-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Π
Το αποτέλεσμα ήταν να αρχίσει να μπαίνει το ABS πίσω...αυτό δεν είναι πολύ επικίνδυνο? κ οφείλεται στα τακάκια?
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Την ίδια σκέψη έκανα κι εγώ, και τη συζητά-δέχεται και ο φανοποιός (ανεξάρτητο συνεργείο). Το θέμα είναι, ο μεταχειρισμένος προφυλακτήρας, θα είναι γνήσιος ή κι αυτός ιμιτασιόν και σε πόσο καλή κατάσταση; Φαντάζομαι ότι ο φανοποιός μπορεί να τα κρίνει αυτά, αλλά εκεί παίζει πόσο σοβαρός-έντιμος είναι, με δεδομένο ότι αφενός τον ενδιαφέρει να μεγιστοποιήσει το δικό του όφελος, κι αφετέρου ότι η φανοποιία δύσκολα αποκαλύπτει τις μαμουνιές της, μετά την τοποθέτηση και βαφή των ανταλλακτικών (ειδικά αν είναι καλή και η βαφή). Θεωρητικά βέβαια εμπιστεύομαι το συγκεκριμένο (άλλη 1 φορά μου είχε βάψει τον ίδιο προφυλακτήρα και ήταν καλή η δουλειά του), αλλά όπως και να το κάνουμε είναι άτιμη φάρα οι φανοποιοί.αν κοιτάξεις τον προφυλακτήρα απο μέσα σε κάποιο σημείο έχει ανάγλυφη σφραγίδα με ημερομηνία κατασκευής και το σήμα.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Π
Το αποτέλεσμα ήταν να αρχίσει να μπαίνει το ABS πίσω...αυτό δεν είναι πολύ επικίνδυνο? κ οφείλεται στα τακάκια?
Είναι! Οφειλόταν στα τακάκια και τους σχετικά φαγωμένους δίσκους (είχαν δόντι) που τα έκαναν να θέλουν πολύ στρώσιμο για να πατήσουν σωστά. Τελικά, αφού πάτησαν σωστά έπαψε να το κάνει, τα τακάκια όμως μπορώ πλέον να πω και σε δύναμη και σε αντοχή είναι υποδεέστερα των εργοστασιακών.
Με όλα αυτά θυμήθηκα μια παλαιότερη συζήτηση για το πόσο δυνατά είναι τα φρένα http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=21371&p=760483&hilit=άσφαλτο#p760483
έχοντας δοκιμάσει άθλιο τακάκι πλέον μπορώ να κατανοήσω τη δυσπιστία τότε! -
Με αφορμή σχετικές συζητήσεις σε άλλα threads όπου αναφέθηκαν διάφορα περί εργοστασιακών κι επώνυμων ανταλλακτικών, πάρτε μια ιδέα από το πως κοστολογείται ένα ballast xenon της Hella το οποίο χρησιμοποιείται από πολλούς κατασκευαστές αυτοκινήτων premium και μη, σε διάφορα μοντέλα τους...
http://www.akadia-ats.com/search.html?a ... =0&smode=A
Από τα 125 ευρώ της Hella μέχρι τα 296 της Opel και τα 840 της Mercedes Benz...
-
Ανασύρω αυτό το θέμα με αφορμή αυτό το βίντεο που δείχνει πόση διαφορά μπορεί να έχει το ΟΕΜ αναλώσιμο, με το ίδιο αγορασμένο στο εμπόριο.
Το όνομα ίδιο, αλλά καμία σχέση στην πράξη αλλά και στην κατασκευή.
Η προσωπική μου εμπειρία το επιβεβαιώνει αυτό. Σπάνια/δύσκολα βρίσκω λάστιχο που να φτάνει το καλό λάστιχο 1ης τοποθέτησης.
Εργοστασιακά VS Επώνυμα ανταλλακτικά