-
λοιπον παιδια σημερα περασα απο τοπικη αντιπροσωπεια και απο τριτη μετα την καθαρα δευτερα μπαινει μεσα...ανοιγμα μοτερ και απαιτησα οχι επισκεθη αντικατασταση.....δεν ηταν αρνητικος ο ντιλερ αρκει να δουμε πρωτα που βρισκεται το προβλημα...του ειπα υποψιαζομαι μη πατημα ελλατηριων οπουε ισως αντικαταστση μπλοκ,,,,,ειδωμεν
-
καλήμερα στην ομάδα έχω ένα hyundai i10 του 19 και σε έλεγχο που έχω κάνει εντελώς τυχαίως διαπίστωσα πως η βελόνα μου δεν έχει μεσα σταγόνα λάδι .μίλησα με την αντιπροσωπία στην Αθήνα και μου είπε να το συμπληρώσω και να το ελέγχω στα 1000 χιλ ποσο θα κάψει και βλέπουμε και ανάλογα πρατουμε.το αμάξι έχει περάσει το πρώτο σέρβις το Φεβρουάριο και μεσα σε7 μηνες δεν έχει σταγόνα έβαλα μεσα 1.5 λίτρο λάδι .
γνωριζει καποιος σε αυτες τις περιπτωσεις τι γινετε με της αντιπροσωπιες το αμαξι ειναι 1.5 χρονο?
σας ευχαριστω.
-
Μήπως δεν έσφιξαν καλά κανένα φίλτρο λαδιού και χάνει από εκεί;
Mου έτυχε στο Fiesta μετά το 1ο service,αλλά επειδή το παρακολουθούσα το είδα στο 1ο δίμηνο που είχε χάσει μονο 200-300cc λάδι.
Πήγαινε σε κανένα δικό σου βενζινά ή μάστορα, τουλάχιστον να το σηκώσει να δεις από κάτω.Εγώ έτσι έκανα.Αν το παρκάρεις και σε δικό σου γκαραζ,σε συγκεκριμένη θέση,δες το πάτωμα από κάτω μήπως έχει σταγόνες από λάδι.
-
εκτός από αυτά που σου είπε ο γιατρός
αν δεν είχε σταγόνα και έβαλες 1,5 λίτρο πάλι δεν έχει λάδι το αμάξι (όλα παίρνουν από 3 λίτρα και πάνω).
Για να κάνεις σωστό έλεγχο πόσο λάδι σου έχει χάσει κάψει κλπ κλπ, πρέπει να ξέρεις πόσο είχες ακριβώς και να δεις πόσο σου μένει ακριβώς.
Πήγαινε να το σηκώσεις να δεις αν χάνεις από κανένα φίλτρο ή από βίδα - τσιμούχα κάρτερ. Συμπλήρωσε μέχρι το μαξ της βέργας (στο βιβλίο κατασκευαστή θα λέει πόσο ακριβώς παίρνει ο κινητήρας μέχρι εκεί) και παρακολούθησε αν πέφτει η στάθμη
-
Καλησπέρα.
Τον Νοέμβριο του 2018 αγόρασα ένα καινούργιο i10 1200 κυβικά.
Αρχικά παρατήρησα ότι η όπισθεν δεν μπαίνει εύκολα Αλλά όταν το ανέφερα υπήρχε μια δικαιολογία... Το θέμα δεν είναι μόνο αυτό, μετά τον πρώτο χρόνο - 15500χλμ που έκανα το πρώτο service κάθε 4000χλμ ανάβει η ένδειξη του λαδιού. Σε έλεγχο που έγινε από την αντιπροσωπία διαπιστώθηκε ότι δεν χάνει από κάπου Αλλά το καίει.
Ανά 1000χλμ τρώει 500ml λάδι.
Έψαξα λοιπών να δω αν είμαι ο μόνος με αυτό το πρόβλημα Αλλά από τι φαίνετε γινόμαστε πολλοί.
-
που δεν χρειάζεται σε απλά μοτέρ και σε μέρη χωρίς πολύ κρύο.
Βάλτε 10/40 ή 15/40 χειμώνα και 15/50 ή και 20/50 το καλοκαίρι ,έχετε πάντα προσεγμένο σύστημα ψύξης,και το μοτέρ θα γράφει απροβληματιστα χιλιόμετρα.
-
που δεν χρειάζεται σε απλά μοτέρ και σε μέρη χωρίς πολύ κρύο.
Βάλτε 10/40 ή 15/40 χειμώνα και 15/50 ή και 20/50 το καλοκαίρι ,έχετε πάντα προσεγμένο σύστημα ψύξης,και το μοτέρ θα γράφει απροβληματιστα χιλιόμετρα.
Οι προτασεις σου ειναι το λιγοτερο επικινδυνες για τα συγχρονα μοτερ. Το γεγονος οτι ενα μοτερ καιει λαδια δεν σωζεται βαζοντας λαδια ξεπερασμενης εποχης και πιθανον να δημιουργησουν μεγαλυτερες φθορες και σε αλλα μερη του κινητηρα! Εχω το ιδιο μοτερ και δεν καιει σταγονα με 5/30. Το πιθανοτερο ειναι τσιμουχακια βαλβιδων.
-
Yπάρχουν λάδια που καίγονται εύκολα και λάδια που καίγονται δύσκολα, σε κινητήρα που έτρωγε κυνηγητό ο κατασκευαστής σύστηνε 10-40 της ELF, το οποίο το έπινε σαν νεράκι, 1 λίτρο στα 1000 χλμ, όταν άλλαξα σε Yacco 10-40 σταμάτησε να καίει.
Το λάδι όταν λείπει από το κάρτερ δεν σημάινει ότι το καίει ή ότι υπάρχει διαρροή, υπάρχουν λάδια που με το ανακάτεμα στον στροφαλοθάλαμο έχουν πολλές αναθυμιάσεις και μέσω της αναπνοής του στροφαλοθαλάμου περνάνε στους χώρους καύσης και καίγονται. Δεν χρειάζεται πανικός αλλά μεθοδολογία στην διερεύνηση του ποροβλήματος, εννοείται ότι σε καμμία αντιπροσωπεία δεν βρήκε ποτέ κανείς λύση σε τέτοια θέματα.
διψαει ....η μηπως οχι....