-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Τελικά όμως το C3 έχει πουλήσει πολύ, και συνεχίζει να πουλάει Ευρώπη. Μήπως κάνουν κάτι καλά;
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αποσύρθηκε από την Ευρώπη, οποιαδήποτε αιτιολόγηση και ερμηνεία να δώσουμε, το C3 είναι εδώ, και περισσότερο επιτυχημένο, πριν 9 χρόνια περίπου όταν έκανα την επιλογή μου για μικρό C3 πήρα, i put my money where my mouth is, και ακόμη έχουμε μια επιτυχημένη σχέση, και ακόμη έχει συγκρατήσει περίπου το 60% της αξίας του.
Λοχιοσημο!
-
Αυτο σου λεω, πως για εμενα ετσι οπως πηγα να παρω προσφορα ειναι σαφως υποδεεστερο αυτοκινητο. Το οδηγησα κιολας, δεν ειχαν το αυτοματο. Το οδηγησα 5 φορες. Οκ ενα κανονικο αυτοκινητο ειναι και οντως ειναι ανετο αλλα μεχρι εκει. Δεν μπορει να παιξει το ρολο ενος κυριου οικογενειακου, δεν εχει ιδιες κατανσλωσεις, δεν εχει ιδιο εξοπλισμο, και παραδοξως για εμενα που ειμαι γαλλοφιλος το baleno ειχε καλυτερο πατημα σε στροφες αλλα και δυναμη κινητηρα.
Ε τι αλλο θες, ας το αγοραζουν... αλλα ειναι υποδεεστερο.
Το δικο σου c3 ειναι σαφως καλυτερο του σημερινου ιδιαιτερα η εκδοση με το zenith, σαφως και πιο ποιοτικο στα σημεια.
Εχεις οδηγησει το νεο, εχεις μπει στις πισω θεσεις του, απλα δεν χωρα ενηλικας;
Το νεο ειναι ακομα πιο πλαδαρο, με τον ιδιο εξοπλισμο που ειχες εσυ τοτε. Ξεκαθαρα ηταν ενα αυτοκινητο απλα για να βγει, δεν εξελιξαν τιποτα νεο πανω του, οπως π.χ στο νεο 208
Οποτε, γιατι να κρινω ενα αυτοκινητο μονο απο τις πωλησεις του οταν το βλεπω μπροστα μου πως ειναι υποδεεστερο;
-
Αυτο σου λεω, πως για εμενα ετσι οπως πηγα να παρω προσφορα ειναι σαφως υποδεεστερο αυτοκινητο. Το οδηγησα κιολας, δεν ειχαν το αυτοματο. Το οδηγησα 5 φορες. Οκ ενα κανονικο αυτοκινητο ειναι και οντως ειναι ανετο αλλα μεχρι εκει. Δεν μπορει να παιξει το ρολο ενος κυριου οικογενειακου, δεν εχει ιδιες κατανσλωσεις, δεν εχει ιδιο εξοπλισμο, και παραδοξως για εμενα που ειμαι γαλλοφιλος το baleno ειχε καλυτερο πατημα σε στροφες αλλα και δυναμη κινητηρα.
Ε τι αλλο θες, ας το αγοραζουν... αλλα ειναι υποδεεστερο.
Το δικο σου c3 ειναι σαφως καλυτερο του σημερινου ιδιαιτερα η εκδοση με το zenith, σαφως και πιο ποιοτικο στα σημεια.
Εχεις οδηγησει το νεο, εχεις μπει στις πισω θεσεις του, απλα δεν χωρα ενηλικας;
Το νεο ειναι ακομα πιο πλαδαρο, με τον ιδιο εξοπλισμο που ειχες εσυ τοτε. Ξεκαθαρα ηταν ενα αυτοκινητο απλα για να βγει, δεν εξελιξαν τιποτα νεο πανω του, οπως π.χ στο νεο 208
Οποτε, γιατι να κρινω ενα αυτοκινητο μονο απο τις πωλησεις του οταν το βλεπω μπροστα μου πως ειναι υποδεεστερο;
-
Αυτο σου λεω, πως για εμενα ετσι οπως πηγα να παρω προσφορα ειναι σαφως υποδεεστερο αυτοκινητο. Το οδηγησα κιολας, δεν ειχαν το αυτοματο. Το οδηγησα 5 φορες. Οκ ενα κανονικο αυτοκινητο ειναι και οντως ειναι ανετο αλλα μεχρι εκει. Δεν μπορει να παιξει το ρολο ενος κυριου οικογενειακου, δεν εχει ιδιες κατανσλωσεις, δεν εχει ιδιο εξοπλισμο, και παραδοξως για εμενα που ειμαι γαλλοφιλος το baleno ειχε καλυτερο πατημα σε στροφες αλλα και δυναμη κινητηρα.
Ε τι αλλο θες, ας το αγοραζουν... αλλα ειναι υποδεεστερο.
Το δικο σου c3 ειναι σαφως καλυτερο του σημερινου ιδιαιτερα η εκδοση με το zenith, σαφως και πιο ποιοτικο στα σημεια.
Εχεις οδηγησει το νεο, εχεις μπει στις πισω θεσεις του, απλα δεν χωρα ενηλικας;
Το νεο ειναι ακομα πιο πλαδαρο, με τον ιδιο εξοπλισμο που ειχες εσυ τοτε. Ξεκαθαρα ηταν ενα αυτοκινητο απλα για να βγει, δεν εξελιξαν τιποτα νεο πανω του, οπως π.χ στο νεο 208
Οποτε, γιατι να κρινω ενα αυτοκινητο μονο απο τις πωλησεις του οταν το βλεπω μπροστα μου πως ειναι υποδεεστερο;
-
Αυτο σου λεω, πως για εμενα ετσι οπως πηγα να παρω προσφορα ειναι σαφως υποδεεστερο αυτοκινητο. Το οδηγησα κιολας, δεν ειχαν το αυτοματο. Το οδηγησα 5 φορες. Οκ ενα κανονικο αυτοκινητο ειναι και οντως ειναι ανετο αλλα μεχρι εκει. Δεν μπορει να παιξει το ρολο ενος κυριου οικογενειακου, δεν εχει ιδιες κατανσλωσεις, δεν εχει ιδιο εξοπλισμο, και παραδοξως για εμενα που ειμαι γαλλοφιλος το baleno ειχε καλυτερο πατημα σε στροφες αλλα και δυναμη κινητηρα.
Ε τι αλλο θες, ας το αγοραζουν... αλλα ειναι υποδεεστερο.
Το δικο σου c3 ειναι σαφως καλυτερο του σημερινου ιδιαιτερα η εκδοση με το zenith, σαφως και πιο ποιοτικο στα σημεια.
Εχεις οδηγησει το νεο, εχεις μπει στις πισω θεσεις του, απλα δεν χωρα ενηλικας;
Το νεο ειναι ακομα πιο πλαδαρο, με τον ιδιο εξοπλισμο που ειχες εσυ τοτε. Ξεκαθαρα ηταν ενα αυτοκινητο απλα για να βγει, δεν εξελιξαν τιποτα νεο πανω του, οπως π.χ στο νεο 208
Οποτε, γιατι να κρινω ενα αυτοκινητο μονο απο τις πωλησεις του οταν το βλεπω μπροστα μου πως ειναι υποδεεστερο;
Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές