Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 118
    • 119
    • 46 / 119
    Περί αυτοκίνησης
    34
    2377
    30969
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @super-t last edited by

      1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

      1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

      Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

      Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

      Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap @super-t last edited by

        1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

        1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

        Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

        Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

        Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap @super-t last edited by

          1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

          1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

          Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

          Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

          Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap @super-t last edited by

            1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

            1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

            Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

            Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

            Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap @super-t last edited by

              1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

              1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

              Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

              Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

              Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap @super-t last edited by

                1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @super-t last edited by

                  1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                  1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                  Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                  Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                  Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap @super-t last edited by

                    1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                    1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                    Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                    Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                    Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap @super-t last edited by

                      1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                      1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                      Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                      Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                      Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap @super-t last edited by

                        1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                        1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                        Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                        Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                        Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap @super-t last edited by

                          1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                          1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                          Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                          Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                          Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap @super-t last edited by

                            1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                            1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                            Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                            Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                            Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap @super-t last edited by

                              1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                              1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                              Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                              Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                              Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap @super-t last edited by

                                1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                                1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                                Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                                Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                                Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap @super-t last edited by

                                  1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                                  1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                                  Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                                  Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                                  Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap @super-t last edited by

                                    1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                                    1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                                    Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                                    Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                                    Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap @super-t last edited by

                                      1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                                      1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                                      Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                                      Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                                      Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap @super-t last edited by

                                        1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                                        1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                                        Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                                        Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                                        Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @super-t last edited by

                                          1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                                          1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                                          Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                                          Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                                          Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap @super-t last edited by

                                            1 στην ευρωπη η αγοραστικη δυναμη σου δινει την δυνατοτητα να ανταποκριθεις και σε υψηλοτερες τιμες. Οποτε πας σε αλλα αυτοκινητα. Για παραδειγμα εγω πηγαινα για πολο, αλλα εφτανε με τα ιδια στ 22 χιλιαρικα ε οχι ακομα και τα 19 ητσν πολλα, μια στραβη να ειχα θα εμενα χωρις χρημαρα. Εξω τα εχουν για πλακα τα 22 και 24 σχετικα με εμα;ς

                                            1. Οι φτωχες χωρες εχουν αυτο που εχουμε και εμεις. Δεν εχουν να φανε αλλα ενα καλο αυτοκινητο συνηθως μεταχειρησμενο απο γερμανια το αγοραζουν. Οχι ολοι αλλα αρκετοι. (Αυτο ειναι μια πραγμστικοτητα, δεκτον. Αυτην την επιλογη των καταναλωτων με αυτην την ιδιοσυγκρασια, εγω προσωπικα, την χαρακτηριζω γελοια, Οι γκουρου των πωλησεων τους ονομαζουν irrational consumers ,στα λιμανια τους λενε μ@@@κες, διοτι σπαταλουν τεραστιο ποσοστο του εισοδηματος τους για να δειξουν οτι εν δυναμη ισως θα μπορουσαν να ειχαν αλλο εισοδημα, μια ψευτικη δηλαδη εικονα και ταυτοτητα)

                                            Δηλαδη το αυτοκινητο πηγε και εκατσε αναμεσα σε ενα κενο και δεν επιασε. Το οτι δηλαδη οι πλουσιες χωρες μπορουσαν να αγορασουν τα δικα τους ευρωπαϊκα και οι φτωχες κυριως βαλκανικες χωρες ηθελαν να μοιαξουν τις πλουσιες εικονικα αγοραζοντας ακριβοτερα αυτοκινητα ειτε ως μεταχειρησμενα με ακριβη συντηρηση και κοστος

                                            Κακο marketing εκ του αποτελεσματος, δεν υπολογισαν οι ιαπωνες αυτο το στοιχειο στην ιδιοσυγκρασια κυριως των φτωχωτερων αγορων.

                                            Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ως αυτοκινητο ειναι πολυ εξυπνο με πολλα προσοντα για μια νεα οικογενεια.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 46 / 119
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr