Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οικονομικές δυνατότητες και αυτοκινητιστικές επιλογές
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 118
    • 119
    • 74 / 119
    Περί αυτοκίνησης
    34
    2376
    31089
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @nontaskatsaras last edited by

      το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

      Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

      Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dublin @nontaskatsaras last edited by

        το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

        Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

        Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin @nontaskatsaras last edited by

          το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

          Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

          Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dublin @nontaskatsaras last edited by

            το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

            Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

            Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dublin @nontaskatsaras last edited by

              το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

              Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

              Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dublin @nontaskatsaras last edited by

                το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dublin @nontaskatsaras last edited by

                  το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                  Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                  Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dublin @nontaskatsaras last edited by

                    το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                    Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                    Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dublin @nontaskatsaras last edited by

                      το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                      Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                      Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dublin @nontaskatsaras last edited by

                        το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                        Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                        Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dublin @nontaskatsaras last edited by

                          το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                          Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                          Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dublin @nontaskatsaras last edited by

                            το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                            Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                            Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dublin @nontaskatsaras last edited by

                              το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                              Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                              Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dublin @nontaskatsaras last edited by

                                το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                                Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                                Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dublin @nontaskatsaras last edited by

                                  το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                                  Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                                  Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dublin @nontaskatsaras last edited by

                                    το καινούργιο C3 δεν το έχω οδηγήσει, είναι πολύ συμπαθητικό σε design βέβαια και αυτό μετράει σε αυτή την κατηγορία πολύ περισσότερο από τα πρακτικά οικογενειακά. και εγώ πιστεύω ότι το Baleno έχει θέση στην κατηγορία και όλα τα μοντέλα (the more the merrier!), απλά παρά έχει 'μικρά' σε μήκος αυτοκίνητα η Suzuki και κάπου εκεί χάθηκε η μπάλα. Πόσα μοντέλα θα χωρέσουν στα 4 μέτρα και κάτω; και πόσα στα 4.30 και κάτω;!

                                    Το point μου ήταν ότι ο καθένας ψάχνει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητό του, και τα μικρά Ευρωπαϊκά πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη μάλλον επειδή οι Ευρωπαίοι ξέρουν καλύτερα το κοινό τους!

                                    Ας πούμε τα diesel είναι ακόμη το 1/3 των πωλήσεων, και εγώ όταν έψαχνα αυτοκίνητο, έπρεπε να αποκλείσω Suzuki/Toyota γι' αυτό το λόγο. Η κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της και οι κατασκευαστές πρέπει να τις σεβαστούν, αλλιώς γίνεται αυτό που έγινε με το Baleno.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap @dublin last edited by

                                      Ναι ο προεδρος της suzuki διαβασα πως θα σταματησει αυτην την τακτικη του δυο αυτοκινητα σε καθε κατηγορια.

                                      Το point σου ειναι σωστο, εγω οπως ανεφερα πολλες φορες θεωρω γελοιους αυτους που απλωνουν τα ποδια οχι περα απο το παλωμα αλλα μεχρι το σαλονι, αλλο το ενα αλλο το αλλο. Αυτοι ειναι γελοιοι γενικως ως προσωπικότητες και δεν μπαινουν ουτε και στο σκεπτικο τον στρατηγικων σχεδιασμων του μαρκετινγκ, αντε βαζουν ενα μικρο ποσοστο για αυτους, αλλα δεν του δινουν σημασια.

                                      Να ομως που πρεπει να κοιταξουν ξανα τον σχεδιασμο διοτι η πραγμστικοτητα εδειξε πως εδω στην χωρα μας αλλα και αλλου ακουστηκε εντονα το 'ειναι ινδικο....τριτης χωρας κτλ.'

                                      Και αυτοι το ξεσκισαν , δεν αφησαν σημειο για σημειο πουνα μην βαζουν το maruti, αυτα ειναι σημαντικα λαθη στρατηγικης και δειγμα προχειροδουλειας, βαρεμαρσς κτλ.  Ακου maruti, στην Ευρωπη απευθυνεσαι βρε μπαγλαμα....σαν ιταλικη μαρκα γράσου  ακουγεται

                                      Φαινεται οι μετοχοι παραπονέθηκαν για την ευρωπη διοτι ασιατικες χωρες παει πολυ καλα.

                                      Γενικα ειναι εμφανης η αμηχανια της στρατιγικης της στην ευρωπη. Εχει χασει τη μπαλα με εκδοσεις, κινητηρες μοντελα...ελπιζω να συγκεντρωθει.

                                      Παντως περα απο το ντιζαϊν και πες της ανεσης, αν και η c3 πλεει εντονα, πουθενα δεν ειναι καλυτερο το c3 εναντι του baleno...

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap @dublin last edited by

                                        Ναι ο προεδρος της suzuki διαβασα πως θα σταματησει αυτην την τακτικη του δυο αυτοκινητα σε καθε κατηγορια.

                                        Το point σου ειναι σωστο, εγω οπως ανεφερα πολλες φορες θεωρω γελοιους αυτους που απλωνουν τα ποδια οχι περα απο το παλωμα αλλα μεχρι το σαλονι, αλλο το ενα αλλο το αλλο. Αυτοι ειναι γελοιοι γενικως ως προσωπικότητες και δεν μπαινουν ουτε και στο σκεπτικο τον στρατηγικων σχεδιασμων του μαρκετινγκ, αντε βαζουν ενα μικρο ποσοστο για αυτους, αλλα δεν του δινουν σημασια.

                                        Να ομως που πρεπει να κοιταξουν ξανα τον σχεδιασμο διοτι η πραγμστικοτητα εδειξε πως εδω στην χωρα μας αλλα και αλλου ακουστηκε εντονα το 'ειναι ινδικο....τριτης χωρας κτλ.'

                                        Και αυτοι το ξεσκισαν , δεν αφησαν σημειο για σημειο πουνα μην βαζουν το maruti, αυτα ειναι σημαντικα λαθη στρατηγικης και δειγμα προχειροδουλειας, βαρεμαρσς κτλ.  Ακου maruti, στην Ευρωπη απευθυνεσαι βρε μπαγλαμα....σαν ιταλικη μαρκα γράσου  ακουγεται

                                        Φαινεται οι μετοχοι παραπονέθηκαν για την ευρωπη διοτι ασιατικες χωρες παει πολυ καλα.

                                        Γενικα ειναι εμφανης η αμηχανια της στρατιγικης της στην ευρωπη. Εχει χασει τη μπαλα με εκδοσεις, κινητηρες μοντελα...ελπιζω να συγκεντρωθει.

                                        Παντως περα απο το ντιζαϊν και πες της ανεσης, αν και η c3 πλεει εντονα, πουθενα δεν ειναι καλυτερο το c3 εναντι του baleno...

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @dublin last edited by

                                          Ναι ο προεδρος της suzuki διαβασα πως θα σταματησει αυτην την τακτικη του δυο αυτοκινητα σε καθε κατηγορια.

                                          Το point σου ειναι σωστο, εγω οπως ανεφερα πολλες φορες θεωρω γελοιους αυτους που απλωνουν τα ποδια οχι περα απο το παλωμα αλλα μεχρι το σαλονι, αλλο το ενα αλλο το αλλο. Αυτοι ειναι γελοιοι γενικως ως προσωπικότητες και δεν μπαινουν ουτε και στο σκεπτικο τον στρατηγικων σχεδιασμων του μαρκετινγκ, αντε βαζουν ενα μικρο ποσοστο για αυτους, αλλα δεν του δινουν σημασια.

                                          Να ομως που πρεπει να κοιταξουν ξανα τον σχεδιασμο διοτι η πραγμστικοτητα εδειξε πως εδω στην χωρα μας αλλα και αλλου ακουστηκε εντονα το 'ειναι ινδικο....τριτης χωρας κτλ.'

                                          Και αυτοι το ξεσκισαν , δεν αφησαν σημειο για σημειο πουνα μην βαζουν το maruti, αυτα ειναι σημαντικα λαθη στρατηγικης και δειγμα προχειροδουλειας, βαρεμαρσς κτλ.  Ακου maruti, στην Ευρωπη απευθυνεσαι βρε μπαγλαμα....σαν ιταλικη μαρκα γράσου  ακουγεται

                                          Φαινεται οι μετοχοι παραπονέθηκαν για την ευρωπη διοτι ασιατικες χωρες παει πολυ καλα.

                                          Γενικα ειναι εμφανης η αμηχανια της στρατιγικης της στην ευρωπη. Εχει χασει τη μπαλα με εκδοσεις, κινητηρες μοντελα...ελπιζω να συγκεντρωθει.

                                          Παντως περα απο το ντιζαϊν και πες της ανεσης, αν και η c3 πλεει εντονα, πουθενα δεν ειναι καλυτερο το c3 εναντι του baleno...

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap @dublin last edited by

                                            Ναι ο προεδρος της suzuki διαβασα πως θα σταματησει αυτην την τακτικη του δυο αυτοκινητα σε καθε κατηγορια.

                                            Το point σου ειναι σωστο, εγω οπως ανεφερα πολλες φορες θεωρω γελοιους αυτους που απλωνουν τα ποδια οχι περα απο το παλωμα αλλα μεχρι το σαλονι, αλλο το ενα αλλο το αλλο. Αυτοι ειναι γελοιοι γενικως ως προσωπικότητες και δεν μπαινουν ουτε και στο σκεπτικο τον στρατηγικων σχεδιασμων του μαρκετινγκ, αντε βαζουν ενα μικρο ποσοστο για αυτους, αλλα δεν του δινουν σημασια.

                                            Να ομως που πρεπει να κοιταξουν ξανα τον σχεδιασμο διοτι η πραγμστικοτητα εδειξε πως εδω στην χωρα μας αλλα και αλλου ακουστηκε εντονα το 'ειναι ινδικο....τριτης χωρας κτλ.'

                                            Και αυτοι το ξεσκισαν , δεν αφησαν σημειο για σημειο πουνα μην βαζουν το maruti, αυτα ειναι σημαντικα λαθη στρατηγικης και δειγμα προχειροδουλειας, βαρεμαρσς κτλ.  Ακου maruti, στην Ευρωπη απευθυνεσαι βρε μπαγλαμα....σαν ιταλικη μαρκα γράσου  ακουγεται

                                            Φαινεται οι μετοχοι παραπονέθηκαν για την ευρωπη διοτι ασιατικες χωρες παει πολυ καλα.

                                            Γενικα ειναι εμφανης η αμηχανια της στρατιγικης της στην ευρωπη. Εχει χασει τη μπαλα με εκδοσεις, κινητηρες μοντελα...ελπιζω να συγκεντρωθει.

                                            Παντως περα απο το ντιζαϊν και πες της ανεσης, αν και η c3 πλεει εντονα, πουθενα δεν ειναι καλυτερο το c3 εναντι του baleno...

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 74 / 119
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr