-
Ήρθε η ώρα της αγοράς καινούριου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που θα με συντροφεύσει για τα επόμενα 6-7 χρόνια
Καλημέρα στην παρέα!
Ψάχνω να βρω ένα μικρό σε διαστάσεις αυτοκίνητο αλλά μεγάλο σε χώρους και πρακτικότητα. Που να κινείται με ευκολία στην πόλη αλλά να μπορεί να βγει και σε ένα ήπιο χωματόδρομο. Θα διανύει περίπου 15.000 km το χρόνο.
Να έχει δύναμη να ρυμουλκήσει ένα τρειλερ μισού τόνου, αλλά να είναι και οικονομικό στην κατανάλωση.
Και τέλος να είναι αξιόπιστο. Βαρέθηκα να κάνω παρέα με το μηχανικό μου...
To budget είναι έως 10.000€.
Αυτά που κοιτάω είναι
Fiat Panda '17 1.2 MTJ Euro 6 95HP
Nissan Note '15 1.5 DCI 90HP
C3 Picasso '15 1.6 BlueHDI 100HP
VW Polo '16 1.4 TDI 90HP
Hyundai i20 '15 Euro 6 1.4 95HP
Είμαι ανοιχτός σε νέες προτάσεις και απόψεις..
-
Ήρθε η ώρα της αγοράς καινούριου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που θα με συντροφεύσει για τα επόμενα 6-7 χρόνια
Καλημέρα στην παρέα!
Ψάχνω να βρω ένα μικρό σε διαστάσεις αυτοκίνητο αλλά μεγάλο σε χώρους και πρακτικότητα. Που να κινείται με ευκολία στην πόλη αλλά να μπορεί να βγει και σε ένα ήπιο χωματόδρομο. Θα διανύει περίπου 15.000 km το χρόνο.
Να έχει δύναμη να ρυμουλκήσει ένα τρειλερ μισού τόνου, αλλά να είναι και οικονομικό στην κατανάλωση.
Και τέλος να είναι αξιόπιστο. Βαρέθηκα να κάνω παρέα με το μηχανικό μου...
To budget είναι έως 10.000€.
Αυτά που κοιτάω είναι
Fiat Panda '17 1.2 MTJ Euro 6 95HP
Nissan Note '15 1.5 DCI 90HP
C3 Picasso '15 1.6 BlueHDI 100HP
VW Polo '16 1.4 TDI 90HP
Hyundai i20 '15 Euro 6 1.4 95HP
Είμαι ανοιχτός σε νέες προτάσεις και απόψεις..
-
Μεταχειρισμένο και πετρέλαιο, είναι επίφοβη αγορά.
Τυχόν βλάβη κοστίζει αρκετά κατοσταρικα
Κοίτα και το panda CNG (αν κινείσαι κοντά σε περιοχές με φυσικό αέριο) ,εχει αρκετή δύναμη (ροπή) και είναι πολύ οικονομικό.
Πιο οικονομικό και από το 250ρι σκούτερ μου.
Το έχω προτείνει και σε γνωστό μου ο οποίος ρυμουλκεί το τρέιλερ με την βάρκα του, ανετοτατα.
-
Δε ξέρω αν το Panda μπήκε τυχαία πρώτο στη λίστα, αλλά δεν υπάρχει δεύτερη επιλογή για αυτά που θες!!!
-
Βαρέθηκα να κάνω παρέα με το μηχανικό μου...
Ποιό είχες?
-
Μεταχειρισμένο και πετρέλαιο, είναι επίφοβη αγορά.
Τυχόν βλάβη κοστίζει αρκετά κατοσταρικα
Κοίτα και το panda CNG (αν κινείσαι κοντά σε περιοχές με φυσικό αέριο) ,εχει αρκετή δύναμη (ροπή) και είναι πολύ οικονομικό.
Πιο οικονομικό και από το 250ρι σκούτερ μου.
Το έχω προτείνει και σε γνωστό μου ο οποίος ρυμουλκεί το τρέιλερ με την βάρκα του, ανετοτατα.
Πριν από οποιαδήποτε αγορά θα γίνει σχολαστικός έλεγχος για βλάβες και φθορές. Τώρα τι να πω, αν υπάρχει κάτι μη ανιχνεύσιμο, είναι το ρίσκο που προτίθεμαι να πάρω αγοράζοντας μεταχειρισμένο.
Καλή η πρόταση σου αλλά δυστυχώς βρίσκομαι στην Κρήτη και απ΄οσο ξέρω δεν υπάρχει δίκτυο πρατηρίων CNG.
-
Δε ξέρω αν το Panda μπήκε τυχαία πρώτο στη λίστα, αλλά δεν υπάρχει δεύτερη επιλογή για αυτά που θες!!!
Καλά το κατάλαβες..όχι δε μπήκε τυχαία. Είναι όντως το πρώτο στη λίστα μου. Το μόνο που με προβληματίζει για το Panda είναι θέματα αξιοπιστίας μιας και δε φημίζεται γι αυτό. Μετα από αρκετές αποτυχημένες αγορές έχω αρχίσει πλέον να ακούω τις φήμες.
Ακόμα με θυμαμαι πριν 15 χρόνια να αγνοώ ότι άκουγα και διάβαζα για το μτχ Suzuki Bandit 400 που θα αγόραζα. Ήμουν πεπεισμένος ότι είναι υπερβολές και εγώ με αγάπη, προδέρμ και χρήμα θα το έβαζα στο ίσιο δρόμο. Μετά από ένα χρόνο συμβίωσης και αρκετό χρήμα μετά σχεδόν το χάρισα για να ηρεμήσω.
Ίδια ιστορία, πιο πρόσφατη και με το Piaggio Beverly 350. Έρωτας σε όλα του. Εμφάνιση, δύναμη, τεχνολογία, οδήγηση, πρακτικότητα. Έπρεπε να με αφήσει 2 φορές (πολλαπλασιαστής, αισθητήρας abs) έχοντας διανύσει 15000 km για να αρχίσουν οι φήμες για τα ιταλικά να ακούγονται στα αυτιά μου.
Παρόμοια ιστορία και με το Renault Megane 1.4 '98 που ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο. Δεν είχε περάσει ούτε χρόνος όταν αντικαταστάθηκαν πολλαπλασιαστές πρώτη φορά. Και ακολούθησαν αρκετά επεισόδια μέχρι που χωρίσαμε. Περιελάμβαναν αντλίες νερου και βενζίνης, ρουλεμαν, βάσεις κινητήρα, ηλεκτρικά παράθυρα κ.α..
Εδώ και 3 χρόνια ζω ευτυχισμένος με ένα Honda NC700....
-
alexHer4 wrote:
Βαρέθηκα να κάνω παρέα με το μηχανικό μου...
Ποιό είχες?
Έχω ακόμα ένα Peugeot 307 1.4 80 HP '03.
Σε γενικές γραμμές δεν έχω κάποιο σοβαρό παράπονο. Αλλά πλησιάζοντας τις 200.000 km όλο και κάτι ζητάει και εγώ θέλω ένα αυτοκίνητο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να ασχολούμαι μόνο μία φορά το χρόνο για το service του. (Επίσης ο κινητήρας αυτός που φοράει το peugeot είναι αρκετά αδύναμος)
-
Κανένας τυπικός έλεγχος δεν μπορεί να βρει σε τι κατάσταση είναι τα μπεκ του πετρελαίου και βαλβίδα egr παρά μόνο αν βγουν και μετρηθούν σε ειδικό μηχάνημα.
Να ξέρεις ότι είναι η ποίο διαδεδομένη και κοστοβορα βλάβη σε diesel, λόγω κακού καυσίμου.
Project Αγορα Πολυεργαλείου