-
Έχω ένα opel astra του 2006.Τελευταία μου παρουσιάζει ένα πρόβλημα το aircontition.Σταματάει να δουλεύει από μόνο του,όχι πάντα ,μόνο σε ταξίδια.Τι εννοώ,την πρώτη φορά μου το έκανε ενώ γυρνούσα στη Θεσσαλονίκη μέσω της Εγνατίας οδού από ένα χωριό ,γύρω στα 100 χλμ απόσταση και μετά από κανένα μισάωρο με ταχύτητες Εγνατίας (110-130χλμ/ώρα).
Την επόμενη μέρα δούλευε κανονικά.Εντάξει λέω τυχαίο θα ήταν.Μετά από πολλές διαδρομές μέσα στην πόλη γιά αρκετές μέρες όλα ρολόι.
Πάω Χαλκιδική γιά Σαββατοκύριακο καμιά εξηνταριά χλμ απόσταση,μπάνιο ,διαδρομές εκεί κοντά όλα καλά.Στην επιστροφή και ενώ κινούμαι στον δρόμο προς Θεσσαλονίκη,ξαφνικά πάλι κόβει το aircontition.Φυσικά όλες οι διαδρομές που περιγράφω γίνονται με τον κλιματισμό αναμμένο.Πάω το αμάξι στο συνεργείο μου λέει θα κάνουμε service το aircontition αλλαγή υγρών καθάρισμα του ψυγείου,160 ευρώ.Δεν το αφήνω ,μου φάνηκαν πολλά τα λεφτά.Την άλλη μέρα πάω σε άλλον,μου λέει τα ίδια συν ότι θα αλλάξει και ένα ρελέ,μήπως φταίει αυτό που κόβει,70 ευρώ.Παρακολούθησε το μου λέει και αν το ξανακάνει το ψάχνουμε περισσότερο.Οκ λέω.
Την άλλη μέρα φεύγω ταξίδι Κέρκυρα.Θεσσαλονίκη-Μέτσοβο όλα καλά,ο κλιματισμός δουλεύει σε όλη τη διαδρομή.Αφού πίνω καφέ στο Μέτσοβο,ξεκινάω γιά Ηγουμενίτσα και εκεί το aircontition κόβει.
Μένω μια εβδομάδα στην Κέρκυρα,με καθημερινές διαδρομές στο νησί για μπάνια και αξιοθέατα,αρκετά χλμ κάθε μέρα και ο κλιματισμός να δουλεύει κανονικά.Τα χλμ εκεί αρκετά αλλά οι μέσες ωριαίες ταχύτητες εκεί πολύ χαμηλές λόγω δρόμων.Τα λέω αυτά μήπως παίζουν κάποιο ρόλο στο πρόβλημα.Στην επιστροφή γιά Θεσσαλονίκη από Ηγουμενίτσα ,κάπου στην μέση της διαδρομής ,το aircontition πάλι κόβει και μέχρι την Θεσσαλονίκη ήρθα με ανοιχτά παράθυρα.Τι μπορεί να είναι ρε παιδιά;Σημειωτέον ότι κάθε φορά που συμβαίνει αυτό ,την επόμενη μέρα αφού κρυώσει-ξεκουραστεί το κλιματιστικό,δουλεύει κανονικά. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
Και συγνώμη γιά το μακροσκελές μήνυμα. -
Έχω ένα opel astra του 2006.Τελευταία μου παρουσιάζει ένα πρόβλημα το aircontition.Σταματάει να δουλεύει από μόνο του,όχι πάντα ,μόνο σε ταξίδια.Τι εννοώ,την πρώτη φορά μου το έκανε ενώ γυρνούσα στη Θεσσαλονίκη μέσω της Εγνατίας οδού από ένα χωριό ,γύρω στα 100 χλμ απόσταση και μετά από κανένα μισάωρο με ταχύτητες Εγνατίας (110-130χλμ/ώρα).
Την επόμενη μέρα δούλευε κανονικά.Εντάξει λέω τυχαίο θα ήταν.Μετά από πολλές διαδρομές μέσα στην πόλη γιά αρκετές μέρες όλα ρολόι.
Πάω Χαλκιδική γιά Σαββατοκύριακο καμιά εξηνταριά χλμ απόσταση,μπάνιο ,διαδρομές εκεί κοντά όλα καλά.Στην επιστροφή και ενώ κινούμαι στον δρόμο προς Θεσσαλονίκη,ξαφνικά πάλι κόβει το aircontition.Φυσικά όλες οι διαδρομές που περιγράφω γίνονται με τον κλιματισμό αναμμένο.Πάω το αμάξι στο συνεργείο μου λέει θα κάνουμε service το aircontition αλλαγή υγρών καθάρισμα του ψυγείου,160 ευρώ.Δεν το αφήνω ,μου φάνηκαν πολλά τα λεφτά.Την άλλη μέρα πάω σε άλλον,μου λέει τα ίδια συν ότι θα αλλάξει και ένα ρελέ,μήπως φταίει αυτό που κόβει,70 ευρώ.Παρακολούθησε το μου λέει και αν το ξανακάνει το ψάχνουμε περισσότερο.Οκ λέω.
Την άλλη μέρα φεύγω ταξίδι Κέρκυρα.Θεσσαλονίκη-Μέτσοβο όλα καλά,ο κλιματισμός δουλεύει σε όλη τη διαδρομή.Αφού πίνω καφέ στο Μέτσοβο,ξεκινάω γιά Ηγουμενίτσα και εκεί το aircontition κόβει.
Μένω μια εβδομάδα στην Κέρκυρα,με καθημερινές διαδρομές στο νησί για μπάνια και αξιοθέατα,αρκετά χλμ κάθε μέρα και ο κλιματισμός να δουλεύει κανονικά.Τα χλμ εκεί αρκετά αλλά οι μέσες ωριαίες ταχύτητες εκεί πολύ χαμηλές λόγω δρόμων.Τα λέω αυτά μήπως παίζουν κάποιο ρόλο στο πρόβλημα.Στην επιστροφή γιά Θεσσαλονίκη από Ηγουμενίτσα ,κάπου στην μέση της διαδρομής ,το aircontition πάλι κόβει και μέχρι την Θεσσαλονίκη ήρθα με ανοιχτά παράθυρα.Τι μπορεί να είναι ρε παιδιά;Σημειωτέον ότι κάθε φορά που συμβαίνει αυτό ,την επόμενη μέρα αφού κρυώσει-ξεκουραστεί το κλιματιστικό,δουλεύει κανονικά. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
Και συγνώμη γιά το μακροσκελές μήνυμα. -
Νομίζω στα opel συνήθως χαλάει κάποιο πηνίο ή ο συμπλέκτης του συνπιεστη... καλύτερα να επισκεφθείς κάποιο εξειδικευμένο στον κλιματισμό συνεργείο κατά τη γνώμη μου
-
αυτό λέγεται διακοπτόμενη λειτουργία του συμπλέκτη του κομπρέσορα, κλασική περίπτωση βλάβης για έναν έμπειρο σε A/C
-
Διορθώνεται αυτό 'η χρειάζεται αλλαγή ο κομπρέσορας;
-
Ο τεχνικός, αφού τσεκάρει ρεύματα, ρελέδες και πιέσεις υψηλή -χαμηλή κλιματιστικού, μετά από αξιολόγηση λειτουργίας συμπιεστή, θα τον ανοίξει για να δει σε τι κατάσταση είναι το εσωτερικό από το καπάκι περιστροφής, και ανάλογα θα προχωρήσει.
-
Παγώνει η βαλβίδα εκτόνωσης κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού και μαζεύουν πάγο οι σωληνώσεις, αυτό συμβαίνει συνήθως σε ταχύτητες εκτός πόλης, αυτό γιατί ...
Έχει πρόβλημα η βαλβίδα
Θέλει καθαρισμό το σύστημα
Περιοδική απενεργοποίηση του συμπιεστή.
Επικάλυψη πάγου στις σωλήνες και τον εξατμιστή.
Παραμονή της βαλβίδας σε ανοικτή θέση για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Συχνή παροχή ψυχρού αέρα.
Αστάθεια στη λειτουργία του συστήματος ψύξης.
Η πίεσης της κεφαλής και της πίεσης αναρρόφησης, είναι χαμηλότερες από τις φυσιολογικές.
Εισροή υπερβολικής ποσότητας ψυκτικού μέσου στον εξατμιστή.
Οι μηχανικές κρούσεις από τις λακκούβες, η επίδραση του ατμοσφαιρικού κλίματος και η λανθασμένη τοποθέτηση ή ρύθμιση των βαλβίδων, αποτελούν τις βασικότερες αιτίες βλάβης ή δυσλειτουργίας του τμήματος. Επίσης η χρήση λανθασμένου τύπου ψυκτικού επιφέρει το μπούκωμα του συστήματος και το μπλοκάρισμα της ράβδου κίνησης της βαλβίδας εκτόνωσης. Το μπούκωμα του φίλτρου και η εισροή αέρα ή υγρασίας στο σύστημα κλιματισμού, επιφέρει σπάσιμο της βαλβίδας. Η υπερβολικά μικρή διατομή ροής του ακροφυσίου της βαλβίδας εκτόνωσης ή η λανθασμένη τοποθέτηση και ρύθμισή της, θα οδηγήσει από τη μία σε πρόωρη βλάβη της βαλβίδας, αλλά από την άλλη και στη λανθασμένη λειτουργία ολόκληρου του συστήματος κλιματισμού του αυτοκινήτου
Μου τυχαίνει και εμένα, εγώ το κλείνω για 10΄και το ξεκινάω πάλι αλλά σε ταχύτητες 130-150 χλμ το κάνει συχνά, μέσα στην πόλη μόνο όταν λειτουργεί πάνω από 1 ώρα..
-
Κανένα τζιμάνι στη Θεσσαλονίκη να το δεί;
-
Παγώνει η βαλβίδα εκτόνωσης κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού και μαζεύουν πάγο οι σωληνώσεις, αυτό συμβαίνει συνήθως σε ταχύτητες εκτός πόλης, αυτό γιατί ...
Αυτό (να παγώσουν οι σωληνώσεις) μου έχει τύχει 1 φορά σε ταξίδι (φτάνοντας κιόλας) και μου είχε πει ο μηχανικός ότι φταίει που το είχα σε ανακύκλωση και χαμηλή ταχύτητα ανεμιστήρα για πολύ ώρα.
Μπορείς όμως να το δεις πολύ εύκολα. Τη στιγμή που θα σταματήσει να δουλεύει καλά, σταμάτα δεξιά, άνοιξε το καπώ και δες τις σωληνώσεις του a/c. Αν είναι αυτό, θα έχουν πιάσει πάγο.
-
Θα το κοιτάξω αυτό, αν και δεν έχω μεγάλο ταξίδι μπροστά μου
opel astra aircontition