-
Για σας εχω ένα πρόβλημα με το seat Ibiza 2005 1.4 έβγαλα την μπαταριά για να την φορτώσω και όταν την ξανατοποθέτησα και έβαλα το κλειδί στην θέση ΟΝ βγάζει έναν θόρυβο μέσα στο ταμπλό σαν να ανοιγοκλείνει κάποιος ρελέ γρήγορα σαν κρουστικό τρυπάνι και όταν γυρίζω την μίζα γυρίζει κανονικά αλλά δεν παίρνει μπρος μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει ευχαριστώ
For you I have a problem with the seat Ibiza 2005 1.4 I took out the battery to charge it and when I put it back and put the key in the ON position it makes a noise in the dashboard as if a relay opens and closes quickly like a percussion drill and when I turn the starter it turns normally but does not care if anyone can help thanks
-
Για σας εχω ένα πρόβλημα με το seat Ibiza 2005 1.4 έβγαλα την μπαταριά για να την φορτώσω και όταν την ξανατοποθέτησα και έβαλα το κλειδί στην θέση ΟΝ βγάζει έναν θόρυβο μέσα στο ταμπλό σαν να ανοιγοκλείνει κάποιος ρελέ γρήγορα σαν κρουστικό τρυπάνι και όταν γυρίζω την μίζα γυρίζει κανονικά αλλά δεν παίρνει μπρος μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει ευχαριστώ
For you I have a problem with the seat Ibiza 2005 1.4 I took out the battery to charge it and when I put it back and put the key in the ON position it makes a noise in the dashboard as if a relay opens and closes quickly like a percussion drill and when I turn the starter it turns normally but does not care if anyone can help thanks
-
Για σας εχω ένα πρόβλημα με το seat Ibiza 2005 1.4 έβγαλα την μπαταριά για να την φορτώσω και όταν την ξανατοποθέτησα και έβαλα το κλειδί στην θέση ΟΝ βγάζει έναν θόρυβο μέσα στο ταμπλό σαν να ανοιγοκλείνει κάποιος ρελέ γρήγορα σαν κρουστικό τρυπάνι και όταν γυρίζω την μίζα γυρίζει κανονικά αλλά δεν παίρνει μπρος μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει ευχαριστώ
For you I have a problem with the seat Ibiza 2005 1.4 I took out the battery to charge it and when I put it back and put the key in the ON position it makes a noise in the dashboard as if a relay opens and closes quickly like a percussion drill and when I turn the starter it turns normally but does not care if anyone can help thanks
Τσεκαρισε άμα δουλεύει η αντλία βενζινης. Η κολλησε το ρελέ η πας για εγκέφαλο. Μετράς στη τρόμπα να έχεις 12 volt αν έρχεται διακοπτόμενα είναι το ρελέ. Αν δεν έχει τάση είναι από τον εγκέφαλο.
-
Για σας και πάλη έχω βρει για πού είναι αυτός ο ρελέ που κάννη τον θόρυβο είναι για την αντλία βενζίνης έχω βγάλει την φύσα από την αντλία βενζίνης και σταμάτησε ο θόρυβος αλλά όταν βάζο ένα φορτίο στην φύσα ένα άλλο μοτέρ η μια λάμπα αρχίζει πάλη ο θόρυβος και το μοτέρ η λάμπα 12 βολτ τρεμοπαίζουν και το ρελέ το έχω κάννη έλεγχο το έχω σύνδεση ξεχωριστά και δουλεύει αυτό μας βεβαιώνει ότι δεν φταίει η αντλία βενζίνης ούτε το ρελέ τώρα θα πρέπει να βρω από πού τροφοδοτείτε το ρελέ και μόλις παίρνει φορτίο τρεμοπαίζει γιατί πέφτουν τα βολτ στην φύσα .ενώ η μπαταριά έχει 12,9 βολτ στην φύσα χωρίς φορτίο έχει 9,5 βολτ. παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος από πού παίρνει ρεύμα το ρελέ ας με ενημέρωση στο thimios1953@gmail.com η ας γράψει στο 4Τροχοι
For you and struggle I have found where is this relay that made the noise is for the gas pump I have taken nature out of the gas pump and the noise stopped but when I put a load in nature another motor or a lamp the noise starts fighting The motor, the 12 volt lamp are flickering and I have checked the relay, I have connected it separately and it works, it assures us that it is not the fault of the petrol pump or the relay, now I have to find where you supply the relay and as soon as it gets load it flickers because they fall volts in nature .while the battery has 12.9 volts in nature without charge has 9.5 volts. please if anyone knows where the relay gets power let us know by updating at thimios1953@gmail.com or write to 4Wheels
-
Tα καλώδια είναι πολύ ψιλά γιαυτό έχει τόσο μεγάλη πτώση τάσης, βρες από που ξεκινάνε τα καλώδια για την αντλία και κάνε δοκιμή με άλλα ποιο χοντρά και μετρησε την τάση, πρέπει να φτάνουν 12 volt στην αντλία αλλιώς δεν θα δουλεύει σωστά το μοτέρ από τις μεσαίες στροφές και πάνω.
Αν τα καλώδια προς την αντλία ξεκινάνε από άλλο ρελέ δεν μώπως αυτός ο ρελές έχει τελειωμένες επαφές και δεν οπλίζει σωστά, έλεγξε την ασφαλειοφήκη, κάνε σωστό έλεγχο σε όλες τις γειώσεις οι οποίες πολλές φορές κρύβουν εκπλήξεις, τις γειώσεις δεν τις κουνάμε απλά να δούμε αν είναι σφιγμένες, τις ξεβιδώνουμε και τις καθαρίζουμε και τις σφίγουμε καλά.
-
-
Ρελέ;;;;
-
[quote=21 Quadra]
Tα καλώδια είναι πολύ ψιλά γιαυτό έχει τόσο μεγάλη πτώση τάσης, βρες από που ξεκινάνε τα καλώδια για την αντλία και κάνε δοκιμή με άλλα ποιο χοντρά και μετρησε την τάση, πρέπει να φτάνουν 12 volt στην αντλία αλλιώς δεν θα δουλεύει σωστά το μοτέρ από τις μεσαίες στροφές και πάνω.
Αν τα καλώδια προς την αντλία ξεκινάνε από άλλο ρελέ δεν μώπως αυτός ο ρελές έχει τελειωμένες επαφές και δεν οπλίζει σωστά, έλεγξε την ασφαλειοφήκη, κάνε σωστό έλεγχο σε όλες τις γειώσεις οι οποίες πολλές φορές κρύβουν εκπλήξεις, τις γειώσεις δεν τις κουνάμε απλά να δούμε αν είναι σφιγμένες, τις ξεβιδώνουμε και τις καθαρίζουμε και τις σφίγουμε καλά.
. Εχω κάνη έλεγχο και βρήκα το ρελέ που κάνη τον θόρυβο το επισυνάπτω (191 906 383 C ** 167**) αυτό το ρελέ μάλλον τροφοδοτεί την αντλία βενζίνης και όταν αποσυνδέω την αντλία βενζίνης σταματάει ο θόρυβος και μετράω την τάση και είναι 10 βολτ περίπου ενώ στην μπαταριά είναι 12.5 βολτ και όταν βάζο μια λάμπα για φορτίο αντί για την αντλία αρχίζει και πάλη ο θόρυβος στο ρελέ και η τάση πέφτει στα 3 βολτ μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει να ξέρει από που τροφοδοτείται το ρελέ και η αντλία για να ελέγξω την τροφοδοσία του. το ρελέ το εχω ανοίξει είναι καθαρό και δουλεύει με χωριστεί τροφοδοσία ευχαριστώ
-
Ρελέ;;;;. Εχω κάνη έλεγχο και βρήκα το ρελέ που κάνη τον θόρυβο το επισυνάπτω (191 906 383 C 167) αυτό το ρελέ μάλλον τροφοδοτεί την αντλία βενζίνης και όταν αποσυνδέω την αντλία βενζίνης σταματάει ο θόρυβος και μετράω την τάση και είναι 10 βολτ περίπου ενώ στην μπαταριά είναι 12.5 βολτ και όταν βάζο μια λάμπα για φορτίο αντί για την αντλία αρχίζει και πάλη ο θόρυβος στο ρελέ και η τάση πέφτει στα 3 βολτ μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει να ξέρει από που τροφοδοτείται το ρελέ και η αντλία για να ελέγξω την τροφοδοσία του. το ρελέ το εχω ανοίξει είναι καθαρό και δουλεύει με χωριστεί τροφοδοσία ευχαριστώ
-
κάτω από την ασφαλειοθήκη έχει γείωση που θέλει τρίψιμο και στερέωμα, αν κουνάς το καλωδιάκι της γείωσης και το λαμπάκι ανάβει σταθερά το βρήκες, πρέπει να το κάνει ένας ηλεκτρολόγος που ξέρει πως να αφαιρέσει με ασφαλή τρόπο το κουτί, και που να βάλει τα χέρια του.
-
[quote=dimau]
κάτω από την ασφαλειοθήκη έχει γείωση που θέλει τρίψιμο και στερέωμα, αν κουνάς το καλωδιάκι της γείωσης και το λαμπάκι ανάβει σταθερά το βρήκες, πρέπει να το κάνει ένας ηλεκτρολόγος που ξέρει πως να αφαιρέσει με ασφαλή τρόπο το κουτί, και που να βάλει τα χέρια του.
Για σας και καλή χρονιά σε όλους. και με την ευκαιρία θέλω να ρωτήσω Σε ποια ασφαλειοθήκη είναι αυτή η γείωση μέσα στην καμπίνα η στην μηχανή, πιστεύω ότι έχεις δίκιο για την γείωση γιατί στην θήκη από το ρελέ όταν βάζω λαμπάκι στη θέση του Πηνίου από το ρελέ ανάβει το λαμπάκι και έχει χαμηλή τάση 5 βολτ και όταν το βάζω μεταξύ ρελέ και σασί ανάβει κανονικά
SEAT IBIZA 1.4 2005 θόρυβος μπροστά στο ταμπλό