνω και σε κατανοώ και έχεις δίκαιο να φωνάζεις σαν οπαδός για τη Renault αλλά τόση χολή για το Villeneuve; Στρέψε τα βέλη σου προς την ομάδα ο Briatore είναι ο μοναδικός υπεύθυνος για την απότομη πτώση στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος και μόνο. Άσε τον Καναδό στην άκρη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jarnot last edited by

                            Μα αυτό ακριβώς κάνω!!
                            Όταν έγραφα ότι 'το πείραμα Villeneuve απέτυχε', στον Briatore ασφαλώς αναφερόμουνα. Αυτός έκανε τα μαγειρέματα στην ομάδα, αυτός θα φάει και τη σούπα στο τέλος.
                            Κατανοώ ότι ο JV δεν μπορούσε να δώσει παραπάνω. Δεκτό και προφανές. Ό,τι έχω πει το στρέφω κατά της ομάδας (κι αν παραπάνω φάνηκε το αντίθετο το παίρνω πίσω)... αλλά δυστυχώς και ο JV είναι πλέον ενεργό της μέλος.
                            Αυτά. Υπομονή, μήπως και γίνει τίποτα ως την Ιαπωνία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pininfarina last edited by

                              Ασχετο: Ενα ωραιο που εγραψαν στους Times ειναι οτι, μετα και την υποθεση Cosworth, ο οδηγος-εκπληξη της χρονιας Anthony Davidson δυστυχως φαινεται να χανει το τρενο για μια θεση, οχι λογω ικανοτητας αλλα κυριως ΛΟΓΩ ΙΜΑΤΖ. Ειναι κι αυτο μερος της σκληρης πραγματικοτητας: Δεν εχει την ομορφια, τη φημη και τη συμπεριφορα σταρ και μενει στην απεξω.

                              Περι Villeneuve: Δεν ειναι σωστο να αμφισβητειται η αξια του τοσο εντονα, ας περιμενουμε λιγο ακομα. Οπως δηλωσε ο ιδιος, μαθαινε καθ'ολη τη διαρκεια του αγωνα. Απο το επομενο GP θα ξερει καλυτερα το αμαξι αλλα και το αμαξι θα τον ξερει καλυτερα. Το θεμα φαινεται γκελα του Briatore προς τη Renault, αλλα δε νομιζω να πηρε τοσο μεγαλη αποφαση απο μια ξεροκεφαλια. Κατι περισσοτερο θα ειχαν στο μυαλο τους οι εμπλεκομενοι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alfista last edited by

                                Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                                Περιμένω να δω τι ήταν αυτό που έκανε τον Bratore να τον βγάλει από τη ναφθαλίνη και να τον φέρει για 3 αγώνες διαταράσσοντας τις ισορροπίες στην ομάδα. Με άλλα λόγια, περίμενα πόντους, πόντους, πόντους, κι ας ήταν η BAR καλύτερη. Με τον MS και DC εκτός οκτάδας, με τον RS έξω, περίμενα 8άδα για τον JV, άντε και στην 7η πίσω από τον Sato, αλλά μπροστά από τις Sauber. 2 πόντους ρε αδερφέ για να ελπίζουμε σε κάτι!

                                Ρε φίλε σόρρυ τώρα αλλά θα μας τρελάνεις. Το πρόβλημα των Renault στην Κίνα ήταν ο Villeneuve ή το setup του μονοθεσίου, γιατί θα τρελαθώ! ΟΚ, ο Καναδός μπορούσε πολύ απλά να πάει κάπως καλύτερα στα δοκιμαστικά ξεκινώντας από πιο μπροστά. Μέσα στον αγώνα όμως τι είδες που μπορούσε να κάνει ο Villeneuve και δεν το έκανε; Η Renault ήταν αρκετά πιο γρήγορη, αλλά ΑΝΙΚΑΝΗ να προσπεράσει στο κρίσιμο σημείο.
                                Μου φαίνεται έχεις θολώσει λίγο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  takisp last edited by

                                  Ο χρήστης alfista έγραψε:

                                  Περιμένω να δω τι ήταν αυτό που έκανε τον Bratore να τον βγάλει από τη ναφθαλίνη και να τον φέρει για 3 αγώνες διαταράσσοντας τις ισορροπίες στην ομάδα. Με άλλα λόγια, περίμενα πόντους, πόντους, πόντους, κι ας ήταν η BAR καλύτερη. Με τον MS και DC εκτός οκτάδας, με τον RS έξω, περίμενα 8άδα για τον JV, άντε και στην 7η πίσω από τον Sato, αλλά μπροστά από τις Sauber. 2 πόντους ρε αδερφέ για να ελπίζουμε σε κάτι!

                                  Ρε φίλε σόρρυ τώρα αλλά θα μας τρελάνεις. Το πρόβλημα των Renault στην Κίνα ήταν ο Villeneuve ή το setup του μονοθεσίου, γιατί θα τρελαθώ! ΟΚ, ο Καναδός μπορούσε πολύ απλά να πάει κάπως καλύτερα στα δοκιμαστικά ξεκινώντας από πιο μπροστά. Μέσα στον αγώνα όμως τι είδες που μπορούσε να κάνει ο Villeneuve και δεν το έκανε; Η Renault ήταν αρκετά πιο γρήγορη, αλλά ΑΝΙΚΑΝΗ να προσπεράσει στο κρίσιμο σημείο.
                                  Μου φαίνεται έχεις θολώσει λίγο.

                                  1 στο γύρο έτρωγε από τον Αλόνσο.
                                  Μέχρι και από τα πιτ του είπαν να πιέσει...
                                  Για οποιονδήποτε πιλότο επέστρεφε θα υπήρχε άλλη αντιμετώπιση.
                                  Αλλά όταν έχεις αυτό το όνομα κι αυτή την ιστορία και αποφασίζεις να επιστρέψεις για να αποδείξεις... τότε πρέπει να γ... και να δέρνεις.
                                  Περίμενα, για να μην πω απαιτούσα από το Βιλνέβ να χαζέψει τον Αλόνσο και να διεκδικήσει θέση στο βάθρο.
                                  Όμως δικαιολογήστε μου αυτές τις παράλογες απαιτήσεις έχω μείνει κολλημένος στο ΄96 σε κείνο τον τσόγλανο που έκανε pole στον πρώτο του αγώνα, στην πρώτη του επαφή στη Μελβούρνη. Ο οποίος μάλλον έχει ελάχιστη σχέση με τον πάμπλουτο κύριο με τα trendy μυωπικά γυαλιά που οδηγούσε προχτές για τη Renault.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης takisp έγραψε:

                                    {clip}

                                    Όμως δικαιολογήστε μου αυτές τις παράλογες απαιτήσεις έχω μείνει κολλημένος στο ΄96 σε κείνο τον τσόγλανο που έκανε pole στον πρώτο του αγώνα, στην πρώτη του επαφή στη Μελβούρνη. Ο οποίος μάλλον έχει ελάχιστη σχέση με τον πάμπλουτο κύριο με τα trendy μυωπικά γυαλιά που οδηγούσε προχτές για τη Renault.

                                    Οδηγώντας και αυτός μία Williams που βρισκόταν τότε 1 χρόνο εμπρός
                                    από τον ανταγωνισμό με συνοδηγό το χειρότερο πρωταθλητή της
                                    τελευταίας 20ετίας (όσο τουλάχιστον βλέπω F1). Big deal...

                                    Νομίζω ότι έχουμε υπερεκτιμήσει τον JV. Δεν νομιζώ ότι είναι καλύτερος
                                    του FA και σίγουρα δεν είναι καλύτερος του JT. Προσωπικά πολύ θα ήθελα
                                    να δω τον JT με μία Toyota να τερματίζει εμπρός από τον 'πρωταθλητή'
                                    JV στην Ιαπωνία αποδεικνύοντας πόσο δίκαιο είχε ο Richards που τον
                                    έστειλε σπίτι του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lybe last edited by

                                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                      Ναι, γιατί δεν υπάρχει λόγος να... κόψει πλέον!

                                      Γιατί πότε έκοψε μέσα στη χρονιά ο Βραζιλιάνος?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lybe last edited by

                                        Άσχετο λίγο το σχόλιο: Πάντως μπράβο σε όλους μας που καταφέραμε να κλειδώσουμε ένα από τα σημαντικότερα θέματα στην Ενότητα της Formula 1, το 'Απευθείας Μετάδοση Formula 1'...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fanis-f1 last edited by

                                          Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                                          Ναι, γιατί δεν υπάρχει λόγος να... κόψει πλέον!

                                          Γιατί πότε έκοψε μέσα στη χρονιά ο Βραζιλιάνος?

                                          Για θυμισου λιγο Καναδα και Αμερικη φετος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alfista last edited by

                                            Ο χρήστης takisp έγραψε:

                                            1 στο γύρο έτρωγε από τον Αλόνσο.
                                            Μέχρι και από τα πιτ του είπαν να πιέσει...
                                            Για οποιονδήποτε πιλότο επέστρεφε θα υπήρχε άλλη αντιμετώπιση.
                                            Αλλά όταν έχεις αυτό το όνομα κι αυτή την ιστορία και αποφασίζεις να επιστρέψεις για να αποδείξεις... τότε πρέπει να γ... και να δέρνεις.
                                            Περίμενα, για να μην πω απαιτούσα από το Βιλνέβ να χαζέψει τον Αλόνσο και να διεκδικήσει θέση στο βάθρο.
                                            Όμως δικαιολογήστε μου αυτές τις παράλογες απαιτήσεις έχω μείνει κολλημένος στο ΄96 σε κείνο τον τσόγλανο που έκανε pole στον πρώτο του αγώνα, στην πρώτη του επαφή στη Μελβούρνη. Ο οποίος μάλλον έχει ελάχιστη σχέση με τον πάμπλουτο κύριο με τα trendy μυωπικά γυαλιά που οδηγούσε προχτές για τη Renault.

                                            Ρε Τάκη ΟΚ, από τα pit του το είπαν όπως και φάνηκε να το κάνει (στο 2ο μισό με βάση τους χρόνους αλλά και τις δηλώσεις του). Με μια γενική ματιά πάντως η Renault του Villeneuve έδειξε ικανή να μαζέψει χαλαρά πάνω από μισό sec στα 2 πρώτα κομμάτια της πίστας, αλλά ακόμα ψάχνει το πως θα προσπεράσει το Webber. Νομίζω ότι ο χρόνος που σπατάλησε ο Button για να περάσει το Massa σε αντίθεση με το χαπ-χαπ στον Alonso είναι το καλύτερο παράδειγμα για τη σημασία της υψηλής τελικής στο συγκεκριμένο αγώνα.
                                            Όσο για τις απαιτήσεις σου, όπως κι εσύ ο ίδιος λες είναι παράλογες και ξέρεις πολύ απλά ότι δεν γίνοταν να πραγματοποιηθούν. Τουλάχιστον όχι όσο αναμετράται με τον τρελό-Alonso. Αν ήταν κάποιος άλλος λιγότερο ικανός, π.χ. κανένας Trulli θα ήταν κάτι απλό.
                                            Πάντως το μοιρολόι εξακολουθώ να το κρίνω ακραίο (και ίσως αποτέλεσμα των μεγάλων προσδοκιών που είχες), και επίσης κάτι μου λέει ότι ο σημερινός Villeneuve διαφέρει σε κάτι από εκείνο το γυαλάκια που χαντάκωσε το μέλλον του για κάμποσα κωλοδολάρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr