Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ξεβιδωμα τροχου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ξεβιδωμα τροχου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    12
    219
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mikekal last edited by

      Μπορει να ειναι και χαζη η απορια μου, αλλα θα ρωτησω...

      Θελω να βαψω τα τασια του αυτοκινητου (γνησια) τα οποια ειναι βιδωμενα πανω στον τροχο και πρεπει να βγαλω τα μπουλονια.

      Για να βγαλω τα μπουλονια ωστα να βγει το τασι, πρεπει να σηλωσω το αμαξι με το γρυλο;

      Αν βγαλω τα μπουλονια και το τασι με τον τροχο να παταει στο εδαφος, υπαρχει προβλημα να ''στραβωσει'' και να φυγει απο τη θεση του ο τροχος;

      Επισης, επειδη ειμαι σε κατηφορικο δρομο μηπως εχω επιπελον προβλημα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mikekal last edited by

        Μπορει να ειναι και χαζη η απορια μου, αλλα θα ρωτησω...

        Θελω να βαψω τα τασια του αυτοκινητου (γνησια) τα οποια ειναι βιδωμενα πανω στον τροχο και πρεπει να βγαλω τα μπουλονια.

        Για να βγαλω τα μπουλονια ωστα να βγει το τασι, πρεπει να σηλωσω το αμαξι με το γρυλο;

        Αν βγαλω τα μπουλονια και το τασι με τον τροχο να παταει στο εδαφος, υπαρχει προβλημα να ''στραβωσει'' και να φυγει απο τη θεση του ο τροχος;

        Επισης, επειδη ειμαι σε κατηφορικο δρομο μηπως εχω επιπελον προβλημα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Σήκωσε με τον γρύλο ένα τροχό, ίσα να μην πατάει στο έδαφος, βγάλε τα μπουλόνια και το τάσι, βνάλε 2 μπουλόνια στον τροχό, δεν χρειάζεται να τα σφίξεις σωστά απλά να πατήσουν και λίγο ακόμα, κατέβασε και κάνει το ίδιο σε κάθε τροχό, βάψετα και όταν στεγνώσουν ακολουθείς αντίστροφη διαδικασία, αυτή τη φορά όμως σφίξε γερά τα μπουλόνια, - περίπου στα 105Νm αν έχεις δυναμόκλειδο, αλλιώς όσο μπορείς στα όρια της λογικής, με το μπουλονόκλειδο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mikekal last edited by

            οποτε λες, να μην βγαλω ολα τα μπουλονια με τον τροχο πατημενο στο εδαφος.

            Με τη δικη σου μεθδο, επειδη ειναι κατηφορικο το εδαφος θα εχω θεμα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 106s16
              106s16 last edited by

              Αυτές οι δουλειές γίνονται μόνο σε ίσιο έδαφος και μάλιστα με την χρήση γρύλου και τριπόδων και την ελάχιστη εμπειρία που δεν έχεις, πρόσεχε γιατί  θα σου πέσει το αυτοκίνητο και έκτος του ότι θα πάθει μεγάλη ζημιά θα κινδυνεύσεις και εσύ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra @mikekal last edited by

                οποτε λες, να μην βγαλω ολα τα μπουλονια με τον τροχο πατημενο στο εδαφος.

                Με τη δικη σου μεθδο, επειδη ειναι κατηφορικο το εδαφος θα εχω θεμα;

                Αν δεν έχεις όλα τα απαραίτητα δεν τρέχει τίποτα, ακόμα και με το χειρόφρενο κάνεις δουλειά, αλλά για καλό και για κακό, βάλε μια πέτρα ή ένα τάκο στις μπροστινές ρόδες, τρίποδα δεν χρειάζεσαι αφού θα σηκώνεις κάθε τροχό για 2-3 εκ. από το έδαφος για 5 λεπτά, μετά θα το κατεβάσεις και θα σηκώσεις τον άλλο, καλό το by the book αλλά η ασφάλεια και πρέπει να πέρνουμε τα μέτρα μας, όμως χρειάζεται μαζί με τα εργαλεία και απλή λογική.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra @mikekal last edited by

                  οποτε λες, να μην βγαλω ολα τα μπουλονια με τον τροχο πατημενο στο εδαφος.

                  Με τη δικη σου μεθδο, επειδη ειναι κατηφορικο το εδαφος θα εχω θεμα;

                  Όχι βέβαια, δεν θα τα βγάλεις όλα όταν το αυτοκίνητο πατάει κάτω, σκέψου λίγο και κάνε αυτό που σου προτείνω και δεν θα έχεις πρόβλημα, υποθέτω ότι είναι άσφαλτος και όχι χώμα στην κατηφόρα που είσαι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Επειδή κανείς δε μπορεί να μαντέψει τί δυνάμεις ασκούνται στη κάθε ρόδα σε ένα παρκαρισμένο αμάξι, που θα μπορούσαν να 'σπρώξουν' τη ζάντα όταν λύσεις τα μπουλόνια, γι αυτό σου προτείνει να σηκώσεις ελάχιστα τον κάθε τροχό ώστε να τον αποφορτίσεις πριν ξεβιδώσεις...

                    Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ και σε τελείως επίπεδο οδόστρωμα ίσως έβγαζα ένα ένα τα τάσια (σφιγκοντας ξανά), αλλά τώρα που το σκέφτομαι, αυτό που προτείνει ο Quadra είναι το σωστό και ασφαλές, αρκεί να μην έχει κλίσεις ο δρόμος και πέσει το αμάξι!

                    Να πω κάτι για ευκολία, αν τύχει να περάσεις από βουλκανιζατερ που δεν έχει δουλειά και του ζητήσεις 'μπορούμε να αφαιρέσουμε τα τάσια' τί θα σου πάρει, 5€ ? Ή εξήγησε του και συνδύασε το με μια εργασία, πχ. μπρος πίσω τα λάστιχα ή ένα έλεγχο ζυγοστάθμισης και φούσκωμα, κατά την τοποθέτηση μετά το βάψιμο, πάλι πιστεύω ελάχιστα ευρώ θα πάρει ένα μαγαζί που έχει κενό χρόνο.

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Από περιέργεια ρωτάω, που θα πάει το αμάξι όταν πατάνε κάτω οι 3 ρόδες του και η τέταρη είναι σηκωμένη 2 πόντους το λάστιχο στον αέρα  και όταν ο χρόνος που θα κάνει για τα 2 τελευταία μπουλόνια να τα βγάλει και να τα βάλει είναι 1 λεπτό ?

                      Αλήθεια όσοι λένε τη γνώμη τους και καλά κάνουν, πόσες φορές έχουν σηκώσει αμάξι, με τι γρύλο, πόσες φορές έχουνε μπεί από κάτω να δουλέψουν, και πόσες φορές έχουν τακάρει ένα αυτοκίνητο στον ένα ή και στους 4 τροχούς ? Από περιέργεια ρωτάω.

                      Γιατί όταν προτείνω κάτι στα τεχνικά θέματα είναι πρώτα τσεκαρισμένο πολλές φορές από εμένα γιατί δεν είμαι στο γραφείο να φαντασιώνομαι δυσκολίες και κινδύνους αλλά είμαι στο πεδίο ( λέξη της μόδας τελευταία ) αυτά για την τάξη, γιατί πολλές φορές εδώ για το παραμικρό τρομάζουν τους ερωτώντες με φανταστικές δυσκολίες και κινδύνους και από άγνοια των συνθηκών αντί να ενθαρύνουν και να βοηθήσουν φρενάρουν κάποιον που ήθελε να κάνει κάτι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Εγώ του πρότεινα να ακολουθήσει τη συμβουλή σου, ή εφόσον ρωτάει ο άνθρωπος (άρα δεν είναι κάτι που το χει πανεύκολο), να περάσει από ένα μαγαζί με μικρό αντίτιμο (ή και δωρεάν) να τον εξυπηρετήσουν μέσα σε δευτερόλεπτα. Ποια είναι η ένσταση;

                        (μια και βλέπω ότι υπάρχει πρόθεση διαμάχης για οποιοδήποτε ξεκάρφωτο θέμα συζητήσουμε).

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dgrgtc last edited by

                          Τι αυτοκίνητο είναι???

                          Εμένα σε ένα Grande Punto που είχα και έκανα την ίδια εργασία τα τάσια του κατασκευαστή έβγαιναν βγάζοντας τα τρία μπουλόνια από τα τέσσερα...ρίξε μια ματιά στο βιβλίο οδηγιών...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • 106s16
                            106s16 last edited by

                            κ.Παναγιώτη δεν αμφισβητώ τις τεχνικές σου γνώσεις και συμβουλές, αλλά  από αυτά που γράφει ο θεματοθέτης φαίνεται ότι δεν έχει αλλάξει ούτε λάστιχο (αν κάνω λάθος συγνώμη) και μιλάει για κατηφόρα και για τον μανίσιο γρύλο που γλιστράει για πλάκα και θέλει ιδιαίτερη προσοχή στα σημάδια που πρέπει να τοποθετεθεί και  προφανώς χωρίς να έχει στην διάθεσή του ούτε τάκους ούτε σφήνες για τους τροχούς, ας πάει τουλάχιστον σε ένα πάρκινγκ να κάνει ότι κάνει, προσωπικά στα 57 μου έχω συρθεί άπειρες φορές κάτω από τα αυτοκίνητα μου αλλά πάντα με ασφάλεια επίπεδο έδαφος τσιμέντο ,σωστό  γρύλο, έξτρα  τακάρισμα  ή τρίποδο και το ζαντολάστιχο από ''κάτω'' μέχρι και πισαρισμα έχω κάνει έτσι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              ggab @106s16 last edited by

                              κ.Παναγιώτη δεν αμφισβητώ τις τεχνικές σου γνώσεις και συμβουλές, αλλά  από αυτά που γράφει ο θεματοθέτης φαίνεται ότι δεν έχει αλλάξει ούτε λάστιχο (αν κάνω λάθος συγνώμη) και μιλάει για κατηφόρα και για τον μανίσιο γρύλο που γλιστράει για πλάκα και θέλει ιδιαίτερη προσοχή στα σημάδια που πρέπει να τοποθετεθεί και  προφανώς χωρίς να έχει στην διάθεσή του ούτε τάκους ούτε σφήνες για τους τροχούς, ας πάει τουλάχιστον σε ένα πάρκινγκ να κάνει ότι κάνει, προσωπικά στα 57 μου έχω συρθεί άπειρες φορές κάτω από τα αυτοκίνητα μου αλλά πάντα με ασφάλεια επίπεδο έδαφος τσιμέντο ,σωστό  γρύλο, έξτρα  τακάρισμα  ή τρίποδο και το ζαντολάστιχο από ''κάτω'' μέχρι και πισαρισμα έχω κάνει έτσι.

                              Συμφωνω απολυτα μαζι σου. Κατηφορα και γρυλος δεν πανε μαζι! Το γραφουν αλλωστε ολα τα βιβλια των κατασκευαστων για επιπεδο εδαφος.

                              Μπορει να γινει σε κατηφορα αλλα μια φορα θα γινει η μακακια και ...........!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr